Kade Sushi&Steaks

Meer informatie over restaurant Kade Sushi&Steaks

Zondag t/m woensdag: 10:00 – 22:00 uur
Donderdag, vrijdag, zaterdag: 10:00 – 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kade Sushi&Steaks

Mona V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, sfeervol ingericht. Een aanrader!
Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hebben superlekker gegeten! De sushi was heerlijk. Het had veel smaak en zag er erg verzorgd uit.
Zeker een aanrader.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Er staat bij 20% korting die word helemaal,niet berekend. Heel,lang moeten wachten op 1e drankje. We hadden als voorgerecht een tomaten soep,willen bestellen. Dat kon niet die was op ik vroeg wat hebben jullie dan voor soep. Die hadden ze niet dan maar iets anders. Het duurde heel lang voor er iets gebracht werd. Terwijl het toch niet erg druk was. Heerlijk gegeten maar hier blijft het bij
Ellis J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het terras is superleuk, maar het restaurant mist binnen wat uitstraling.

Geen groot probleem want het eten was heerlijk!
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heel erg lekker eten, vlees was goed bereid en gekruid. Heerlijk! Surf en turf is een aanrader, zeker met een scroppino als dessert! Ook werd er gevraagd of de muziek niet te luid stond. Goede service! Helaas kwamen wij er thuis achter dat de 20% korting van de IENS-actie niet automatisch waren doorberekend.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten! De producten zijn erg vers en de service is goed. Een aanrader dus.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Wanneer eten wordt geserveerd zou iets meer de bijbehorende etiquette gevolgd kunnen worden ipv de borden van de andere kant van de tafel naar je toeschuiven zonder iets te zeggen.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en ondanks de drukte hebben we niet op ons eten hoeven te wachten.
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Super heerlijk en lekker gegeten, zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. Bij de Kade aan de kade met een geweldig uitzicht op de Waal. Vakantie aan de Waal bij de Kade.
Leonie H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het eten was goed en gezellige sfeer maar de bediening was helaas erg langzaam terwijl het helemaal niet druk was. Wel vriendelijke bediening.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker gegeten aan de Waalkade met een mooie moot zalm! Prima bereid en de service was echt prima en prettig! En ook voldoende voedsel op je bord.
Zeljko S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
In alles matig behalve de plaats, pal aan de kade. Dat maakt het de moeite waard.
Wilbert V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Ergste was dat binnen een hermetisch afgelopen terras door medegasten werd gerookt. Ik weet dat in de open lucht nog gerookt mag worden, maar het lijkt me niet dat dit geldt voor een terras dat helemaal afgesloten is (m.u.v. een "deuropening"). Ik overweeg om hier officieel melding van te maken. M'n kleding rook bij thuiskomst naar sigarettenrook (zeer smerig).
Jody J.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Erg lekker gegeten. Vlotte bediening. Geweldig lekker kopje koffie. Aanrader wat mij betreft.
Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
prijs kwaliteit viel tegen: de carpaccio had net veel om het lijf voor de prijs die gevraagd werd en de dame blanche was geen echte dame blanche (lauwe chocoladesaus uit knijpfles), terwijl dat op de kaart wel gesuggereerd wordt. Gerechten waren niet heel warm. Ontvangst was uitermate vriendelijk en de sfeer gezellig.
Jan Willem S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Voorgerecht Zalm was te weinig, voorgerecht Ham was voldoende. Hoofdgerecht Sate was lekker. Er worden grote wijnglazen met heel weinig wijn geschonken. De wachttijden tussen waren erg lang.

Het lijkt of men nog niet zo lang bezig is. Alles wat meer aangescherpt worden.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Waar voor zijn geld als je nog naar de film wil. Lukt dat wel. Je krijgt je eten snel en het is zeker met de 50% was het meer dan waard
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prettig ontvangen en bediend door Arne Vedder. Eten, bitterballen, diamanthaas en kipsaté verrassend lekker. Wijn met name Chardonnay rood heerlijk. Via Iens geboekt, maar anders ook qua sfeer een aanrader. Bedankt, Mai en Mike.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het voorgerecht - Carpaccio - werd heel snel gebracht nadat we besteld hebben. Dat stond waarschijnlijk al klaar. Helaas moeste we daarna heel erg lang - ik denk wel een uur - wachten op het hoofdgerecht. Een dessert en koffie hebben we daarom maar achterwege gelaten. Het eten was wel erg lekker. Op de sla na, want het leek wel alsof die uit de diepvries kwam, zo koud. Het personeel was erg vriendelijk, maar we hoorden ze ook tegen andere gasten regelmatig excuses aanbieden dat ze zo lang moesten wachten.
ajmdIens M.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Het eten was uiteindelijk best okay, maar wat moesten we er onbehoorlijk lang op wachten. Een mandje brood met kruidenboter en tapenade duurde al snel een half uur. Drankjes opnemen ook erg weinig alert. Duurde bijna 7 kwartier voor we het hoofdgerecht op tafel hadden. En zo ingewikkeld is de keuken bij Kade ook niet.
Er werd gezegd door de bediening dat het erg druk zou zijn? Wij hebben het niet gezien. Wel dat er in ruim een half uur slechts 2 kleine tafels uitgeserveerd werden. Dat er mensen achter de bar bijna niets aan het doen waren. Etc.