Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

danawilms .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Voorgerecht, proeverij voor twee, was prima. Niet verrast, het leek op een borrelplank, maar smaakte prima. Het hoofdgerecht dat ik had, vegetarische proeverij, viel echter enorm tegen. 20,95 voor twee ovensnacks, droge frietjes en een beetje groente. Een loempia en aardappelkroket serveren in een restaurant en dit een proeverij noemen sloeg bij mij de plank mis. Toen ik dit aangaf bij de bediening werd er ook geen excuses o.i.d. aangeboden. Het dessert, proeverij voor twee, was wel prima maar ook niet echt verrassend. De bediening is vriendelijk, de locatie is fijn, maar het eten mist creativiteit en kwaliteit.
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Er ligt een wereld open voor dit restaurant. Begin eens met de bediening beter op te leiden. En een goede opfris cursus voor de koks zodat deze beter, gezonder, dus met minder zout kunnen koken . De groente bereiding laat ook te wensen over. Een goede huiswijn zou hier niet misstaan. Verstand van wijn was er niet allen van de prijs. Geef tafels nummers en schrijf bestellingen op zodat je het niet 2 keer moet komen vragen en het voorkomt fouten.
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals meerdere mensen op dit terras lang moeten wachten . Eerst op de kaarten hierna om iets te bestellen. Een sommelier in opleiding die alleen geleerd heeft probeer de duurste wijn te verkopen. Eten zout en fantasieloos .
Werken met groenten is niet hun beste kant. Personeel moet beter opgeleid worden. Ze laten veel steken vallen. Verkeerd uitserveren ,wat even later werd weggehaald en direct bij de juiste mensen geserveerd. Alleen de eerste hadden er iets van geproefd!!!!
Geen aanrader, prijs kwaliteit klopt hier niet.
H S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Prima restaurant. Gezellige bediening, heerlijk eten en fijne ambiance. Kortom absoluut de moeite waard!
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ondanks de fout die ik had gemaakt om niet telefonich de code door te hebben gegeven.
Ik ben 79 en wilde dit voor de kinderen als een verrassing doen.
we kregen wel een tafel maar geen decoratie van thee potjes en dergelijke thermoskan met water voor thee te zetten.Heb mijn excuus aangeboden voor mijn fout maar hebben het thuis in orde gemaakt. Van mij aow betaald via croupon maar was niet wat ik verwachte, jammer had een leuke middag verwacht voor de kinderen
De fout lag bij mij maar toch een beetje begrip voor een oude dame was leuk geweest We hadden nu een picknick tafel jammer want het is daar erg leuk.
Thara D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel! We kwamen met een Groupon arrangement, maar ik wist niet zeker of de bon uitgeprint moest zijn. Ik had er daaom voor gekozen hem digitaal mee te nemen. De serveerster wist niet zeker of dat kon en gaf dat eerlijk toe, maar stelde me ook gerust dat het sowieso door hen geregeld ging worden. Uiteindelijk bleek haar collega de QR code inderdaad digitaal te kunnen scannen. Fijn!
Verder genoten van een heerlijke high tea!! We zaten flink vol, maar er was niet te veel eten zoals bij de meeste high tea's. Geen voedselverspilling dus!
In de reservering had ik aangegeven vegetarisch te willen eten en dat was geen probleem. Er was een heerlijk huisgemaakt soepje, fantastische cheesecake, etc. etc.
Aanrader!!
mmstorm .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mede dankzij AH actie heel gunstig geprijsd.
Heerlijke huiswijn kortom Een aanrader.
Marlies N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goed eten in een prettige ambiance met zeer betrokken, vriendelijke en vakbekwame medewerkers! Een aanbeveling meer dan waard.
Eef B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. We moesten alleen helaas een paar keer het snelle tempo minderen. Daar luisterden ze dan wel naar.
Er konden gerechten van de kaart gekozen worden, dit vonden wij wel prettig.
Bij de gerechten hebben we ook lekkere wijn gedronken.
Vera Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Meer creativiteit wat betreft vegetarisch hoofdgerecht gewenst; heel veel sla, weinig ingrediënten, dit mag geen hoofdgerecht worden genoemd, erg dure sla in dit geval. Vriendelijk personeel.
JR102 R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Waren een paar dagen in Rotterdam en overnachten op de SS Rotterdam. Geboekt bij Kade87 via de Ah-actie.
Een leuke en gezellige restaurant. Smaakvolle inrichting maar doordat het mooi weer was hebben we buiten aan een ronde tafel gedineerd. Werden heel vriendelijk en uitnodigend ontvangen door de eigenaresse en het personeel. Voorgerecht van groentesoep was heel smaakvol en precies goed voor het warme weer. Hoofdgerechten was een zeer grote zeetong (€ 5 extra was redelijk) en een lendestuk van het hogere deel van de rug van de rund. Beiden waren van een zeer goede kwaliteit en goed gebakken en leuk geserveerd.
Nagerecht van tiramisu met ijsbol en slagroom was ook niet te versmaden.

Kade87 in Rotterdam is zeker aan te bevelen.
Lidewij F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Bediening is vriendelijk. Eten is heerlijk. Plekje buiten was super.
We hebben een heerlijke avond gehad. We waren 3 uur onder de pannen, maar het leek veel korter. Aanrader voor iedereen.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
het was heerlijk weer en onze tafel was buiten op het terras gereserveerd! Top!
de proeverij (voorgerecht voor 2 pers.) is een aanrader.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier met 4 personen een 'luxe' high tea gedaan. Reserveren ging zeer moeizaam. De eerste keer hadden we geen bevestiging ontvangen terwijl hier wel mee ingestemd was. Ook een heerlijke norse dame overigens. Tweede reservering bleek achteraf niet genoteerd te zijn in de agenda. Er werd heel moeilijk gedaan over het tijdstip. Het moest perse tussen 13:45 uur en 14:15 uur ivm binnenloop. Van deze drukte was overigens niks te merken.
Locatie is leuk. Tafel stond al opgedekt bij aankomst. Online zie je foto's met mooie gebakjes met framboosjes, chocolade, soort van baverois etc. Broodje carpaccio, soort van saucijzenbroodje etc. In werkelijkheid kregen we o.a. vlaflip (!), brownie, reepje omelet, kaasbladeedeeghapje, broodje eiersalade etc. Hele simpele gerechtjes bestaande uit goedkope ingredienten. Zeker niet luxe te noemen. De foto's en tekst geven geen realistisch beeld van wat je mag verwachten. Hier betaal je normaliter €100 voor met zijn vieren. Genante vertoning. De thee is wel lekker. Helaas hebben ze geen een keer gevraagd of we een refill wilden hebben. Dat terwijl er continue lege kopjes op tafel stonden en de thee onbeperkt zou zijn. We raden een high tea bij dit restaurant af.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Leuk en sfeervol restaurant. Enthousiast ontvangen door het personeel en vriendelijk en goed geholpen, ook toen er bij de bestelling is mis was gegaan.
brianwyck .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Ben hier voorde 2e keer geweest en beide keren een hele vriendelijke en attente bediening gehad. De menukaart is niet bijzonder creatief, maar de gerechten zijn goed op smaak.
gdehaas1 D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met een AHbon heerlijk gegeten. Kon van de kaart wat de keuze veel aangenamer maakte. De porties waren wel redelijk fors, maar voor jong volk misschien precies op maat. De bediening was vlot, vriendelijk en attent. Het decor viel niet tegen met mooie grote foto's. Voor ons een gelegenheid om terug te komen.
Magda K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Fantastisch restaurant dit, we hebben heerlijk gegeten, goed glas wijn erbij en de bediening was ook heel erg aardig en behulpzaam. We komen hier zeker terug. We hadden al eerder een high wine gedaan was ook geweldig
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
super gezellige gelegenheid, het eten was erg lekker, personeel ook zeer vriendelijk. Ben een echte Utrechtse maar zou hier zeker nog eens naar terug willen. Top
lindaaben .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben eerste pinksterdag heerlijk gegeten bij Kade 87. Ook het personeel was heel vriendelijk. Een echte aanrader dus. We komen hier zeker nog een keer terug.

Met de AH restaurantkaartje kun je a la carte eten, 3 gangen kiezen en de tweede persoon is gratis. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt meestal is er sprake van een speciaal AH menu. De prijs is daardoor zeer gunstig (voor de klant).

Wij hebben voorgerecht van soep, en daarna 200g runddersteak genomen, en een proeverij met 3 soorten ijs voor 43 (inclusief 2 biertjes ieder)
Je kan ook met zijn tweeën een wijnarrangement nemen voor 59,-