Over restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Mariette K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een fijn restaurant om eens gezellig bij te kletsen onder het genot van een heerlijk diner. De zaak is niet zo groot, maar staat gelukkig niet volgepropt met tafels waardoor het al snel erg rumoerig kan worden. Het lichtje op de tafel om aan te geven dat je iets wilde was leuk, maar een opgestoken hand of vinger werkte toch beter. Voor en nagerecht waren super. De hoofdgerechten varkenshaas en lamsrack vielen bij 2 van ons iets tegen.
Anja551 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Verrassend goed in vergelijking tot enkele maanden geleden (zomertijd). Heerlijke gerechten, attente bediening.
Wij voelden ons echt "gast".
Mm-proever H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk en eerlijk Rotterdams, het eten was van prima kwaliteit, wachttijden waren nauwelijks aan de orde, de ambiance en de bediening waren ontspannen en prima qua sfeer; je moet alleen wel reserveren !
Loe W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Was een gezellige avond meet lekker eten en een gemoedelijke sfeer!! Best een gezellige zaak! ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,mmmm,mmmm mmm
Lyanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Samen met vrienden gebruik gemaakt van de AHrestaurantactie 2e 3-gangenmenu gratis. We hebben gekozen voor de proeverij van voorgerechten, echt een aanrader. Zo proef je van alles wat. Voor het hoofdgerecht hadden we allemaal iets anders: zeetong, tournedos, varkenshaas en lamsrack, allemaal smaakvol klaargemaakt, geserveerd op een warm bord en met heerlijk frieten erbij. We misten alleen wat extra groenten naast de goed smakende combinatie van parelcouscous met wat broccoli en wortel. Als nagerecht ook weer gekozen voor een proeverij, het grand dessert. Ook zeker aan te raden. We hebben een fijne avond gehad en komen zeker nog eens terug.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Hier gegeten met de AH restaurant actie. We konden kiezen uit de hele kaart. Alle gangen smaakten perfekt! Niets op aan te merken. Porties zijn groot genoeg.Service was vriendelijk en oplettend zonder opdringerig te zijn. Heerlijk om in een restaurant te zitten die sfeervol en toch goed verlicht was. Gelukkig geen schemerig, zog. sfeervol gedoe.
P.vanveen53 V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw hier gegeten. Het is vooral prettig dat je van de kaart kunt kiezen, ook al is het van de AH actie ipv een vastgesteld menu. De kreeftensoep en de wildveloute, de gamba ' en carpaccio waren lekker. Mijn vrouw koos de catch kade 87, mooie witte tonijn en ik de rundersteak, alles top, wij gaan hier zeker nog een keer eten. Lekker biertje voor mij en voor mijn jarige vrouw cava.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij waren hier vorige week met een vriendinnen clubje. We hadden de Ah restaurant actie. Konden gewoon van de kaart kiezen. Vriendelijk ontvangst en de bediening ook prettig.
Het eten was goede kwaliteit voor wat we besteld hadden. Gratis kraanwater. Een een kleinje hapje van de zaak vooraf. Komen hier zeker nog een keer terug. Een gezellige zaak. Zeker als het weer goed weer gaat worden ook heerlijk buiten zitten. Leuk terras met mooi uitzicht.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
AH actie die hier heel goed uitgevoerd wordt; kiezen van de kaart en ieder 2e gerecht is gratis, geen gerommel met verhoogde prijzen of losse bijgerechten apart betalen. Ook kleine porties mogelijk en het systeem met het lampje op tafel waarmee je aangeeft wanneer je iets wilt bestellen is handig. Vriendelijke bediening! Vooraf proeverij leuk en lekker, hoofdgerecht wildstoofpot. Erg smakelijk, enkel stukje minder goed vlees, laurierblaadje en een enkele ongare friet zorgen voor een net iets mindere score. Gezellige avond gehad en kom zeker nog eens terug!
G.padt31 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Bij binnenkomst werden wij, ondanks de reservering, niet verwacht.
Desondanks konden wij toch blijven en kregen we een tafeltje toegewezen.
De ontvangst was prima en het eten uitstekend evenals de bediening.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Alles was super verzorgd en de bediening was vriendelijke en behulpzaam! Zou er graag nog een keer naar toe gaan!
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Al bij binnenkomst wordt er tegen onze groep gezegd dat we meteen aan tafel moeten en niet eerst iets, zoals we graag willen, aan de bar kunnen drinken. Mijn collega had hier speciaal nog twee keer van te voren over gebeld. Vervolgens moeten we een jas of 15 op twee haakjes hangen 'want er komen nog meer mensen...' Ik heb vegetarisch besteld en krijg tot twee keer toe een vleesgerecht voor mijn neus gezet zonder te vragen of ik dit besteld had. Het vegetarische gerecht wat ik vervolgens krijg, is een redelijke smakeloos bakje parelgort met wat groenten erdoor (het bijgerecht van de rest van de tafel) met een bakje sla erbij. Dit wordt uitgeserveerd als 'ovengerecht....'. Als ik hier iets over zeg wordt er alleen gezegd dat ze normaal lasagna hebben maar dat dat teveel werk is..... Sorry hoor, maar heb nog nooit ergens zo slecht vegetarisch gegegeten of ben ik zo belachelijk behandeld door het personeel. En nog geen excuusje kan eraf. Zonde van je geld om daar heen te gaan.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker eten, misten alleen iets van een salade of een garnering bij de gerechten. Prima en attente bediening.
Mooie wijnkaart!
Tip: misschien houd niet iedereen van frites bij zijn gerecht.
KarinLV .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Het 3-gangen verrassingsmenu was weer een aangename smaakervaring en dat je per glas een heerlijke wijn kunt uitzoeken is werkelijk fantastisch!
Hanneke92 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Aardig restaurant met een leuke kaart, je wordt er vriendelijk geholpen. Wij zaten naast tafels met wat grotere gezelschappen en daardoor vond ik het te rumoerig. Maar het eten was prima!
Ingridpaula .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellige zaak, ontspannen sfeer en heel aardig personeel.
Gegeten met AH restaurantbon. We mochten gewoon van de kaart kiezen.
Prijzen voorgerechten en nagerechten rond de €10 hoofdgerechten tussen €20 en €35
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Een gezellig restaurant met zeer vriendelijke bediening met een ongedwongen sfeer,verder een fris en schoon interieur.het eten is ons zeer goed bevallen en komen zeker binnenkort weer terug voor het diner,Verder is de high tea hier ook een aanrader.
Nina.langenberg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de albert heijn kaart. Je mocht kiezen uit de hele kaart. Personeel was erg vriendelijk.
Eten was heerlijk. Kortom genoten van een heerlijk avondje weg.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Leuke sfeer. leuke goede nette bediening. Het eten smaakte lekker en was ook mooi opgemaakt.
Een gezellig restauranr met gemiddelde prijzen.