Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater

Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Tatsiana Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH korting menu gegeten. Eenvoudige keuken en menukaart. Maar wel lekker eten voor een goede prijs. 27.5 € voor tweetjes. Een aparte menukaart met 3 opties per gang. Zeer vriendelijke bediening. een goede lunch.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant met een mooie inrichting en prima service. Klein probleempje met het vlees, maar werd uitstekend verholpen. Wij komen hier zeker terug.
trysmajerlique .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige plek om te eten.
Super vriendelijk personeel.
Fijn dat je gewoon van de kaart kan kiezen, en geen beperkte keuze hebt.
Lindsay T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke ambiance, gezellig en professionele personeel! Echte aanrader!
sweetnina .
Eten was heerlijk!
Goede bediening.
Handig met een omdraai lampje, als je wat nodig hebt draai je het om en komen ze naar toe.
Met de restaurantactie gegeten.
Zeker een reden om weer te gaan.
annugteren .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voorgerecht; garnalen waren super lekker. De doperwtensoep vonden we niet lekker.
Hoofdgerechten waren goed, lekkere frites.
Vegetarisch gerecht was erg goed, echt aandacht aan besteed.
Er werd heel goed rekening gehouden met één persoon die een allergie heeft. Heel erg betrokken.
Gewoon een leuke gezellige gelegenheid met lekker eten. Aanbevolen.
551960 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Superrrrrrr gegeten van de ah actie ,gewoon van de kaart heel slim duurste zetten ze op de rekening en de 2e is dan gewoon gratis !
Warm ontvangst en een warme sfeer wij komen zeer zeker terug !!!
Miryea K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant, goed bereikbaar, aardige bediening en de keuken is goed maar niet heel bijzonder. Het voorgerecht was een beetje simpel
KevertjePlop .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ondanks het AH-menu, mochten we vrij kiezen van de kaart.
Ook kregen we goed wijnadvies. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en vlot.
Echt de moeite waard!
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH spaaractie (2e persoon gratis). We mochten van de reguliere kaart kiezen en er waren dus geen beperkingen opgelegd. Super fijn! De kaart werd perfect toegelicht.
We hebben vooraf een proeverij van voorgerechten genomen. Was heerlijk en leuk opgediend. Enige nadeel was dat we redelijk lang moesten wachten. Het hoofdgerecht volgde wel op een goed moment. We hadden allebei de zeetong. Deze was goed bereid. Daarna nog een heerlijk nagerecht en koffie genomen. Al met al een dikke voldoende!
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wij hebben hier met de AH iens actie gegeten. Je mag van de hele kaart kiezen. Als voorgerecht kozen we de carpaccio en de zalmtartaar. De carpaccio was erg goed! Als hoofdgerecht surf&turf en het wild stoofpotje. Ook deze beide gerechten smaakten prima. De frietjes waren ook erg lekker (valt vaak tegen in een restaurant). Als nagerecht de kaasplank en de banaan karamel. Wij vinden kade 87 een leuk restaurant, gezellige inrichting, de bediening is attent en goed. Zonder AH actie vinden wij de prijzen wel vrij hoog voor de gerechten.
551960 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wij werden gezellig en warm ontvangen en mochten (heel slim ) van de kaart kiezen en natuurlijk de 2e persoon gratis (ah actie) het eten was echt fantastisch en gaan hier ZEKERRRR terug .
Ikkie57 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met de Albert Heijn actie hier met z'n vieren gegeten. We mochten gewoon van de kaart kiezen. De bediening was erg vriendelijk. De eigenaar kwam regelmatig een kort praatje maken. We hebben heerlijk gegeten. Men was verrast dat we alle vier een broodplankje vooraf namen, maar dat ging allemaal op. Een groot stuk kabeljauw, surf en turf en 2 maal Fred steak. Daarbij verse frietjes, een spruitjesstamppot en een soort rosti van zoete aardappel?
Allemaal erg smakelijk! Ook de nagerechten cheesecake, proeverij van ijs en koffie met lekkers waren erg lekker. Wij betaalden daarna met de restaurantcadeaukaart en alhoewel dat niet gebruikelijk is in combinatie met de Albert Heijnactie werd dit toch goedgekeurd. Onze complimenten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het is een gezellig restaurant eten was perfect en dat met een AH kaart mochten ook van de kaart uitzoeken dit vinden wij wel zo prettig niet een keus van twee gerechten gaan zeker nog eens terug
Sambeek .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met gebruik van de AH restaurant actie bon. We konden gewoon uit de hele kaart kiezen en het duurste gerecht werd gerekend.
Alles was prima verzorgd, we hebben genoten.
Kees G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Nadat wij het eerder dit jaar goed naar ons zin hadden in dit restaurant, vonden wij het geen waagstuk om er in het kader van de AH-restaurantactie weer heen te gaan. En we zijn niet teleurgesteld, het eten was weer prima en de bediening, mede door de rode lampjes, uitstekend. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen, dan was dat de slagroom bij het dessert, die kwam uit een spuitbus en zakte dan ook snel in. In een restaurant verwachten wij echte slagroom, kom op Kade87, zo moeilijk is dat toch niet?!!
Mary K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten zeer vriendelijke mensen goeie bediening echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar ook een heel gezellig buiten met verwarming.
joanachung .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Ontvangst zeer hartelijk met een glaasje zelfgemaakt gluhwijn. De bediening is erg kundig, zo ook de gerechten die worden bereid door de keuken. Tournedos prima medium well bereid, steak was ook medium rare. Voorgerecht was gamba's in een kom romige knoflooksaus, vroeg om een paar sneetjes stokbrood en werd geserveerd. Complimenten aan de zaak, waar je echt als een gast voelt.