Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Wivine H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Sfeervol restaurant, gekozen voor het 4 gangen keuze menu van de chef en dit was heerlijk! Alleen duurde het voorgerecht bijna een uur, ondanks dat het niet druk was. De bediening was erg vriendelijk en we hebben een heerlijke avond gehad bij kade 87 !
I. V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellig restaurant met spontane bediening en goed eten!
Cees Q.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijk laten verrassen door de kok met het 4 gangen menu, Wijn idem dito, laten combineren/adviseren "met verhaal", bijzonder goed gegeten.
Resumé, een aanrader, prijs kwaliteit; redelijk.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Van een prima lunch genoten op het terras buiten. Brengt samen met Kaat Mossel nog wat leven aan een afgelegen stuk kade. Bediening vriendelijk en echt Rotterdams. Eveneens de inrichting ook!
Bodinee .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Afgelopen week langs geweest bij proeflokaal Kade87, het was een zeer aangename ervaring met weinig minpunten. De kosten van een los hoofdgerecht waren wat aan de hogenkant, ik had een zalmfilet met hollandaisesaus deze was perfect bereid en erg mooi gepresenteerd. Het interieur sprak ons ook erg goed aan, het was wat aan de donkere kant maar dit maakte het juist erg gezellig en romantisch. De lichten staan ook op de perfecte locatie dat je het juiste licht hebt uit de juiste invalshoek. Verder was de bediening erg scherp en werden wij snel en doch vriendelijk geholpen.
Marlon S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Met zijn tweeën gaan lunchen.
Heerlijke club sandwich kade 87 en broodje kroket met salade besteld.
Een echte aanrader.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk atmosfeer , lekker eten en wijn met goede service , echt aan te bevelen!
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, op zondagavond makkelujk parkeren, met afrekenen ging wat verkeerd, is keurig opgelost. Complimenten
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Ziet er leuk uit van binnen. Het eten was erg lekker en personeel heel vriendelijk. Al met al een aanrader
Francis M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gisteren een high tea gehad bij kade 87. Zoet en hartig, heerlijk belegde broodjes en een soepje vooraf. Goed verzorgd, leuk restaurant en het personeel heel vriendelijk. Afgesloten met een heerlijk wijntje. Voor herhaling vatbaar
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom met de AH kaarten heerlijk gegeten met het verrassingsdiner 4 gangen. Eten was prima en lekker met goede tussenpauze . De bediening was uitstekend. We zullen zeker nog terug komen.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Van het voorgerecht tot het dessert hebben wij genoten
Vriendelijk personeel
En goede begeleiding bij de keuze van het hoofdgerecht
Kortom wij hebben ons restaurant gevonden
smeetscar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke ambiance. Coq au vin gegeten. Jammer genoeg was de het eerste krielkipje nog een beetje rauw van binnen. Is opgelost door een nieuwe te serveren. Jammer dat je dan niet met zijn allen kan eten. De rode wijn die er werd geserveerd was erg lekker.
abreevaart .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen werd ik erg afgeleid door het praten van andere gasten door een gebrek aan lange 'fluwelen' gordijnen of ander materiaal. Ik heb ook weleens een plafond met vloerbedekking gezien. Is dat een ideetje. Voor de rest prima, we komen terug.
damjonas .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten met 6 personen. Een aanrader om hier eens te gaan dineren met vrienden of familie!
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk, zoals verwacht, want het was de 3e keer dat we hier aten. Alleen de temperatuur van het lokaal was unheimisch , veel te koud en de laconieke reactie van de serveerster vond ik jammer. Dat de thermostaat op 25 stond, dat ging er bij ons niet in.
Peter J M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Door omstandigheden enige tijd niet geweest. Het was voor mij weer thuiskomen. Het diner zeer goed. De eigenaren Tanja en Karel altijd een luisterend oor. Kortom: grandioos. een topper dit restaurant!!!!!!!!!

Peter M.
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
heerlijk gegeten
je proeft de verse producten, goede garing en kwaliteit van het vlees

prettige bediening en ook goed gekeken naar wensen en vragen van klant
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk intiem restaurant. Zeer vriendelijke mensen. Met AH/Iens - actie toch keuze uit de hele kaart. Heerlijk gegeten. Een pareltje aan de kade. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lunchmenu van AH actie.
Leuk restaurant met veel keuze in bier en wijn.
Een klein puntje. Dessert was koffie met wat lekkers, lekkers was 1 koekje vonden we beetje karig.