Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jeroen K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten met goede bediening
Hendrika L.
tinebuningh .
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ruime keuze in gerechten met prima flexibiliteit ten aanzien van bijgerechten, zeer positief over de grote selectie wijnen zowel wit als rood. Voor elk wat wils. Eten was prima te noemen. Ook met smaak opgediend.
We waren voor het eerst maar komen zeker terug
Sanny1940 S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gezellig restaurant,sfeervolle inrichting.Heel vriendelijk en voorkomend personeel.Het eten (wij hadden het verrassings menu) was goed met een mooie opmaak. Wij gaan hier zeker nog weleens terug...
Leonard P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat ik bij Kade 87 heb gegeten. Buiten dat het eten van een hele goede kwaliteit is, was de bediening snel en supervriendelijk en is er een uitgebreide wijnkaart waarvan alle wijnen per glas zijn te bestellen. Was dit maar op meer plaatsen mogelijk. Een aanrader!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten met 7 personen. Eten en bediening perfect . Wij hebben een hele fijne avond gehad
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuk zaakje met vriendelijke en spontane bediening. We hadden het 4 gangen verrassingsmenu vis besteld. Was niet een heel verrassend menu, maar wel goed klaar gemaakt en dat is wat belangrijk is. Tips werden goed ontvangen. We gaan zeker nog een keer terug om andere gerechten te proberen.
Imke R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gisteren gegeten samen met mijn vriend. Op aanrader van andere geweest en alles was waar wat ze zeiden. Heerlijk gegeten. Hadden het vier gangen menu van de chef. De bediening was aardig, vrolijk, netjes maar gezellig. Leuke inrichting. We komen zeker een keer terug!
daphnevrijenhoef7 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vandaag voor een high tea geweest.
Je zou verwachten aan de foto (via groupon) dat dit een zeer luxe hig tea is voor 25 euro voor 2 personen.

De foto's geven bijvoorbeeld een broodje met carpaccio weer maar die luxe was ver te zoeken. Het waren over het algemeen simpele en goedkope gerechten.

Wij zouden geen tweede high tea hier nuttigen
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gezellig restaurant. Goede bediening, gastvrije ontvangst en overheerlijk gegeten.
G J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Omdat we toch wel even moesten wachten hadden we erg veel trek toen het voorgerecht op tafel kwam. Dat was lekker en al bijna een maaltijd op zich. Ook de portie vis was lekker maar veel. Dus al met al iets meer gegeten dan goed voor me was.
gervanseters .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Komen er al jaren, maar deze keer vonden wij het matig. Eigenaresse altijd erg vriendelijk, maar nu niet, leek wel of zij zich niet lekker voelde of zo. Eten is ook beter geweest, lamsvlees vol met vet en zeen, vis te lang gebakken erg droog.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gegeten met de AH restaurantactie, erg goed bevallen, vrije keuze uit de hele kaart en heerlijke wijnen. Leuke beginnende sommelier, met goed uitleg over de wijnen. Heel veel wijnen per glas te bestellen, prachtig vacuümsysteemkasten.
barbarakroosvandijk .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH cheque's. Fijn dat je alles van de kaart kan kiezen i.p.v. Afgepast menu, leuke bediening. Voor herhaling vatbaar
Samorah .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Gerechten zijn niet creatief bedacht. Veel te veel zout op hoofdgerecht heilbot met uitgekookte groenten. Voor de prijs en wat je ervoor terug krijgt niet aan te bevelen. Personeel laat de klant veel te lang wachten. Bij het vragen naar een wijn bij het hoofdgerecht werd er niet gereageerd maar hard weg gelopen om vervolgens terug te keren met de friet. Met een opmerking: ik heb maar 2 handen? Pardon? Dit zeg je toch niet tegen een klant? Als er zo 'klantvriendelijk' wordt omgegaan met de klant dan reserveer ik hier dus niet meer!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten was prima. Vooral de proeverij als voorgerecht vonden wij heerlijk. De jongeman, die ons hielp begon bijna elke zin met het woordje "ik". Bij het aanprijzen van de specialiteiten: "ik heb ..... en ik heb ....... Bij het uitserveren: "Ik heb een ...... en ik heb een ....... Dat vonden wij storend.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten, de bediening was niet heel erg goed, bij binnenkomst kwamen ze pas na 15 minuten vragen of we wat wilde drinken en moesten zelf om menu kaart vragen. Eten was wel heel erg goed.
H.P. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Leuk restaurant met enthousiaste medewerkers en een prima keuken. Zeer genoten van zowel de ambiance als de goede keuken en lekkere wijn en port.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wederom heerlijk gegeten, jammer was dat de puntdak met goudgele frieten verdreven is door een bloempotten met mindere friet, veel kleine te bruine stukjes. De rest was weer heerlijk.
Een top idee is de fles water voor een goed doel van 2,75, die je onbeperkt kan laten vullen.