Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Francis M.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Gisteren een high tea gehad bij kade 87. Zoet en hartig, heerlijk belegde broodjes en een soepje vooraf. Goed verzorgd, leuk restaurant en het personeel heel vriendelijk. Afgesloten met een heerlijk wijntje. Voor herhaling vatbaar
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom met de AH kaarten heerlijk gegeten met het verrassingsdiner 4 gangen. Eten was prima en lekker met goede tussenpauze . De bediening was uitstekend. We zullen zeker nog terug komen.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Van het voorgerecht tot het dessert hebben wij genoten
Vriendelijk personeel
En goede begeleiding bij de keuze van het hoofdgerecht
Kortom wij hebben ons restaurant gevonden
smeetscar .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke ambiance. Coq au vin gegeten. Jammer genoeg was de het eerste krielkipje nog een beetje rauw van binnen. Is opgelost door een nieuwe te serveren. Jammer dat je dan niet met zijn allen kan eten. De rode wijn die er werd geserveerd was erg lekker.
abreevaart .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten, alleen werd ik erg afgeleid door het praten van andere gasten door een gebrek aan lange 'fluwelen' gordijnen of ander materiaal. Ik heb ook weleens een plafond met vloerbedekking gezien. Is dat een ideetje. Voor de rest prima, we komen terug.
damjonas .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
leuk restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten met 6 personen. Een aanrader om hier eens te gaan dineren met vrienden of familie!
nellyklompenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk, zoals verwacht, want het was de 3e keer dat we hier aten. Alleen de temperatuur van het lokaal was unheimisch , veel te koud en de laconieke reactie van de serveerster vond ik jammer. Dat de thermostaat op 25 stond, dat ging er bij ons niet in.
Peter J M.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Door omstandigheden enige tijd niet geweest. Het was voor mij weer thuiskomen. Het diner zeer goed. De eigenaren Tanja en Karel altijd een luisterend oor. Kortom: grandioos. een topper dit restaurant!!!!!!!!!

Peter M.
R-MBU .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
heerlijk gegeten
je proeft de verse producten, goede garing en kwaliteit van het vlees

prettige bediening en ook goed gekeken naar wensen en vragen van klant
mstevenaart .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk intiem restaurant. Zeer vriendelijke mensen. Met AH/Iens - actie toch keuze uit de hele kaart. Heerlijk gegeten. Een pareltje aan de kade. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Kristel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten, lunchmenu van AH actie.
Leuk restaurant met veel keuze in bier en wijn.
Een klein puntje. Dessert was koffie met wat lekkers, lekkers was 1 koekje vonden we beetje karig.
Bob L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gingen hier voor de tweede keer eten met de bonnen van de AH actie. Waren een beetje huiverig omdat het de vorige keer zo goed bevallen was, maar dat was op een doordeweekse avond. Gelukkig werd onze verwachting wederom waargemaakt. Goede ontvangst . De eigenaar en zijn vrouw hebben passie voor het vak. Grote wijnkennis waardoor er heerlijk wijnen worden geschonken voor een prima prijs. Leuke uitleg over de kaasplank met heerlijke kazen. Kortom weer een heel gelaagde avond.
Tatsiana Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met AH korting menu gegeten. Eenvoudige keuken en menukaart. Maar wel lekker eten voor een goede prijs. 27.5 € voor tweetjes. Een aparte menukaart met 3 opties per gang. Zeer vriendelijke bediening. een goede lunch.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant met een mooie inrichting en prima service. Klein probleempje met het vlees, maar werd uitstekend verholpen. Wij komen hier zeker terug.
trysmajerlique .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige plek om te eten.
Super vriendelijk personeel.
Fijn dat je gewoon van de kaart kan kiezen, en geen beperkte keuze hebt.
Lindsay T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke ambiance, gezellig en professionele personeel! Echte aanrader!
sweetnina .
Eten was heerlijk!
Goede bediening.
Handig met een omdraai lampje, als je wat nodig hebt draai je het om en komen ze naar toe.
Met de restaurantactie gegeten.
Zeker een reden om weer te gaan.
annugteren .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Voorgerecht; garnalen waren super lekker. De doperwtensoep vonden we niet lekker.
Hoofdgerechten waren goed, lekkere frites.
Vegetarisch gerecht was erg goed, echt aandacht aan besteed.
Er werd heel goed rekening gehouden met één persoon die een allergie heeft. Heel erg betrokken.
Gewoon een leuke gezellige gelegenheid met lekker eten. Aanbevolen.
551960 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Superrrrrrr gegeten van de ah actie ,gewoon van de kaart heel slim duurste zetten ze op de rekening en de 2e is dan gewoon gratis !
Warm ontvangst en een warme sfeer wij komen zeer zeker terug !!!
Miryea K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Leuk restaurant, goed bereikbaar, aardige bediening en de keuken is goed maar niet heel bijzonder. Het voorgerecht was een beetje simpel