Over het restaurant Kade 87

Een golf van nostalgie

Aan de houten wand hangen fraaie zwart-witfoto's waarop vervlogen tijden zijn vereeuwigd en ook de gezelligheid voelt ouderwets aan. Een plek waar je maar wat graag komt voor een eerlijke lunch of diner, bereid met streekproducten. Vlees en vis zijn lekker zacht en mals en combineren heerlijk met de garnituren en sauzen.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Kade 87

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Kade 87

Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hier Heerlijk gegeten zowel het hert als de vis erg goed bereid, prettige bediening en MOOIE wijnen!
Goed gepresenteerd!
kareltjedegrote .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Hier de high wine van groupon gedaan. Over iedere wijn wordt iets verteld en er worden heerlijke hapjes bij geserveerd. Vriendelijk personeel en een gezellige zaak. Echt een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.
karins1960 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en eigenaren. Eten is geweldig. Zeer mals vlees als ook de vis zijn verrukkelijk. Toetjes zijn oog en tongstrelend.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Zoals altijd was het weer fantastisch bij Kade 87. Ons favoriete plekje om met de AH bon actie naartoe te gaan. Je mag daar gewoon van de kaart kiezen, geen vastgesteld restaurantactie menu. Het is voor ons net te duur om daar vaker te eten dus zijn altijd blij met de actie van AH want dan kunnen we weer naar Kade 87...!! 1x per jaar een culinair feestje.
Anne-MarieAnne-Marie .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten!! De bediening is erg vriendelijk, behulpzaam en oplettend. Het is en blijft een aanrader.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Afgelopen zondag bij Kade87 wezen eten met de AH kaart. Ook dit restaurant laat je gewoon van de volledige kaart kiezen wat ik een groot pluspunt vind. We zijn gestart met brood en smeersels en als voorgerecht hebben wij gekozen voor de gambas in knoflook roomsaus en de carpaccio. Met name de gambas zijn voortreffelijk en de saus is om je vingers bij af te likken. Als hoofgerecht heeft mijn vrouw de zeetong genomen en ik ben voor de meatmix 87 gegaan. De zeetong was uitstekend klaargemaakt in de roomboter en goed op smaak gebracht. Het vlees was een mix van tournedos,entrecote en een heerlijk pittig stuk rundvlees op het been.
Het eten lieten wij begeleiden door een lekkere Cabernet Savignon van Zuid Afrikaanse herkomst. Als dessert gekozen voor proeverij van ijs met huisgemaakte kletskoppen.
Wij hebben heerlijk gegeten op het terras omdat het voor oktober prachtig weer was, en wij gaan snel weer terug naar kade87.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dat de wachttijd redelijk was, hebben wijzelf gevraagd. We kwamen bij Kade 87 om een gezellig, goed dineetje te hebben en dan vlieg je niet als een trein door de overheerlijke gerechten. Nasmaak is ook belangrijk en praten met elkaar evenzo. Het was een goede avond waar we weer genoten hebben van de specials van de kok.
Bedankt en tot een volgende keer.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben vandaag van een high wine genoten. De keuzes van eten en drinken was niets aan te merken. Wij werden leuk ontvangen door een ober tevens sommelier in opleiding die ons welkom heette en vertelde wat ons te wachten stond. Drie gangen lang heeft hij ons naar grote tevredenheid begeleid . Er werd bij ieder glas wat verteld. En over ieder gerecht. Tot die tijd waren we tevreden. Daarna verliep het wat raar, en kwam een andere ober wat inschenken en liep gelijk weg en weer een ander kwam een hapje brengen. Het werd voor ons onoverzichtelijk. Het gaf wat afbreuk aan de middag . Aan het eind werd nog gevraagd of we koffie wilden als afsluiting, en wij dachten dat dit nog bij arrangement hoorde maar dat moesten we nog apart betalen. Dat had even vermeld mogen worden.
keesandrea .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Weer een gezellige avond gehad bij Kade 87. Wachttijd was wel te lang voor voor - en hoofdgerecht ondanks drukte. Zeer vriendelijk personeel. Goede uitstraling. Wij komen graag nog een keer terug.

PS
De te lange wachttijd werd wel opgemerkt door personeel.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We zijn zeer welkom ontvangen en ook tijdens het eten was er een prettige sfeer van bedienen.
Het eten was prima en werd in een rustig tempo opgediend met een goede uitleg erbij.
Kortom een gastvrij onthaal en prima eten voor een redelijke prijs.
Henny E.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Alles was perfect bij dit etentje: van een klein bierproeverijtje, de verrassende keuzes van de chef, de super relaxte service, de gezellige inrichting tot en met de heerlijke koffie met een neut!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Na een paar maanden ook elders gegeten te hebben weer terug op het oude nest en het was alsof het een soort van thuiskomen was, de sfeer en het eten als vanouds en een aanrader om met kennissen of zakelijke partner heerlijk uit eten te gaan.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Een goed restaurant met goed personeel die ook een prime advies geeft welke wijn je bij het gerecht moet nemen. We zijn er nu een paar keer geweest en de service is weer beter geworden.
Gert '.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten, zeer goed kwaliteit van het eten, gezellig personeel.
Ook voor een High wine is het een aanrader, ook al gedaan.
Super dat ze steeds meedoen aan de AH actie, we zijn al vaak geweest met familie of vrienden, die ook terugkomen zonder de AH actie omdat het eten en de sfeer zo goed is.
Ariane V.
Vriendelijk personeel.
Gezellige locatie.
lems0091 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
heerlijk eten, gezellig op het bord , genoeg te kiezen voor elk wat wils
Gezellige zaak en personeel ook vriendelijk
Zowel voor, hoofd en nagerechten genoeg
H S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Al een aantal,keren bij Kade 87 gegeten en nooit telegesteld. Een heel gezellige ambiance met gastvrij personeel dat weet dat je een avondje uit bent. De gerechten zijn smaakvol en met passie bereid. Wederom een topavond gehad....
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Op deze wat koele mooie september avond heerlijk op het verwarmde terras genoten van lekker eten wat met grote zorg is bereid en door een zeer vriendelijke bediening werd geserveerd. Heerlijk dat het zo kan!
toosbenneker B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We werden zeer gastvrij ontvangen en als gasten behandeld. Heel vriendelijk, goede uitleg over de gerechten.
Mooie inrichting, lekker eten en mooi opgemaakte borden.
henkruit .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
persoonlijke aandacht. goede bediening. gezellige sfeer, prima eten. voor herhaling vatbaar. Een restaurant waar je je thuisvoelt.