Meer informatie over restaurant Kade 8

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 09:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 10:00

Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Voordat we naar soldaat van oranje gingen hebben we hier gegeten. Het voorgerecht en hoofdgerecht waren heerlijk. Mooi opgemaakt en ruim voldoende. Helaas hadden we geen plek meer voor toetje. De schnitzel was heerlijk! Mooie inrichting en attent personeel. De muziek stond erg hard. Dit was het enige minpunt.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Afgelopen donderdag gereserveerd bij Kade 8 ,Katwijk. Van een reservering wist niemand iets af. Wel een tafel beschikbaar. Kade 8 maakt reclame dat op donderdag het onbeperkt spare ribs eten is. Wij bestelden dan ook de spare ribs. "Eerste ronde" was prima, 3 soorten ribs, Naturel, BBQ en Spicy. Prima ribs, echter men vergeet dan wel dat een napkin of schaaltje citroenwater erg welkom is bij het nuttigen van spare ribs. Als reden werd opgegeven dat "iemand" is vergeten napkins te bestellen. 2e ronde spare ribs waren ronduit slecht. Taai en bijna niet van het bot te krijgen (dan is een schaaltje nog meer welkom) ,kortom niet best. Wij zijn hier eerder geweest en hadden dan ook ronduit goede ervaringen, echter er blijkt een nieuwe chef te zijn, helaas is dit duidelijk ten koste van de kwaliteit gegaan. Enige kennis van wijn zou ook heel welkom zijn, dan kom je bij vragen iets verder "dit is wijn van een héél zeldzame druif" . Inrichting prima, kwaliteit eten en personeel onder de maat .
PeterJV .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Het restaurant ligt net buiten het centrum op een mooie locatie aan het water. Het restaurant ziet er netjes en sfeervol uit en de stoelen zitten erg goed. Wij hadden 2x spare ribs, saté en zalm. Vooral de spare ribs en saté waren erg goed. Toen moesten de desserts nog komen! wij twijfelen of we de volgende keer alleen maar desserts bestellen :) De witte chocolade mousse, de triple choco mousse en de Baileys Bomb waren super super lekker. De bediening was attent en vriendelijk, maar zou meer moeten weten over de gerechten die op de kaart staan, dat is een minimaal minpuntje. Voor de rest dus een absolute aanrader.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdag 7 November jl waren wij te gast bij Kade 8 in Katwijk. Het restaurant is heel mooi gelegen aan de haven van Katwijk. Buiten beschikt Kade 8 over een mooi en ruim opgezet terras. Deur eenmaal gepasseerd even op zoek naar de entrée maar dan kom je in het zeer sfeervolle restaurant met open keuken. Ontvangst bijzonder gastvrij, restaurant modern maar zeer warme uitstraling. De menu kaart geeft voldoende om een prima keuze te kunnen maken uit diverse gerechten. Concept is helder, 2 gangen menu voor 21,95 of 3 gangen menu voor slechts 24,95 . Wij waren bij Kade 8 met zes personen en werkelijk alle gerechten zagen er eenmaal geserveerd zeer verzorgd uit en was de smaak voortreffelijk. Zo ook de prima wijnen welke geschonken zijn. Persoonlijk kan ik de Ribs van harte aanbevelen.
Kade 8, een onverwachte verrassing op een schitterende locatie in Katwijk aan Zee. Zeer aan te bevelen ,wij waren hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst!