Kade 60

Meer informatie over restaurant Kade 60

Voordelig
Arjen D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Neergestreken bij Kade60 om iets te vieren "en een feest dat was het"
We hebben als vooraf een etagere besteld, dit was een sensatie van diverse smaken. (AANRADER)
Als hoofdgerecht een mixed Grill en een vis van de dag besteld.
Mixed Grill is een grote portie met verschillende sorten heerlijk smaakvol en mals vlees.
Vis van de dag was zeker vers, boterzacht en heerlijk van smaak.
Zeer vriendelijke en attente bediening met verstand van zaken.
De verrassing was het nagerecht met vuurwerk en over de boxen klonk speciaal voor ons het liedje van celebrations van Cool and the Gang SUPER was dat.
Erg attent was dat het personeel ons feliciteerde.
Kade60 jullie hebben onze avond onvergetelijke gemaakt.
Dijs .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was niet heel bijzonder. En het toetje smaakte naar kunstmatige aardbeien... Er was wel genoeg ruimte tussen de tafels, dat was fijn. Maar tijdens ons 3 gangendiner is ons slechts alleen bij aanvang een drankje geserveerd en water, verder helemaal niets, zéér slecht!
Erika V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Ik wilde met mijn 2 dochtertjes na een dag Texel nog snel wat eten voor we aan de lange reis terug naar huis begonnen. We werden toen ik dit aangaf door de vriendelijke serveersters erg vlot geholpen. De porties van de avondkaart waren wat te groot voor ons, we mochten zelfs van de lunchkaart kiezen en alles werd speciaal voor ons nog ver klaargemaakt. De pannenkoek van vers beslag en de rundvleesburger ook vers gemengd en gekruid met rijkelijk garnituur en stevige frieten. De kwaliteit was erg goed. En toen bij het kiezen van een presentje een van de meisjes haar cadeautje niet vond is er zelfs achter nog een passende gevonden. Echt top!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Samen met mijn man de kade 60 etagere (voorgerecht) besteld als hoofdgerecht, omdat we van kleine hapjes houden. Dit zag er mooi opgemaakt uit en smaakte uitstekend (zo divers). Als extra de kade 60 salade en frites besteld, maar al met al veel te veel. De bediening is top, men is goed op de hoogte wat ze serveren. Prijs/kwaliteit uitstekend en Willemsoord te Den Helder is een zeer bijzondere locatie met geschiedenis. Een aanrader
Wilma1111 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Vrijdagavond met mijn gezin een hapje gegeten bij Kade60. Vooraf had ik een viscoktail besteld, die was echt heerlijk! Als hoofdgerecht heb ik snoekbaars gegeten en ook daar kan ik niks anders over zeggen dan dat het heerlijk was. Bord mooi opgemaakt. Bediening top! Wisten wat ze in huis hebben. Decoratie super! Wij komen zeker terug!
Ijf B.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zondag 24 juli 20016
Zoals altijd weer bijzonder goed gegeten. De spare ribs waren weer om te zuigen en een feest voor de smaakpapillen. Nergens beter geproefd! Ook mijn vrouw kon van het vispotje het smullen niet laten. En dat allemaal voor een zeer aantrekkelijke prijs. Zeker willen wij de bediening niet vergeten. Zo vriendelijk en gezellig kom je tegenwoordig weinig tegen. Wat betreft het decor worden ook de ogen verwend. De oude machines, die daar ooit hun werk deden, dwingen bewondering af. Kortom weer een superfijn etentje.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Ben gisteren samen met mijn vriendin er aan het eten geweest. Bediening was top alleen maar personeel met glimlach. Eten was top. Voor herhaling vatbaar en een aanrader. Kade60 personeel bedankt voor de fijne avond. Tot snel
Petradanielle .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Ben al jaren weg uit Den helder, dus op aanraden hier gaan eten. De tent is prachtig, locatie top!!!! Bediening...we kwamen binnen en ze zaten meteen boven op ons. Binnen 1 minuut na bestellen van ons broodmandje werd het al gebracht en toen hij op was nog geen seconde later vroeg de bediening al of het hoofdgerecht al mocht door komen.
Wij hadden biefstuk medium besteld. Die van mij was niet te kauwen omdat hij zo doorgebakken was en die van mijn man zat vol met pezen.. de groente dat je erbij kreeg, was heel karig en heel erg simpel. Na dat dit gemeld was, was het allemaal goed opgelost.
Dus.. tent super, ligging top! Bediening te snel , service prima maar eten.....zeker niet om over naar huis te schrijven.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na een zoektocht op iens naar een goede locatie voor diner in Den Helder terecht gekomen bij Kade 60. Dit betrof de tweede keus omdat er in het restaurant van eerste keus geen tafel vrij was. De locatie op Willemsoord is prachtig. Het pand is mooi en het interieur past goed bij de uitstraling van het pand. De open keuken is een pluspunt, jammer van de tv schermen met haardvuur dvd. Dit doet afbreuk aan de ambiance terwijl er een mooie openhaard hoek aanwezig is. Het personeel is vriendelijk maar wel wat gehaast. Wij waren er omstreeks 18.00 uur, het voorgerecht was nog niet op of er werd al gevraagd of het hoofdgerecht kon worden geserveerd. Duidelijk geval van zo veel mogelijk shifts per tafel op een avond ...... jammer. Maar dan het hoofdgerecht: de Ierse steak. Hier verwacht je veel van als je hem medium besteld. Echter die van mijn tafelgenoot was verre van mals, zeg maar gerust droog en die van mij zat vol met zemen. Voor een prijs van ongeveer 19 € mag je daar wel wat meer van verwachten, maar helaas. Na melding van de klacht werden de hoofdgerechten van de rekening gehaald. Netjes opgelost, alleen jammer dat het extra portie friet dat onze tafel niet heeft bereikt er achteraf gezien nog wel op stond. Samen gevat: super locatie voor een biertje op het terras, maar eten zal ik er voorlopig niet meer.
E_ .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Kade 60 ziet er wel leuk uit, het personeel is vlot en vriendelijk, maar voor het eten hoef je er niet speciaal heen. Blinkt nergens in uit, frituurvet waar de kroketten in gebakken worden smaakt niet lekker, kroketten zelf niet bijzonder voor de prijs, brood veel te dik gesneden en het is wel bruin van kleur, maar absoluut geen volkorenbrood.
De koffie is standaard automaatkoffie, maar je betaalt wel een baristaprijs.
Frederiquemeijer .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Tongschar met dille tonijncreme, heerlijk.
Gezelschap at visstoofpotje en sliptong (ja, we zijn visliefhebbers),ook zeer smakelijk.
Sfeervol restaurant, vriendelijke deskundige bediening. Ga hier zeker vaker naar toe.
Esma B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hebben met twee volwassen en twee kinderen heerlijk geluncht. We hadden de Kader 60 hamburger, trio van vis op brood en tosti's. Alle drankjes ook voor een redelijke prijs. Goede koffie. De kinderen hadden een speelhoek tussen de bar en de toiletten, helemaal goed.
Matt H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Prima, degelijk eten in een hele mooie setting in Den Helder. We aten met vijf personen, werden goed bediend en hebben goed gegeten. Leuk voor lunch, of voor een casual etentje.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
In een gezellige sfeer hebben wij (2 stellen van 60+) heerlijk gegeten. Wij kozen als voorgerecht de etagère met diverse warme en koude gerechten, een aanrader! De bediening was top!! Er werd meegedacht en totaal niets opgedrongen!! Prijzen heel redelijk. Zeker een restaurant om aan te bevelen.
Penniewafel .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Bij Kade 60 hangt altijd een gezellige sfeer. Je wordt vriendelijk welkom geheten door de gastheer/eigenaar en het personeel. Het eten is ook goed van kwaliteit. De kaart heeft voldoende diversiteit. De ambiance is ook bijzonder omdat Kade 60 gevestigd is in een oude werkplaats van de oude marinewerf. Kortom: een aanrader!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Voor onze wekelijkse ronde dit keer weer eens naar Kade 60. Het is jammer dat er geen eigen appelgebak wordt gebakken. Het restaurant leent zich daar zo mooi voor!
Als extra deze keer de koffie speciaal met amandel likeur genomen. Een absolute calorie bom! Ietwat te zoet. Gepresenteerd met 2 pinda rotsjes en drie stukjes caramel is het misschien iets teveel van het goede?
De ambiance is prachtig (zeker bij de open haard!) en voor kinderen is er een speelhoek. Zo hebben de overige gasten geen last van ze.
Mark_1980 .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Vanavond tijdens eerste kerstdag heerlijk hier gegeten. Het hertenbiefstuk was heerlijk. Kon niet kiezen uit de desserts dus heb er maar 2 genomen. Ook die waren super. We komen zeker een keer terug
Wirijo .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Het is nu de derde keer dat we hier gegeten hebben.
De eerste keer was een fiasco, alle gerechten kwamen te laat, waardoor de maaltijd in etappes verliep.
Dankzij de manager een nieuwe kans gekregen.
Die keer ging goed, alles klopte en smaakte uitstekend.
Vandaag weer gegaan, als 5 dec. uitje.
En heel jammer, het vlees was niet warm, het excuus ervoor was dat als je medium bestelde je niet kon verwachten dat het van binnen warm was!
De spare ribs waren lauw, de kip was redelijk, maar dat kwam door de kaas en speklaag er op.
De aardappeltjes waren lauw.
De salade en de frites waren heerlijk.
Het bedje van groente waar het vlees op lag, ik heb het niet opgegeten.
We hebben het opgegeten, voor zover het ging, snel betaald en weg gegaan.
Jammer, de bediening is vriendelijk de entourage prachtig...........
Oh ja, het ijs dessert was heerlijk.......dat mag natuurlijk ook genoemd worden!
Maar nee, we gaan er niet meer heen.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Sfeervolle locatie.Uiterst nette bediening die een stapje extra loopt en niet opdringerig is. De lunch was erg goed. De kip curry had wat mij betreft wat pittiger gekund maar dat is een kwestie van smaak. Goede prijs kwaliteit verhouding. We komen zeker terug voor een diner.
RvD1967 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
We hebben bij Kade 60 een keer geluncht en gedineerd. Mooie gezellige ambiance. Vriendelijke bediening. Restaurant netjes en ruim opgezet. Eten prima prijs/kwaliteit. Ruime keuze, voor elk wat wils. Gewoon lekker eten. Wijnkeuze beperkt. Aanrader tijdens bezoek aan Den Helder (nabijgelegen marine museum) of op doorreis.