Kade 4

Spaansekade 4 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Kade 4

Aanmeren voor een Franse hap

Kade 4 staat bekend om zijn ruime terras met prachtig uitzicht op de Oude Haven. Hier begonnen in 1328 de eerste havenactiviteiten van Rotterdam. Een doeltreffende Frans georienteerde kaart biedt iedereen een favoriet, is dat voor lunch, gebak of diner. Service met een glimlach is een veelgehoord compliment!

Meer informatie over restaurant Kade 4

• Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
7,2
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zeer fraaie ligging aan de Oude Haven. Helaas regende het dus zaten we binnen, ook heel gezellig. In de serre toch een beetje gevoel van buiten zitten. Personeel vriendelijk, snel en accuraat. Tussen de middag gegeten. Drankjes en eten gewoon goed met ruime porties. Prijs / kwaliteit: helemaal in orde. Aanrader en terugkomer!
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wat een mooie plek in Rotterdam. Heerlijk op het terras gezeten en het uitzicht en de sfeer is er geweldig. De lunchkaart is niet erg uitgebreid en er staan standaard gerechten op. Uiteindelijk gekozen voor een broodje gezond wat er goed uitzag en erg lekker. We komen zeker nog een keer om van het uitzicht te genieten.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gezellig terras aan het water. Vlotte bediening. Biertje besteld met krokante bitterballen en 3 smeersels met brood. Smaakte goed. Komen zeker weer terug.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een slechte ervaring vorig jaar toch weer op het terras kade 4 belandt. Het blijft een prachtige locatie aan de oude haven. De bediening is oke , maar met een betere leiding naar een hoger niveau te brengen. De gerechten, eetcafe assortiment, qua smaak en uitvoering ruim boven het gemiddelde. Terrasverwarming na zonsondergang en een rekening na afloop waarbij je blij blijft. Complimenten en zeker voor herhaling vatbaar
Feybarca .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten kwam niet..iets misgegaan met de bestelling. Maar wij waren niet de enige gasten waarbij dit gebeurde...
De sate was zeer doorsnee en de varkenshaas was te droog
P S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk plaatsje om te vertoeven op het terras met mooi uitzicht op de Oude Haven van Rotterdam. Kaart is een beetje beperkt, maar wat wij bestelden, broodje serranoham met pesto en mozarella, was wel erg lekker :) Bediening is ook erg netjes.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Per toeval hier op deze leuke locatie terecht gekomen voor een lunch, samen met een vriendin. Mijn vriendin had gekozen voor de BLTCC en ik zelf voor het broodje serranoham met mozzarella en pesto. Beiden hebben we heerlijk gegeten. Terwijl wij daar zaten zagen wij verschillende goed uitziende gerechten voorbij komen welke wij zeker een volgende keer willen proberen.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hebben er een smakelijk diner gehad op zondagavond. Lekkere warme verse broodjes vooraf met smeersels. Het hoofdgerecht was zeker lekker, maar niet zo bijzonder qua smaakbeleving. Dit werd dubbel en dwars goedgemaakt met het dessert. Chocolademousse, chocoladetruffeltaart en cheesecake stond op tafel. Alle drie even lekker. Echt een aanrader. Leuke bediening, die zelf net iets actiever mag zijn. Fijne stoelen om te zitten en niet te dicht op de buren.
Paulnl .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren, met z'n vieren wezen eten bij Kade 4. De eerdere recensies deden vermoeden dat het met de bediening wel eens een lastig avondje zou kunnen worden. Niets is minder waar! Wat een fantastisch personeel, geen enkele moeite was hen te veel en zij straalden, niemand uitgezonderd, een uitermate professionele en warme werklust uit!
Wij kozen alle vier voor de kaasfondue. Alle tafelgenoten kregen een gezellig oud Hollands stenen fonduepannetje voor zich gezet. Daarnaast grote bakken met knabbel-groen-voer, stukjes cervelaatworst en nog 'n ander klein worstje, alsmede een schaal met donkerbruin brood. Bijzondere begeleiders waar je niet zo gauw aan denkt bij een kaasfondue. Dan de fondue zelf: hoeveelheid en smaak was goed, witte wijn was heerlijk duidelijk aanwezig, maar de gesmolten kaas was behoorlijk 'melkerig', dus aan de dunne kant. Geen dradige, stroperige kaas zoals je gewend bent bij een kaasfondue.
Dit was overigens het enige minpuntje van deze avond; dessert, koffie na en de rekening vielen alleszins mee. Zeker een eetcafe om nog eens terug te komen, maar dan kiezen we èèn van de andere heerlijkheden van de kaart!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vanaf het (overdekte) terras heb je een prachtig uitzicht op de Oude Haven.

Het was 14.15 uur en de meeste gasten vertrokken alweer toen we 2 kommen erwtensoep bestelden. Na navraag werden deze ruim een half uur later geserveerd. Onze ober leek onervaren en miste elk overzicht over de bestellingen.
Prima soep maar niet meer heet en zonder overvloedige worst en vlees nog geen kopje vol, erg jammer. Het katenspek op het roggebrood was volkomen smakeloos.

Irma L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Leuke lokatie. Service met een glimlach.
Fijne plek. Kortom een aanrader om lekker te eten in Rotterdam aan de gezellige oude haven.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Uitgenodigd door het lekkere warme vuurtje bij de voordeur werden we naar binnen gelokt....
Daar kregen we geen spijt van, want we hebben er met ons tweetjes heerlijk gegeten. Ik nam vooraf tomatensoep van pomodori-tomaten en gehaktballetjes ("kijk eens, soepie" - zo werd het op tafel gezet...), en daarna hadden we allebei de Saté van de haas, met saté, atjar en frites. De soep was heerlijk, en de saté was ook heerlijk mals.
Vriendelijke bediening, lekker losjes, gewoon gezellig!
Alexvandillen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Goede ontvangst en gezellig gezeten aan het raam in oktober. Vlotte bediening die snel de drankjes kwam opnemen en de kaart bracht. Voorgerecht een soep en vitello. Die eigenlijk te koud was om door te zetten maar goed. Hoofdgerecht mixedgrill. Eigenlijk wel een hele mooie portie. Scholfilet voor de tafelgenoot waarbij ik mij oprecht heb afgevraagd of het wel schol was, kijkend naar vorm en formaat. Smaak was wel ok. Drankjes werden vlot aangevuld zonder opdringerig te zijn.
Een goede prijs / kwaliteit verhouding voor een dergelijke locatie maar geen culinaire verrassingen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Lekker gegeten op een leuk terras aan de oude haven van Rotterdam. De vega lasagne met spinazie is op een bijzondere manier opgemaakt, heel origineel. De sliptongetjes smaken prima. Alleen de patatjes zijn echt veel te zout. Het dessert (chocolade/truffel taart) is ver-ruk-ke-lijk. De Chardonnay heeft voldoende kwaliteit als tafelwijn. Prima gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Koos J.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Heerlijk op het terras gezet. Biertjes, brood, kadeburger (die overigens wel wat duurder is geworden, maar nog steeds zijn geld nog steeds waard is) en een prachtig uitzicht over de Oude Haven. Bediening is wel te traag: er zou meer verdiend kunnen worden als ze eerder drankjes komen opnemen.
Pieter Westhoeve ?.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Zeer gezellig terras, prima en vlotte bediening! Goed getapt biertje, heerlijke huiswijn (Sauvignon Blanc), kadeburger, saté, sliptongetjes, maaltijdsalade, mosselen, alles is 'raak'. Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Leuke plek aan de Oude Haven. Eerst gezellig aan de waterkant gezeten op het terras voor het aperitief. Gelukkig hadden wij geen problemen met de bediening en zijn we keurig geholpen. Vandaag hebben we alleen voor een hoofdgerecht gekozen; beide een maaltijdsalade. Die zagen er beide erg mooi uit en waren goed gevuld. Groot stuk geitenkaas en lekker veel stukjes biefstuk in de salade. De huiswijn vind ik van wat mindere kwaliteit hier. Wel al met al goed gegeten en leuk gezeten hier.
Pnm O.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
We hebben er tussen de middag gegeten. Allebei een sandwich, de een met Stolwijker kaas -lekker hoor- de ander BLT -stuk minder-. Maar goed waar het om gaat is dat de juffrouw in de bediening hopelijk iets heel erg slims studeert, want voor de bediening in een eetcafé heeft ze beslist geen talent. Ze liet ons erg lang wachten op een glaasje huiswijn, vroeg zich niet af waarom de BLT voor meer dan de helft was blijven liggen, liet ons nog langer wachten op ons tweede glaasje huiswijn en had een blik in haar ogen alsof ze liever fantaseerde over haar glorieuze toekomst. We dachten nog dat ze het natuurlijk voor het geld doet en zich door haar studie moet worstelen en misschien wel 6 baantjes heeft. Maar dan laat je het schoteltje met geld toch niet zo lang in de wind staan? Weet je, we zijn maar weggegaan.

Een oproep aan alle Horeca ONDERNEMERS: neem rustig een paar van die studentjes aan, maar geef ze 5 minuten uitleg over de reden waarom uw klanten bij u aanschuiven. Probeer er bovendien voor te zorgen dat u een professional in de zaak heeft om de meisjes in de gaten te houden en aanwijzingen te geven.
Als ik op deze manier bediend wil worden ga ik wel naar de automatiek.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Kade 4 ligt leuk aan de binnenhaven. veel bieren van de tap en goede wijn. We namen de Kade4 burger en de sliptong. Het duurde allemaal vrij lang maar het grote terras zat stampvol dus hadden we alle begrip. Toen uiteindelijk onze buren hun eten eerder kregen dan wij - zij waren er een half uur later en we de serveerster wilden wenken kwam ze net naar ons toe met excuses dat er wat fout gegaan was in de keuken. Toen duurde het nog een poos en bood ze ons een drankje aan van het huis. dat hoefden we toen niet meer, zaten al aan onze derde consumptie. Toen het eten gebracht werd was er weer wat misgegaan met de gebakken aardappeltjes, dus weer wachten..die waren helaas erg vet. Bij het afrekenen werden er twee drankjes van onze bestelling niet in rekening gebracht met nogmaals excuses.Goede reactie maar al met al toch jammer dat het zo gelopen is!
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ik zei tegen een medewerker dat ik op mijn bestelling aan het wachten was. Want het duurde lang. Kreeg ik een kattig antwoord ja dat weet ik. De barman is druk bezig. Gadverdamme zeg.