Kade 4

Spaansekade 4 3011 ML Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kade 4

Aanmeren voor een Franse hap

Kade 4 staat bekend om zijn ruime terras met prachtig uitzicht op de Oude Haven. Hier begonnen in 1328 de eerste havenactiviteiten van Rotterdam. Een doeltreffende Frans georienteerde kaart biedt iedereen een favoriet, is dat voor lunch, gebak of diner. Service met een glimlach is een veelgehoord compliment!

Meer informatie over restaurant Kade 4

• MasterCard , Pin , Visa
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Kade 4

Elp M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Service was erg slecht. Personeel weet niet welke tafel nieuw is dus ze nemen zelf maar een volgorde aan. Drie tafel eerder geholpen dan ons. Eten en drinken kwam wel snel aan tafel. Vragen of alles naar wens is of een tweede drankje aanbieden ho maar! Het was meer als je eerste drankje maar heb gehad is het best. Als je dan aandacht vraag van het personeel wordt je raar aangekeken soort van wat zit je nou te zwaaien ik kom eraan!!! Een persoon op het terass terwijl het drie kwart vol zit erg apart. Vooral als je personeel binnen ziet staan praten met elkaar. Wij vonden het erg jammer.
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig. Leuk terras. Geweldige bediening. Enige aanmerking: wijn was te warm. Verder: lekker eten, leuke mensen.
Leslie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wil jij een zwoele avond, sublieme service en een goed wijntje in de mond? Kade 4 vol plezier! Goed bier drink je hier! Lol
y.w. N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hoewel per ongeluk via IENS gereserveerd, waren ze zeer behulpzaam om de Groupon alsnog te activeren. Verder vriendelijke service, prima sfeertje en leuk publiek. En Fondue smaakte prima.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben goed gegeten sfeer was goed de bediening was vriendelijke en behulpzaam
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier met 4 personen lekker geluncht: het eten is vers en goed op smaak. Met dieetwensen (dressing apart bij de vissalade) werd goed rekening gehouden. Porties van de salades mogen wat groter, wij hadden per persoon een grote salade maar hadden meer op gekund. De bediening is vriendelijk.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zeer fraaie ligging aan de Oude Haven. Helaas regende het dus zaten we binnen, ook heel gezellig. In de serre toch een beetje gevoel van buiten zitten. Personeel vriendelijk, snel en accuraat. Tussen de middag gegeten. Drankjes en eten gewoon goed met ruime porties. Prijs / kwaliteit: helemaal in orde. Aanrader en terugkomer!
Nietthuis .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wat een mooie plek in Rotterdam. Heerlijk op het terras gezeten en het uitzicht en de sfeer is er geweldig. De lunchkaart is niet erg uitgebreid en er staan standaard gerechten op. Uiteindelijk gekozen voor een broodje gezond wat er goed uitzag en erg lekker. We komen zeker nog een keer om van het uitzicht te genieten.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gezellig terras aan het water. Vlotte bediening. Biertje besteld met krokante bitterballen en 3 smeersels met brood. Smaakte goed. Komen zeker weer terug.
Jack N.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Na een slechte ervaring vorig jaar toch weer op het terras kade 4 belandt. Het blijft een prachtige locatie aan de oude haven. De bediening is oke , maar met een betere leiding naar een hoger niveau te brengen. De gerechten, eetcafe assortiment, qua smaak en uitvoering ruim boven het gemiddelde. Terrasverwarming na zonsondergang en een rekening na afloop waarbij je blij blijft. Complimenten en zeker voor herhaling vatbaar
john D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eten kwam niet..iets misgegaan met de bestelling. Maar wij waren niet de enige gasten waarbij dit gebeurde...
De sate was zeer doorsnee en de varkenshaas was te droog
P S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Heerlijk plaatsje om te vertoeven op het terras met mooi uitzicht op de Oude Haven van Rotterdam. Kaart is een beetje beperkt, maar wat wij bestelden, broodje serranoham met pesto en mozarella, was wel erg lekker :) Bediening is ook erg netjes.
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Per toeval hier op deze leuke locatie terecht gekomen voor een lunch, samen met een vriendin. Mijn vriendin had gekozen voor de BLTCC en ik zelf voor het broodje serranoham met mozzarella en pesto. Beiden hebben we heerlijk gegeten. Terwijl wij daar zaten zagen wij verschillende goed uitziende gerechten voorbij komen welke wij zeker een volgende keer willen proberen.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
We hebben er een smakelijk diner gehad op zondagavond. Lekkere warme verse broodjes vooraf met smeersels. Het hoofdgerecht was zeker lekker, maar niet zo bijzonder qua smaakbeleving. Dit werd dubbel en dwars goedgemaakt met het dessert. Chocolademousse, chocoladetruffeltaart en cheesecake stond op tafel. Alle drie even lekker. Echt een aanrader. Leuke bediening, die zelf net iets actiever mag zijn. Fijne stoelen om te zitten en niet te dicht op de buren.
Paulnl .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Gisteren, met z'n vieren wezen eten bij Kade 4. De eerdere recensies deden vermoeden dat het met de bediening wel eens een lastig avondje zou kunnen worden. Niets is minder waar! Wat een fantastisch personeel, geen enkele moeite was hen te veel en zij straalden, niemand uitgezonderd, een uitermate professionele en warme werklust uit!
Wij kozen alle vier voor de kaasfondue. Alle tafelgenoten kregen een gezellig oud Hollands stenen fonduepannetje voor zich gezet. Daarnaast grote bakken met knabbel-groen-voer, stukjes cervelaatworst en nog 'n ander klein worstje, alsmede een schaal met donkerbruin brood. Bijzondere begeleiders waar je niet zo gauw aan denkt bij een kaasfondue. Dan de fondue zelf: hoeveelheid en smaak was goed, witte wijn was heerlijk duidelijk aanwezig, maar de gesmolten kaas was behoorlijk 'melkerig', dus aan de dunne kant. Geen dradige, stroperige kaas zoals je gewend bent bij een kaasfondue.
Dit was overigens het enige minpuntje van deze avond; dessert, koffie na en de rekening vielen alleszins mee. Zeker een eetcafe om nog eens terug te komen, maar dan kiezen we èèn van de andere heerlijkheden van de kaart!
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vanaf het (overdekte) terras heb je een prachtig uitzicht op de Oude Haven.

Het was 14.15 uur en de meeste gasten vertrokken alweer toen we 2 kommen erwtensoep bestelden. Na navraag werden deze ruim een half uur later geserveerd. Onze ober leek onervaren en miste elk overzicht over de bestellingen.
Prima soep maar niet meer heet en zonder overvloedige worst en vlees nog geen kopje vol, erg jammer. Het katenspek op het roggebrood was volkomen smakeloos.

Irma L.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Ongedwongen sfeer. Leuke lokatie. Service met een glimlach.
Fijne plek. Kortom een aanrader om lekker te eten in Rotterdam aan de gezellige oude haven.
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Uitgenodigd door het lekkere warme vuurtje bij de voordeur werden we naar binnen gelokt....
Daar kregen we geen spijt van, want we hebben er met ons tweetjes heerlijk gegeten. Ik nam vooraf tomatensoep van pomodori-tomaten en gehaktballetjes ("kijk eens, soepie" - zo werd het op tafel gezet...), en daarna hadden we allebei de Saté van de haas, met saté, atjar en frites. De soep was heerlijk, en de saté was ook heerlijk mals.
Vriendelijke bediening, lekker losjes, gewoon gezellig!
alexvandillen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Goede ontvangst en gezellig gezeten aan het raam in oktober. Vlotte bediening die snel de drankjes kwam opnemen en de kaart bracht. Voorgerecht een soep en vitello. Die eigenlijk te koud was om door te zetten maar goed. Hoofdgerecht mixedgrill. Eigenlijk wel een hele mooie portie. Scholfilet voor de tafelgenoot waarbij ik mij oprecht heb afgevraagd of het wel schol was, kijkend naar vorm en formaat. Smaak was wel ok. Drankjes werden vlot aangevuld zonder opdringerig te zijn.
Een goede prijs / kwaliteit verhouding voor een dergelijke locatie maar geen culinaire verrassingen.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Lekker gegeten op een leuk terras aan de oude haven van Rotterdam. De vega lasagne met spinazie is op een bijzondere manier opgemaakt, heel origineel. De sliptongetjes smaken prima. Alleen de patatjes zijn echt veel te zout. Het dessert (chocolade/truffel taart) is ver-ruk-ke-lijk. De Chardonnay heeft voldoende kwaliteit als tafelwijn. Prima gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding.