Over het restaurant Kade 4

Aanmeren voor een Franse hap

Kade 4 staat bekend om zijn ruime terras met prachtig uitzicht op de Oude Haven. Hier begonnen in 1328 de eerste havenactiviteiten van Rotterdam. Een doeltreffende Frans georienteerde kaart biedt iedereen een favoriet, is dat voor lunch, gebak of diner. Service met een glimlach is een veelgehoord compliment!

Meer informatie over restaurant Kade 4

Station Blaak (metro, tram & trein)
  • : Parkeergarage Oude Haven

Dagelijks geopend van 09:00 tot 01:00. Vrijdag & zaterdag tot 02:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Kade 4

Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
gezellige middag met vrienden aan de kade met fantastisch weer biertje en lekker eten
Johannes D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Vondt zelf vlees wat te droog en de stoelen zijn totaal niet convertabel voor de rest zijn de plekjes wat klein bediening was wel prima,
Lisa J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Veel keus, aardige bediening. Fijn terras. Aankleding beetje rommelig, de naastgelegen terrassen ogen net iets leuker / hipper.
Rens K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een uur op ons eten moeten wachten. Uiteindelijk de surf en turf gekregen.... de taaiste biefstuk die ik ooit op heb. Geen aanrader.
Noortje K.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Sfeervolle plek en goed eten. Kaasfondue is een aanrader!

Personeel is kundig, attent en alert.

Als ik een tip mag geven (voor ons kaasfondue fans), smaken toevoegen aan de kaasfondue: zongedroogde tomaatjes, basilicum, chili, honing/mosterd, bier.. etc
Edwin Z.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijke spare ribs en saté. Ontspannen sfeer, zeer welkome en beleefde bediening. Oprecht aardig. En voor een zeer redelijke prijs op een prachtige locatie.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeker een aanrader! Gister gegeten en was echt heerlijk! Leuk interieur en goed eten. Fijne locatie ook, goed te bereiken met auto of Ov
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Waren met een groep van 12 personen misschien dat het daar aan lag. Het eten was niet echt helemaal top. De bediening was wel voldoende.
carla J.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Personeel was aardig Eten was lekker kortom een aanrader
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten, prima service en naar mijnmening kan de sevice nog effectiever zijn als er niet herhaaldelijk een tweede serveerster hetzelfde komt vragen.
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gezellig eerst op het terras zitten drinken en daarna een hapje eten. Nou het was ook echt en hapje buiten het stukje heerlijke biefstuk en paar te gare garnalen waren er "Aviko" frietjes een paar asperges en een blaadje sla. Nou die kok had zich echt uitgesloofd. Ga ik hier nog een keer naar terug ... ik denk het niet.
Elp M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Service was erg slecht. Personeel weet niet welke tafel nieuw is dus ze nemen zelf maar een volgorde aan. Drie tafel eerder geholpen dan ons. Eten en drinken kwam wel snel aan tafel. Vragen of alles naar wens is of een tweede drankje aanbieden ho maar! Het was meer als je eerste drankje maar heb gehad is het best. Als je dan aandacht vraag van het personeel wordt je raar aangekeken soort van wat zit je nou te zwaaien ik kom eraan!!! Een persoon op het terass terwijl het drie kwart vol zit erg apart. Vooral als je personeel binnen ziet staan praten met elkaar. Wij vonden het erg jammer.
Wout D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Gezellig. Leuk terras. Geweldige bediening. Enige aanmerking: wijn was te warm. Verder: lekker eten, leuke mensen.
Leslie P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wil jij een zwoele avond, sublieme service en een goed wijntje in de mond? Kade 4 vol plezier! Goed bier drink je hier! Lol
y.w. N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hoewel per ongeluk via IENS gereserveerd, waren ze zeer behulpzaam om de Groupon alsnog te activeren. Verder vriendelijke service, prima sfeertje en leuk publiek. En Fondue smaakte prima.
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben goed gegeten sfeer was goed de bediening was vriendelijke en behulpzaam
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Hier met 4 personen lekker geluncht: het eten is vers en goed op smaak. Met dieetwensen (dressing apart bij de vissalade) werd goed rekening gehouden. Porties van de salades mogen wat groter, wij hadden per persoon een grote salade maar hadden meer op gekund. De bediening is vriendelijk.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Zeer fraaie ligging aan de Oude Haven. Helaas regende het dus zaten we binnen, ook heel gezellig. In de serre toch een beetje gevoel van buiten zitten. Personeel vriendelijk, snel en accuraat. Tussen de middag gegeten. Drankjes en eten gewoon goed met ruime porties. Prijs / kwaliteit: helemaal in orde. Aanrader en terugkomer!
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Wat een mooie plek in Rotterdam. Heerlijk op het terras gezeten en het uitzicht en de sfeer is er geweldig. De lunchkaart is niet erg uitgebreid en er staan standaard gerechten op. Uiteindelijk gekozen voor een broodje gezond wat er goed uitzag en erg lekker. We komen zeker nog een keer om van het uitzicht te genieten.
Florianne D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gezellig terras aan het water. Vlotte bediening. Biertje besteld met krokante bitterballen en 3 smeersels met brood. Smaakte goed. Komen zeker weer terug.