Kade 10

Meer informatie over restaurant Kade 10

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 10:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Al voor de derde keer zijn we te gast bij Kade 10 in Nijkerk. Samen met (oud) collega's eten we hier om elkaar bij te praten. Ik kijk er weer naar uit. In een prettige ambiance worden ons voor hoofd en dessert voorgeschoteld, vergezeld van bier of wijn. De kaart bevat niet allerdaagse zaken, maar de restaurateur vertelt ins en outs behorend bij dat wat onze keuze is, Smakelijk bereid en mooi gedresseerd een lust voor het oog. Graag tot de volgende x
Naboars .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Aflopen zaterdag ter ere van de verjaardag van mijn vader met de familie (6 personen) wezen eten. Vriendelijk ontvangst en (ietwat overdreven) uitleg over de kaart. Broodjes met olie en een minuscuul potje/ vingerhoedje(echt veel te weinig met 6 personen) bieslookboter. Voorgerechten waren redelijk, maar niet zo smakelijk als weleer en veel te veel balsamico (kan echt niet meer in deze tijd) bij de carpaccio van mijn tafelgenoten. Garnaaltjes (tartaar) voor ondergetekende waren ok, maar veel te grote stukken ananas in vergelijk met de tartaar. Hoofgerechten waren ronduit slecht! Twee keer tournedos, beide waren doorgesneden! Erg slechte kwaliteit vlees en niemand die bij opname van de bestelling heeft gevraagd naar medium o.i.d. Nou ze waren well well done. Schelvis en dagvangst (heek?) veel te ver doorgegaard en slecht op smaak gebracht. Bijlage frites (3 x gebakken of zo??) en aardappel gratin (deze was ok op wat ongekookte harde aardappelstukken na).
Bij afruimen vroeg niemand van de bediening hoe het had gesmaakt, nou bij deze; niet dus.
Nagerecht hebben we maar laten zitten.
Al met al een teleurstellend avondje uit.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Niet zo doorsnee, geitenrack gepresenteerd in een tajine en lekkere pindasoep!
Service zoals altijd goed en gezellig. Ook nieuwe medewerkers passen prima in de sfeer. Echt contact en 'gewoon' zichzelf.
Bep F.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij kade 10 het dagmenu gekozen wat een uitstekende keuken .
De bediening is heel goed ol de hoogte van wat er geserveerd word .
Deze mensen hebben nog echt de service hoog in het vaandel staan .
Zeker iets waar wij naar teruggaan
Lekkereeters2016 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
In Nijkerk gezocht voor een lekker restaurantje. Na goede berichten hier op iens wezen eten bij Kade 10.

Het restaurant zit iets Verder op de kade dan ABC diervoeders en recht tegenover een gastank bedrijf. Buiten zitten is met dit uitzicht (bedrijven terrein) niet top.
Binnen in het restaurant was het leuk ingericht.

Het eten was erg lekker en naar wens. Tussendoor een amuse was verrassend.
Bediening was aardig en correct. We gingen voor het 4 gangen menu á 25 euro.
Ze hebben een nieuwe kaart gecreëerd en daarmee een vernieuwde aanpak.
Je kunt 3 gangen kiezen van de kaart. Vooraf krijg je brood met smeersel als 1e gang.

Wat opviel was dat als je iets anders van de kaart koos dan inclusief het 4 gangen menu je bij moest betalen. Geen moeite mee, want het was ook een duurder gerecht. Binnen de verrassingsmenu is het hoofdmenu 17,95 de tournedos = 23,95 verschil= 7€ maar moest €9,50 bijbetalen.

Eerder kreeg je een fles huiswijn op de di, Wo en donderdag. Dit is veranderd naar een glaswijn per gast. Oke... maar bij afrekening moesten wij de wijn gewoon betalen. Dit aangeven en is gewijzigd naar 1 glas betalen, huh? Ja meneer u heeft het duurdere gerecht genomen.. daar heb ik 9,50€ meer voor betaald.

Nouja, laat maar betalen en weg wezen.
Na lekker gegeten te hebben en een gezellige avond. Geen zin in een discussie, maar wel met een vies gevoel naar huis gegaan.

Zover mijn ervaring. C.q. Feedback

Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Op de site wordt aangegeven dat het restaurant aan het water ligt. Dat klopt, maar we hadden helaas geen vrij uitzicht op de Arkervaart maar op een binnenvaartschip en aan de overkant een grote lading tonnen. Het restaurant was verrassend mooi en rustig aangekleed. Tot in detail werd enthousiast vertelt over het 4-viergangenmenu. Alles was goed verzorgd. De gerechten waren goed op smaak en een uitnodigende presentatie van de gerechten. We kozen toch voor een los voor- en hoofdgerecht.

Het voorgerecht van Carpaccio van rundvlees werd op een leuke manier gepresenteerd. De basilicummayonaise was in grote hoeveelheid aanwezig. Daar moet je net van houden. Ik vond het in ieder geval zeer smakelijk.

Ondanks dat de omgeving (het uitzicht vanuit het restaurant maar ook vanaf het terras) viel tegen, maar dit is dit wel een restaurant waar ik zeker nog een keer terug kom. Een goede prijs-kwaliteitsverhouding en zeer vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Bernadette K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Dankzij cadeaubonnen bij Kade 10 gegeten. Ik had er nog nooit van gehoord, maar deze wordt aan ons lijstje toegevoegd! Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening en gezellige tafels. Een 4-gangen menu gekozen, waarbij de dames onder ons kozen voor de witte chocolade parfait in plaats van de sticky rice maar de heren waren ook helemaal weg van dit dessert. Wij komen zéker terug!
SmulpaapA .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Met 8 collega's bij Kade 10 gegeten. Dan geen keuze van de kaart, maar een vast 4-gangenmenu met bij het hoofdgerecht keuze tussen vlees of vis, waarbij een prima alternatief beschikbaar is bij een allergie. Alle gangen smaakten net zo goed als dat ze er uit zagen. Fijne en attente bediening! Hier kom ik graag terug.
Banta .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Jammer dat ik niet mee kan jubelen met andere bezoekers.
Mijn man en ik hebben gisteren geluncht in Kade 10.
Toen mijn vis, na lang wachten, gebracht werd verbaasde ik me over
de beloofde salade ( nauwelijks waarneembare frutsels) en
de beloofde groente ( een potje met harde smakeloze bietjes en kikkererwtjes).
Ik liet mijn verbazing merken, maar er werd me niets anders aangeboden, het was zoals het was.

De vis en de frites waren overigens prima.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
We hebben het beste restaurant van Nijkerk ontdekt! Weliswaar met hulp van Iens, maar dat blijkt dus goed te kloppen. Prima eten voor een heel erg schappelijke prijs (wellicht zijn we meer grootstedelijke prijsnivo's gewend). We kregen vier zeer smakelijke gangen voor 24,95. En er werd goed en op originele wijze rekening gehouden met de vegetarier aan tafel. Vooraf een salade met geitenkaas en zoetzure tomaatjes. Daarna een soepje van knolselderij geserveerd in een koffiekopje, dus die moesten we drinken. Vervolgens een gerecht van parelgort, prachtig opgemaakt met een stukje deeg en groentes. Een salade van net iets te rauwe kikkererwten met zilverui en biet erbij en frietjes. Toe kregen we tarte tatin van peer (met agar agar, jawel) en een beetje ijs. De vleeseter aan tafel was ook tevreden, het hoofgerecht eendenborst (hijj had ook vis kunnen kiezen). De inrichting is niet onze smaak, veel skaileer op stoelen en banken, een door film geprojecteerd haardvuur en naast standaard ronde lampenkappen ook de meer moderne industriele lampen. Als de kerstversiering straks weer weg is, zijn de muren erg sober zonder enige aankleding. De bediening informeel, soms wat te. En eigenlijk zou ik het best fijn vinden als je jas gewoon aangenomen wordt.
KarelKo .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Mooie prijs kwaliteit. Lekker visje en vriendelijk personeel. Sfeer is goed dat neergezet wordt door de leuke bediening. De koks mogen nog wel vriendelijker kijken....
Margret K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Wauw, lang geleden dat wij zo aangenaam verrast werden.warm welkom,tijd voor de gasten.drie van ons namen het menu voor 24,95 euro (4 gangen).rode poon vooraf (heerlijk) klein soepje van lemon,kokosmelk en groene curry, kalfs biefje of meerval en het toetje was een feest van chocola.carpaccio en kippendijen die onze zoon bestelde waren eveneens met veel aandacht en liefde voor je vak gemaakt..tot ziens,we komen zeker terug.
Bos22 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Voor goed eten moet je naar kade 10. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Bovendien met verjaardagen altijd iets extra's wat je krijgt! Leuk! Bediening vind ik persoonlijk wat opdringerig. Wel mooie aankleding bij het water. Maar doet ook voelen als een Van der Valk...
ADP .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
BBQ aan huis werd door Kade 10 fantastisch geregeld, smaakvol en mooi gepresenteerd. Niet zomaar een speklapje en zo, nee heerlijk gerechten waar Kade 10 inmiddels bekend om geworden is. Creatief, goed van kwaliteit en gewoon heerlijk. Hapjes, mooie aparte voorgerechten en zowel vlees als vis. Attente bediening. Alle 25 gasten waren enthousiast.
Cees G.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Ben daar al weer wat vaker geweest, blijft me iedere keer weer aangenaam verbazen, toppers in de keuken, zeer goed in evenwicht, en zeer betaalbaar. Niet voor niets altijd druk. Ga zo door.
Shaun M.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Wat vooral uitblonk was de bediening, ontzettend vriendelijk en voelde precies aan wanneer je iets nodig had! Eten smaakt prima met een uitstekende prijs/kwaliteitaverhouding van het 4-gangen menu.
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Kom hier tegenwoordig enkele malen per jaar en het is mij nog nooit tegengevallen. Chateaubriand is werkelijk geweldig !! Bediening is vriendelijk en attent, heeft tijd voor een informeel praatje en het plezier in het werken is duidelijk te zien. Zo zou het vaker moeten.
HarleyQ .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
2x menu met lam waar beide heren zeer over waren te spreken. Voor 2 chateaubriand was ook heerlijk, personeel is top, hebben alles scherp in de gaten. Bedankt kade10, komen zeker terug
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Zoals altijd zalig geluncht hier. Bediening is altijd aardig en vaardig, het eten altijd lekker. Broodje carpaccio was weer heerlijk. Lekker vers en goede verhouding van vlees, kaas, pijnboompitten, saus en sla. De club sandwich van man-lief was net zo goed (lekkere bacon!), de tosti voor onze dochter zalig. Een gezellig en leuk ingericht restaurant aan de haven waar je goed kunt bijkomen en kunt genieten van een zalige lunch.
Rilland .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Kade10. Met allergieen wordt goed rekening gehouden, de kok was prima in staat om gerechten aan te passen en er werd een heerlijk diner geserveerd. De wijn, die erbij geschonken werd, was erg lekker. De bediening is vriendelijk, omgeving is informeel. Aanrader voor een smakelijke avond uit. We waren 4 nachten in Nijkerk en hebben 2 maal Kade 10 uitgekozen om te eten en dat is voor ons bijzonder.
De keuze tussen vlees of vis voor het verrassingsmenu is snel gemaakt en dan is het genieten.