Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kabul

Paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassend lekker! Bijzondere ervaring. Doet van buiten uit anders vermoeden, maar eenmaal binnen valt alles op zijn plaats. Indien dit restaurant in de binnenstad zou zitten, zou deze (nog) beter gevonden worden.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer vriendelijke mensen en geweldig lekker eten!
M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uit eten is een feest bij restaurant Kabul. Persoonlijke aandacht en het eten is heerlijk. Zoals gewend in de oosterse keuken worden prachtige smaken gecombineerd.
Bedankt voor de mooie avond.
Gert-Jan N.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Voor ons de eerste keer.
Heerlijke proeverij gehad op kerstavond.
Zeer gastvrije bediening.
Wij gaan zeker terugkomen.
Wouter M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijke gerechten met verse producten en verrassende smaken. Prijzen zijn erg redelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Gert P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We gingen hier eten omdat we onze yums in konden leveren.
Grote misser is dat er bij de wijn géén kraanwater wordt geschonken, heel jammer.
Eten is heel lekker, we hadden gekozen voor de proeverij. Nogmaals, veel en lekker, maar lang niet altijd kregen we uitleg wat er voor ons werd neer gezet.
Het is niet goedkoop, en een teleurstelling was het toen we er achter kwamen dat de yums helemaal niet als korting in mindering zijn gebracht op de rekening.
Jammer...
Arie C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke gerechtjes, relaxte sfeer en uitstekende bediening met aandacht voor de gasten. Zeer de moeite waard.
We komen zeker nog een keer terug
Rinka S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Wij hadden het genoegen om ons jaarlijkse kerstetentje met het werk hier te hebben. Wij zijn heel gastvrij ontvangen, en zijn de hele avond verwend met heerlijke hapjes en een smakelijk buffet. Wij hebben ons erg welkom gevoeld en de bediening was fantastisch. Voor herhaling vatbaar!
Caroline N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Heel lekker gegeten, en een hele vriendelijke, gastvrije bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben heerlijk geproefd van het Afgaanse eten.
m H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, warm welkom, leuk restaurant. Te kiezen uit proeverijen en de kaart. Mooi opgediend, geurige kruiden...voor herhaling vatbaar
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Al vaker geweest bij Kabul en altijd lekker, goede kwaliteit en prima service. Zowel vleesgerechten en vegetarische gerechten smaken uitstekend terwijl ik eigenlijk een echte viseter ben.
Een aanrader.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren met 3. Het eten had bijzonder lekkere smaken en kruiden. Het was gezellig druk, maar daar hebben we geen last van ondervonden. Relaxte ruimte met zeer vriendelijke bediening. Alles was goed bereid en werd mooi opgediend
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Weer eens heerlijk genoten van de Afghaanse keuken. Verfijnde gerechten en fijne bediening die aardig, beleefd, vlot en correct was. Prima zo!
Gable B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Uitstekend restaurant. Mooie inrichting , heerlijke, kwalitatief hoogstaande gerechte uit een voor mij tot nu toe onbekende keuke en een persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Echt een aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Voor een proeverij van vier gangen van kleine gerechten is de prijs van € 39.50 p p te duur. Als restaurant wil je dat klant kennis maken met je keuken en daar maak je dan een leuke prijs voor. Dus dit is véél te duur.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst op een stille doordeweekse avond. Eten was goed, met nieuwe en gevarieerde smaken. Het lamsvlees was goed gaar, maar wat vlak van smaak. Voorgerecht uitstekend en verrassend.
De prijs vonden we aan de hoge kant.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg verrassend was het eten, veel hapjes, allemaal heerlijk gekruid en allemaal anders. Prijs/kwaliteit is, (H) eerlijk en zeker niet duur. Een aanrader

Carla
Nicky G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke proeferij gedaan met de AH actie.
Echt een aanrader! Ja je betaalt wat meer maar dan heb je wel een cullinaire avond.