Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Roland de P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bediening was vriendelijk, een beetje onhandig (maar niet storend), en wat moeilijk te verstaan. Wij hebben gekozen voor een proeverij (amuse, 4 voorgerechtjes, tussengerechtje, 4 hoofdgerechtjes en dessert) en we hoefden tussen de gangen door niet lang te wachten. De hoeveelheid eten was ruim voldoende en smaakte erg lekker. Zeker een aanrader!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
antoonbeppie .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Het was GEWELDIG !! De bediening was uiterst vriendelijk, en het eten was om je vingers bij af te likken zo lekker.!!! 'n beetje pittig, en heel hoog op smaak door de kruiden. Was hier met de AH Restaurant actie, en voor 6 euro per persoon geen 3 gangen diner, maar deze uitgebreide proeverij van heeeerlijke Afghaanse gerechten!!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Met de ah actie gaan eten bij Kabul, en het was zoals altijd weer heerlijk. Je hebt de keuze of een 3 gangen menu of de proeverij. De proeverij is een groot aantal gerechtjes, en ontzettend lekker maar voor ons als ouderen te veel. Wij zijn voor het 3 gangen menu gegaan en hebben weer echt genoten. Een lekker wijntje erbij en wij zijn weer voldaan en tervreden naar huis gegaan.
John H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben gebruik gemaakt van het " proeverijtje " dat ons sterk werd aanbevolen door de ober. Blijkbaar is er geen menukaart. Dit bleek een uitgebreid 4 gangen menu met veel verschillende gerechten. Kwaliteit en smaak was goed, hoewel het Afghaanse eten niet erg kruidig is naar onze smaak. Hoeveelheid was ruim voldoende en we konden zelfs nog bijbestellen. Prijs was met bijna 40 euro best hoog, maar bood wel een heel complete maaltijd.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het eten was zonder meer heerlijk, net als het bier. De inrichting en gastvrije ontvangst was ook erg fijn.
Qua service wel een kleine aanmerking: de jongeman die ons bediende praatte erg snel en zacht en was daardoor moeilijk te verstaan. Wat erger was, is dat hij ook niet zo goed luisterde: ondanks dat ik duidelijk had aangegeven geen vlees te eten kregen we beiden gehakt geserveerd in de eerste gerechtjes van ons verrassingsmenu. Deze fout is echter prima gecorrigeerd.
Nadat we hadden afgerekend en een fooi gegeven kregen we nog een fijn likeurtje van het huis. Zeker een aanrader!
vanderburgh1 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verrassend gegeten bij Kabul. Prettige ontvangst en bediening met goede uitleg van de proeverij. Alles was even heerlijk. Inrichting was eenvoudig maar prima en netjes.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
De bediening is echt top vriendelijk, super service gericht, het eten zeer smakelijk, wij hadden de proeverij; meerdere gangen van gerechtjes en gerechten, verrassend lekkere dingen erbij! Goede uitleg van de gerechten, kortom een aanrader om daar eens naar toe te gaan!
R S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
vriendelijke bediening, het restaurant heeft een 'huiskamersfeer' door de inrichting. Gerechten waren verrassend en smakvol. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Het afgaans 'proeverijtje' is erg lekker, verrassend en zeer gevarieerd.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prettige bediening. Wij hadden het verrassingsmenu voor 33,50 pp. Erg lekker!
peter G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten. AH actie met uitbreiding waardoor we veel gerechtjes konden proeven. Alles van goede kwaliteit en smaak. Wie wist dat m'n vrouw zo kon genieten van de Afghaanse keuken; we komen met andere woorden zeker nog eens terug.
Leo N.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
prettige ontvangst, goede uitleg menu's, eten was heerlijk. Komen zeker weer terug voor een ander bijzonder menu
Sabrina V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afghaans is een verrassing. Heerlijk gegeten. Pure smaken maar op een bijzondere manier. Wij kozen voor de proeverij waarbij je van alles nog wat krijgt van de kaart. Meer dan voldoende, of miss zelfs een beetje teveel. Zeker voor herhaling vatbaar!
sakko .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Met 4 vrienden voor 'de Proeverij' gekozen en de kaart gelaten. Schot in de roos, heerlijk eten, meer dan voldoende, veel variatie, goede bediening, vriendelijke eigenaar, prettige atmosfeer. Aanrader!
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten.
4 gangen verrasingsmenu is aanrader. Proeverij van allerlei gerechten
Tussen de gerechten zat mooie timing
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Leuk, lekkker, gezellig. Goede uitleg over de gerechten, goede service. Ook perfect rekening gehouden met gluten- en lacrosevrij.
marianvanschendel V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij hebben prijs kwaliteit, prima gegeten. Heel vriendelijke bediening en gezellige ambiance.
Dave D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
verwachtingen die we hadden heeft men niet waar kunnen maken. Het eten viel niet tegen maar we hadden betere smaken verwacht. de avond dat we er waren had men last van onderbezetting van het personeel, jammer daar waren wij dan de dupe van. op het eten zelf is niets aan te merken.