Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gisteren lekker gegeten bij Kabul, wij hadden gekozen voor de proeverij. Wij zijn redelijk grote eters en wij hadden er ruim voldoende aan. Bij elke gang werd netjes toegelicht wat het allemaal was door de vriendelijke serveerster. Het eten was zeer smakelijk en divers, het gaf een goede indruk van de Afgaanse ,keuken die wij na het bezoek aan Kabul zeker zijn gaan waarderen.
De muziek was erg aanwezig, had van ons iets minder gemogen.
Minpunt vonden wij het half gevulde glas matige Riesling wijn waar het restaurant ook nog eens 3,75 voor rekent.
Lia B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met erg vriendelijke bediening die als je iets vraagt over een gerecht je vriendelijk te woord staan. Een restaurant om zeker weer terug te gaan en ik kan het iedereen aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een zeer redelijke prijs . Prettige uitleg over de diverse gerechten door vriendelijke bediening.
zeker een aanrader.
adencarola .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wij waren hier nog nooit geweest en het eten en de vriendelijke mensen die ons hielpen waren een aangename verrassing. Absoluut een zaak waar we graag terug komen.
Martina N.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We hebben genoten van de proeverij zoveel verschillende gerechten en alles was zo heerlijk!!!
je wordt vriendelijk ontvangen als je binnen komt door de eigenaar en naar een tafelt begeleid.
Het personeel wat het eten brengt legt keurig alles uit en met smaak hebben we genoten.
We komen zeker nog eens terug.
RNW V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer nette zaak met vriendelijk personeel. Het eten was een lekkere ontdekkingsreis met heerlijke voorgerechten en een volle tafel met twee hoofdgerechten en van alles er omheen.
Elsbetje .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Lange tijd niet geweest omdat het telkens vol zat als wij wilden gaan. We snappen dat wel want het was allemaal weer zalig en de ontvangst zeer gastvrij. We gaan snel weer terug!
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker voor het raam gezeten. Het eten was heerlijk en vriendelijke bediening. De eigenaar kwam aan tafel met uitleg. Ik kom zeker terug.
Mi C.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Lekker gegeten (3-gangen diner), super vriendelijke en correctie bediening die echt zijn best doet! Leuk om een keer een andere keuken te proberen.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De bediening deed zijn uiterste best om het naar onze zin te maken. Op het eind mocht mijn partner nog een granaat appel likeur proeven.
Arjanne D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Proeverij genomen, kregen veel gevarieerde kleine gerechten, alles heel smakelijk en goed verzorgd.
peet D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
prettige sfeer,aardige bediening en heerlijk eten,eigenaar doet alles om gastvrijheid te bieden...kom zeker terug nog eens.
weredi .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten: verrassingsmenu. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De baklava was overheerlijk. Een aanrader!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn hier op een zaterdagavond met z'n drieen gaan eten, met gebruikmaking van ah restaurantactie. Een menukaart kregen wij niet aangeboden dus we hadden geen idee van prijzen. Op aanbeveling van de ober kozen we een proeverij. Dat bleek een hele goede keuze. Er kwam een keur van gerechtjes op tafel, met uitleg, waar we heerlijk van hebben gegeten. Echter van een aantal gerechtjes kwamen maar twee stuks op tafel terwijl we met drie waren. Toen de rekening op tafel kwam was ik enigszins onaangenaam verrast. Voor deze proeverij werd per persoon € 45,50 in rekening gebracht (wat echt veel te duur betaald is), terwijl de korting slechts € 33,50 bedroeg. Tot slot, voor de kwaliteit van het eten zou ik wel een keer terug gaan naar dit restaurant, maar de prijs weerhoudt mij daarvan.
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk, bediening prima, eten lekker, maar we hadden wat spannendere gerechten verwacht. Heel neutraal eten. Best duur.
hagbo1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Voor het eerst een Afghaans restaurant bezocht met de AH Actie. Leuk ontvangen en we werden geadviseerd over de gerechten. Om kennis te maken gekozen voor het Verrassingsmenu. Lekkere voorafjes en een keur van diverse gerechten als hoofdmenu met een simpel ijstoetje tot slot.
Lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren hier met vier personen gedineerd met AH-Iens actie. Vreemd is, dat een driegangen diner ivm deze actie flink duurder is dan het gangbare driegangendiner, zoals op de site te zien is. Dat enige puntje van kritiek, want wij namen zelfs het fijnproeversdiner, dat nog duurder is, maar door deze actie blijven de totale kosten redelijk en dat is denk ik ook de bedoeling van de actie.
Wat een superheerlijke gerechtjes kregen wij voorgeschoteld in een prettig tempo door een zeer vriendelijke bediening. Eerst allemaal kleinere gerechten, maar later een soort hoofdgerecht met drie soorten bijzondere rijst met vlees of kip en lekkere groentes en sauzen. Het was allemaal zoveel, dat het passen en meten was op ons tafeltje. Ook de witte huiswijn Verdejo super. Wij waren hier nooit eerder geweest, maar de beoordelingen wel gelezen. Wat was dit toch nog een onverwachte superfijne belevenis en zeker iets om te herhalen door de verfijnde keuken en presentatie.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voor de eerste keer Afghaanse gerechten geproefd. Proeverij van 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Wij vonden het heerlijk. De hoeveelheid was meer dan genoeg. Leuke, vriendelijke bediening.