Kabul

Haagweg 12 4814 GD Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Kabul

Jan G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Origineel Afghaans eten, hele vriendelijke bediening door de Afghaanse eigenaren die graag uitleg geven over de gerechten. Echt een aanrader!
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer vriendelijk ontvangen. Vervolgens genoten van een proeverij van Afghaanse gerechten waarmee we meteen een goede indruk kregen van de verfijnd gekruide Afghaanse keuken. Zonder meer de moeite waard en zeker een restaurant waar we nog eens terug zullen keren.
jitske L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Fijn smaak combinaties, de moeite waard
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Een 4-gangen menu genomen waarbij per gang 2 gerechten (in iets kleinere portie) van de kaart werden geserveerd. Er kwam behoorlijk wat op tafel te staan maar het was zooo lekker dat iedereen alles op heeft. Echt absoluut een aanrader! De inrichting is prima. En tot slot de bediening, die was fantastisch: zo enorm vriendelijk, gastvrij en attent. Bedankt voor een heerlijke avond, wij komen zeker terug.
Lenneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk eten en een geweldige gastvrouw! Het 4 gangen menu bestaande uit allerlei losse proeverij gerechtjes is een Aanrader!
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Voor de eerste keer kennis gemaakt met deze keuken. Wat was het lekker en gastvrij. Een echte aanrader
René Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Super gastvrij en vriendelijk personeel. Aanrader voor iedereen die een keer wat anders wil eten!
Jörn M.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
prijs - inhoudelijk teleurstellen. 17,5 voor een bord rijst met 3 kleine bijvalletjes. 8,5 voor een voorgerecht bestaande uit 4 kleine hapjes. Lekker, maar niet voldoende gegeten. Service en vriendelijkheid prima
hansdewerker D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Nog nooit Afghaans gegeten? Neem een 3 gangen menu. Meerdere voorgerechten en hoofdgerechten. Goede uitleg over de maaltijd en de kruiden. Voldoende voor iedereen en alle smaken komen tot hun recht. Rustige en vriendelijke bediening.
De waardering 9 van 10 is zeker terecht. De goede plaatsing in de Bredase top 5 dus ook.
Vergelijk het niet met de standaard eetgelegenheden.
Jody V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Wat een vriendelijke mensen en een hele verrassende avond met het verrassingsmenu. Aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Erg vriendelijk personeel, heerlijke gerechten, maar wat aan de dure kant voor ons
We hadden ook nog eens een actie Proeverij met €9,- korting en waren met 2 personen €90,- kwijt. Heb er €95,- van gemaakt omdat bedoening echt uit de kunst was.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De smaak van de gerechten was goed. Het duurde 2 uur en een kwartier voordat we aan het hoofdgerecht konden beginnen. Dit was echt te lang, maar de opgegeven reden was dat een van onze gasten een (overigens klein) tussengerecht had. Vanaf de tijd dat we het voorgerecht hadden genuttigd zat eenieder met een gebruikt en onfris bestek voor z'n neus. Ondanks onze duidelijke verbazing werd dit niet verschoond. Bediening helaas niet te attent, negeerde de lange tussentijden en kwam bepaald niet enthousiast over op deze feestdag. De verwachtingen waren hoger geweest. Beetje jammer...
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Gastvrije ontvangst en zeer smaakvolle gerechten. We hebben de 4 gangen proeverij genomen, heerlijke combinaties. Door drukte soms iets langere wachttijd, maar niet te lang.
Dreana V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wij hadden het 4 gangen verrassingsmenu gekozen, erg lekker en zeer uitgebreid, een feestmaal,
zeer vriendelijke gastvrouw, echt de moeite waard.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben een heerlijke avond gehad. De ontvangst was even wat minder, het duurde even voordat we gezien werden. Maar daarna zijn we helemaal in de watten gelegd. Ik reageer niet goed op paprika(poeder), dus dat had ik aangegeven. Er is werkelijk nog nooit zo goed met mijn intolerantie omgegaan! We hadden het 4-gangen proefmenu, en bij elke gang werd uitgebreid aangegeven wat voor mij en wat voor mijn partner was. Bij vrijwel alles waar het in zat was een alternatief verzorgd. Echt heel fijn dat het zo serieus genomen werd, ik had daardoor ook echt het gevoel dat ik zorgeloos kon eten. Een aanrader dus voor anderen met allergieën of intoleranties! De gastvrouw was ontzettend vriendelijk, en vertelde uitgebreid wat alles was. Alles was even lekker! En dat voor een heel vriendelijke prijs. Wij komen zeker nog eens terug!
Peijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
we hebben heerlijk gegeten echt super, de dames die serveerden waren zeer klantvriendelijk, enorm beleefd en legden alles goed uit. De meneer waar we bij afrekenden deed moeilijk.
Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
heerlijk gegeten, echt overweldigend lekker en bijzondere smaaksensaties. Daarnaast is de bediening heel warm en ze doen echt hun best om je goed in de watten te leggen.
AnnemarieMeiners .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het eten was weer voortreffelijk, met hele verrassende smaken. Ook de bediening was perfect, zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker tot de volgende keer.
Marga P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Een aanrader, heerlijk eten, diverse toch wel onbekende smaken. Het verrassingsmenu is een aanrader je krijgt op die manier van allerlei verschillende gerechten iets te proeven. Gastvrije mensen je voelt je welkom. We gaan zeker een keer terug.