Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Kabul

Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Ontzetten lekker eten en enorm vriendelijke bediening. De proeverij is aan te raden, een hoop niet allerdaagse maar heerlijke smaken bij elkaar.
Chynthia W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
De proeverij besteld want een heerlijke keuken! Elk gerecht zijn eigen prachtige smaak. Uniek en tongstrellend. Een echte aanrader!!
Chantall V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Een keer wat anders. Met vieten hier gegeten. We waren wat later maar dat was niet erg. Het eten is lekker gekruid en anders dan wat we gewend waren. Een aanrader als je eens wat anders wilt proberen.
Martina N.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben weer genoten van het eten het is heerlijk en met variatie. Het personeel is zeer vriendelijk.
Wij komen zeker nog een keer eten en genieten van al dat lekkers.
Ook heel fijn dat ze een email naar je sturen met een actie en een recept, geweldig
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke eerste kennismaking met de Afghaanse keuken. Goede service. Er werd heel goed rekening gehouden met dieetwensen.
Margot W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Echt super lekker gegeten! Zeker een aanrader! :)
Sherina G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten op Valentijnsdag. We moesten een menu nemen van 4 gangen, maar dat was het proberen waard. Vriendelijke bediening. Ik ga zeker nog eens terug.
gjvanegm .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Niet alleen het eten is uitstekend ook de bediening is vlot, goed toegerust op haar taak en de uitleg bij de gerechten maakt van het eten een beleving.
John S.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Voor de tweede keer bij Restaurant Kabul gegeten. De proeverij bevat veel verschillende gerechtjes. Het eten is heel subtiel gekruid, niet te zout en niet te pittig. Heel vriendelijke bediening.
Rana A.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We waren hier vandaag voor het eerst. We twijfelden eerst over onze keus voor dot restaurant omdat wij bang waren dat het eten te pittig zou zijn. We hebben uiteindelijk de viergangen proeverij genomen. Dat bleek een zeer goede keus. Het eten was vers en heerlijk en de bediening was uitermate vriendelijk. Er werd goed uitleg gegeven over de verschillende gerechten. We hebben hier, zonder het te merken bijna 3 uur gezeten! Het was een topavond!
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Wij hebben genoten van de 4-gangenproeverij! De bediening was uitermate vriendelijk en beleefd. Alleen jammer dat wij een beetje vergeten werden toen wij ter afsluiting koffie wilden bestellen.
carolien.cmm S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Alle gerechtjes heerlijk! Enige tip missschien om de diverse soorten rijst op een warmhoudertje te plaatsen of i.d?
Wij komen iig zeker weer terug! Mvg, Carolien Smits
Dika V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk eten, we gaan hier zeker nog naar toe, goede ontvangst.
Wij vonden al de verschillende gerechten heerlijk.
Zeker een aanrader.
Charles S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel lekker 4 gangen menu gegeten. Na een paar keer hier gegeten te hebben, is het nieuwe er af. Verrassende nieuwe of seizoensgerechten zijn welkom.
Rebecca N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Het eten is heel lekker en de service is geweldig. Hele fijne mensen! Door de proeverij hebben we veel verschillende gerechten op.
Paul L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassend lekker! Bijzondere ervaring. Doet van buiten uit anders vermoeden, maar eenmaal binnen valt alles op zijn plaats. Indien dit restaurant in de binnenstad zou zitten, zou deze (nog) beter gevonden worden.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Eerste keer Afghaans gegeten en zeer goed bevallen! Wij hebben voor de proeverij gekozen, die in 4 gangen geserveerd werd. Dat in combinatie met een Belgisch saffraan biertje met Afghaanse hop. Zeer gastvrije bediening met goede uitleg, bedankje dat we bij hen waren komen eten (waar hoor je dat tegenwoordig nog) en als afsluiter nog een Perzisch drankje gemaakt van granaatappel van de eigenaar ontvangen. Wij komen zeker terug!
echtgenoten .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Verrassend. Heerlijke en grote verscheidenheid van de gerechten. De bediening was zeer vriendelijke. Een minpuntje was voor mij de inrichting (nogal krap) en het geluidsniveau hoewel ik denk dat hieraan weinig gedaan kan worden. Mijn eindconclusie is; het is echt een aanrader!!
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Zeer vriendelijke mensen en geweldig lekker eten!
M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uit eten is een feest bij restaurant Kabul. Persoonlijke aandacht en het eten is heerlijk. Zoals gewend in de oosterse keuken worden prachtige smaken gecombineerd.
Bedankt voor de mooie avond.