Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
ireneac .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
frans J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Met de ah actie wezen eten.Topper.Heerlijke zachte smaken.Personeel wat kennis van wijn heeft. Zie je niet zo vaak in de middenklasse restaurants. Vrees was dat het eten erg spicy zou zijn.Zeer zeker niet het geval. Erg verrast!!!
peterboomaars .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Wederom prettig ontvangen Bij Kabul. Met de bediening nu meer gesproken over het gebruik van diverse kruiden en samenstelling van gerechten. De aanbevolen wijn (spaanse) was niet mijn keus (smaken verschillen nu eenmaal), toch op aanbeveling genomen. Verder heerlijk gegeten ! Bij afscheid wordt door de eigenaar gereageerd op de opmerking: "we komen zeker weer terug!" door op een kaartje eigenhandig een korting te schrijven voor het volgende bezoek wat zeker komen gaat.
René D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Ik had gereserveerd voor 2 personen via een actie van sociaal deal. Dat betekende voor elk persoon 15 euro promotie-korting. Bij het afrekenen met de eigenaar van Kabul, checkte ik de rekening en kwam er achter dat er maar voor 1 persoon korting was verleend. Toen ik daarop de eigenaar aansprak, vertelde hij mij dat die promotie slechts korting voor 1 persoon betekende. Ik moest hemel en aarde bewegen, op een niet vriendelijke manier (helaas), zelfs met het tonen van de social deal op mijn mobiel, voordat de eigenaar mij eindelijk voor 2 personen de promotie-korting van de rekening in mindering bracht. Dit alles heeft me doen besluiten, ook het eten was matig, over Restaurant Kabul geen positief oordeel te geven.
WilmaBreda .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Al jaren een favoriet restaurant! Nu was het alweer een jaar (té lang) geleden dat we er waren. Wat een verrassing was het twee leuke, vakbekwame en nieuwe (?) obers aan onze tafel te mogen begroeten! Toprestaurant met overheerlijke gerechten. Kan niet beter!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Wij hadden de proeverij en het liefst zouden wij alle borden hebben afgelikt, zo lekker!! Ook was het echt meer dan genoeg. Heerlijk om zo kennis te maken met de Afghaanse keuken. Ook het personeel wist veel over de gerechten en de Afghaanse cultuur. Het ligt net buiten het centrum maar is daardoor wel gratis parkeren, ideaal. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Peijnenburg .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
wij maken jaarlijks gebruik van de AH actie om Kabul te bezoeken en komen niet voor niets terug. Het was ook dit keer weer overheerlijk en het zat gezellig vol.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Soms lees je die positieve recensies waarvan je denkt dit wil ik zelf ook ervaren. Gisteren bij Restaurant Kabul gegeten. Een ensemble van heerlijke gerechten, fijne kruiden over je tong wat wil je nog meer? De proeverij was in één woord Heerlijk. De gastheer en de enthousiaste bediening maakte het avondje eten onvergetelijk, ze namen alle tijd bij de uitleg van het eten, losten kleine dingen professioneel op en een prettige uitleg over de wijn. Wij komen nog een keer terug en van ons mag AH de actie nog even verlengen :). Team Restaurant Kabul Bedankt !
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Wat een verrassing! Echt heel erg lekker gegeten. We gaan zeker vaker Afghaans eten. Wij hadden het 4-gangen verrassingsbezoek met de AH actie. Alles was heerlijk, alleen veel te veel. Maar vanuit het restaurant werd uit zichzelf aangeboden een doggy bag klaar te maken, dus vanavond genieten we er nogmaals van. Aanrader!
Elzelien V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. Voor mij werd de proeverij vegetarisch geserveerd, het was heerlijk.
eefsteen .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Nav AH-aktie hier gereserveerd. Ipv 3-gangenmenu gekozen voor tapas-achtige proeverij met bijbetaling. Hierdoor bredere indruk van wat restaurant te bieden heeft. Voorgerecht was prima. Hoofdgerecht met redelijk veel variatie en veel rijst, toch een beetje gaarkeukenachtig. Dessert met eigengemaakt pistache-ijs is goed, maar niet bijzonder. Met flesje pinot grigio toch nog Euro 72,00 (incl. actiekorting) is redelijk, maar zonder korting is het te duur voor het gebodene.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant. We hadden een soort van proeverij van verschillende gerechten. Was goed gevarieerd. De kwaliteit was goed, hoewel niet alles mijn smaak was, was er voldoende keus.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Leuk restaurant die de verwachtingen overtrof, lekker eten goed ontvangst. Een keer heel iets anders, goede uitleg bij de gerechten. De inrichting was leuk ingericht zeker gezien de straat waar het inzit verwacht je minder maar het is een pracht restaurant
brubrueten .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De Afghaanse keuken ontdekt met een proeverij van verschillende voor- en hoofdgerechten.
Mooie smakelijke porties van verschillende rijst- en vleesgerechten.
We hebben lekker gegeten in restaurant Kabul.
Juutk .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zeer gastvrije bediening. Heerlijk gegeten, lekkere aparte en kruidige smaken. De proeverij is een aanrader, alle gerechten op de kaart kun je zo proeven. Volgende keer kun je je favoriete gerecht bestellen. Goed wijn advies.
teebee .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Warme ontvangst, duidelijke uitleg over de keuzelijst. Ruim de tijd voor wijnkeuze en proeven daarvan.
Vriendelijk personeel , geduldig , keurige bedienïng door gemotiveerde mensen. Telkens kom ik hier terug en heb door mijn enthousiasme al diverse mensen hier ook van kunnen laten genieten. Een top avond.
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en konden zelf een plaatsje zoeken.
Het restaurant ziet er keurig uit en is schoon, de bediening zeer vriendelijk en attent en de uitleg bij de gerechten heel goed. Het eten ( de proeverij ) was smaakvol en werd leuk gepresenteerd.
De prijs met 33 euro p.p vind ik gezien de gerechten wat aan de hoge kant en ook al waren er 3 soorten rijst bij het blijft rijst. Verder is het er prima toeven en je gaat zeker niet met honger naar huis
forzaberg .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met AH kortingsactie hier gegeten. Tapasmenu variant gekozen. Was erg lekker. Vriendelijke bediening, leuk en sfeervol restaurant
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met de ah-restaurantaktie hier gaan eten. Prima ontvangst door de gastheer en een bediende dame. Na uitleg van de mogelijkheden, gekozen voor het 4 gangen "tapas"-menu als kennismaking met de Afghaanse keuken. Diverse heerlijke gerechten kregen we zodoende geserveerd door het attente personeel. Enige nadeel vonden wij dat het hoofdgerecht (4 verschillende gerechten met rijst) iets te snel afkoelt. Wellicht een tip om dit in de toekomst in 2 rondes uit te serveren zodat het eten warm blijft. Alles bijelkaar een leuke kennismaking met dit restaurant en ik denk dat we hier nog eens gaan eten want we hebben verrassend lekkere gerechten geproefd. Het is niet goedkoop maar zeker de moeite waard voor een heerlijk avondje uit.
fran-dre .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijke gerechten, vriendelijk personeel die duidelijke uitleg gaven over de diverse gerechten en in een leuke setting. Prijs-kwaliteit was prima en de tijd tussen de gangen prima.
Zeker als je Afghaanse keuken (nog) niet kent is dit een aanrader.