Over restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

• Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Icallens . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Verrassingsmenu genomen met meerdere kleine hapjes ( tapas op z'n Afghaans) zodat we veel konden proeven. Alles was erg lekker! Ook voor vegetariërs wordt gezorgd. Bediening was heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jolandadejonge73 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Met de AH restaurantactie naar dit restaurant geweest. Voor het eerst naar een Afghaans restaurant. Er was niet veel keuzemogelijkheid, maar het eten was heerlijk! De sfeer in het restaurant was ook goed en mooi ingericht. Zonder de AH actie waarschijnlijk wel pittig aan de prijs.....
Theoverheul . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Zeer vriendelijke bediening die ons voorzag van een goede uitleg over de gerechten die op hun beurt voortreffelijk smaakten.
Rvs.dft . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Met de ah actief naar Kabul geweest. We werden daar zeer vriendelijk ontvangen. Gekozen voor het drie gangen verrassingsmenu. Na een lekkere amuse kregen we verschillende voorgerechten. Allemaal verschillend van smaak. Vervolgens de hoofdgerechten met opnieuw verschillende smaaksensatie. Ook het nagerecht bestond uit diverse smaken. Al met al erg lekker gegeten in een prettige omgeving
C.gvolker . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij hebben genoten van het verrassingsmenu dat Kabul bij de restaurantactie van AH aanbiedt. Er kwam geen menukaart aan te pas maar het voor-, het hoofd- en het nagerecht waren overheerlijk.
Jvoirschot . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Goede ontvangst, prima sfeer, heerlijk gegeten en keuze uit verschillende menu's met de AH actierestaurantkaart.
Kortom: een aanrader!
Geertkip . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een aanrader. Sfeervolle inrichting, lekker eten en correcte bediening! Voor de toekomst komen wij zeker een keer terug.
Paulalagerwerf . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel hartelijk ontvangen. Eten was super, wij hadden het verrassing/kennismakingsmenu. Service was goed tot de zaak helemaal vol zat, toen moesten we wat langer wachten.
Nonna020270 . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Alle smaken van de Afghaanse keuken geproefd....heerlijk! Gastvrije ontvangst. Decor iets gedateerd en wat kitcherig....maar past wel bij een dergelijk restaurant. De smaken zijn top! Hebben het tapasmenu gekozen...heerlijk!
J73 . Bourgondiër (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Na alle positieve recensies viel Kabul mij tegen. Op de site van de AH actie stond het keuzemenu van de actie beschreven maar we mochten niets kiezen en kregen zelfs compleet andere gerechten (?). Ondanks dat het niet druk was lukte het niet een 2e drankje te bestellen. Personeel had het te druk met elkaar. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, ik ga de volgende keer gewoon weer in Tilburg naar de Afghaan, lekkerder eten en vriendelijkere bediening!
Mlblom . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten en n prima service! Kom zeker nog eens terug! Leuk om via de "tapas" manier de Afghaanse keuken te ontdekken. Je krijgt verschillende kleine gerechtjes dus.
Elvira63 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Leuk restaurant, zeer vriendelijke bediening en het eten was superlekker!! Allerlei gerechtjes geproefd en alles was heerlijk!
JeannetteM . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Kabul! Het 4-gangen menu is ons heel goed bevallen. Ook de service was helemaal top! Absoluut een aanrader!
Roosjevis . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Heerlijk eten! Wij zijn er al vaker geweest, maar dit keer voor het eerst met de AH restaurant bon. Bij sommige restaurant is de kwaliteit minder wanneer je van die bon gebruik maakt, maar bij kabul krijg je gewoon precies hetzelfde als anders!
Rehen . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met z'n vieren wezen eten met de AH-actie. We kozen voor het uitgebreide menu en waren zeer tevreden met de geboden kwaliteit, variëteit en hoeveelheid. Bediening was zeer vlot en gaf overal toelichting bij.
Xtreme2211 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Leuke restaurant, prima bediening met goede uitleg over wat je krijgt. Tenslotte is het voor veel mensen iets nieuws. Prijzen drank vallen ook erg mee.
Dannystarostek . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg vernieuwend restaurant met eigentijdse gerechten en smaken, heel verrassend! Niet verwacht als je er buiten langs loopt. Wel vind ik de prijs kwaliteits verhouding veel te hoog gegrepen en niet reëel. Met de restaurant-kaart van de AH betaalden we alsnog ruim €60 euro samen...
Ellalatovic . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Verrassend lekker gegeten, enorme aanrader voor iedereen die zin heeft in een heerlijke culinaire reis. De bediening is heel vriendelijk, snel en gastvrij. Ze leggen alles uit, nemen de tijd voor je als je vragen of speciale verzoeken hebt, ondanks de drukte (restaurant was volgeboekt!). Ik was met mijn zus op een donderdag een avondje uit en we hebben ons super vermaakt. We hebben een vier gangen menu gekozen, verassingsmenu van de chef. Alles was heerlijk!