Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
peet D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
prettige sfeer,aardige bediening en heerlijk eten,eigenaar doet alles om gastvrijheid te bieden...kom zeker terug nog eens.
weredi .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten: verrassingsmenu. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. De baklava was overheerlijk. Een aanrader!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn hier op een zaterdagavond met z'n drieen gaan eten, met gebruikmaking van ah restaurantactie. Een menukaart kregen wij niet aangeboden dus we hadden geen idee van prijzen. Op aanbeveling van de ober kozen we een proeverij. Dat bleek een hele goede keuze. Er kwam een keur van gerechtjes op tafel, met uitleg, waar we heerlijk van hebben gegeten. Echter van een aantal gerechtjes kwamen maar twee stuks op tafel terwijl we met drie waren. Toen de rekening op tafel kwam was ik enigszins onaangenaam verrast. Voor deze proeverij werd per persoon € 45,50 in rekening gebracht (wat echt veel te duur betaald is), terwijl de korting slechts € 33,50 bedroeg. Tot slot, voor de kwaliteit van het eten zou ik wel een keer terug gaan naar dit restaurant, maar de prijs weerhoudt mij daarvan.
Henriette O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De ontvangst was erg vriendelijk, bediening prima, eten lekker, maar we hadden wat spannendere gerechten verwacht. Heel neutraal eten. Best duur.
hagbo1 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Voor het eerst een Afghaans restaurant bezocht met de AH Actie. Leuk ontvangen en we werden geadviseerd over de gerechten. Om kennis te maken gekozen voor het Verrassingsmenu. Lekkere voorafjes en een keur van diverse gerechten als hoofdmenu met een simpel ijstoetje tot slot.
Lekker gegeten en voor herhaling vatbaar.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteren hier met vier personen gedineerd met AH-Iens actie. Vreemd is, dat een driegangen diner ivm deze actie flink duurder is dan het gangbare driegangendiner, zoals op de site te zien is. Dat enige puntje van kritiek, want wij namen zelfs het fijnproeversdiner, dat nog duurder is, maar door deze actie blijven de totale kosten redelijk en dat is denk ik ook de bedoeling van de actie.
Wat een superheerlijke gerechtjes kregen wij voorgeschoteld in een prettig tempo door een zeer vriendelijke bediening. Eerst allemaal kleinere gerechten, maar later een soort hoofdgerecht met drie soorten bijzondere rijst met vlees of kip en lekkere groentes en sauzen. Het was allemaal zoveel, dat het passen en meten was op ons tafeltje. Ook de witte huiswijn Verdejo super. Wij waren hier nooit eerder geweest, maar de beoordelingen wel gelezen. Wat was dit toch nog een onverwachte superfijne belevenis en zeker iets om te herhalen door de verfijnde keuken en presentatie.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Voor de eerste keer Afghaanse gerechten geproefd. Proeverij van 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Wij vonden het heerlijk. De hoeveelheid was meer dan genoeg. Leuke, vriendelijke bediening.
Kim D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het eten is hier heerlijk! Het gerecht van de rijst met de sinaasappelschilletjes is mijn favoriet. De rijst is hier niet standaard maar met vanalles erdoor heen zoals ook pistache nootjes met daaronder mals vlees. Daarnaast krijg je er lekkere groentes los bij. Meestal kies ik voor het 3 of 4 gangen menu. Hierbij zit je zeker vol, heel de tafel wordt namelijk vol gezet met verschillende schalen en je kunt gezellig samen delen.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Zo ongeveer 1 keer per maand gaan wij eten bij Kabul, en nog steeds genieten wij elke keer. Heerlijk eten , gastvrije bediening en lekkere wijn. We zijn van plan dit nog wel even te blijven doen.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten, net als de vorige keer dat wij hier waren. Het personeel is erg vriendelijk, legt goed uit wat de gerechtjes precies inhouden en zorgen voor een aangename ervaring. Het menu is prijzig maar daar krijg je dan ook wat voor terug.
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gedineerd bij restaurant Kabul. We werden vriendelijk ontvangen en bediend. Drankjes hadden wat regelmatiger mogen worden voorzien. Al met al een goede ervaring met werkelijk heerlijk eten aan een gezellige overdadige tafel met allemaal kleine gerechtjes. Voor ons was het wat veel en we zijn zeker geen kleine eters. We hebben helaas wat moeten laten staan. Prijs-kwaliteitverhouding is beoordeeld op basis van de AH-actie prijs. De normale prijs is in verhouding met wat je krijgt maar voor on aan de dure kant.
ke.leeuw .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom lekker gegeten. Grote diversiteit in smaken. Wachttijd tussen voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht zou iets langer kunnen. Wellicht kwam dit doordat we aan de vroege kant waren.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Aanrader, zeker om een keer te proberen en zal zeker bevallen als je van lekker eten hou.
Vriendelijk bediening..............
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
lekker en goed gegeten. was erg leuk. zeker voor herhaling vatbaar....................................................................................................
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben een verrassingsmenu gekozen. Dat was formidabel en divers... en echt verrassend. Vriendelijke en correcte bediening! Echt een aanrader!
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben lekker gegeten, de gerechten waren bijzonder en zeer smakelijk.De bediening was prima. Dus voor herhaling vatbaar!
inge O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Wij hebben gekozen voor de proeverij, d.w.z. verschillende voorgerechten, een viertal hoofdgerechten (kleinere porties natuurlijk) en een nagerecht en alles was even heerlijk en speciaal gekruid. Er was zoveel eten dat we het niet allemaal op konden eten. Echt een aanrader! Daarnaast was de bediening goed.
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Verrassend lekker Afghaanse mezze. Al gerechten waren geweldig gekruid en zeer smakelijk. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Wij hebben genoten. Kabul is een aanrader (het restaurant natuurlijk)
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben super lekker gegeten bij Kabul! We zijn voor de proeverij gegaan en die was heerlijk (en veel)! Personeel is heel erg vriendelijk
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten net als voorgaande keren. Verschillende smaken van de gerechten en een lekkere wijn erbij. Prima en wij komen zeer zeker weer terug