Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Aanrader, zeker om een keer te proberen en zal zeker bevallen als je van lekker eten hou.
Vriendelijk bediening..............
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben een verrassingsmenu gekozen. Dat was formidabel en divers... en echt verrassend. Vriendelijke en correcte bediening! Echt een aanrader!
Connie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We hebben lekker gegeten, de gerechten waren bijzonder en zeer smakelijk.De bediening was prima. Dus voor herhaling vatbaar!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
lekker en goed gegeten. was erg leuk. zeker voor herhaling vatbaar....................................................................................................
inge O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
bokke002 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Verrassend lekker Afghaanse mezze. Al gerechten waren geweldig gekruid en zeer smakelijk. De bediening was zeer vriendelijk en attent. Wij hebben genoten. Kabul is een aanrader (het restaurant natuurlijk)
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben super lekker gegeten bij Kabul! We zijn voor de proeverij gegaan en die was heerlijk (en veel)! Personeel is heel erg vriendelijk
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten net als voorgaande keren. Verschillende smaken van de gerechten en een lekkere wijn erbij. Prima en wij komen zeer zeker weer terug
Christina J.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Een sfeervolle zaak met gastvrij ontvangst, en heerlijk eten , gekozen voor verrassingsmenu 1x vegetarisch en 1x met vlees. Beide goed. Kom zeker nog eens terug om a la carte te eten. Vegetarier kan hier heel goed terecht.
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Kennisgemaakt met een keur aan heerlijke authentieke gerechten uit de Afghaanse keuken! Prima bediening, echt een aanrader.
nicolebakker .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Aardige mensen, vlotte bediening maar vooral echt heerlijk gegeten
De proeverij is een prima manier om verschillende gerechten te proberen
Een aanrader!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hebben met 7 vriendinnen heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kon kiezen tussen een proeverij of een 4 gangendiner. Wij hebben gekozen voor het 4 gangendiner. Was erg veel en erg lekker. Er werd ook heel goed rekening gehouden met twee personen die vegetarisch waren. Wij komen zeker een terug voor de proeverij!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Deze avond weer eens bij Kabul gaan eten. zoals altijd een vriendelijke ontvangst. Bij de bestelling van de huiswijn een gratis karafje water heel attent. Het belangrijkste is echter het eten, en dat was zoals we gewend zijn bij Kabul weer uitstekend. Ook een vriendelijke bediening helpt mee aan een fijn avondje uit.
B.M V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Wij hadden de proeverij,is echt een aanrader.
Heerlijk gegeten, alles werd uitgelegd over de gerechten.
wij hebben genoten.
rien L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
afgelopen 2 juni ben ik er met een collega gaan eten. we hadden zoiets van Afghaanse keuken we gaan proberen lusten we het niet dan gaan we een frietje eten.
Nou mensen ik kan jullie vertellen het is geweldig.
leuke ambiance een hartelijk welkom door vriendelijke bediening.
super service en het eten was helemaal top echt lekker.
we hebben genoten en gaan zeker er vaker naar toe.
EN wat ook goed en netjes eruit zag zijn de toiletten en ik zeg altijd als die er goed uit zien dan is de keuken ook schoon.
in een woord gezegd we hadden een geweldige avond . gr rien lankhuyzen
Jeanet V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Het was in SUPER lekker! En heel erg leuk met al die verschillende gangen met schotels en schaaltjes, waarbij specifieke bijgerechten weer hoorden bij één van de hoofdgerechten. Veel gebruik van kruiden, erg lekker en bijzonder (maar niet heet, gelukkig). We maakten gebruik van de AH-kaart, en kozen voor de uitgebreide proeverij. Echt een aanrader, zóveel verschillende gerechten.
Als we de AH-kaart niet zouden hebben gebruikt, zou ik - van te voren - niet zomaar voor deze gelegenheid hebben gekozen vanwege de prijs. Maar nu ik er eenmaal ben geweest, vind ik dat het het geld beslist waard is; zeker voor herhaling vatbaar. Kortom: hier moet je echt geweest zijn!
KV1960 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima restaurant met verrassende gerechten. De proeverij die we gedaan hebben was uitstekend en er was volop! Zeer geschikt voor grote eters. De bediening was erg gastvrij en alles werd keurig uitgelegd. Een aanrader voor mensen die eens wat anders willen proberen.
Roland de P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten met verrassende smaken. Service en vriendelijkheid was top!
Wij hadden de proeverij, was meer dan genoeg!
Tamara L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Bediening was vriendelijk, een beetje onhandig (maar niet storend), en wat moeilijk te verstaan. Wij hebben gekozen voor een proeverij (amuse, 4 voorgerechtjes, tussengerechtje, 4 hoofdgerechtjes en dessert) en we hoefden tussen de gangen door niet lang te wachten. De hoeveelheid eten was ruim voldoende en smaakte erg lekker. Zeker een aanrader!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Wederom in restaurant Kabul gegeten in kader AH restaurantactie. En opnieuw voor de proeverij gekozen. Net als de vorige keer is het menu zeer gevarieerd én verrassend lekker. OK, aan de prijs, maar daar krijg je ook een prachtige maaltijd voor. Als je écht eens iets anders wil: GAAN!