Over restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Serge S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eindelijk eens gaan eten bij Kabul, terwijl het bij ons om de hoek is.
Vriendelijke en oplettende bediening. Gangen volgden elkaar vlot op maar niet té.
Door 4-gangen proeverij goed beeld gekregen van de gerechten op de kaart, allemaal heerlijk dus we komen zeker nog een keer terug.
Lina D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben heel lekker gegeten in een rustige en gezellige sfeer.De ontvangst was ook prima en de achtergrond muziek op een fijn niveau, zodat je gezellig een gesprek kunt voeren.
Marloes A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk, goede sfeer en vriendelijk personeel. Tafel was eigenlijk te klein voor al het eten dat op tafel kwam. Ook de zitruimte was beperkt, rug aan rug met de achterburen. Maar dat mag de pret niet drukken.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vlotte en snelle bediening! Het restaurant ziet er sfeervol uit en door de muziek waan je je in het buitenland. Het eten was erg goed, enige kritieke puntje is de hoeveelheid saus bij het eten. Je krijgt een grote portie rijst, maar de saus zou wel iets meer mogen zijn. Een absolute aanrader om te gaan eten!
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Heerlijke Afghaanse proeverij gedaan met de AH kortingsactie. Misschien een tip om er bijpassende wijnen bij aan te bevelen ipv de wijswijn die overigens prima was. De proeverij was wel veel te veel maar alles was prima klaargemaakt en netjes geserveerd. Kortom we hadden een heerlijke avond.
Natascha H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We zijn met 4 personen via de Albert Heijn restaurantactie gekomen en hebben heerlijk gegeten. De uitgebreide versie van een sort tapas menu met allerlei hapjes. Glutenvrij was geen enkel probleem. Vlotte bediening en in tegenstelling tot veel restaurants werd er regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilden. Een aanrader!!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten, heerlijke verassende gevarieerde smaken en als je de proeverij neemt krijg je zeker geen spijt. Gezellige sfeer en een fijne bediening.
Lies85 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Wij hadden het proeverijtje, dat was meer dan voldoende. Gerechten heerlijk op smaak, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!
LB1986 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten en doordat we de proeverij hebben gekozen, hebben we een breed beeld gekregen van de Afghaanse keuken. Door de AH restaurant actie viel de prijs erg mee, maar als het 2e diner niet gratis was, zou ik het etentje te prijzig gevonden hebben (bijna 100 voor 2 personen).
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
In een woord verrukkelijk. We kozen voor de proeverij van gerechtjes en vielen van de ene in de andere smaaksensatie. Dit was onze eerste kennismaking met de Afghaanse keuken en dat is ons zeer goed bevallen.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben weer eens bij Kabul gegeten met de ah actie, en het was weer fantastisch. Vooraf een heerlijke amuse en daarna allerlei lekkere gerechten. Wij nemen altijd het 3 gangen menu omdat het 4 gangen menu (heel erg lekker) voor ons te veel is.Met een betaalbare wijn weer een fijne avond gehad.
Carel F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Fantastische Afghaanse keuken, het vegetarische drie-gangen verrassingsmenu was bijzonder lekker en gevariëerd. Het is een klein en rustig restaurant, en de bediening was erg vriendelijk. Ze waren alleen erg snel met het brengen van de volgende gang. Maar absoluut een aanrader!
Arno Z.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Prima besteding van de AH restaurant actie! We kozen voor de 4 gangen proeverij. Heerlijke gerechten, zeer gevarieerd. Vriendelijke en uitstekende bediening. Een topavond! Aanrader.
Foluschonck S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Voor de 3e maal gegeten bij Kabul. Wederom een prima 3-gangenmenu, nette bediening en goede pauzes tussen de gerechten. Een aanrader.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We waren hier met de AH actie en namen de proeverij. Een 4 gangen menu waarbij je diverse gerechten van de kaart proeft. We werden zeer verrast over hoe uitgebreid het was en hoe lekker! De bediening was tevens erg netjes en snel. Ik moet wel zeggen dat het zonder de AH actie best prijzig is. Maar zeker een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, keurig bediening, jassen aangenomen en bij vertrek door de eigenaar de voordeur opengehouden, wat een service. Voor herhaling vatbaar.
Niek W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Voor het eerst van mijn leven Afghaans gegeten. Bij Kabul is dat geen straf. Met z'n tweeen het verrassingsmenu genomen. Als voorgerecht een 4-tal kleine uitvoeringen van de voorgerechten op de kaart. Allemaal even lekker. Bij het hoofdgerecht kregen we een op 3 manieren bereide rijst met vele heerlijke vlees en groentehapjes. Kip, lam, kalkoen, allemaal echt lekker.
De wijnkaart is beperkt maar prima. Goed en betaalbaar!
Bettyjaap .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Zaterdag avond hier gegeten, de ontvangst was apart! We hadden 's-middags gebeld en gereserveerd, 's-avonds wist niemand hier meer van en konden we dan wel ergens gaan zitten, kwartier gewacht op bediening, ongeïnteresseerde houding.
De tafels om ons heen werden schoongemaakt met een spuitbus met een luchtje (erg irritant als je zit te eten) en een lap, waarmee alle stoelen ook nog afgedaan werden (alsof er grote schoonmaak werden gehouden)
Een verrassingsmenu besteld, het eten was heerlijk, alle lof!

Alleen de houding van het personeel viel tegen, als de prijs van het eten aan de hoge kant is, mag je best wel kwaliteit verwachten.
Misschien een aandachtspuntje!
Tjeuvo V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Met vieren hier voor het eerst gegeten. We bestelden het menu met allerlei hapjes van de kaart. Eten is smaakvol en erg goed gekruid. Verrassende gerechten en mooie opmaak van de borden. Zelfs een goed drinkbare wijn verkrijgbaar en de bediening is attent. Inrichting misschien wat achterhaald met hangende kleedjes, maar dat is persoonlijke smaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding en wij komen er zeker terug.