Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Kabul

Hans-Marion .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Met een AH-spaarkaart gaan eten in Kabul. Waren hier al vaker geweest. Prettige ontvangst, prettige bediening. Het restaurant is eenvoudig, gezellig en met Afghaanse attributen ingericht. Prima. De tafels netjes doch ook eenvoudig gedekt. We kozen voor een viergangen verrassingsmenu. Vroegen een karaf water en bestelden een Chardonnay als wijn. Vooraf een amuse, gevolgd door het royale verrassingsmenu. Telkens in ongedwongen sfeer een goede uitleg van wat er geserveerd werd. Het menu was prima, royaal en eerlijk. Immers, de Afghaanse keuken is een eerlijke keuken. Geen vette, alles camouflerende, sauzen. Kortom, telkens weer prima gegeten bij Kabul met prettige bediening in ongedwongen sfeer. Kregen nog een koffie/thee aangeboden achteraf, doch we waren al "voldaan". We gaan terugkomen. Een aanrader.
Daisy D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Lekker gegeten met AH-actie. We hebben de proeverij genomen en waren verbaasd hoeveel verschillende gerechtjes we kregen. Zeer voldaan weer naar buiten gegaan en komen graag een keer terug om a la carte te eten.
Jolan D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gegeten met de AH restaurant bon.
Tegen een kleine bijbetaling per persoon, hebben we genoten van een heerlijke proeverij van 4 voorgerechtjes, 4 hoofdgerechten en 4 nagerechtjes
De tafel stond vol heerlijkheden.
De bediening was zeer netjes, vriendelijk en beleefd.
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima gegeten op een zaterdag avond met de hele familie. We hebben allen de Proeverij genomen vanwege AH-actie. Alle gerechten smaakten heerlijk.
KaVee .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Zeer vriendelijk personeel, leuke ontvangst en het personeel gaf ons zelf een paar extra tussengerechten om te proefen, zo ga je terugkomen! Heerlijke gerechten uit de Afghaanse keuken, waren positief verrast.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren voor de restaurant actie van AH wij kozen voor de proeverij, in feb waren wij hier ook al, nu namen wij mijn schoonouders mee, en wederom hebben wij hier genoten. De Afghaanse keuken is zo lekker! Echt een aanrader. Door de proeverij leer je deze keuken echt een beetje kennen. De gerechten waren vol smaak en erg afwisselend. Het personeel was erg vriendelijk en wist van de gerechten af, ze vertelden er veel over. Ook het restaurant was sfeervol ingericht. Je moet wel reserveren want anders is er geen plek meer.
Rian A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was heel leuk om het verrassingsmenu te krijgen. Ook de amuses waren lekker. Zo kun je goed kennismaken met de Afghaanse keuken.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten met de restaurantactie. We hadden allemaal de proeverij en alle gerechten waren van hoge kwaliteit. De service en locatie waren prima
Liesbeth J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg verrassend verrassings menu met zeer vriendelijke bediening . het restaurant is aan te bevelen.Prijs kwaliteits verhouding is oké
eriksterck .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg lekker en heerlijk verrassend. Prima bediening met korte wachttijd. Zeker voor herhaling vatbaar! Dicht bij het centrum met gratis parkeergelegenheid.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten, drie gangen verrassingsmenu, heel divers en smaakvol, vriendelijke ontvangst en bediening, een aanrader!
Pia D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben het proeverij menu genomen. Uitstekend met een klein minpuntje. Het was jammer dat de verschillende warme gerechtjes koud werden tegen de tijd dat je eraan kon beginnen. Warmhoud platen wellicht?
Enrico D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Verrassend! Iets om nog een keer te doen. Niet teveel, niet te weinig. Uitleg erbij. Aardig personeel!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Tweede keer op de bon van AH gegeten, was weer zeer smakelijk .
Vriendelijke ontvangst, bediening een restaurant om terug te komen.
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ontspannen sfeer, personeel dat met liefde hun werk doet, heerlijk eten; wat wil een mens nog meer? Tja, een keer terug gaan naar Kabul, natuurlijk!
Hillieta D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
We waren al eens eerder hier geweest met vrienden. en dat was goed bevallen. Nu weer met dezelfde vrienden geweest met de AH restaurantactie. De sfeer was gemoedelijk en hartelijk. De gerechten, kleine voorgerechten en diverse hoofdgerechten waren erg lekker en er werd goed uitgelegd wat we voorgeschoteld kregen. De ober was goedlachs en gaf duidelijke informatie. Fijn dat we gewoon kraanwater in een karaf konden bestellen zonder bijbetaling. Prima restaurant waar we vast nog een keer naar toe gaan.
Lida V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Waren daar door ah-actie, maar gaan zeker nog een keer terug.
Het eten was heerlijk en bediening was zeer correct. Zeer tevreden en voldaan naar huis gegaan.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat je met 3 personen 2 stukjes aardappel en 2 stukjes warme tomaat krijgt en klein bloemkoolstronkje, mensen die naast ons zaten met twee personen kregen hetzelfde'aantal in hun schaaltjes?
Het vlees onder de schaaltje rijst was minimaal voor 3 personen.
Kom graag terug maar voor 3 personen moet er ook voor 3 personen zijn.
c.huisman .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als je wilt genieten van gastvrijheid en kwaliteit dan ben je hier aan het goede adres. Mooie gerechten, gevarieerd en vers bereid.
Lidwien B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en uitleg, prettige ambiance en zeker aan te raden, als je een keer lekker en gezellig uit eten wilt. Jammer dat wij niet in Breda wonen, anders gingen we er zeker vaker eten.