Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kabul

lneven .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We waren met 3. Het eten had bijzonder lekkere smaken en kruiden. Het was gezellig druk, maar daar hebben we geen last van ondervonden. Relaxte ruimte met zeer vriendelijke bediening. Alles was goed bereid en werd mooi opgediend
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Weer eens heerlijk genoten van de Afghaanse keuken. Verfijnde gerechten en fijne bediening die aardig, beleefd, vlot en correct was. Prima zo!
Gable B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Uitstekend restaurant. Mooie inrichting , heerlijke, kwalitatief hoogstaande gerechte uit een voor mij tot nu toe onbekende keuke en een persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Echt een aanrader!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Voor een proeverij van vier gangen van kleine gerechten is de prijs van € 39.50 p p te duur. Als restaurant wil je dat klant kennis maken met je keuken en daar maak je dan een leuke prijs voor. Dus dit is véél te duur.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst op een stille doordeweekse avond. Eten was goed, met nieuwe en gevarieerde smaken. Het lamsvlees was goed gaar, maar wat vlak van smaak. Voorgerecht uitstekend en verrassend.
De prijs vonden we aan de hoge kant.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Erg verrassend was het eten, veel hapjes, allemaal heerlijk gekruid en allemaal anders. Prijs/kwaliteit is, (H) eerlijk en zeker niet duur. Een aanrader

Carla
Nicky G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijke proeferij gedaan met de AH actie.
Echt een aanrader! Ja je betaalt wat meer maar dan heb je wel een cullinaire avond.
psprengers .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant is goed bereikbaar. Parkeren is gratis en voor de deur. Bij Kabul werden wij gastvrij ontvangen. Zeer lekker gegeten, met een amuse vooraf en met een likeur va het huis afgesloten. Een aanrader.
fredborgsteede .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer aan te bevelen! Vriendelijke bediening en verrassend lekkere gerechten. Als je in Breda bent, vergeet dit restaurant niet.
Wendy C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gisteravond voor het eerst Afghaans en dus ook voor het eerst bij Kabul gegeten. We hebben voor het verrassingsmenu gekozen om op deze manier zo breed mogelijk kennis te maken met de Afghaanse keuken. Dit was een zeer positieve ervaring mede door de bevlogenheid en passie van de eigenaar voor zijn land en het eten. Er wordt gebruik gemaakt van kwalitatief goede producten en dat proef je. De ontvangst is vriendelijk en de service is heel prettig. Aanrader om dit zelf eens te gaan ervaren.
Peggy B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Was heerlijk! Wij namen het 4 gangen diner. Heerlijke sfeer. Bediening was ook goed. Leuk ingericht en lekkere gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten. Alle gerechten zijn heerlijk gekruid. Gezellige ontspannen sfeer. Leuk ingericht.
Kortom samen hebben we een zeer geslaagde avond gehad bij Kabul. We komen zeker nog een keer terug.
leemans.debodt .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Echte aanrader. Heerlijk gegeten, goede temperatuur van de gerechten. Zeeeer vriendelijke bediening.
Ware explosie van smaak.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Mede door de positieve reviews hebben we bij dit restaurant gereserveerd. De verwachting waren hoog gespannen en we zijn zeker niet teleurgesteld. We hebben gekozen voor de proeverij van 4 gangen na goed geïnformeerd te zijn door de vriendelijke bediening. Alles was even heerlijk! Mochten we ooit nog eens in de buurt zijn dan komen we zeker terug.
Mieke F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben genoten van het eten maar ook zéker van het bedienend personeel. Leuke gesprekken gehad met ze!????????????
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Een ontzettend gastvrij restaurant, je word vriendelijk ontvangen. Wij hadden een menu met allemaal verschillende hapjes die met heel veel zorg waren klaargemaakt. Daarbij kregen we ook duidelijke uitleg van wat het allemaal was en wat er inzat. Het was ook allemaal ruim voldoende
Het personeel was ook erg vriendelijk en gastvrij. TOP. Het was echt een avondje genieten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
het eten was heerlijk, maar de bediening was slecht. De serveersters liepen doelloos rond, met lege handen naar de keuken en ook weer terug. De eigenaar(?) stond een beetje te praten, maar pakte nog geen bord op. Rode wijn in dezelfde glazen als waar de witte uit gedronken was, bestek niet vervangen. Zeer ongeorganiseerd. Jammer, want het eten na lang wachten,was prima!
marianna W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was prima en complimenten voor de gastvrijheid! Zeker voor herhaling vatbaar. De bediening precies goed niet te snel en niet te langzaam. We hadden de proeverij genomen en zo kennis gemaakt met de Afghaanse keuken. Heerlijk hoor! Marianne
Cindy E.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Super lekker gegeten. Het eten zag er netjes uit en de bediening was erg vriendelijk. Restaurant ziet er leuk en sfeervol uit
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Kabul, het was behoorlijk druk, maar alles liep op rolletjes. Lekker eten en goede gastvrije bediening.