Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Juutk .
teebee .
Daysie .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst en konden zelf een plaatsje zoeken.
Het restaurant ziet er keurig uit en is schoon, de bediening zeer vriendelijk en attent en de uitleg bij de gerechten heel goed. Het eten ( de proeverij ) was smaakvol en werd leuk gepresenteerd.
De prijs met 33 euro p.p vind ik gezien de gerechten wat aan de hoge kant en ook al waren er 3 soorten rijst bij het blijft rijst. Verder is het er prima toeven en je gaat zeker niet met honger naar huis
Marco W.
fran-dre .
Hanneke W.
gorp1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Prima gegeten, goede bediening. Voorstel van restaurant om tapas te bestellen was prima idee. En uiteraard geen varkensvlees, prima hoor.
lijda D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor het eerst gaan eten daar. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, het eten was heerlijk.
We komen zeker nog een keer terug!
leoniehereijgers .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Fantastisch!!!! Echt heerlijk gegeten, bediening is super, wijn lekker, eten (Afghaans) echt een aanrader! Sowieso een bezoekje brengen aan dit mooie restaurant!
Maria B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ik had mijn vriend meegenomen naar Kabul voor zijn verjaardag. Ik was hier zelf nog nooit eerder geweest, maar wat hebben we heerlijk gegeten! Alles was heerlijk en ik heb echt zitten genieten. Ik heb in lange tijd niet zo lekker gegeten als daar. Dus, ik zou het iedereen aanraden!

Ook de service was prima. De bediening wist duidelijk waar ze het over hadden.

Een toprestaurant!
cvtilburg .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Zeker een aanrader.
Parkeren voor de deur.
Laurens B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten voor een goede prijs. Hoeveelheid is ruim voldoende (tip: lunch s'middags licht) en vriendelijke bediening. Je waant je met deze gerechten echt even in Afghanistan.
Aregash G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, tevens hing er een goede sfeer in het restaurant. En dat is mede de medewerkers natuurlijk. Openheid in de bediening vind ik zeer van belang en daar voldeden de medewerkers van restaurant Kabul aan. Indien je nog onbekend bent, met de Afghaanse keuken, is dit je zeker aan te raden.
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten! We hadden een proeverij van 4 gangen, wat in een soort tapasvorm werd gepresenteerd.
Het vlees was mals, de kruiden subtiel en de smaken verrassend.
Hier komen we zeker nog eens terug!
Ay O.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Zonder twijfel weer voor het vier gangen menu gegaan, onder t genot van een kopje groene Afghaanse thee. Dit restaurant raad ik aan, aan alle mensen die van écht lekker eten houden! Door de diverse (nieuwe) smaken van dit heerlijke eten raak ik er niet op uit gekeken!
Jurre H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden wel wat verwachtingen, maar die zijn meer dan waargemaakt. We kozen voor een viergangen proeverij, wat een waar festijn van smaken was.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Voor ons werkelijk perfect, heerlijk gevarieerd eten, top bediening en goede ambiance, en met de AH-actie een top prijs-kwaliteit verhouding! Zelfs zonder AH-aanbieding zullen we graag terugkomen.
Jef H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima ontvangst in een knus restaurant. het staat op een plek waar je hem niet verwacht. Heerlijke voorafjes en goed uitgelegd door de bediening. Ruime keuze in wijn. het eten wordt wel erg snel uitgeserveerd. De keuken is ook maar beperkt open. Het hoofdgerecht is heerlijk op smaak, maar niet te kruidig. Er is ruim voldoende. Zelfs het dessert was verrassend van smaak en de thee met kardemom was verrukkelijk. Een aanrader.