Over het restaurant Kabul

Aangename verrassing

Hier proef je de exotische smaken die de Afghaanse keuken te bieden heeft. Laat je verrassen door de culinaire tradities van dit eeuwenoude land en je zult ontdekken dat de gerechten zeer smaakvol en verfijnd zijn. Alles wordt bereid volgens familierecepten en zit vol kruidige smaken.

Meer informatie over restaurant Kabul

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
9,1

Jouw recensie over het restaurant Kabul

Lida V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Waren daar door ah-actie, maar gaan zeker nog een keer terug.
Het eten was heerlijk en bediening was zeer correct. Zeer tevreden en voldaan naar huis gegaan.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat je met 3 personen 2 stukjes aardappel en 2 stukjes warme tomaat krijgt en klein bloemkoolstronkje, mensen die naast ons zaten met twee personen kregen hetzelfde'aantal in hun schaaltjes?
Het vlees onder de schaaltje rijst was minimaal voor 3 personen.
Kom graag terug maar voor 3 personen moet er ook voor 3 personen zijn.
c.huisman .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Als je wilt genieten van gastvrijheid en kwaliteit dan ben je hier aan het goede adres. Mooie gerechten, gevarieerd en vers bereid.
Lidwien B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst en uitleg, prettige ambiance en zeker aan te raden, als je een keer lekker en gezellig uit eten wilt. Jammer dat wij niet in Breda wonen, anders gingen we er zeker vaker eten.
skagenaar .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Heerlijke proeverij van allerlei Afghaanse gerechten. Ga zeker nog een terug.
Lianne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wij vinden Kabul fantastisch. De gerechten zien er aantrekkelijk uit. Wij zijn met de AH actie geweest en hebben met bijbetaling van 6 euro een soort verrassingsmenu gehad met allemaal kleine gerechten. Bijbetaling meer dan waard. Het eten bleef komen. Zeer vriendelijke bediening die uitlegde wat alles was. Ik kan het zeker aanbevelen.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Wat een leuke avond!! De gastheren waren erg hartelijk en het eten is echt verrassend: lekker gekruid maar niet pittig en mooi opgediend.
Oguzhan C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Ik was hier vanavond met mijn vrouw en dochter. We hebben genoten. Om een lang verhaal kort te maken; het was Perfect!!
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Bij Kabul gaan eten, en genoten. We gaan vaak bij Kabul eten en het is altijd heerlijk. Deze avond werden we verrast door de eigenaar met gerechtjes die we anders niet krijgen en dat was een klein feestje. Omdat wij niet zulke grote eters zijn was het voor ons een beetje te veel, maar met een kopje koffie i.p.v. een nagerecht voldaan en tevreden naar huis gegaan.
Jacquelijne V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk om een keer kennis te maken met de Afghaanse keuken. We hadden de proeverij. Zeer vriendelijke bediening.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We hebben samen de proeverij gedaan om de Afghaanse keuken te proeven.Wij vonden de presentatie en gerechten super en erg smakelijk.De bediening was ook heel aardig we kregen over alle gerechten ook een uitleg.Kortom wij komen graag terug en gaan het onze familie en vriendenkring dit restaurant aanbevelen om een heerlijk etentje te boeken bij deze bedankt en tot snel Kabul.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Al keer eerder geweest. Nu viel het wat tegen terwijl het niet echt goedkoop was. Dit vonden wij wel jammer.
Hadden meer kleine hapjes verwacht.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Vandaag fantastisch gegeten bij Kabul....een waar smaakfeestje. Het proeverij-menu was top! Bediening was uiterst correct. Bij elk gerechtje kregen we uitleg wat het was en de bediening was erg vriendelijk. Wij voelden ons erg welkom en komen dan ook zeker nog eens terug! Aanrader!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
De eigenaar maakt er een prestige van te werken met kwaliteitsvolle ingrediënten. Dit is duidelijk te proeven in de diverse bereidingen. Mijn vrouw en ik hebben genoten van de eerste tot en met de laatste hap.
Een echte aanrader is de "proeverij". Hiermee leer je de Afghaanse keuken kennen. Kabul restaurant is een aanrader voor iedereen die durft af te wijken van de traditionele westerse keuken. Voor mij nog meer van al dit lekkers!
Tom en Sarah - België
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Bij restaurant Kabul weten ze wat gastvrijheid is! We zijn heel vriendelijk ontvangen en de opties zijn keurig uitgelegd. Heerlijke bank en stoelen, mooie inrichting. Wij hebben gekozen voor de extra optie van de proeverij. We waren met onze dochter van 8 jaar. We hebben allemaal heerlijk van de proeverij gesnoept. Heerlijke smaakvolle gerechten, niet pittig, maar wel met kruiden en veel smaak. Heerlijk. We komen zeker terug!!
jopiens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Echte aanrader, zeer smaakvolle gerechten zowel wat het 3-gangen- als het 4-gangenmenu betreft, rustige omgeving, personeel aardig en beleefd, prijs/kwaliteit goed
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goede en prettige ontvangst. Sfeervol ingericht. Goede en deskundige bediening.
Zeer gevarieerde spijzen en bijzonder van smaak.
Lili-Anne H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten van de proeverij, veel verschillende gerechtjes bijzonder lekker. Bediening heel vakkundig en vriendelijk.
Ton en Lili-Anne Hermans - van den Berg
Inekevan .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Lekker gegeten van originele gerechten. Fijne mensen. We hebben de proeverij genomen en dan krijg je echt van alle gerechten een voorproef. Heerlijke combinaties.
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben bijna nog nooit zó lekker gegeten: je kon de liefde in het eten proeven! De bediening was erg zorgzaam en vriendelijk: ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was én ze gaven uitgebreid uitleg over de zeer gevarieerde gerechten. Ik heb diverse voedselallergiën waar Kabul met het grootste gemak rekening mee heeft gehouden. We waren hier van harte welkom met de AH actie. Een echte aanrader.