Kabbour Tapas Y Gambas

• Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Kabbour Tapas Y Gambas

Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Vriendelijke mensen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Janneke K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Ik heb zojuist in mijn eentje bij Kabbour gegeten en heb genoten. Allereerst was er de hartelijke ontvangst: met handdruk en al. Kabbour en Marian hebben zeer goed voor mij gezorgd; ze doen dit duidelijk vanuit hun hart. Gastvrijheid ten top. Het eten was heerlijk. Ik heb gekozen voor de tapas variadas en at albondigas, patatas bravas (met aioli i.p.v. tomatensaus, was geen probleem) en kipspiesen. Deze laatste staan als 'spiesjes' op de kaart maar mogen gerust spiesen heten! Ze waren enorm en ook enorm lekker. De porties waren flink. Van de chef kreeg ik er nog zomaar drie heerlijke gamba's bij, omdat hij dat leuk vond. Wat een hartelijkheid. Ik kom graag terug!
Mieke T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Wij hebben hier met z'n vieren een variatie tapasmenu van de chef gegeten, alles prima authentieke smaken en vers homemate gemaakt, lekkere wijnen en een zeer betaalbare prijs. Zeker een aanrader om eens lekker tapas te eten.