Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerljk gegeten
M S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke skrei kabeljauw gegeten in een rustige huiselijke sfeer. De bediening was perfect. Wij hebben echt genoten en komen snel weer.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het eten bleef qua smaakbeleving wat achter op de pretentie en prijs. De bediening was echter kundig en zeer adequaat en dat maakt veel goed.
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in dit leuke huiskamer restaurant. Persoonlijke bediening, erg vriendelijk. Eten wat verrassend en lekker. Het restaurant is klein maar daardoor erg sfeervol. De gangen komen niet te snel achter elkaar waardoor je echt een gezellig avond kunt hebben samen.
Helemaal leuk, we komen zeker nog eens terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
minder dan verwacht maar wel redelijk gegeten
Dennis Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten gemaakt door Rémy met absoluut een passie voor koken, prachtig opgemaakte borden, zeer verrassend de carpaccio met ansjovis, een klein zaakje maar dat maakt de sfeer absoluut niet minder! De gastvrouw uiterst vriendelijk en kundig, verstand van de wijnen en wist ook het kaasplankje heel fijn uit te leggen...kortom we komen hier zeker nog eens terug!
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellig huiskamer restaurant. Wij hebben het driegangen menu gegeten. De gerechten waren origineel en vooral erg lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.
Aisling H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een goede wijnkaart. Bediening is vriendelijk en persoonlijk en de kok kookt met passie en dat proef je. Fijne plek!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Gastvrije en attente bediening. Dank voor een mooie avond.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten in deze 'huiskamer' van Utrecht. De gastvrouw en gastheer maken het gevoel van bij iemand eten af. Wij vonden de hert en de coquille's het hoogtepunt van de avond. De notenwijn was een fantastische keuze voor bij de geitenkaas!
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier voor het eerst gegeten, een vier gangen surprise menu. Alle gangen zwaar onder de maat. Voorgerecht een bij elkaar gezocht visgerecht, en de tweede en derde gang wild, met onsmakelijke en veel te zware sauzen. Dit al met en achterhaald interieur is dit zeker geen aanrader. Snap niet waar de andere goede recensies vandaan komen
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke entourage: een soort huiskamer met 7 gedekte tafels. Prima bediening ook! Een aanrader!
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima ontvangen en voorgelicht over de gerechten. Voor ieder wat wils: van zwezerik tot omelet. De hors d' oevre was heerlijk. Paling , crab, zalm en een garnalen kroketje etc. Dit alles begeleid door een kruidige witte wijn. Mijn gasten waren zeer tevreden! Ga zo door!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gastvrij, flexibel, heerlijk eten in een relaxte sfeer dat is voor mij wat Kaatje is. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een gezelschap van 26 vrienden. Het was in alle opzichten echt een super feest. De kok en gastvrouw denken echt met je mee en doen er alles aan om je een geweldige avond te bezorgen. Nogmaals dank daarvoor.
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vooral de kleine hapjes erg smaakvol. Brood kwam tegelijk met voorgerecht. Frietjes waren slapjes. Als ook de calloni. Verkeerd gerecht op rekening. Aardige bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op maandagavond 24 oktober met mijn tweelingbroer bij Kaatje
gesmuld. We kozen een 3 gangen menu, waarbij nu vermeld kan worden dat de kwaliteit niet in verhouding staat tot de prijs hiervoor. Wat wij voorgezet kregen verdiende vanwege de uitstekende kwaliteit en versheid van de ingrediënten een veel hogere prijs. Ook het wijnadvies paste perfect bij zowel voor, als hoofdgerecht. Flesje wit Sauvignon New Zealand, glas rood pittig met Tempranillo druif bij de wild schotel. Opmaak van de gerechten kunststukjes, met een fatsoenlijke verhouding qua grootte van de porties. Voor jacobschelpen, hoofd eendenborst en ree. Verrukkelijk gesaust, lekkere groeten partjes erbij met bijzonder een zuurkool (heerlijk) kroketje. Nog veel meer smaakjes op het bord, enfin duidelijk TOP. Dessert 4 verschillende verrassinkjes elk een smaak apart. Bij de koffie nog meer eigen gemaakt lekkers. We kregen dat niet meer allemaal weg gesnoept. Kaatje is een absolute aanrader, wij komen graag terug. Dank voor een fantastisch diner!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Sfeervol en goede bediening. Een echte aanrader
Pgeenen G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima gegeten hier (3 gangen verrassings-menu). De geserveerde wijnen waren erg goed in combinatie met het eten. Een klein dingetje: Wat weinig groenten bij het hoofdgerecht.
Maar zeker een aanrader dit restaurant. Nette bediening.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ssst niks zeggen, het is een van die pareltjes die je eigenlijk niet wil delen.Heerlijk gegeten met prachtige producten.
nils.bonder .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Kaatje. We hebben een 3 gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassend wijnarrangement. Goede combinatie van wijn en spijzen, en het kaasplankje toe.

De bediening was kundig en hartelijk alleen wist ze wat minder goed de (toch byzondere) kazen uit te leggen.

Het enige jammere was dat we alleen in de zaak zaten.

e komen graag terug!