Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00 Zondag open > 6 personen

Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Foodies en aardig verwend zijn wij. Meestal eten we bij onze 'vaste' restaurants, Maar ik wilde al langere tijd zo graag hier eens eten. Vandaag kwam het er eindelijk van.

Wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu van de chef.

Het was van de eerste tot en met de laatste hap voortreffelijk.

Heel.blij was ik met het advies van de gastheer tussen gang 4 en gang 5 even een korte pauze in te lassen. Anders had ik een deel van het goddelijke toetje moeten laten staan.

Ook de bijpassende wijn was een feest.

Graag had ik van de shi-take jus die bij de eendeborst werd geserveerd een emmertje mee naar huis genomen.

Hier eten wij zeker nog eens.
Geertrude V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Kaatje.
Gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd.
Service en ontvangt was top, amuse ontvangen en erg vriendelijke kok en gastvrouw.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk 4-gangen diner incl wijnarrangement. Well done!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Al 9 jaar lopen we regelmatig langs deze zaak.
Iedere keer denken we dat het een super decadente tent is met een paar oudjes die denken dat ze lekker eten kunnen maken.
Borden met weinig eten en sliertjes siroop.
Eat that, seen that, done that!
Toch, vandaag via Iens geboekt. Bij binnen komst staat daar een super leuke frisse meid voor je neus.
Wij dachten, is zeker een dochter van die oudjes. Na de wijnkaart ingezien te hebben , koos ik toch maar voor een karaf rode huiswijn en mijn vrouw een heerlijke Chileense Chardonnay.
Een heerlijk tempo van serveren, met liefde voor de gasten.
Vooraf hadden we samen heerlijke hors d'oeuvres. Waanzinnig om hier samen van te mogen genieten.
De chef kok kwam naar ons toe om te vragen of alles naar wens was, en dit was helemaal geen ouwe kerel maar de broer van de serveerster en eigenaar. waarom zijn we hier in al die jaren niet eerder geweest?
Mensen, ik ga jullie zeggen, dit kleine fine etablissement is echt de moeite waard om eens te gaan genieten. Morgen gaan we weer.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Samen met mijn vriend heb ik hier gegeten om zijn verjaardag te vieren. We zijn meteen vriendelijk ontvangen en hebben hele avond goede & vriendelijke service gekregen. Na ontvangst werd een heerlijke amuse geserveerd, daarna hebben wij voor het verrassingsmenu gekozen. Dat ik enkele aanpassingen/ wensen hiervoor had, was geen probleem. Bij de koffie en thee werden kleine zoete lekkernijen geserveerd. Van begin tot het eind hebben een heerlijke avond gehad en heel lekker gegeten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed gegeten, prijs- kwaliteit prima, goede bediening!
Een tipje voor de kok: porties iets kleiner maken!
Chris
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zuiver en smaakvol gegeten.
Katinka77 R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was een mooie avond en fantastisch eten! Heerlijk!!
Lieselotte S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Fijn welkom en prettige reservering. Knus en oprecht restaurant. Veel aandacht en originele keuken. Prima kaart met verscheidenheid. Geflambeerde asperges zijn aanrader.
John G.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heel erg lekker gegeten, maar stoelen nodigen niet uit tot erg lang (na)zitten.
'Mike K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Weer eens bij kaatje wezen eten na een beurs . Zoals we gewend zijn bij kaatje was alles weer super. Salade Tsjechov en panna cota roquefort vooraf Super vers en overheerlijk. Hoofdgerecht van cannelloni voor mijn partner en hert voor mij. Beiden ook goed bereid. Zeker weer de moeite waard. Tot volgende keer
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerljk gegeten
M S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijke skrei kabeljauw gegeten in een rustige huiselijke sfeer. De bediening was perfect. Wij hebben echt genoten en komen snel weer.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Het eten bleef qua smaakbeleving wat achter op de pretentie en prijs. De bediening was echter kundig en zeer adequaat en dat maakt veel goed.
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten in dit leuke huiskamer restaurant. Persoonlijke bediening, erg vriendelijk. Eten wat verrassend en lekker. Het restaurant is klein maar daardoor erg sfeervol. De gangen komen niet te snel achter elkaar waardoor je echt een gezellig avond kunt hebben samen.
Helemaal leuk, we komen zeker nog eens terug.
Barbara K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
minder dan verwacht maar wel redelijk gegeten
Dennis Cindy R.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Gerechten gemaakt door Rémy met absoluut een passie voor koken, prachtig opgemaakte borden, zeer verrassend de carpaccio met ansjovis, een klein zaakje maar dat maakt de sfeer absoluut niet minder! De gastvrouw uiterst vriendelijk en kundig, verstand van de wijnen en wist ook het kaasplankje heel fijn uit te leggen...kortom we komen hier zeker nog eens terug!
Joost E.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellig huiskamer restaurant. Wij hebben het driegangen menu gegeten. De gerechten waren origineel en vooral erg lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.
Aisling H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten en een goede wijnkaart. Bediening is vriendelijk en persoonlijk en de kok kookt met passie en dat proef je. Fijne plek!
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Gastvrije en attente bediening. Dank voor een mooie avond.