Over restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00 Zondag open > 6 personen

Voordelig
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heel lekker gegeten. Gastvrije en attente bediening. Dank voor een mooie avond.
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten in deze 'huiskamer' van Utrecht. De gastvrouw en gastheer maken het gevoel van bij iemand eten af. Wij vonden de hert en de coquille's het hoogtepunt van de avond. De notenwijn was een fantastische keuze voor bij de geitenkaas!
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Hier voor het eerst gegeten, een vier gangen surprise menu. Alle gangen zwaar onder de maat. Voorgerecht een bij elkaar gezocht visgerecht, en de tweede en derde gang wild, met onsmakelijke en veel te zware sauzen. Dit al met en achterhaald interieur is dit zeker geen aanrader. Snap niet waar de andere goede recensies vandaan komen
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke entourage: een soort huiskamer met 7 gedekte tafels. Prima bediening ook! Een aanrader!
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Prima ontvangen en voorgelicht over de gerechten. Voor ieder wat wils: van zwezerik tot omelet. De hors d' oevre was heerlijk. Paling , crab, zalm en een garnalen kroketje etc. Dit alles begeleid door een kruidige witte wijn. Mijn gasten waren zeer tevreden! Ga zo door!
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Gastvrij, flexibel, heerlijk eten in een relaxte sfeer dat is voor mij wat Kaatje is. Afgelopen zaterdag hier gegeten met een gezelschap van 26 vrienden. Het was in alle opzichten echt een super feest. De kok en gastvrouw denken echt met je mee en doen er alles aan om je een geweldige avond te bezorgen. Nogmaals dank daarvoor.
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Vooral de kleine hapjes erg smaakvol. Brood kwam tegelijk met voorgerecht. Frietjes waren slapjes. Als ook de calloni. Verkeerd gerecht op rekening. Aardige bediening.
R V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Op maandagavond 24 oktober met mijn tweelingbroer bij Kaatje
gesmuld. We kozen een 3 gangen menu, waarbij nu vermeld kan worden dat de kwaliteit niet in verhouding staat tot de prijs hiervoor. Wat wij voorgezet kregen verdiende vanwege de uitstekende kwaliteit en versheid van de ingrediënten een veel hogere prijs. Ook het wijnadvies paste perfect bij zowel voor, als hoofdgerecht. Flesje wit Sauvignon New Zealand, glas rood pittig met Tempranillo druif bij de wild schotel. Opmaak van de gerechten kunststukjes, met een fatsoenlijke verhouding qua grootte van de porties. Voor jacobschelpen, hoofd eendenborst en ree. Verrukkelijk gesaust, lekkere groeten partjes erbij met bijzonder een zuurkool (heerlijk) kroketje. Nog veel meer smaakjes op het bord, enfin duidelijk TOP. Dessert 4 verschillende verrassinkjes elk een smaak apart. Bij de koffie nog meer eigen gemaakt lekkers. We kregen dat niet meer allemaal weg gesnoept. Kaatje is een absolute aanrader, wij komen graag terug. Dank voor een fantastisch diner!
Michel G.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Sfeervol en goede bediening. Een echte aanrader
Pgeenen G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Prima gegeten hier (3 gangen verrassings-menu). De geserveerde wijnen waren erg goed in combinatie met het eten. Een klein dingetje: Wat weinig groenten bij het hoofdgerecht.
Maar zeker een aanrader dit restaurant. Nette bediening.
Ilona G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Ssst niks zeggen, het is een van die pareltjes die je eigenlijk niet wil delen.Heerlijk gegeten met prachtige producten.
Nils.bonder .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Kaatje. We hebben een 3 gangen verrassingsmenu gekozen met bijpassend wijnarrangement. Goede combinatie van wijn en spijzen, en het kaasplankje toe.

De bediening was kundig en hartelijk alleen wist ze wat minder goed de (toch byzondere) kazen uit te leggen.

Het enige jammere was dat we alleen in de zaak zaten.

e komen graag terug!
K.megens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen vanuit het surprise 3 gangen menu. De bijbehorende wijnen pasten uitstekend, ook het aanbieden van een Bob arrangement wijn is een plus.

Al met al een zeer geslaagde avond en met de standaard menukaart zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. Megens
Katrien D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wederom in een van onze favoriete restaurants gegeten. Aangezien wij hier al jaren komen werden we begroet door de eigenaar zelf. We mochten zelf een tafel kiezen en namen plaats aan het raam. De crab vooraf voor ons beiden, en ik de vis vd dag, heilbot, met langoustines en kreeftenschuim. Mijn man ging voor de kalflever, spek en uien. Heerlijk. Na de koffie gourmand, heerlijk huisgemaakte lekkernijen met ook een lollie van hangop, framboos en honing. Geweldig!
De service als vanouds, kundig en attent. Het was niet druk waardoor wij tijd hadden voor een praatje. Bedankt en tot de volgende!
DannyK .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een fijne avond gehad in Kaatje, ondanks dat we al snel als enige gasten in het retsaurant zaten. Omdat het niet zo groot is, is dat niet zo erg.
De bediening was goed, vertelde goed wat er in ons verrassingsmneu zat, en ook toen we als enigen overbleven werden we niet op de vingers gekeken of zo.
Het restaurant ademt een gemoedelijke sfeer, maar tegelijkertijd is het eten wel op nivo, net als de wijnen. Bij de gerechten uit het verrassingsmenu werden goede bijpassende wijnen aangeraden, en dat kon ook per glas.
Het enige dat wij wat minder vonden, was dat er wel erg veel ingrediënten en verschillende deelgerechtjes in de verschillende gangen zaten. Bij het voorgerecht bijvoorbeeld vier verschillende soorten zeevruchten, in vier verschillende vormen (mousse, salade, taartje etc). Alleen het tussengerecht van geitekaas met gecarameliseerde appel was mooi simpel gehouden. Als iets minder zou zijn, dan wordt misschien nog beter, dan kun je meer genieten van dat enkele gerecht. Maar dat neemt niet weg dat het allemaal lekker was, goed bereid, en nergens goedkoop of gemakkelijk!
Hiephoi11 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Lekker gegeten, borden mooi opgemaakt. De bediening was vriendelijk. Ik vind dat de inrichting weinig sfeer heeft en het is er niet schoon (bestek, toiletten, stof, vieze menukaarten, vreemde luchtjes).
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Kaatje is een heel gezellig restaurant/ bistro met leuke bediening
3 verschillende gangen namen wij en dat beviel uitstekend.
De wijnen waren uitstekend en voor de goede prijzen!
Prima prijs/ kwaliteitverhouding
Tanja02 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
eten super, bediening vriendelijk en kundig. het interieur was niet helemaal mijn smaak en wat leukere muziek had bijgedragen. maar verder helemaal het geld waard!
Leonmuis .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het was wat druk in het restaurant waardoor de service wat langzaam op gang kwam. Maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door het HEERLIJKE eten. Het eten was een waar genot. Daarnaast wel super persoonlijke en goede bediening. Een absolute aanrader als je van lekker eten houdt.
Mariette D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
We hebben een heel leuke avond gehad en bovenal heel lekker gegeten! Het menu is gevarieerd en de smaken verrassend! Een echte aanrader !