Kaatje

Adriaen van Ostadelaan 67A 3583 AC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00 Maandag open vanaf 10 personen

9,1

Jouw recensie over het restaurant Kaatje

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten een aanrader en komen zeker nog eens terug !
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
We hebben echt heerlijk gegeten en de bediening was supervriendelijk! We komen zeker een keer terug.
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Dit restaurant is de perfectie van eenvoud.
Het is klein, en dat betekent dat iedereen van zowel de chef als de bediening de juiste hoeveelheid aandacht krijgt.
Heerlijke gerechten die uitblinken in versheid, en smaakcombinaties die verrassend zijn.
Wij komen terug!
STEVEN S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Tweede keer dat hier komen en tweede keer dat we het surprisemenu hebben genomen: geweldig eten. Het was erg rustig, misschien wel wat te rustig, maar het meisje in de bediening was erg vriendelijk en het eten is echt heel erg lekker. Goede avond dus!
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gegeten. Er was 1 gang die ik niet zo lekker vond (smaken verschillen). De kok kwam aan tafel en heeft een heel nieuw tussengerecht voor ons allemaal gemaakt, top!
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Voor- en hoofdgerecht waren fantastisch. Het dessert (chocoladesouffle) was iets minder (beetje droog) maar al met al echt goed gegeten en een leuke avond gehad!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. De bediening was heel vriendelijk.
Tanya W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
geweldige kaart,leuke bediening !
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Opnieuw heerlijk gegeten hier! Vriendelijk welkom geheten door eigenaar Remy, voor wie het feit dat we wat later op de dinsdagavond wilde komen geen enkel probleem was. Zijn suggesties om te beginnen met een Italiaanse mousserende wijn hebben we met plezier opgevolgd en het daarop volgende 4 gangen suprise-menu was heerlijk. Van amuse tot dessert mooie smaken en fijne combinaties. Wijn daarbij ook goed gevonden: wij hebben genoten! Oprechte gastvrijheid voor een eerlijke prijs, een absolute aanrader!
René V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was gezellig en de bediening was prettig. Het eten was goed, maar niet bijzonder. De bijpassende wijnen waren zeker wel lekker!
Coosje H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Fantastisch gegeten (voor de tweede keer), de gerechten zijn niet wat je standaard in alle horeca tenten in utrecht krijgt en dat vonden wij heel leuk. We hopen dat er hier ooit nog een terrasje bij komt want dan is het in de zomer helemaaaal super!!
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eén van de betere restaurants in Utrecht. Het eten is erg lekker en vernieuwend. Zeer hartelijke bediening en kok. De muziek en het geluidsniveau is prettig. Rustige gasten. Niet opgeprikt, wel klasse!
Freek A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Redelijk gegeten maar de bediening was erg traag. Prijs kwaliteit is uit balans daardoor
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Onze zussen verjaardagen gevierd met een uitgebreid diner bij Kaatjes. Het was zoals we verwachtten. We werden gastvrij ontvangen in een rustige huiselijk sfeer. We hebben genoten van het voorgerecht: een krab salade met groene thee mayonaise. Daarna genoten van een entrecote met vijgensaus en een varkensrack met een heerlijk pittige kerrisaus. Met een desert van creme brulee was onze avond perfect. Ons volgende diner doen we zeker weer hier.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Dit huiskamer restaurant al een tijdje op mijn lijstje staan en vanwege de lovende recensies geboekt. Hoewel de kaart er echt heel smakelijk uitziet, zijn we helaas niet echt overtuigd door het viergangen verrassingsmenu. Wanneer je een amuse van coquille serveert, is het natuurlijk niet logisch dat je dezelfde coquille nogmaals in het menu stopt, zij het deze keer in een ander jasje? Voorgerecht was smakelijk, hoofdgerecht (eend met sperzieboon, spruit en zoete aardappelpuree) lekker maar weinig fantasierijk, net als het dessert: creme brulee. De wijnen waren lekker maar we kregen niet tot nauwelijks toelichting waarom deze wijn bij deze gang. Het personeel was vriendelijk maar miste echt dat extra stapje dat juist in de recensies werd bejubeld. Jammer, had er meer van verwacht.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
gezellig gegeten bij Kaatje. Verrassingsmenu. Goede kwaliteit. De amuse was lekker, maar dezelfde ingrediënten kwamen terug in voorgerecht. Dus dubbel lekker, maar toch een beetje teleurstellend. Heerlijk toetje. De muziek op de achtergrond hoeft voor me niet, hoewel daardoor de gesprekken van de andere gasten niet gevolgd konden worden. Kaatje doet zijn best.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Klein maar fijn! Een klein woonkamer-achtig restaurant, met een goede sfeer. Je hoort dat er andere gasten zijn maar dat is niet hinderlijk. Goed eten met een erg lekkere amuse erbij.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Restaurant Kaatjes wordt gerund door 2 jonge mensen Remy en Eveline (broer en zus).
De ontvangst is altijd even hartelijk en ondanks de drukte (1e kerstdag) maken ze toch nog tijd om even bij te kletsen.
Wij kozen voor een kerst 4 gangen menu met een wijn arrangement. Het is altijd een feest op je bord bij Kaatjes.
Een compleet smaken festijn, waarbij de zorgvuldig uitgekozen wijnen de gerechten nog een extra boost geven.
Ondanks deze prachtige gerechten en wijnen, vond ik de porties aan de krappe kant. Dat is natuurlijk persoonlijk want daarin tegen was mijn vrouw wel voldaan.
Toch willen we heel graag Remy en Eveline bedanken voor hun inzet deze dagen, ook 2e kerstdag zijn ze al weer vol geboekt in hun fijne gezellige etablissement. Bedankt van Ronald en Jannie en ga zo door.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fijn om weer eens in een normaal restaurant te eten. Geen hippe baarden/schorten maar gewoon goed eten icm uitstekende bediening. De gerechten zijn uitstekend op smaak en qua portionering. Mijn ree was malser dan mals en de vijg combineerde er perfect mee. Wij hebben het restaurant vol, voldaan en gelukkig verlaten en komen zeker hier nog eens terug!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Viel me wat tegen. De bediening vond ik erg vriendelijk maar het eten vond ik niet speciaal en dat had ik wel verwacht gezien de recensies.
De pek waar we zaten was niet fijn. Een tafel voor 2 bij de deur van de toiletten en te dichtbij de keuken. Mijn kleren stonken van de walmen.