Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00 Zondag open > 6 personen

Jouw recensie over het restaurant Kaatje

Mark V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Klein maar fijn! Een klein woonkamer-achtig restaurant, met een goede sfeer. Je hoort dat er andere gasten zijn maar dat is niet hinderlijk. Goed eten met een erg lekkere amuse erbij.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Restaurant Kaatjes wordt gerund door 2 jonge mensen Remy en Eveline (broer en zus).
De ontvangst is altijd even hartelijk en ondanks de drukte (1e kerstdag) maken ze toch nog tijd om even bij te kletsen.
Wij kozen voor een kerst 4 gangen menu met een wijn arrangement. Het is altijd een feest op je bord bij Kaatjes.
Een compleet smaken festijn, waarbij de zorgvuldig uitgekozen wijnen de gerechten nog een extra boost geven.
Ondanks deze prachtige gerechten en wijnen, vond ik de porties aan de krappe kant. Dat is natuurlijk persoonlijk want daarin tegen was mijn vrouw wel voldaan.
Toch willen we heel graag Remy en Eveline bedanken voor hun inzet deze dagen, ook 2e kerstdag zijn ze al weer vol geboekt in hun fijne gezellige etablissement. Bedankt van Ronald en Jannie en ga zo door.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fijn om weer eens in een normaal restaurant te eten. Geen hippe baarden/schorten maar gewoon goed eten icm uitstekende bediening. De gerechten zijn uitstekend op smaak en qua portionering. Mijn ree was malser dan mals en de vijg combineerde er perfect mee. Wij hebben het restaurant vol, voldaan en gelukkig verlaten en komen zeker hier nog eens terug!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Viel me wat tegen. De bediening vond ik erg vriendelijk maar het eten vond ik niet speciaal en dat had ik wel verwacht gezien de recensies.
De pek waar we zaten was niet fijn. Een tafel voor 2 bij de deur van de toiletten en te dichtbij de keuken. Mijn kleren stonken van de walmen.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het geheel klopt als een bus. Een omweg waard. Wij komen er zeker weer.
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Marinka T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten in Kaatjes restaurant. Knus met persoonlijke bediening door de eigenaar die goed rekening hield met de eetwensen voor ons 3-gangen verrassingsmenu.
Een absolute aanrader.
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig klein restaurantje met prima eten. Het verbaasde ons daarom dat het niet voller zat op zaterdagavond.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. Huiskamer sfeer. We zijn voor het driegangenmenu gegaan, maar dan voor, tussen, hoofd. Gerechten waren erg smakelijk. Omdat mijn vrouw geen rauwe vis wilde werd dit ook aangepast in het voorgerecht. Combi wijn (bob arrangement)- spijs was erg goed gelukt.
Mwevg V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke avond gehad! Vooraf gekozen voor de Hors d'oeuvre en de Tjechov salade. Mooie producten en smaken bij elkaar. Als hoofdgerecht ossenhaas met zwezerik en de vis van de dag. Complimenten voor de zwezerik! Deze wordt heerlijk bereid. Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen... De bediening was vriendelijk en kundig. Goede passende wijnen bij elk gerecht. Hier komen wij graag terug!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zoals wel meer gebeurt in de betere restaurants ook hier uiteenlopende gerechtjes op het bord, die ieder voor zich best goed smaken, maar waarvan de smaken elkaar niet ondersteunen. De smaken mogen best wel uit elkaar liggen, soms kan een verrassende andere smaak juist wat toevoegen, maar uiteindelijk moet de gerechtjes op het bord een zeker geheel vormen. Ik was ook niet zo blij met de wijnen; een Chileense Merlot was buitengewoon vlak en bovendien te warm (ook als het buiten 27 graden is, moet je i staat zijn je wijnen op de goede temperatuur te houden).
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De manier waarop de gerechten worden geserveerd is een lust voor het oog! En nog veel belangrijker is dat het ook uitmuntend bereidt is. Fijne, intieme ambiance en prettig personeel.
eduh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een groepje van zeven gedineerd en alles was prima in orde. Het is een heel klein restaurant en dat maakt het meteen intiem maar gelukkig is er genoeg afstand tussen de tafels onderling. Uitschieters waren de kreeftkroketjes en de coquilles. Jammer dat er geen kraanwater wordt geschonken, dat is toch altijd een minpuntje naar mijn mening. We komen zeker nog eens terug.
Wilmar Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beetje kille bediening. Niet vragen wat we willen. Wijn was matig. Voor een fles van waarde 5,- in winkel toch 6,- per glas betalen. Geen Value for money.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goede en persoonlijke bediening. Prima verzorgde en smakelijke maaltijd!
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gezonde hors d'oeuvre gegeten die ook als hoofdgerecht kan. Veel ingrediënten van de voorgerechten erin verwerkt. Prima als je niet kunt kiezen! De sfeer was rustig en ongedwongen en de bediening voorkomend. Ook mijn partner was heel tevreden met zijn tournedos. Voor herhaling vatbaar.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten. 4 gangen verrassingsmenu met perfecte porties. Service ook een groot pluspunt. Enige opvallende; het was heel erg rustig voor een zaterdagavond. Vonden wij niet passend bij de kwaliteit van het eten en de bediening. We hadden een vol restaurant verwacht. Komen zeker terug!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Klein, intiem restaurant op een plek in Utrecht waar je het niet meteen verwacht. De tafels zijn mooi gedekt. Je kunt hier goed eten. Er is een goede wijnkaart en de wijnen die wij hebben gedronken smaakten ons heel goed. Het restaurant wordt gerund door een hartelijke gastvrouw en chef. Wij hadden hier een leuke avond.
raymonde V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten met smaak! Leuk, intiem restaurant.
Gijs G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastisch gegeten, eigenaresse ook erg vriendelijk en perfecte service. Echte aanrader om rustig te genieten!