Kaatje

Adriaen van Ostadelaan 67A 3583 AC Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00 Zondag open > 6 personen

Jouw recensie over het restaurant Kaatje

René V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was gezellig en de bediening was prettig. Het eten was goed, maar niet bijzonder. De bijpassende wijnen waren zeker wel lekker!
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Eén van de betere restaurants in Utrecht. Het eten is erg lekker en vernieuwend. Zeer hartelijke bediening en kok. De muziek en het geluidsniveau is prettig. Rustige gasten. Niet opgeprikt, wel klasse!
Freek A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Redelijk gegeten maar de bediening was erg traag. Prijs kwaliteit is uit balans daardoor
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Onze zussen verjaardagen gevierd met een uitgebreid diner bij Kaatjes. Het was zoals we verwachtten. We werden gastvrij ontvangen in een rustige huiselijk sfeer. We hebben genoten van het voorgerecht: een krab salade met groene thee mayonaise. Daarna genoten van een entrecote met vijgensaus en een varkensrack met een heerlijk pittige kerrisaus. Met een desert van creme brulee was onze avond perfect. Ons volgende diner doen we zeker weer hier.
Babette B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Dit huiskamer restaurant al een tijdje op mijn lijstje staan en vanwege de lovende recensies geboekt. Hoewel de kaart er echt heel smakelijk uitziet, zijn we helaas niet echt overtuigd door het viergangen verrassingsmenu. Wanneer je een amuse van coquille serveert, is het natuurlijk niet logisch dat je dezelfde coquille nogmaals in het menu stopt, zij het deze keer in een ander jasje? Voorgerecht was smakelijk, hoofdgerecht (eend met sperzieboon, spruit en zoete aardappelpuree) lekker maar weinig fantasierijk, net als het dessert: creme brulee. De wijnen waren lekker maar we kregen niet tot nauwelijks toelichting waarom deze wijn bij deze gang. Het personeel was vriendelijk maar miste echt dat extra stapje dat juist in de recensies werd bejubeld. Jammer, had er meer van verwacht.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
gezellig gegeten bij Kaatje. Verrassingsmenu. Goede kwaliteit. De amuse was lekker, maar dezelfde ingrediënten kwamen terug in voorgerecht. Dus dubbel lekker, maar toch een beetje teleurstellend. Heerlijk toetje. De muziek op de achtergrond hoeft voor me niet, hoewel daardoor de gesprekken van de andere gasten niet gevolgd konden worden. Kaatje doet zijn best.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Klein maar fijn! Een klein woonkamer-achtig restaurant, met een goede sfeer. Je hoort dat er andere gasten zijn maar dat is niet hinderlijk. Goed eten met een erg lekkere amuse erbij.
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Restaurant Kaatjes wordt gerund door 2 jonge mensen Remy en Eveline (broer en zus).
De ontvangst is altijd even hartelijk en ondanks de drukte (1e kerstdag) maken ze toch nog tijd om even bij te kletsen.
Wij kozen voor een kerst 4 gangen menu met een wijn arrangement. Het is altijd een feest op je bord bij Kaatjes.
Een compleet smaken festijn, waarbij de zorgvuldig uitgekozen wijnen de gerechten nog een extra boost geven.
Ondanks deze prachtige gerechten en wijnen, vond ik de porties aan de krappe kant. Dat is natuurlijk persoonlijk want daarin tegen was mijn vrouw wel voldaan.
Toch willen we heel graag Remy en Eveline bedanken voor hun inzet deze dagen, ook 2e kerstdag zijn ze al weer vol geboekt in hun fijne gezellige etablissement. Bedankt van Ronald en Jannie en ga zo door.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Fijn om weer eens in een normaal restaurant te eten. Geen hippe baarden/schorten maar gewoon goed eten icm uitstekende bediening. De gerechten zijn uitstekend op smaak en qua portionering. Mijn ree was malser dan mals en de vijg combineerde er perfect mee. Wij hebben het restaurant vol, voldaan en gelukkig verlaten en komen zeker hier nog eens terug!
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Viel me wat tegen. De bediening vond ik erg vriendelijk maar het eten vond ik niet speciaal en dat had ik wel verwacht gezien de recensies.
De pek waar we zaten was niet fijn. Een tafel voor 2 bij de deur van de toiletten en te dichtbij de keuken. Mijn kleren stonken van de walmen.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het geheel klopt als een bus. Een omweg waard. Wij komen er zeker weer.
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
Marinka T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten in Kaatjes restaurant. Knus met persoonlijke bediening door de eigenaar die goed rekening hield met de eetwensen voor ons 3-gangen verrassingsmenu.
Een absolute aanrader.
Casper H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gezellig klein restaurantje met prima eten. Het verbaasde ons daarom dat het niet voller zat op zaterdagavond.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. Huiskamer sfeer. We zijn voor het driegangenmenu gegaan, maar dan voor, tussen, hoofd. Gerechten waren erg smakelijk. Omdat mijn vrouw geen rauwe vis wilde werd dit ook aangepast in het voorgerecht. Combi wijn (bob arrangement)- spijs was erg goed gelukt.
Mwevg V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke avond gehad! Vooraf gekozen voor de Hors d'oeuvre en de Tjechov salade. Mooie producten en smaken bij elkaar. Als hoofdgerecht ossenhaas met zwezerik en de vis van de dag. Complimenten voor de zwezerik! Deze wordt heerlijk bereid. Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen... De bediening was vriendelijk en kundig. Goede passende wijnen bij elk gerecht. Hier komen wij graag terug!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zoals wel meer gebeurt in de betere restaurants ook hier uiteenlopende gerechtjes op het bord, die ieder voor zich best goed smaken, maar waarvan de smaken elkaar niet ondersteunen. De smaken mogen best wel uit elkaar liggen, soms kan een verrassende andere smaak juist wat toevoegen, maar uiteindelijk moet de gerechtjes op het bord een zeker geheel vormen. Ik was ook niet zo blij met de wijnen; een Chileense Merlot was buitengewoon vlak en bovendien te warm (ook als het buiten 27 graden is, moet je i staat zijn je wijnen op de goede temperatuur te houden).
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De manier waarop de gerechten worden geserveerd is een lust voor het oog! En nog veel belangrijker is dat het ook uitmuntend bereidt is. Fijne, intieme ambiance en prettig personeel.
eduh .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Met een groepje van zeven gedineerd en alles was prima in orde. Het is een heel klein restaurant en dat maakt het meteen intiem maar gelukkig is er genoeg afstand tussen de tafels onderling. Uitschieters waren de kreeftkroketjes en de coquilles. Jammer dat er geen kraanwater wordt geschonken, dat is toch altijd een minpuntje naar mijn mening. We komen zeker nog eens terug.
Wilmar Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beetje kille bediening. Niet vragen wat we willen. Wijn was matig. Voor een fles van waarde 5,- in winkel toch 6,- per glas betalen. Geen Value for money.