Over het restaurant Kaatje

De huiskamer van Utrecht

Kaatje kan omschreven worden als de huiskamer van Utrecht, een huiskamer waar ze je laten genieten van de Franse, Italiaanse en internationale keuken en waar de meest vriendelijke eigenaren je naar je tafel begeleiden.. Neem het surprisemenu, de vis van de dag of een kleine proeverij van lekkere desserts of een taartje met likeur en geniet van culinair Utrecht!

Meer informatie over restaurant Kaatje

• Kom je met de auto?
    Utrecht-Oost, bij ingang Diakonessenhuis. 400m vh stadion
  • : tot 21 uur betaald parkeren

Maandag t/m Zaterdag vanaf 17:00 Zondag open > 6 personen

Jouw recensie over het restaurant Kaatje

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker gegeten. Huiskamer sfeer. We zijn voor het driegangenmenu gegaan, maar dan voor, tussen, hoofd. Gerechten waren erg smakelijk. Omdat mijn vrouw geen rauwe vis wilde werd dit ook aangepast in het voorgerecht. Combi wijn (bob arrangement)- spijs was erg goed gelukt.
Mwevg V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijke avond gehad! Vooraf gekozen voor de Hors d'oeuvre en de Tjechov salade. Mooie producten en smaken bij elkaar. Als hoofdgerecht ossenhaas met zwezerik en de vis van de dag. Complimenten voor de zwezerik! Deze wordt heerlijk bereid. Daar kunnen andere restaurants nog een voorbeeld aan nemen... De bediening was vriendelijk en kundig. Goede passende wijnen bij elk gerecht. Hier komen wij graag terug!
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Zoals wel meer gebeurt in de betere restaurants ook hier uiteenlopende gerechtjes op het bord, die ieder voor zich best goed smaken, maar waarvan de smaken elkaar niet ondersteunen. De smaken mogen best wel uit elkaar liggen, soms kan een verrassende andere smaak juist wat toevoegen, maar uiteindelijk moet de gerechtjes op het bord een zeker geheel vormen. Ik was ook niet zo blij met de wijnen; een Chileense Merlot was buitengewoon vlak en bovendien te warm (ook als het buiten 27 graden is, moet je i staat zijn je wijnen op de goede temperatuur te houden).
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! De manier waarop de gerechten worden geserveerd is een lust voor het oog! En nog veel belangrijker is dat het ook uitmuntend bereidt is. Fijne, intieme ambiance en prettig personeel.
Wilmar Z.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Beetje kille bediening. Niet vragen wat we willen. Wijn was matig. Voor een fles van waarde 5,- in winkel toch 6,- per glas betalen. Geen Value for money.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Goede en persoonlijke bediening. Prima verzorgde en smakelijke maaltijd!
Marianne-aruba .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gezonde hors d'oeuvre gegeten die ook als hoofdgerecht kan. Veel ingrediënten van de voorgerechten erin verwerkt. Prima als je niet kunt kiezen! De sfeer was rustig en ongedwongen en de bediening voorkomend. Ook mijn partner was heel tevreden met zijn tournedos. Voor herhaling vatbaar.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Erg lekker gegeten. 4 gangen verrassingsmenu met perfecte porties. Service ook een groot pluspunt. Enige opvallende; het was heel erg rustig voor een zaterdagavond. Vonden wij niet passend bij de kwaliteit van het eten en de bediening. We hadden een vol restaurant verwacht. Komen zeker terug!
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Klein, intiem restaurant op een plek in Utrecht waar je het niet meteen verwacht. De tafels zijn mooi gedekt. Je kunt hier goed eten. Er is een goede wijnkaart en de wijnen die wij hebben gedronken smaakten ons heel goed. Het restaurant wordt gerund door een hartelijke gastvrouw en chef. Wij hadden hier een leuke avond.
raymonde V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten met smaak! Leuk, intiem restaurant.
Gijs G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Fantastisch gegeten, eigenaresse ook erg vriendelijk en perfecte service. Echte aanrader om rustig te genieten!
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Foodies en aardig verwend zijn wij. Meestal eten we bij onze 'vaste' restaurants, Maar ik wilde al langere tijd zo graag hier eens eten. Vandaag kwam het er eindelijk van.

Wij kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu van de chef.

Het was van de eerste tot en met de laatste hap voortreffelijk.

Heel.blij was ik met het advies van de gastheer tussen gang 4 en gang 5 even een korte pauze in te lassen. Anders had ik een deel van het goddelijke toetje moeten laten staan.

Ook de bijpassende wijn was een feest.

Graag had ik van de shi-take jus die bij de eendeborst werd geserveerd een emmertje mee naar huis genomen.

Hier eten wij zeker nog eens.
Geertrude V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Kaatje.
Gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd.
Service en ontvangt was top, amuse ontvangen en erg vriendelijke kok en gastvrouw.
van Loon K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk 4-gangen diner incl wijnarrangement. Well done!
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Al 9 jaar lopen we regelmatig langs deze zaak.
Iedere keer denken we dat het een super decadente tent is met een paar oudjes die denken dat ze lekker eten kunnen maken.
Borden met weinig eten en sliertjes siroop.
Eat that, seen that, done that!
Toch, vandaag via Iens geboekt. Bij binnen komst staat daar een super leuke frisse meid voor je neus.
Wij dachten, is zeker een dochter van die oudjes. Na de wijnkaart ingezien te hebben , koos ik toch maar voor een karaf rode huiswijn en mijn vrouw een heerlijke Chileense Chardonnay.
Een heerlijk tempo van serveren, met liefde voor de gasten.
Vooraf hadden we samen heerlijke hors d'oeuvres. Waanzinnig om hier samen van te mogen genieten.
De chef kok kwam naar ons toe om te vragen of alles naar wens was, en dit was helemaal geen ouwe kerel maar de broer van de serveerster en eigenaar. waarom zijn we hier in al die jaren niet eerder geweest?
Mensen, ik ga jullie zeggen, dit kleine fine etablissement is echt de moeite waard om eens te gaan genieten. Morgen gaan we weer.
Lieke H.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Samen met mijn vriend heb ik hier gegeten om zijn verjaardag te vieren. We zijn meteen vriendelijk ontvangen en hebben hele avond goede & vriendelijke service gekregen. Na ontvangst werd een heerlijke amuse geserveerd, daarna hebben wij voor het verrassingsmenu gekozen. Dat ik enkele aanpassingen/ wensen hiervoor had, was geen probleem. Bij de koffie en thee werden kleine zoete lekkernijen geserveerd. Van begin tot het eind hebben een heerlijke avond gehad en heel lekker gegeten. Wij komen zeker nog een keer terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Goed gegeten, prijs- kwaliteit prima, goede bediening!
Een tipje voor de kok: porties iets kleiner maken!
Chris
Gonnie V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Zuiver en smaakvol gegeten.
Katinka R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het was een mooie avond en fantastisch eten! Heerlijk!!
Lieselotte S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Fijn welkom en prettige reservering. Knus en oprecht restaurant. Veel aandacht en originele keuken. Prima kaart met verscheidenheid. Geflambeerde asperges zijn aanrader.