Kaatje bij de Sluis

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Kaatje bij de Sluis

Jo D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het eten was weer voortreffelijk. Op 14 december ontbrak kerstsfeer volledig,dat was wel jammer.Ook was het wel wat rumoerig.Drankjes blijven aan de dure kant.Per saldo toch een fijne avond!
A.l. S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
6 gangen stuk voor stuk culinaire juweeltjes. De huiswijn hierbij is van goede kwaliteit. Bediening was prettig en informeel. Voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heel goed gegeten Goede wijn.spijs combinatie.
Kamer goed, een goede stoel erbij is wel handig.
Sfeer in het restaurant is prima.
Ontbijt is geweldig.
M.C. H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Bijzondere smaak combinaties, maar alleen de citroengras combinatie vond ik te dominant en de rekening ;)
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een voortreffelijk restaurant.
Alles klopt: de ontvangst, de gerechtjes, de prijs, de bediening, de ontspannen sfeer...
Van harte aanbevolen!
Aart M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Voor de 3de keer bij Kaatje geboekt en was weer verrassend goed en hoog culinair niveau.
Aandachts punt blijft de acoustische hardheid van de ruimte en rumoerigheid.
Aart M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Aandachts punt blijft de acoustische hardheid van de ruimte en rumoerigheid.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Met z´n tweeen perfekt gegeten bij Kaatje, we hadden een zes gangen diner, met bijpassend wijnarrangement, met verassende wijnen ! Ron Wapstra
Perry B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
De gerechten hebben geen identiteit namens dit *restaurant, karig en minimalistisch! De foto’s op de website van de gerechten kwamen niet eens overeen met de door hun geserveerde gerechten. Wijnen zijn te duur en de ambiance is minder.
Voor eventuele aanpassingen op de gerechten ivm allergie worden hiervoor ook extra kosten berekend.

We hadden er veel van verwacht, maar viel voor ons een beetje tegen.
Erg jammer vonden wij!
Marjolein L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een fantastische avond met heerlijk eten, geweldige bediening, goede wijnen. Een mooie beleving.
Enige minpuntje was de kokende Latte als afsluiter.
Barbara L.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
We hebben vorstelijk gegeten.
Hartelijk ontvangst. Je voelt je thuis in het menu, ook al zijn alle smaken nieuw! Advies; neem de wijn inclusief! Fijne aanvulling bij elk gerecht. Fijne en vriendelijke bediening. Heerlijke smaaksensatie!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
De vraag over wachttijd is wat onduidelijk ,maar deze was prettig.

Mooie locatie , goed eten en fijn personeel. We komen er zeker terug en dan met slapen.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Absolute wens om een keer bij Kaatje bij de Sluis te eten. 6 gangen diner/ arrangement genomen. In 1 woord fantastisch. Alle smaakpapillen werden getest. Begeleide wijnen (ruime glazen) maakte het feest compleet. Ongedwongen sfeer. Overnacht in nabij gelegen hotel. Heerlijk geslapen en 's ochtends verrast met een culinair ontbijt.
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, goede sfeer in dit restaurant.
Smakelijke en verrassende gerechten,porties zijn klein maar fijn.
Bij een zes gangen diner is dit geen bezwaar, voor grote eters misschien wat weinig
Bediening is attent en kundig.
Goede wijnkaart, wel prijzig
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het enige minpuntje (buiten het feit om dat ik terug naar huis moest rijden) was dat ik bij het kaasplankje selderij geserveerd heb gekregen, terwijl ik toch echt duidelijk heb aangegeven dat ik allergisch ben. Ik kreeg gelukkig snel een zelfde compote, maar zonder selderij.
Voor de rest alleen maar lof. Het eten was méér dan lekker!
Menm-tilburg .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Wij sluiten ons aan bij de veel gelezen opmerking dat de portionering aan de magere kant is. De 6 gangen zijn zonder problemen in 12 happen te verorberen. Natuurlijk doe je dat niet omdat het dan wel erg snel zou gaan.
Gelukkig hadden we vlak voor we naar het restaurant gingen nog een broodje kaas gegeten.
Het tempo lag hoog wat vooral een probleem is als je kiest voor een bijpassend wijnarrangement. De snelle opvolging van gerechtjes noopt tot (te) snel legen van de glazen.
Wat betreft de smaak: op zich prima, maar men is te zuinig met dressing/jus. Het gerechtje met zuurkool en vis was is onze ogen mislukt en eigenlijk niet lekker van wege te stevige (gelei?) binding.
Kortom: er zijn betere adressen. Gelukkig waren wij met een bon van Vakantieveiling, dan is de prijs/kwaliteit toch nog prima.
marianne C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was op zich prima. Echter verbazingwekkend dat twee personen die vegetarisch zijn (van tevoren doorgegeven) hetzelfde gerecht als de anderen kregen met weglating van vlees!! Bij ander gerecht ontbrak de risotto (wel van tevoren aangekondigd). Tafelaankleding sfeerloos en minimaal (cafetaria-idee): houten blad met damast servetten, vaasje met pauwenveren (!). Bediening niet professioneel (wel vriendelijk): toelichting op wijn kwam over als van buiten geleerde tekst, plat water werd herhaaldelijk bij bruiswater geschonken, rommelig opgediend (bijv.voor mensen langs) Wachttijd tussen laatste gangen erg lang.
Noor V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
We waren met 5 personen, konden helaas alleen een voorgesteld menu krijgen en er was niet heel veel ruimte voor verandering. De keuze tussen kaas en zoet dessert was vergeten om te vragen, we kregen een zoet dessert. We vonden dat er te weinig keuze was tijdens het gehele diner, een wat rigide houding.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Uitstekend gegeten, ware smaakexplosies en een goede, betaalbare wijn gedronken, bijzonder attente en vriendelijke bediening!
Rinie P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten maar opat jammer dat de tafel niet mooi gedekt was...... Geen tafelkleed te bekennen... Er jammer in zo een restaurant