Kaapflevo

Strandweg 165 3891 AK Zeewolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kaapflevo

Bram V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke plek om even te lunchen of een drankje te doen. Vlak bij een beachvolleybal strandje.
Bij mooi weer lekker buiten zitten.
Geen bijzondere kaart maar wel oké.
Een plek om nog eens terug te komen.
Lianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat een pracht locatie, een pareltje in de Flevopolder. Buiten heerlijk terras met uitzicht over het meer en binnen diverse 'stijlen'. Van lange tafels voor groepen tot cosy hoekjes bij de open haard. Bediening is vriendelijk en attent. Kaart met ruime keuze en ok geprijsd. Goed lunch opties en broodje (lees dikke boterhammen oerbrood) heel lekker. Frisdrank per glas met veel ijsblokken..
Tosti22 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Goed eten, mooie locatie en vriendelijk personeel.
Was erg gezellig, verrast door de goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Flevoland_78 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Fantastische locatie aan het strand van Zeewolde. Op het terras een aangeklede hamburger gegeten. Precies wat je ervan van verwacht! Een aanrader als afsluiting van een stranddag of een kleine omweg waard.
Kokkie3 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Waanzinnig mooie lokatie !
Heerlijk buiten kunnen eten, personeel werkt enorm hard om het iedereen naar hun zin te maken.
Heerlijk gegeten en onze gasten en wij hebben het enorm naar onze zin gehad.
Aanrader !!
Sharon Maria D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Zeer mooie locatie en de lunchkaart is prima. Vaker hier geluncht en nog geen enkele slechte ervaring met de broodjes, deze zijn altijd heerlijk.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
leuk! Een strandpaviljoen in Zeewolde.

Wel wat verbeterpuntjes,
Tafel plakte bij aankomst terwijl we hadden gereserveerd.
Als je een medium steak besteld hoor je geen doorbakken te krijgen.
Bij de steak zat patat, 1 wortel en 1 kwart rooie biet, en daarmee moest je het doen. Voor een serieuze 22 euro vonden wij dit te weinig.
Ook de dagvis; zeewolf, had het formaat van een speculaasje en was samen met de wortel en de kwart rode biet, veelste weinig om als hoofdgerecht te beschouwen.

Wel leuk dat ze ongevraagd de jarige aan tafel verraste met een schaal met zoete lekkernijen als nagerecht!

Het verkeerd gebakken vlees werd door de bediening gecompenseert met 2 kopjes koffie.

Kaap heeft potentie op de prachtige locatie en het steeds betere personeel! Nu het eten nog naar een hoger niveau en het rechtvaardigd de prijs!
Conny Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Ik heb een goede eerste ervaring met dit restaurant, gelegen op een unieke locatie met uitzicht op het strand. Ruime gratis parkeerplaatsen voor de deur. Vriendelijke ontvangst, enthousiast personeel (lekker los, informeel). Zo hoort het voor mij ook bij een strandpaviljoen. We werden snel geholpen, ondanks dat alle tafels bezet waren. De terrasheaters op het terras gingen tijdig aan. De huisgemaakte tomatensoep met pasta en gegrilde kip was goed op smaak, vers bruin brood erbij. De kruidenboter werd helaas grotendeels gesmolten geserveerd. Dat was niet meer te gebruiken. De Carpaccio vond ik als voorgerecht iets aan de prijzige kant, maar smaakte wel goed. Er had iets meer olijfolie bij gemogen. Goed van temperatuur (wordt soms te koud geserveerd).
Het is hier goed vertoeven. We komen hier zeker terug.
Merel_Marije .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
We hadden een zakelijke bijeenkomst bij Kaapflevo.
Het eten en drinken was goed; overdag en ‘s avonds. Service en servicegerichtheid is geweldig.
Ontspannen plek midden op het strand. Precies de goede atmosfeer voor ons evenement.
Over het geheel een heel goede ervaring!
Sibren R.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij zijn inmiddels ongeveer een 25 keer bij Kaap Flevo te Zeewolde geweest en willen graag een review schrijven.

-Eten: alle keren vonden wij het eten prima op smaak en qua hoeveelheid prima. Slechts een enkele keer was de dagsoep te zout. Wat wij als storend hebben ervaren is dat alle keren het eten op oude borden werd geserveerd welke kapot zijn (hoekjes eraf) met bestek wat niet schoon is. We hebben er een keer de bediening erop aangesproken omdat het bord gevaarlijk scherp was maar dit resulteerde niet in het gegeven dat men het bord wisselde, gemiste kans! Een klassieke fout is ook om brood op houten planken (bacteriën) te bedienen echt een doodzonde.

-Drankjes: Koffie en thee zijn prima.

-Locatie: Mooi aan het strand van Zeewolde, fantastisch.

-Accommodatie: Niet schoon, zeer storende wiebelende eettafels met houten blad wat niet schoon is (plakt). Op de gang komt de stank van de toiletten je tegemoet. Ik heb het idee dat er niet wordt schoongemaakt vele dooie vliegen op de kozijnen. De wc bril op het damestoilet is inmiddels al een jaar defect en hier is nog nooit iets aan gedaan!

-Bediening: Zeer slecht, wij hebben alle keren de bediening als traag, on-vakkundig en niet opgeleid voor de horeca ervaren. We hebben ook sterk de indruk dat men onvoldoende aangestuurd wordt. De manager (uitbater) loopt al kauwgom etend door het etablissement en lijkt meer met zichzelf bezig te zijn dan met het geven van sturing. Zijn vrouw, schoonmoeder en kind komen met regelmaat langs waar hij zich vervolgens mee bezig houdt. Het personeel heeft soms een vreemde manier van het bevragen hoe het eten smaakt waarbij er soms een ongemakkelijke situatie ontstaat. Er is in ieder geval 1 bediende die het in mijn ogen echt heel goed doet middels gepaste afstand en correcte houding.
De uitbater bespreekt zakelijke aspecten met een bediende terwijl wij op dat moment 1 tafel verderop zaten en 15 minuten aan het wachten waren. Wachten is echt niet erg maar 15 minuten is te lang en helemaal als men ook nog notie heeft dat wij er zitten.

-Conclusie: Ik ga niet meer naar Kaap Flevo of voor lunch dan wel voor een warme-maaltijd, tenzij er een nieuwe uitbater zich verbeterd en het personeel beter gaat aansturen waarin de klant centraal staat en het gevoel krijgt dat hij/zij ertoe doet. Daarnaast is het van belang dat de ruimtes eens een keer goed worden schoon gemaakt, schone kussens in de zitjes en nieuwe tafeltjes welke niet wiebelen en op gelijke hoogte met elkaar staan.

Het is echt spijtig dat Kaap Flevo door een manager wordt aangestuurd die in mijn ogen niet echt verstand van zaken heeft.
Dick-vantevoren .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Ons bezoek aan KaapFlevo was minder geslaagd dan we hadden gehoopt.
De verhalen over deze gelegenheid waren al niet positief maar naar eigen ondervinding ook daadwerkelijk een blamage.
Onze groentestrudel leek een ingekookt papje, was echt niet lekker. het dessert daarentegen leek nog wel aardig. De serveerster zag er onverzorgd uit en had een nare lucht bij zich. echt geen visitekaartje als je ergens lekker een hapje gaat eten. Het is verder wat kaal in het restaurant, het lijkt op zo`n hutje wat ze in katwijk aan zee weer opruimen als het seizoen voorbij is. De muziek en accoustic krijgt zeker geen hoge wardering. Er jammer voor die plek, hopelijk komt er iemand tzt die het wel begrijpt.
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Het weer was buiten prachtig! Kaap Flevo heeft een mooi terras, dus besluit ik met mijn vriendin om wat te drinken.
De sfeer is goed, helaas de bediening minder. Het lijkt alsof ze er niet bij zijn met hun gedachten. Bestellingen worden verkeerd geleverd en wij moeten opnieuw vragen voordat er iets gebeurd, erg jammer. Wij zijn niet de enige tafel waar het niet goed loopt.
Een mooie gelegenheid met helaas slechte bediening...
Sem123 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
Na twee eerdere slechte ervaringen toch maar weer besloten om op deze mooie dag het toch weer te gaan proberen bij het restaurant en hebben wij een tafeltje genomen op het buitenterras. Ik wil overigens wel opmerken dat het personeel uiterst vriendelijk was en er met regelmaat bestellingen werden opgenomen, waar het voorheen ook nog weleens aan schortte.
Ikzelf had van de kaart een kipsate gekozen en mijn echtgenote koos voor de biefstuk.

Wat wij vervolgens kregen geserveerd, voldeed helaas weer niet en kwam overeen met onze verwachtingen en ervaringen welke wij hadden n.a.v. de vorige bezoeken. Mijn kipsate bestond uit een stokje, welke iets groter was dan een stokje kipsate, welke je bij de eerste de beste snackbar kan krijgen. De sperziebonen welke erbij geserveerd werden, leken niet vers, maar leken op waterige diepvriessperziebonen. Mijn echtgenote kreeg een biefstuk, welke niet groter was dan een petitfourtje. Al met al diepbedroevend, zeker voor de prijs welke voor de kipsate en de biefstuk wordt berekend. Het meest trieste is nog dat er door de eigenaar op geen enkele wijze wordt gereageerd op de mail welke door ons verzonden.
SuusJJJ .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Het eten is erg goed. Alleen de bediening is zwaar slecht. We moesten een half uur wachten op ons eerste drankje. Daarna moesten we een uur wachten voordat er uberhaupt werd gevraagd of we wat wilden eten en of we nog wat te drinken wilden hebben. Hierdoor is onze ervaring bij dit restaurant erg tegen gevallen. Als ze structuur en goede ervaren mensen in de bediening zetten dan is het een aanrader. Maar nu is het geen aanrader.
Crajan .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Pas geleden bij Kaap Flevo gegeten. Verwachte niet in Zeewolde zo leuk en lekker te kunnen eten. Mooie plek en vriendelijke bediening. Het eten was prima en goed geprijsd. Een aanrader als u in een leuke omgeving op het strand lekker wil eten.