Meer informatie over restaurant Kaapduin

7,2
R D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Mooie kaart en vriendelijke service. Eten snel op tafel. Zeebaars en peppersteak, uitstekend gebakken. Voor herhaling vatbaar
R D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Op aanraden de lunch plank gegeten bij Kaapduin. Seizoenssoepje en een houten plank vol kazen, vleeswaren en aanvulling. Leuk detail: alles mochten wij zelf afmaken. De soep (pompoen) was goed om smaak en de presentatie een feest voor het oog. Hier komen wij terug wanneer de zon schijnt.
SyldeLaat .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
10 augustus met mijn zusje gegeten bij Kaapduin. Vooraf het 1x het broodpkankje met dipjes. Verrassend lekker de eigengemaakte dipjes. Kabeljauw en de dagvangst zeebaars als hoofdgerecht. We hebben genoten. Heerlijk was het. De borden zelf zijn al een feestje om naar te kijken. De bediening is enorm aardig en goed. Er werd in ons geval goed rekening gehouden met een allergie.
Kortom een aanrader. Wij gaan zeker terug!
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was lekker, goed opgediend! Het personeel heel aardig en beleefd! Echter werd er toen wij aan de spanish koffie en witte wijn zaten om 21.15 al volop gepoetst en geveegd, alle stoelen al op de tafels gezet! Dat is nou niet wat je noemt gastvrij! We waren pas rond 20.00 binnen, hebben bijna 90 euro afgerekend! Ja, we waren als laatste tafel binnen met nog 1 andere tafel! Deze mensen zijn gelijk weggegaan, wij hebben ons drankje opgedronken en zijn ook gegaan! Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt! Ronduit belachelijk
Hoi Lisette, inmiddels hebben wij dit al uitgepraat, maar met het oog op een reactie online dit bericht :) Tot snel! Groeten, Rob
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Op een zomerse dag met de zee op de achtergrond kan er vrij weinig meer misgaan. Kaapduin is daarbij ook nog eens een erg sfeervolle strandtent. De kaart is zeer compleet, helaas heb ik alleen nog maar de uitsmijter kunnen proeven. Die was wel erg lekker. De bediening had duidelijk nog niet zoveel ervaring en het bleek lastig te ontdekken bij wie je kon bestellen. Al met al wel een fijne lunch ervaring aan zee.
Hoi Johan, bedankt voor je bezoek en recensie. Fijn dat je bezoek goed is bevallen! De kennis van de bediening varieert nogal tussen ''nieuwtjes'' en oude garde, maar ze leren iedere dag bij ;)..Het onderscheid laten zien tussen runners en opnemers stoeien wij ook nog mee! We overwegen hoedjes/sjaaltjes...In ieder geval bedankt voor je feedback! Fijne zomer gewenst, Rob
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Leuke locatie voor een maaltijd aan zee. We waren met vieren en kregen een plaatsje bij het raam. Altijd leuk! Het was er super druk en veel grote groepen, met kinderen, waar we behoorlijk last van hadden. Het eten was prima, niet bijzonder, maar leuk gepresenteerd dat wel. Door de drukte zijn wij niet blijven hangen voor nog een toetje, koffie cq borrel. Het is een mooie zaak, met vriendelijk personeel.
Beste proever, bedankt voor uw recensie.
Fijn om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest. De kinderen hebben wij helaas niet in de hand, iedereen is welkom.. Uw recentie geeft ons nét een voldoende, heeft u verbeterpunten welke u opvielen? Vriendelijk bedankt, Rob Biersma
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Met tweeën gegeten in een mooie en nieuw ogende strandtent. Was hier al lang niet meer geweest omdat het in mijn herinnering nog steeds een matige pizzaria was (zoals vroeger). Niets bleek minder waar. Goede, vlotte bediening en een originele kaart. Brood vooraf was lekker maar de (originele) smeersels waren matig. De gerookte rib-eye was super mals en erg lekker! De brochette van varkenshaas was ook goed. Minder te spreken waren we over het bijbetalen van 2 euro voor welgeteld 10 stukjes champignon. Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Hallo Tom, bedankt voor uw bezoek en recensie. Fijn dat u uw bezoek voor herhaling vatbaar ervaart! De feedback ga ik mee aan de slag, deze is altijd zeer gewaardeerd.

Vriendelijke groet,

Rob Biersma
Robin R.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Heerlijke namiddag op het strand in dishoek! Na heerlijk loungen fantastisch gegeten! Hoe de wind ook staat overal heb je een plekje uit de wind in de zo'n! Een dag zoals je hoopt op het strand!

Wat betreft het eten, een ruim aanbod met een goede bereiding. De vis valt zo van z'n graat en de verschillende garneringen zorgen voor genot voor het oog gecombineerd met een fijne smaak. Jongens die koken met passie!
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
In de zon even geluncht bij Kaapduin in Dishoek. Caesar salad en een Noordzeesalade. De kip in de Caesar salad was bremzout en de Noordzeesalade bestond uit fliedertjes vis die voornamelijk niet in de Noordzee zwemt en veel paprika. Want dat is een lekkere combinatie met vis? Voor een fles plat sourcywater uit Den Bosch rekenen ze € 6,50. Dat is wel een beetje extreem voor een eerste levensbehoefte in de zon.
Beste heer/mevrouw,
Jammer dat uw lunch niet naar wens is geweest. In de toekomst zou ik u willen vragen uw lunch terug te sturen naar de keuken, zo kan ik u een passende oplossing voorleggen! Overigens is de salade volledig biologisch en lokaal. En kraanwater? Gratis! Ook in de zon. :)

Reactie van proever:

Wat een onaangename manier van doen, om alles weer bij de gast terug te leggen. Als ik een kan water naast gewone drankjes bestel, dan verwacht ik ook kraanwater of dat ik tenminste de keus krijg. Om nou achteraf met instucties te komen hoe ik me in jullie etablissement moet gedragen vind ik flauw.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste,
Wij serveren zowel karaffen water (gratis) als de tafelwaters van Piet Boon. Deze keuze is geheel aan u. Uw referentie naar instructies slaat de plank mis, maar komt u gerust langs om deze te verklaren. Bied ik u graag de kans aan om de salades, op kosten van het huis, te herkansen!
-T- .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Gerechten (gekookte & gebakken mosselen en vistrio) waren lekker en goed op smaak. Mooie presentatie van de borden! Niet verwacht voor een strandtent. Prijs is redelijk. Enige minpunt is dat ze geen ventilatie hebben, dus binnen was het erg warm..
Beste Meesterproever,

Bedankt voor je reactie. Sinds begin 2013 exploiteren wij het paviljoen en het verbeteren van de keuken was onze prioriteit. Ik hoop deze winter de service en het decor tot hetzelfde niveau te brengen als de keuken!
Uw feedback wordt zeer gewaardeerd.

Rob