Kaap Noord

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Voordelig
thefork - An error occurred

Woops

The page you're looking for had a fork attack.

We are sorry for any inconvenience.

Please come back later.

Vera B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Uit de kou eerst even een drankje doen bij de open haard. Vriendelijke bediening. Gerechten op de kaart en tip van de dag waren heerlijk. Kortom goede kwaliteit voor een mooie prijs.
Aanrader voor 2-tallen, maar ook voldoende ruimte en gezelligheid voor grotere groepen.
Douwe T.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Groot pluspunt is de open haard in het midden van dit mooie restaurant - aanrader is op een koude winterdag daar te gaan zitten en de tijd te nemen voor een voorgerechtje. Op de kaart staan simpele maar lekkere gerechten, en altijd is er een goeie dagschotel. Erg vriendelijke bediening, en daarmee een gemoedelijke sfeer.
Enig minpuntje dat ik kan bedenken, is dat de tafels best groot zijn. Voor een etentje met z'n tweeen, zit je misschien wat ver weg.
Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Heerlijk en goedkoop eten. Spareribs zijn top en ook de nachoschotel is groot en erg lekker. Leuke bediening en gezellige sfeer met haardvuur.
Joke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Na een wandeling in het Noorderplantsoen onverwacht bij Kaap Noord op het terras zitten eten. Als voorgerecht met zijn 4-en een bord nachochips besteld, dit was heerlijk. Wij hebben de weekspecial gegeten als hoofdgerecht; tortilla met gehakt, was ook lekker! Als toetje heb ik een Irish koffie besteld... deze is retour gegaan (en van de bon gehaald). Gatver..... 5,80€ voor een Irish koffie met vieze gore spuitbusslagroom. Echt heel slecht! Het eten was prima, maar dit was een erg jammere afsluiter.
Yeshica S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
tijdens het eten werd er niet genoeg rekening gehouden met een allergie. Ze hebben wel verteld wat je wel en niet mag hebben. alleen doen ze wel saus over de salade. Slechte zaak, als ik niet 2 keer gevraagd heb zou ik er niet meer geweest zijn door de schuld van KaapNoord. kreeg alleen nieuw vork, geen nieuwe mes of bord al zat de dressing daar ook aan. Heb er van te voren gebeld dat een allergie geen probleem is. Deze zaak heeft mijn vertrouwen ook beschadigd omdat ik door mijn allergie al bang ben om uiteten te gaan. We moesten 2 uur wachten op ons eten, wat ik eigenlijk veel te lang vind. we moesten overal om vragen, menukaart, of we drinken mochten bestellen, afrekenen en ga zo maar door. Veel kwam vanuit ons en niet vanuit KaapNoord. Door deze evaring zou ik het echt afraden! En geef mijn negative mening ook tegenover anderen die hier willen eten dat het onder de maat is.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
De service is altijd prima. Snel contact en vakkundig personeel. De inrichting en servies is eenvoudig, maar gezellig. Ik denk dat men z'n best heeft gedaan de prijzen zo laag mogelijk te houden. Zo is dit restaurant geschikt voor iedereen. Er mankeert trouwens helemaal niks aan het eten. Daar is niet aan beknibbeld. Heerlijke spareribs bijvoorbeeld (met bakje citroenwater voor de handen!). Knal hete frieten, met lekkere mayo. Zelfs de salade steekt met kop en schouders uit boven wat geserveerd wordt in het gemiddelde eetcafe.
Ik kom er minstens 1 keer per jaar met mijn (ondertussen tiener-)kinderen. Zij genieten van het tortilla voorgerecht met zure room en gesmolten kaas, een enorm bord vol. Standaard spareribs (ook veel!). Wij hebben nog nooit ruimte gehad voor een nagerecht. Maar wat ik voorbij heb zien gaan ziet er prima uit (ook veel...).
Egeugies .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij Kaap Noord. Goede prijs/kwaliteit verhouding. We werden hartelijk ontvangen en konden bij het vuur een aperitief nuttigen, heel gezellig en lekker warm in december. Daarna mochten we zelf een tafeltje uitzoeken. En we sloten het diner weer af met koffie bij het vuur.

Ik kom terug!!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Foutje bij het diner werd ruimschoots gecompenseerd!!! Komen hier zeker terug, het eten was heerlijk, bediening prima en het decor gezellig!
Mpcats .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
In Kaap Noord serveert de gastvrije en klantgerichte bediening goed en lekker eten met een zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding.
Het interieur met de gezellige open haard en aangename sfeer is plezierig om te zijn.
Een van de beste eetcafé's in de stad Groningen.
Berter .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Goede prijs kwaliteit verhouding. Bediening goed. Tafels wat klein. De entourage is zeker gezellig te noemen. Rond 2009 hadden ze nog menu's voor 6 euro. Wat goed is mag wat kosten.
Smrschippers .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Prima eten voor een goede prijs! Het restaurant is wel erg donker van binnen, daarom zeker een aanrader voor de donkere winterdagen (in de zomer zit je erg donker in het restaurant). Het eten is top, de bediening is ook goed!
Kim F.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
De bediening is erg vriendelijk.
De sfeer is prettig,en gezellig.
Het eten is ook erg lekker.
Wij zijn zeker van plan vaker bij kap noord te gaan eten.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een groep van 11 personen hebben we gegeten op deze prachtige locatie. Bij binnenkomst valt meteen de gezellige inrichting op, waarbij de open haard in het midden voor een erg relaxte sfeer zorgt. De vooraf gerechten zoals stokbrood, nachochips en mosterd-soep waren prima. De hoofdgerechten vielen voor meerdere personen in de smaak (Vleesspies, Spareribs, Stamppotje en Gr. steak) , al viel er nauwelijks onderscheid te maken tussen de hete en zoete spareribs en was de Spinazie Quiche wel benden de maat. Al met al valt er weinig aan te merken, als je kijkt voor wat voor een leuke prijzen je hier terecht kan. In ieder geval is de akoestiek erg goed, en als groep ben je daarom qua volume niet meteen al te overheersend aanwezig.
Oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Buiten is het dik herfst maar de open haard brandt lekker als wij dit eetcafé binnenstappen. Een simpel maar mooi ouderwets velours gordijn , om de tocht tegen te gaan, sluit het halletje af naar de gezellige eetruimte. Ziet er uitnodigend uit.
Wij besluiten niet voor een menu te gaan , maar zelf de onderdelen te kiezen. Vooraf de Groninger mosterd soep. Deze had wel iets meer mosterd mogen bevatten en de geringe hoeveelheid spekjes had nauwelijks positieve invloed op de smaak. De kleine portie Nacho chips met kaas was goed en meer dan voldoende.. Wij vroegen ons wel af hoeveel de grote portie zou zijn.
Als hoofdgerecht de spare ribs. Ook deze hoeveelheid was overvloedig en smaakte normaal goed. De andere keus viel op de Groninger mosterd steak. Ook deze smaak was weer te weinig beïnvloed door de mosterd. Jammer. ook de bij gerechten waren wat doorsnee.
De bediening was wat rommelig , drentelde onrustig heen en weer.
In zijn totaliteit een echt eetcafé , waar je voor een doorsnee prijs doorsnee gerechten geserveerd krijgt.
Talko D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Eetcafe met waar voor z'n geld: de Groninger mosterdsteak was goed bereid en smakelijk. Vriendelijke bediening en een aardig decor. Grote open haard in het midden. Goed adres voor een snelle hap ( ook op maandag geopend)
Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima eetcafe aan de Noorderhaven in Groningen. De medewerkers zijn lekker vrolijk en hebben echt lol in hun werk. Het eten is 'eetcafe waardig', niet te simpel en erg lekker.
Ilonaab .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Gisteren hebben mijn vriend en ik hier als afsluiter van mijn vriend zijn verjaardag gegeten. Zoals via de mail afgesproken, werd er voor een sterretje in zijn toetje gezorgd. Goede service, prima gegeten en een huiselijke sfeer als je binnen wandelt.
Extra slagroom bij het toetje gekregen. Wij komen hier nog een keer terug!

H. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Bij toeval kwamen ik en mijn vriendin dit restaurant tegen en het zag er interessant uit. Ook de prijzen waren uitstekend te noemen. We werden vriendelijk begroet en kregen al snel een plaatje.

Mijn vriendin naam de kipsaté en ik de steak met Groninger mosterd. Als garnering kregen we patat en salade erbij. Beide gerechten waren prima te noemen alleen mijn steak was aan de erg kleine kant en de kipsaté was een enorme knots. Dat kreeg ze nooit helemaal op dus gaf ze mij ook een aantal blokjes kip. De patat en salade waren niet slecht maar ook niet uitstekend. Maar dit gaf helemaal niks want de prijs-kwaliteit verhouding was gewoon prima. Ook was de bediening vriendelijk en behulpzaam.
Siem V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Ik sluit me volledig aan bij eerdere beoordelingen. Dit is een eetcafé zoals een eetcafé hoor te zijn. Goed eten voor een zeer redelijke prijs, een prima sfeer en uitstekende bediening. Ik kom hier niet vaak maar wel al sinds jaren, en het is hier altijd goed toeven. De sfeer past - ook door de open haard - meer bij lange winteravonden dan bij de zomer (geen terras), maar dat hoeft geen belemmering te zijn om hier het jaar door te komen.
Janke W.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Met groep collega's gegeten, kregen de boven verdieping toegewezen. Het eten kwam vlot, jammer dat de risotto op was maar hier werd goed op in gespeeld door het personeel. Hebben lekker gegeten voor een goede prijs, sfeervol plekje. Zeker voor herhaling vatbaar.