Kaandorp

Oosterkade 119 3011 TV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kaandorp

Een en al gezelligheid bij het Rotterdamse Kaandorp

Zodra je een stap over de drempel zet, wacht je een warm bad. Kaandorp biedt een leuke mix van smakelijke Italiaanse gerechten en Hollandse klassiekers. Vriendelijke prijzen en gezellige bediening. Oftewel: de perfecte plek voor een ouderwets avondje uit.

Meer informatie over restaurant Kaandorp

John D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
D. Troost T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Aangename in eetcaféstijl ingerichte zaak met prachtig uitzicht op de Maas en de brug. Prijzen net iets boven eetcafé niveau maar er is wel een voordelig dagmenu. Keuze viel op potje draadjesvlees, dat erg lekker was, en dagmenu bestaande uit varkenshaas. Het dagmenu deed op geen enkele wijze onder voor het à la carte gerecht en was uitstekend.
Arend Jan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
lekker eten, goede sfeer, heerlijke tong en een mooi uitzicht.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte gerechten. De heilbot was precies gaar genoeg. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Gezellige ambiance en prachtige Rotterdamse locatie met uitzicht op de Willemsbrug. Zeker voor herhaling vatbaar!
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooie locatie met parkeergelegenheid (wel tegen Rotterdams tarief). Inrichting beetje oubollig maar comfortabel. Niet erg origineel, klassiek eetcafé menu (spareribs, sliptong enz.), wel goed bereid. Enorme porties!
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima restaurant op een fantastische Lokatie. Uitstekende bediening en goed eten.
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Super kwaliteit van het eten en hele vriendelijk bediening! Vooral de Spaanse garnalen en de carpaccio zijn een echte aanrader, echt heerlijk!
Anneleen T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, niet te ingewikkeld! Super vriendelijke bediening, zijn er snel. Gezellig en klein restaurant!! Helemaal Top!
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuke entourage, prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel. Geen hele bijzonder ingewikkelde gerechten, maar goed bereid.
Diara W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijke avond gehad
het toilet was brandschoon, rook heerlijk, leuk ingericht en ruim
stoelen zaten lekker
temperatuur was goed in het restaurant
chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten, regelmatige en vriendelijke check tussendoor of alles naar wens was zonder opdringerig te zijn. Perfecte plek om te dineren voor fijne avond met familie, zonder dat het heel super exclusief is maar toch met dat speciale gevoel van meer dan gewoon uit eten..
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gastvrije ontvangst, prijs/kwaliteit is zeer goed, heerlijk gegeten. We waren met een groep van 8 personen.
De bediening is zeer attent en vriendelijk. Zeker de moeite waard om daar terug te komen!
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heel vriendelijke ontvangst bij aankomst, prettige snelle bediening en heerlijke gerechten. Een restaurant om zeker terug te komen en op een mooie locatie direct aan de Nieuwe Maas.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Bij toeval dit pareltje ontdekt en ik ga er graag terugkomen. Vanwege de ligging (aan de Maas) ook een prima plek om met mensen van buiten Rotterdam te eten.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima, gezellig en lekker gegeten, met een mooi uitzicht!
Laure S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten voor een goede prijs. We hadden de kip kiev en zalmfilet, vielen allebei goed in de smaak. Het toetje was ook erg lekker en leuk: kaandorps potje liefde. Een aanrader!
Helaas hadden we niet het mooie uitzicht als anderen beschreven want er stond een grote boot voor.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ging weer eens met een paar collega’s uit eten en besloot dit keer naar Kaandorp te gaan een wereld keuken met veel verschillende gerechten. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles netjes was ingericht en er veel aandacht wordt besteed aan hoe eten gereserveerd worden. Toen we eenmaal een tafel hadden en ik het menu bekeek zag ik dat je kunt kiezen uit zowel warme en koude voorgerechten zo heb je voor ieder wat. Daarna besloot ik voor een zalmfilet te gaan die was erg lekker. Als nagerecht nam ik een lekkere dame blanche. Het personeel was erg vriendelijk en snel, verder hadden ze genoeg plek vrij voor mij en mijn collega’s dit is wel eens anders geweest. Ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima eten met een geniaal uitzicht op de Willemsbrug.
mart G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij Kaandorp.
Het stoofpotje van sukade is fantastisch, echt ouderwets zoals vroeger thuis.
Partner had de entrecote met gepofte knoflook, deze viel ook goed in de smaak.
Lekkere wijnen, goed eten en top personeel, chapeau, ga zo door!
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kaandorp ligt op een super mooie locatie met uitzicht op de Willemsbrug en de Erasmusbrug, echt top!
Er zijn genoeg mogelijkheden om voor de deur te parkeren. De service was uitstekend en het eten heerlijk! We hebben alle drie echt genoten van de gerechten. Ik had graag nog een toetje geprobeerd, maar het voor- en hoofdgerecht waren al meer dan genoeg. Dus dat toetje moet de volgende keer maar als we terug komen :) Voor de kwaliteit van het eten en de goede service vond ik dat het veel te rustig was! Ze verdienen het echt om meer gasten te mogen ontvangen!