Kaandorp

Oosterkade 119 3011 TV Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Kaandorp

Een en al gezelligheid bij het Rotterdamse Kaandorp

Zodra je een stap over de drempel zet, wacht je een warm bad. Kaandorp biedt een leuke mix van smakelijke Italiaanse gerechten en Hollandse klassiekers. Vriendelijke prijzen en gezellige bediening. Oftewel: de perfecte plek voor een ouderwets avondje uit.

Meer informatie over restaurant Kaandorp

metro oostplein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 23:00

Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Super kwaliteit van het eten en hele vriendelijk bediening! Vooral de Spaanse garnalen en de carpaccio zijn een echte aanrader, echt heerlijk!
Anneleen T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten, niet te ingewikkeld! Super vriendelijke bediening, zijn er snel. Gezellig en klein restaurant!! Helemaal Top!
Ilona P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Leuke entourage, prachtig uitzicht en zeer vriendelijk personeel. Geen hele bijzonder ingewikkelde gerechten, maar goed bereid.
Diara W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
heerlijke avond gehad
het toilet was brandschoon, rook heerlijk, leuk ingericht en ruim
stoelen zaten lekker
temperatuur was goed in het restaurant
chris V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Heerlijk eten, regelmatige en vriendelijke check tussendoor of alles naar wens was zonder opdringerig te zijn. Perfecte plek om te dineren voor fijne avond met familie, zonder dat het heel super exclusief is maar toch met dat speciale gevoel van meer dan gewoon uit eten..
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Gastvrije ontvangst, prijs/kwaliteit is zeer goed, heerlijk gegeten. We waren met een groep van 8 personen.
De bediening is zeer attent en vriendelijk. Zeker de moeite waard om daar terug te komen!
Floris L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heel vriendelijke ontvangst bij aankomst, prettige snelle bediening en heerlijke gerechten. Een restaurant om zeker terug te komen en op een mooie locatie direct aan de Nieuwe Maas.
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Bij toeval dit pareltje ontdekt en ik ga er graag terugkomen. Vanwege de ligging (aan de Maas) ook een prima plek om met mensen van buiten Rotterdam te eten.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima, gezellig en lekker gegeten, met een mooi uitzicht!
Laure S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
We hebben erg lekker gegeten voor een goede prijs. We hadden de kip kiev en zalmfilet, vielen allebei goed in de smaak. Het toetje was ook erg lekker en leuk: kaandorps potje liefde. Een aanrader!
Helaas hadden we niet het mooie uitzicht als anderen beschreven want er stond een grote boot voor.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ik ging weer eens met een paar collega’s uit eten en besloot dit keer naar Kaandorp te gaan een wereld keuken met veel verschillende gerechten. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles netjes was ingericht en er veel aandacht wordt besteed aan hoe eten gereserveerd worden. Toen we eenmaal een tafel hadden en ik het menu bekeek zag ik dat je kunt kiezen uit zowel warme en koude voorgerechten zo heb je voor ieder wat. Daarna besloot ik voor een zalmfilet te gaan die was erg lekker. Als nagerecht nam ik een lekkere dame blanche. Het personeel was erg vriendelijk en snel, verder hadden ze genoeg plek vrij voor mij en mijn collega’s dit is wel eens anders geweest. Ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima eten met een geniaal uitzicht op de Willemsbrug.
mart G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken bij Kaandorp.
Het stoofpotje van sukade is fantastisch, echt ouderwets zoals vroeger thuis.
Partner had de entrecote met gepofte knoflook, deze viel ook goed in de smaak.
Lekkere wijnen, goed eten en top personeel, chapeau, ga zo door!
Kyra M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Kaandorp ligt op een super mooie locatie met uitzicht op de Willemsbrug en de Erasmusbrug, echt top!
Er zijn genoeg mogelijkheden om voor de deur te parkeren. De service was uitstekend en het eten heerlijk! We hebben alle drie echt genoten van de gerechten. Ik had graag nog een toetje geprobeerd, maar het voor- en hoofdgerecht waren al meer dan genoeg. Dus dat toetje moet de volgende keer maar als we terug komen :) Voor de kwaliteit van het eten en de goede service vond ik dat het veel te rustig was! Ze verdienen het echt om meer gasten te mogen ontvangen!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Bij het raam had je een mooi uitzicht over het water, vond alleen dat er een erg warme lucht bij het raam opsteeg waardoor ik het erg warm had voor de rest een prima restaurant.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Erg gezellig, mooie locaties, vriendelijk personeel
Rosa J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijk gegeten.Na 3 jaar nog steeds prima!
Nic V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Met een viertal goede vrinden op de avond van 13-11-16 gedineerd. De ontvangst was bijzonder hartelijk en de vriendelijkheid en bediening was gedurende de avond geweldig ! De voorgerechten, carpaccio, zalm , garnalen en soep waren , goed. Vooral de zalm een aanrader.De hoofdgerechten waren ook van uitstekende kwaliteit en dan weer in het bijzonder de sliptongen.Desserts prima. Kortom een goede 8 voor alles ! Zou het wel op prijs stellen als er in toekomst een prijstechnisch vriendelijk menu (3 of 4 gangen) wordt aangeboden en de prijs van de wijnen en koffie waren wat aan de hoge kant. Overigens witte wijn Avondrust uitstekend. Het heerlijke terras en de topbediening en het mooie weer maakten het geheel tot een heel fijne avond waar wij graag terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Geweldige locatie , erg goed gegeten , super gezellige bediening en het dessert met mangoijs
is een aanrader !
De wandelende wijnkaart is leuk bedacht maar jammer dat er maar gekozen kon uit 3 soorten rode of witte wijn .
Heel gezellige avond gehad met 4 personen , komen zeker terug !

heleenjus .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
erg goed gegeten en de bediening erg vriendelijk. Geen lange wachttijden, dat vind ik ook prettig altijd.
Leuke locatie