Over het restaurant Kaandorp

Een en al gezelligheid bij het Rotterdamse Kaandorp

Zodra je een stap over de drempel zet, wacht je een warm bad. Kaandorp biedt een leuke mix van smakelijke Italiaanse gerechten en Hollandse klassiekers. Vriendelijke prijzen en gezellige bediening. Oftewel: de perfecte plek voor een ouderwets avondje uit.

Meer informatie over restaurant Kaandorp

metro oostplein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

9,4

Jouw recensie over het restaurant Kaandorp

Ben O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prachtige locatie aan de Maas om in een ongedwongen sfeer een heerlijke maaltijd te genieten
Corina S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Héérlijk gegeten, personeel ook leuk gezellig!
Cora Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
voor het eerst bij kaandorp
gegeten. zeker voor herhaling vatbaar! heerlijk eten, leuke
bediening. lekker informeel
en sfeervol. schitterende
locatie aan de maas en aan de voet van de willemsbrug.
een echte aanrader!
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wachttijd is jammer maar er zijn dan ook maar 2 mensen in de bediening deze doen echt wel hun uiterste best om dit te verzachten zijn in voor een geintje dat is het wachten wel waard,
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Wij komen hier graag, vanwege de goede bediening en de heerlijke gerechten!
Dion A.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Impressed!
Jaco I.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
We aten met vier personen bij Kaandorp en we vonden unaniem het eten heerlijk. Ook de interactie met de gastvrouw Samantha (of heette ze nou Sandra?) konden wij allen erg waarderen.
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima vlotte bediening van sabina eten gewoon goed, niks op aan te merken.

Aanrader voor een bezoek
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bij dit eetcafé waren we nog niet eerder, dus het was een verrassing waar we terecht zouden komen. Het restaurant lag mooi langs het water, met vandaag uitzicht op twee riviercruiseschepen, die net waren aangelegd.
We hadden laat gereserveerd, dus we kregen het laatste vrije tafeltje.
We bestelden een flesje Zuid-Afrikaanse witte wijn die erg lekker was. Er werd ook een (gratis) fles plat of bruisend water aangeboden, maar wij hielden het gewoon op kraanwater.
De bediening was keurig en zeer vriendelijk.

Besloten werd ons te beperken tot een hoofd- en nagerecht. De een nam de asperges met ham waar op verzoek Hollandaise bij kwam in plaats van de boterjus. De asperges waren prima gekookt, nog lekker stevig en dus niet van die slappe slierten en de ham bleek een flinke lading.
De ander nam de gevulde courgette met groenten, noten en rode pestosaus, gegratineerd met geitenkaas, niet een ielig plakje, maar een flinke dikke plak. Heerlijk allemaal.
Beiden bestelden het Advokaatje (ijs met advocaat en boerenjongens) als nagerecht, met een hoeveelheid advocaat waar je u tegen mag zeggen, een apart kannetje wat maar niet leeg leek te geraken.
Om het geheel te competeren namen we een DOM koffie toe, ook weer perfect in orde.

Kaandorp komt op de lijst om nogmaals te bezoeken, als de 020-ers tenminste weer eens in 010 zijn.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Op deze warme dag in april heerlijk op het terras gezeten met uitzicht
over de Maas. Vlotte bediening. Ik nam de rundersate met salade en friet/gebakken aardappels. Goede prijs kwaliteit verhouding. Attente bediening .
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer vriendelijke en ongedwongen bediening. Wordt je vrolijk van. Verder gewoon een prima restaurant waar je ongedwongen kan eten met fantastisch uitzicht op de Willemsbrug en rivier.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Prima eten en een buitengewoon goede gastvrouw.
Sander Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goed eten en gezellige bediening. Top uitzicht ook.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goed restaurant op een prachtige locatie. Gezellige bediening en een kaart met ruime keuze.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Leuke en vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten. Lekker ongedwongen sfeer. Zeker een bezoekje waard. Zeer zeker een aanrader.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima gegeten, gezellige sfeer en vlotte bediening!
Catherine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hele leuke locatie, zeer vriendelijke bediening en ook het verassingsdessert voor mijn zoons verjaardag was top. In een woord : een zeer geslaagde avond en warm aanbevolen
wim M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
mooie locatie aan de maas
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten.
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Op 2 november met een groep van acht mensen acht verschillende diners besteld. De bediening is vlot, vriendelijk en servicegericht.
Zonder uitzondering waren de gerechten prima: de prijs-kwaliteitverhouding is hier gunstig. Er is naast de gewone kaart ook altijd een aantal seizoensgerechten, die zeker niet te versmaden zijn. Als eerste kies je uit mooie variatie aan voorgerechten van een prima kwaliteit. De hoofdgerechten zijn zeer verzorgd. De vissen waren goed bereid en het vlees was mals en smolt als boter op je tong. Het speciale dessert van Kaandorp is beslist een aanrader. Ook de andere zijn niet te versmaden. Rest nog het professionele drankadvies van de wijn t/m de whisky. Ik heb bij Kaandorp de afgelopen jaren een aantal keren gegeten en het was nooit een teleurstelling, maar altijd een goede herinnering!