Over het restaurant Kaandorp

Een en al gezelligheid bij het Rotterdamse Kaandorp

Zodra je een stap over de drempel zet, wacht je een warm bad. Kaandorp biedt een leuke mix van smakelijke Italiaanse gerechten en Hollandse klassiekers. Vriendelijke prijzen en gezellige bediening. Oftewel: de perfecte plek voor een ouderwets avondje uit.

Meer informatie over restaurant Kaandorp

metro oostplein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 15:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 23:00

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij vonden het erg goed! Mooi opgemaakte gerechten, heerlijk op smaak, goede wijn en een prime prijs/ kwaliteitsverhouding. Leuke ligging met een mooi uitzicht. Echt een aanrader.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, gekletst en konden lekker buiten over de Maas kijken. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Misschien één klein dingetje ik had een carpaccio van vis en daar domineerde de dressing nét iets te veel, vond ik maar wellicht is dit persoonlijke smaak :-) Vooral zo doorgaan, dit is een relaxte plek om een hapje te eten.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben op het terras gegeten op 14/6 en wat vooral opviel was de attente en vriendelijke bediening! Er werd heel goed meegedacht. Bij bestelling van een salade als hoofdgerecht werden aardappeltjes en friet voorgesteld en op enig moment werd ons zelfs gevraagd of wij voor het parkeren hadden betaald omdat er controle in zicht was. Topservice!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed restaurant met vlotte bediening en een kaart met ruime keuze.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eten was goed ,2e x brood met kruidendokter waren ze vergeten, pas na vragen kwam het eindelijk, 3 personen wilde biefstuk medium rear, maar kregen alledrie doorbakken, dit teruggestuurd, zouden ivm wachttijd extra patat alvast krijgen, maar ook dat duurde lang. Vervolgens vroeg mijn zoon dessert zonder slagroom en daar kwam het dessert ....met slagroom, dus ook dit kon terug. Helaas dat deze dingen waren gebeurt, anders zou ik er zeker nogmaals naartoe zijn gegaan, maar nu zeker niet!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gemoedelijk, gezellig, lekker eten en een mooi uitzicht, wat wil je nog meer?
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke locatie aan de Maas met terras. Veel keus op de kaart. Wij kozen voor de gefrituurde mosseltjes en varkenshaas. Alles was lekker en werd leuk verzorgd geserveerd. Eenvoudige maar gezellige inrichting en er werd leuke oude muziek gedraaid. (Enige minpuntje: Bij ons tafeltje zat ik op een bank langs de muur. Normaal helemaal niet erg, maar dan moet de bank wel op goede hoogte zijn. Deze bank is te hoog voor bij de tafel.)
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Het was heerlijk! Nieuw favoriet plekje gevonden. Super aardig personeel. Prachtig uitzicht. Echt een aanrader als je lekker en gezellig wilt eten.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk eten, klassieke ingredienten verrassend gecombineerd en de borden met veel zorg opgemaakt. Zeer attente bediening die (zonder dat we dat hadden afgesproken) spontaan een verrassing voor onze jarige gast heeft gepresenteerd tijdens het dessert! We komen zeker terug!
Els A.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De ontvangst allervriendelijkst. Dit is zo gebleven tot we weer weg gingen. Eten erg lekker, heerlijk op het terras gezeten, waar er diverse keren gevraagd werd of het niet te koud werd. Een echte aanrader. Je. Oelt je hier echt welkom!
Martine H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Eten was ok maar niet spannend. Bediening was erg goed. Mooi uitzicht.
Tom K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeker een aanrader , prijs kwaliteit is gewoon goed, bediening vriendelijk, en mooi uitzicht op de brug!
Tom
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het eten is altijd lekker, het personeel is altijd vriendelijk en het uitzicht is prachtig. Kortom genieten bij kaandorp!
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Met zes man heerlijk gegeten bij Kaandorp. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Vooral de huisgemaakte pindasoep was heerlijk. Maar ook de huiswijnen! Het betrof een reünie met wat oudere mensen. Heerlijk dat dat hier ook kon: rustige sfeer en zeker niet te luid. En dan ook nog dat geweldige uitzicht op de Willemsbrug. We komen terug!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel leuk restaurant met heerlijk eten. Prachtig uitzicht en heel vriendelijke bediening. Een aanrader
Carola B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren heerlijk op smaak gebracht met verse kruiden en ook op de service was niks aan te merken. De bediening was erg vriendelijk en deed er alles aan om je een geslaagde avond te bezorgen. Dit is bij ons zeker gelukt, dus echt een aanrader!
Titia D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een aanrader. Schitterend aan de Maas met uitzicht op de Willemsbrug. Het eten was heel goed. Alles even mooi opgemaakt. De bediening was professioneel en de inrichting gezellig.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Leuk en lekker eten in een goede prijs verhouding
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De varkenshaassate smaakte weer heerlijk net als het vispotje waar mijn vriendin voor had gekozen. Zowel de ontvangst als bediening zijn uiterst vriendelijk en professioneel. Kortom een zaak waar ik regelmatig terug kom met diverse vriendinnen. De witte huiswijn is trouwens ook prima.
John D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hartelijke ontvangst prachtig opgemaakte gerechten mooi uitzicht buiten over de maas en ook een mooi uitzicht in de open keuken het was druk volle zaak maar alles liep op rolletjes chapeau.