Over het restaurant Kaandorp

Een en al gezelligheid bij het Rotterdamse Kaandorp

Zodra je een stap over de drempel zet, wacht je een warm bad. Kaandorp biedt een leuke mix van smakelijke Italiaanse gerechten en Hollandse klassiekers. Vriendelijke prijzen en gezellige bediening. Oftewel: de perfecte plek voor een ouderwets avondje uit.

Meer informatie over restaurant Kaandorp

metro oostplein
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

9,3

Jouw recensie over het restaurant Kaandorp

Rick C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Prima vlotte bediening van sabina eten gewoon goed, niks op aan te merken.

Aanrader voor een bezoek
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bij dit eetcafé waren we nog niet eerder, dus het was een verrassing waar we terecht zouden komen. Het restaurant lag mooi langs het water, met vandaag uitzicht op twee riviercruiseschepen, die net waren aangelegd.
We hadden laat gereserveerd, dus we kregen het laatste vrije tafeltje.
We bestelden een flesje Zuid-Afrikaanse witte wijn die erg lekker was. Er werd ook een (gratis) fles plat of bruisend water aangeboden, maar wij hielden het gewoon op kraanwater.
De bediening was keurig en zeer vriendelijk.

Besloten werd ons te beperken tot een hoofd- en nagerecht. De een nam de asperges met ham waar op verzoek Hollandaise bij kwam in plaats van de boterjus. De asperges waren prima gekookt, nog lekker stevig en dus niet van die slappe slierten en de ham bleek een flinke lading.
De ander nam de gevulde courgette met groenten, noten en rode pestosaus, gegratineerd met geitenkaas, niet een ielig plakje, maar een flinke dikke plak. Heerlijk allemaal.
Beiden bestelden het Advokaatje (ijs met advocaat en boerenjongens) als nagerecht, met een hoeveelheid advocaat waar je u tegen mag zeggen, een apart kannetje wat maar niet leeg leek te geraken.
Om het geheel te competeren namen we een DOM koffie toe, ook weer perfect in orde.

Kaandorp komt op de lijst om nogmaals te bezoeken, als de 020-ers tenminste weer eens in 010 zijn.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Op deze warme dag in april heerlijk op het terras gezeten met uitzicht
over de Maas. Vlotte bediening. Ik nam de rundersate met salade en friet/gebakken aardappels. Goede prijs kwaliteit verhouding. Attente bediening .
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Zeer vriendelijke en ongedwongen bediening. Wordt je vrolijk van. Verder gewoon een prima restaurant waar je ongedwongen kan eten met fantastisch uitzicht op de Willemsbrug en rivier.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Prima eten en een buitengewoon goede gastvrouw.
Sander Z.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Goed eten en gezellige bediening. Top uitzicht ook.
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Goed restaurant op een prachtige locatie. Gezellige bediening en een kaart met ruime keuze.
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Leuke en vriendelijke bediening. Heel lekker gegeten. Lekker ongedwongen sfeer. Zeker een bezoekje waard. Zeer zeker een aanrader.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Prima gegeten, gezellige sfeer en vlotte bediening!
Catherine V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Hele leuke locatie, zeer vriendelijke bediening en ook het verassingsdessert voor mijn zoons verjaardag was top. In een woord : een zeer geslaagde avond en warm aanbevolen
wim M.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
mooie locatie aan de maas
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijk personeel. Gewoon lekker eten.
JASK S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Op 2 november met een groep van acht mensen acht verschillende diners besteld. De bediening is vlot, vriendelijk en servicegericht.
Zonder uitzondering waren de gerechten prima: de prijs-kwaliteitverhouding is hier gunstig. Er is naast de gewone kaart ook altijd een aantal seizoensgerechten, die zeker niet te versmaden zijn. Als eerste kies je uit mooie variatie aan voorgerechten van een prima kwaliteit. De hoofdgerechten zijn zeer verzorgd. De vissen waren goed bereid en het vlees was mals en smolt als boter op je tong. Het speciale dessert van Kaandorp is beslist een aanrader. Ook de andere zijn niet te versmaden. Rest nog het professionele drankadvies van de wijn t/m de whisky. Ik heb bij Kaandorp de afgelopen jaren een aantal keren gegeten en het was nooit een teleurstelling, maar altijd een goede herinnering!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij vonden het erg goed! Mooi opgemaakte gerechten, heerlijk op smaak, goede wijn en een prime prijs/ kwaliteitsverhouding. Leuke ligging met een mooi uitzicht. Echt een aanrader.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten, gekletst en konden lekker buiten over de Maas kijken. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Misschien één klein dingetje ik had een carpaccio van vis en daar domineerde de dressing nét iets te veel, vond ik maar wellicht is dit persoonlijke smaak :-) Vooral zo doorgaan, dit is een relaxte plek om een hapje te eten.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij hebben op het terras gegeten op 14/6 en wat vooral opviel was de attente en vriendelijke bediening! Er werd heel goed meegedacht. Bij bestelling van een salade als hoofdgerecht werden aardappeltjes en friet voorgesteld en op enig moment werd ons zelfs gevraagd of wij voor het parkeren hadden betaald omdat er controle in zicht was. Topservice!
Ben O.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Goed restaurant met vlotte bediening en een kaart met ruime keuze.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Eten was goed ,2e x brood met kruidendokter waren ze vergeten, pas na vragen kwam het eindelijk, 3 personen wilde biefstuk medium rear, maar kregen alledrie doorbakken, dit teruggestuurd, zouden ivm wachttijd extra patat alvast krijgen, maar ook dat duurde lang. Vervolgens vroeg mijn zoon dessert zonder slagroom en daar kwam het dessert ....met slagroom, dus ook dit kon terug. Helaas dat deze dingen waren gebeurt, anders zou ik er zeker nogmaals naartoe zijn gegaan, maar nu zeker niet!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gemoedelijk, gezellig, lekker eten en een mooi uitzicht, wat wil je nog meer?
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke locatie aan de Maas met terras. Veel keus op de kaart. Wij kozen voor de gefrituurde mosseltjes en varkenshaas. Alles was lekker en werd leuk verzorgd geserveerd. Eenvoudige maar gezellige inrichting en er werd leuke oude muziek gedraaid. (Enige minpuntje: Bij ons tafeltje zat ik op een bank langs de muur. Normaal helemaal niet erg, maar dan moet de bank wel op goede hoogte zijn. Deze bank is te hoog voor bij de tafel.)