Kaagzicht

Huigsloterdijk 390 2158 LR Buitenkaag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Kaagzicht

Mariëtte P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten, geweldig eten, lekker puur natuurlijk en goed op smaak.
Vooral de spareribs en de burgers zijn een aanrader; de beste van de regio!
Elske .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bediening liet helaas steken vallen. Er is 1 ervaren kracht en verder jonge meiden die niet weten hoe ze een fout moeten oplossen.
We kregen patat voor ons hoofdgerecht. Letterlijk: 20 minuten voor ons hoofdgerecht. Fout werd gemeld, geen nieuwe patat bij het vlees helaas. Geen excuses bij het melden.
Pas toen we het zat waren werd een drankje van het huis aangeboden. Tsja, dat had handiger gekund.
Verder was de halve kip ontbeend, zonde van de smaak. Frittata als bijgerecht bij elk gerecht misplaatst.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik heb een paar weken geleden bij Kaagzicht gegeten, en het was heerlijk! Ikzelf had als voorgerecht carpaccio, wat super lekker was en een goede portie. Als hoofdgerecht had ik kippendijtjes met pindasaus, en de kip was heerlijk gebakken, van de grill af. Als nagerecht had ik profiteroles, wat ook heerlijk was.
Ook was de bediening uiterst vriendelijk! De sfeer in het restaurant zag er ook super uit! Heel gezellig met kaarsjes en wat spullen dat bij de winterse sfeer hoort.
Kort gezegd een echte aanrader!
Ex-Aquarius .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke steak gegeten. Als boter smeltend op de tong en van een mooi formaat. Vergezeld van zelf bereide sauzen: Mosterd als een zachte prikkeling, strelend de neusvleugels en zeer aanvullend op de smaken in het gerecht. Barbequesaus met precies de juiste balans tussen zoet en pikant. Tongstrelende truffelmayonaise in de perfecte smaakverhoudingen.
Bediening uiterst vriendelijk, inlevend en begripvol. Alsof gedachten werden gelezen werd steeds op het perfecte tijdstip een nieuwe hoeveelheid Skuumkoppe geserveerd.
Ook de bijgerechten waren zalig en in voldoende mate aanwezig.
Kortom: aanrader
Hookipooki .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag gegeten bij Brasa Kaagzicht en heb een heerlijke avond gehad de flat iron steak is echt het lekkerste stukje vlees wat ik in jaren heb gegeten super bereiding lekkere groenten erbij de friet was ook erg goed . Voorgerecht had ik een carpaccio ook gewoon goed. Het was erg druk maar we hebben niet langer dan 20 min. gewacht voor onze gerechten TOP.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gisteren een heel gezellige dag gehad in restaurant Kaagzicht. Wij hebben er de hele middag gebridged met daar tussendoor een 4 gangen menu. Toch moet mij iets van het hart wat wij ondanks de leuke middag met het kaarten was het menu wat geserveerd werd ver beneden peil. Natuurlijk begrijp ik dat koken en bedienen voor 60 mensen tegelijk best een opgave is, maar als professionele horeca mensen moet het personeel weten waar het mee bezig is. Over de menu keuze en de invulling daarvan hebben wij geen invloed gehad. Ik neem aan dat de clubleiding dat uitvoerig met de mensen van Kaagzicht besproken heeft. Echter wat Kaagzicht op tafel heeft gezet was niet echt best. Als start een carpaccio van rode bietjes. Best wel smaakvol, maar een mini portie. vervolgens een aardappel-knol-selderij soepje. Die had totaal geen smaak. Met veel zout en peper toegevoegd ging het naar binnen. Als hoofdgerecht een paar reepjes biefstuk, 2 stukjes gegrilde paprika, 5 kleine sperzieboontjes, 1 stukje wortel en een klein bolletje puree. De hoeveelheid vlees was echt niet meer dan 25 tot 30 gram. Beschamend. Als toetje, een champagneglas met waarschijnlijk panna cotta met daarin een lange vinger. Die laatste echter stond er waarschijnlijk al een paar dagen in, was helemaal week geworden. We hebben er iets van gezegd tegen de dame die ons bedient heeft en als antwoord kwam dat ze het aan de keuken door zou geven. Ik houd ervan om positief naar dingen te kijken, dus het bedienend personeel was vriendelijk en voorkomend, de entourage die in de kerstsfeer gebracht was erg leuk, maar naar het bridgen kwamen we toch ook voor het eten. Dat was duidelijk minder en wanneer zij ons daar weer willen zien zal er toch duidelijk verbetering moeten zijn. Wanneer er te weinig budget is afgesproken, meldt dat dan aan de clubleiding, maar gan iet beknibbelen op de maaltijd die je serveert, dan krijg je alleen lange gezichten.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gezellig restaurant met erg goede prijzen.
Vooraf een gratis mandje brood met boter/tapenade. Als hoofdgerecht beide de huisgemaakte burger. Lekker vlees en een grote portie.

Verder is de bediening vriendelijk en de locatie meer dan prima. Keuze uit binnen en buiten zitten.

Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer, er is namelijk genoeg keuze uit lekker vlees van de open grill.
MoRo75 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Op zaterdagavond met ons bootje afgemeerd voor kaagzicht. Op het terras, onder de luifel, gegeten. Alle gerechten zijn handbereid en zeer smaakvol. De bijgerechten zijn wel wat karig van afmeting, zo ook de komkommer en de twee (overigens heerlijke!!) courgette plakjes. De op de kaart vermelde koolsalade bleef uit.
De serveersters kwamen onbekwaam op ons over, de gastheer daartegen uiterst vriendelijk.
Ook misten wij iets aan sfeer op het terras. Een kaarsje, een plantje...er stond wel een vuurkorf, maar helaas was die niet in gebruik...toch jammer voor een gezellige zaterdagavond! Gemiste kans...
Kortom; heerlijk eten, schappelijke prijs, nog een paar puntjes van aandacht!
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw recensie!

Wij zullen zeker wat gaan doen met uw aandachtspuntjes op het gebied van wat extra sfeer op het terras.

Met vriendelijke groet,
Brasa Kaagzicht
Pipidipides .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Gisteren gegeten op het terras van Kaagzicht. Het mooie weer en ons gezelschap maakten dat het een leuke avond werd. Het eten was maar zozo en de bediening niet goed. Tot 4 keer aan toe moesten de meisjes iets in de keuken gaan vragen over de - overigens zeer sumiere - kaart. Als de kaart zó klein is dan zou je verwachten dat ze in ieder geval weten wat de vangst van de dag is en wàt de vegetarische schotel. De kinderen hebben er duidelijk geen kaas van gegeten.... "Weet ik niet" was eigenlijk het standaard antwoord.
De ossenhaas Black Angus zou volgens de kaart 225 gram moeten zijn maar dat was zéker niet het geval. We moeten zeggen dat de kwaliteit goed was maar opnieuw: ze hadden op z'n minst moeten vragen hoe we ons vlees gebraden hadden willen hebben: rare, medium rare, done of well done. De prijs was dan ook flink te hoog voor het kleine stukje vlees. Een tomaatje erbij en patat... dat was het. Het viel erg tegen en voor ons zéker niet voor herhaling vatbaar.
Kortom: géén aanrader!!
Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses voor het ongemak dat onze bediening een aantal keren in de keuken heeft moeten vragen wat de catch of the day was en het vegetarische gerecht. Dit komt echter omdat veel mensen voor het vlees van de JOSPER grill komen en de catch of the day en het vegetarische gerecht iedere dag verschillend zijn.

Echter is de ossenhaas black angus 200 gram, dit staat ook vermeld op de kaart. Zo ook ons advies voor de bereidingswijze van ons vlees. Mocht u een andere bereiding prefereren, kunt u dit zelf aangeven.

Wij hopen u in de toekomst toch terug te zien,

Met vriendelijke groet,
Brasa Kaagzicht
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben tweede pinksterdag gegeten,
Bediening was vriendelijk. Het eten van papieren velletjes is zozo! idee aardig praktijk is matig.Het angus haasje was mals de patatjes lekker sausjes ook groenten zou iets meer kunnen. Heel aardig was dat ik met mijn echtgenoot een dessert kon mee eten. De rekening was normaal. De teleurstelling kwam toen ik even naar het toilet ging. Daar stonden open (!!!) emmertjes zonder deksel voor verbanden enz.Net na een bezoek van zo'n 80 bejaarden. Geen papieren zakjes om het in te doen. Bij de wasbak in de ruimte voor het handen wassen
Ook een open emmer (!!!) waar luiers in lagen, Ik wist niet hoe snel ik deze ruimtes moest verlaten. Bij de Action koop je voor een luttel bedrag mooie pedaal emmertjes en papieren zakjes is ook geen overbodige luxe.Ik heb deze tekortkoming direct gemeld aan een van uw personeelsleden en zij zouden het doorgeven. Dit wilde ik toch even vermelden.
Tensenjr .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijke spare ribs van de Josper grill, een aanrader! Vergezeld van lekkere frietjes en verschillende sausjes. De bediening serveert met een glimlach. Heerlijk genieten dus en dat voor een goede prijs.
MDS- .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wij hebben met het gezin op Moederdag bij Brasa Kaagzicht gegeten, en wat hebben wij genoten!

De kinderen hebben spareribs genomen. Die waren heerlijk gegaard en het vlees viel letterlijk van het bot af. Mijn man en ik hebben het Moederdagmenu genomen. Heerlijke lentesalade met asperges, waterkers en geitenkaas, een super malse lady steak van de grill en als dessert mochten we een aantal nagerechten kiezen van een groot plateau dat aan ons gepresenteerd werd. Het is mooi, warm en stijlvol ingericht. Ondanks dat het heel druk was, werden wij heel erg goed geholpen en was er aandacht voor alles!

Kortom: Wij komen zeker terug!
CAGM .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na 10 maanden weer een hapje gegeten bij het vernieuwde Kaagzicht. Wat een verassing!! Bij binnenkomst werden we van harte ontvangen. De nieuwe kaart was echt fantastisch en het interieur is heel stoer en mooi ingericht! Het interieur past helemaal bij dit nieuwe 'grill' restaurant. Wij hadden hiervoor al heerlijk gegeten, maar deze keer waren de puntjes op de i gezet. Samen met mijn vriendinnen hebben we voor het weekmenu voor 20,- gekozen. Een mooie prijs en de gerechten geven een heerlijke smaak van de grill af. Ik heb gelijk gereserveerd voor aankomende week met 10 familieleden!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
We lagen met bootje voor de deur. Sinds ons vorige bezoek is er kennelijk iets in de formule veranderd. Veel grillgerechten. De kabeljauw en spareribs smaakten erg goed, maar de rest was toch wat magertjes. Wat frietjes en simpele koolsalade moesten het geheel afmaken. En dat was wat magertjes. Van ons had er meer groente bij gemogen. 't Valt een beetje onder de naam "gemakshapje".
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten! Warm en prachtig interieur geeft een fijne sfeer. Beiden de Flat iron steak USA Black Angus gegeten van de Josper grill. Super malse steak met heerlijke huisgemaakte sausen. De truffelmayonaise is zeker aan te raden. Goeie service en super gastvrij. Wij komen zeker vaker terug!
JonkieXL .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij waren benieuwd naar het vernieuwde concept. We vonden het interieur erg mooi en de Josper grill is zeker de moeite waard. Ik had de kip salade als voor gerecht. Die was erg verassend lekker. Hoofd gerecht had ik Black Angus USA. Erg lekker!! Het mooie is dat je van je tafel kan zien dat het klaar gemaakt wordt op de Josper Grill. De bediening is prima. Ze komen regelmatig even vragen of alles naar wens is. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Heerlijk met vier personen de lunch gebruikt bij restaurant Kaagzicht,
Drie van de vier namen een hamburger van het bekende super lekkere Abedeen angust vlees, rundvlees uit de hooglanden van Schotland. De hamburgers waren klaar gemaakt in een houtgestookte Josper grill oven. Voor mij een hele tijd geleden dat ik zulke lekkere hamburgen heb gegeten, ze werden geserveerd met friet en zelf gemaakte sausen, truffel mayonaise vonden we het lekkerste.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
We konden met ons bootje afmeren voor het restaurant. Ontvangst en service vriendelijk. Eten voor een nette prijs van goede kwaliteit. Maaltijdsalade (vegetarisch) met brood of frietjes erg smakelijk. Zowel in klein als in groot portie verkrijgbaar. Varkenssaté smakelijk, dame blanche erg lekker. Zeker reden nog eens af te meren.
CAGM .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Vorige week zaterdag op een erg zomerse dag heb ik samen met mijn man en 3 kinderen bij restaurant Kaagzicht gegeten. De bediening was fantastisch, we werden heel snel geholpen. We kregen een hele goede uitleg over het dry aged vlees. Daardoor heb ik met mijn man daarvoor gekozen. Het was heel mals en echt heerlijk. Het zag er al als een plaatje uit op het bord. Voor kinderen ook erg gezellig en een ongedwongen sfeer. Dit was de eerste keer en wij komen zeker nog terug!
Mangiamangia .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Geen goede ervaring. Gegeten met 11 man op een zeer rustige avond. Ondanks dat, hebben we een kwartier moeten wachten voordat iemand ook maar kwam om drankjes op te nemen. We hebben moeten vragen om de menukaart en om de wijnkaart is zeker drie keer gevraagd voordat die eindelijk tevoorschijn kwam. Het eten heeft heel lang op zich moeten laten wachten (de kinderen waren er helemaal klaar mee) en bleek uiteindelijk erg teleurstellend qua kwaliteit. Mijn hamburger was half rauw en het luxe en dure dry aged meat van een tafelgenoot was compleet kapotgebakken. Andere gerechten waren lauw. De bediening was bovendien erg onprofessioneel. Heel jammer, een domper op een mooie dag.