Kaagzicht

Huigsloterdijk 390 2158 LR Buitenkaag Nederland Kaart

Over het restaurant Kaagzicht

Brasa Kaagzicht is een ongedwongen zaak, waar men zich de gehele dag goed kan vertoeven, zowel zakelijk als voor je ontspanning. Voor lunch en diner staat de brigade klaar om het je naar je zin te maken.Ook kun je hier terecht voor een kop koffie met huisgemaakte appeltaart of een wijntje met heerlijke fingerfood.

Uit de Josper grill, een op houtskool gestoken oven, komen de beste rib roasts en entrecôtes. Je zult de heerlijke karakteristieke houtskool smaak terug vinden in de gerechten of geniet van onze specialiteit “de Brasa Aberdeen Angus Burger” een hamburger van 200 gram, 100% Schots rundvlees. Met een grote groep gezellig aan een lange houten chefs tabel bij de Josper Grill met zicht op het vuur of een intiem rustige hoek voor een zakelijke bespreking. Brasa Kaagzicht beschikt over diverse ruimtes, maar ook over een zeer ruim terras (met aanlegmogelijkheid voor de boot) en zicht op het water en de Kaag.

Meer informatie over restaurant Kaagzicht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Kaagzicht

Pieter Jan W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Start was rommelig, maar daarna snel drankjes geserveerd en kaart gebracht. Maar daarna duurde alles erg lang. Gerechten van de eigen kaarten werden afgeraden, een flammkuchen was met zo'n enorme hoeveelheid blauwe kaas bedekt dat mijn vriendin direct misselijk werd en voorgerecht met los friet ging niet. Tafel werd heel laat afgeruimd en ok maar half. Bij het afruimen stak een jonge ober zijn vinger een bakje met boter.. Drie bladen bleven zo lang staan dat we uiteindelijk een serveerster hebben aangehouden met het vriendelijke verzoek af te ruimen. Rustige avond daar, wij met zes , maar kregen standaar 4 menukaarten. Heel vreemd allemaal. Ongetwijfeld goede bedoelingen, vroeger echt lekker gegeten, maar wij gaan nooit meer terug.
Guusje Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wij hadden oponthoud en werden zeer vriendelijk gebeld door Brasa Kaagzicht, onze tafel bleef zonder problemen voor ons gereserveerd op een drukke, zonnige zondagmiddag.
Lekker gegeten, gezellig op terras gezeten. De bediening was vriendelijk en bijzonder attent!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Gezellige lunch-beleving. Aardige bediening. Comfortabele sfeer.
Mariëtte P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijk buiten op het terras gezeten, geweldig eten, lekker puur natuurlijk en goed op smaak.
Vooral de spareribs en de burgers zijn een aanrader; de beste van de regio!
Elske .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Bediening liet helaas steken vallen. Er is 1 ervaren kracht en verder jonge meiden die niet weten hoe ze een fout moeten oplossen.
We kregen patat voor ons hoofdgerecht. Letterlijk: 20 minuten voor ons hoofdgerecht. Fout werd gemeld, geen nieuwe patat bij het vlees helaas. Geen excuses bij het melden.
Pas toen we het zat waren werd een drankje van het huis aangeboden. Tsja, dat had handiger gekund.
Verder was de halve kip ontbeend, zonde van de smaak. Frittata als bijgerecht bij elk gerecht misplaatst.
Lois D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik heb een paar weken geleden bij Kaagzicht gegeten, en het was heerlijk! Ikzelf had als voorgerecht carpaccio, wat super lekker was en een goede portie. Als hoofdgerecht had ik kippendijtjes met pindasaus, en de kip was heerlijk gebakken, van de grill af. Als nagerecht had ik profiteroles, wat ook heerlijk was.
Ook was de bediening uiterst vriendelijk! De sfeer in het restaurant zag er ook super uit! Heel gezellig met kaarsjes en wat spullen dat bij de winterse sfeer hoort.
Kort gezegd een echte aanrader!
Ex-Aquarius .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijke steak gegeten. Als boter smeltend op de tong en van een mooi formaat. Vergezeld van zelf bereide sauzen: Mosterd als een zachte prikkeling, strelend de neusvleugels en zeer aanvullend op de smaken in het gerecht. Barbequesaus met precies de juiste balans tussen zoet en pikant. Tongstrelende truffelmayonaise in de perfecte smaakverhoudingen.
Bediening uiterst vriendelijk, inlevend en begripvol. Alsof gedachten werden gelezen werd steeds op het perfecte tijdstip een nieuwe hoeveelheid Skuumkoppe geserveerd.
Ook de bijgerechten waren zalig en in voldoende mate aanwezig.
Kortom: aanrader
RICHARD D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Tweede kerstdag gegeten bij Brasa Kaagzicht en heb een heerlijke avond gehad de flat iron steak is echt het lekkerste stukje vlees wat ik in jaren heb gegeten super bereiding lekkere groenten erbij de friet was ook erg goed . Voorgerecht had ik een carpaccio ook gewoon goed. Het was erg druk maar we hebben niet langer dan 20 min. gewacht voor onze gerechten TOP.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Gisteren een heel gezellige dag gehad in restaurant Kaagzicht. Wij hebben er de hele middag gebridged met daar tussendoor een 4 gangen menu. Toch moet mij iets van het hart wat wij ondanks de leuke middag met het kaarten was het menu wat geserveerd werd ver beneden peil. Natuurlijk begrijp ik dat koken en bedienen voor 60 mensen tegelijk best een opgave is, maar als professionele horeca mensen moet het personeel weten waar het mee bezig is. Over de menu keuze en de invulling daarvan hebben wij geen invloed gehad. Ik neem aan dat de clubleiding dat uitvoerig met de mensen van Kaagzicht besproken heeft. Echter wat Kaagzicht op tafel heeft gezet was niet echt best. Als start een carpaccio van rode bietjes. Best wel smaakvol, maar een mini portie. vervolgens een aardappel-knol-selderij soepje. Die had totaal geen smaak. Met veel zout en peper toegevoegd ging het naar binnen. Als hoofdgerecht een paar reepjes biefstuk, 2 stukjes gegrilde paprika, 5 kleine sperzieboontjes, 1 stukje wortel en een klein bolletje puree. De hoeveelheid vlees was echt niet meer dan 25 tot 30 gram. Beschamend. Als toetje, een champagneglas met waarschijnlijk panna cotta met daarin een lange vinger. Die laatste echter stond er waarschijnlijk al een paar dagen in, was helemaal week geworden. We hebben er iets van gezegd tegen de dame die ons bedient heeft en als antwoord kwam dat ze het aan de keuken door zou geven. Ik houd ervan om positief naar dingen te kijken, dus het bedienend personeel was vriendelijk en voorkomend, de entourage die in de kerstsfeer gebracht was erg leuk, maar naar het bridgen kwamen we toch ook voor het eten. Dat was duidelijk minder en wanneer zij ons daar weer willen zien zal er toch duidelijk verbetering moeten zijn. Wanneer er te weinig budget is afgesproken, meldt dat dan aan de clubleiding, maar gan iet beknibbelen op de maaltijd die je serveert, dan krijg je alleen lange gezichten.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Gezellig restaurant met erg goede prijzen.
Vooraf een gratis mandje brood met boter/tapenade. Als hoofdgerecht beide de huisgemaakte burger. Lekker vlees en een grote portie.

Verder is de bediening vriendelijk en de locatie meer dan prima. Keuze uit binnen en buiten zitten.

Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer, er is namelijk genoeg keuze uit lekker vlees van de open grill.
MoRo75 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Op zaterdagavond met ons bootje afgemeerd voor kaagzicht. Op het terras, onder de luifel, gegeten. Alle gerechten zijn handbereid en zeer smaakvol. De bijgerechten zijn wel wat karig van afmeting, zo ook de komkommer en de twee (overigens heerlijke!!) courgette plakjes. De op de kaart vermelde koolsalade bleef uit.
De serveersters kwamen onbekwaam op ons over, de gastheer daartegen uiterst vriendelijk.
Ook misten wij iets aan sfeer op het terras. Een kaarsje, een plantje...er stond wel een vuurkorf, maar helaas was die niet in gebruik...toch jammer voor een gezellige zaterdagavond! Gemiste kans...
Kortom; heerlijk eten, schappelijke prijs, nog een paar puntjes van aandacht!
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw recensie!

Wij zullen zeker wat gaan doen met uw aandachtspuntjes op het gebied van wat extra sfeer op het terras.

Met vriendelijke groet,
Brasa Kaagzicht
tensenjr .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Heerlijke spare ribs van de Josper grill, een aanrader! Vergezeld van lekkere frietjes en verschillende sausjes. De bediening serveert met een glimlach. Heerlijk genieten dus en dat voor een goede prijs.
MDS- .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wij hebben met het gezin op Moederdag bij Brasa Kaagzicht gegeten, en wat hebben wij genoten!

De kinderen hebben spareribs genomen. Die waren heerlijk gegaard en het vlees viel letterlijk van het bot af. Mijn man en ik hebben het Moederdagmenu genomen. Heerlijke lentesalade met asperges, waterkers en geitenkaas, een super malse lady steak van de grill en als dessert mochten we een aantal nagerechten kiezen van een groot plateau dat aan ons gepresenteerd werd. Het is mooi, warm en stijlvol ingericht. Ondanks dat het heel druk was, werden wij heel erg goed geholpen en was er aandacht voor alles!

Kortom: Wij komen zeker terug!
CAGM .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Na 10 maanden weer een hapje gegeten bij het vernieuwde Kaagzicht. Wat een verassing!! Bij binnenkomst werden we van harte ontvangen. De nieuwe kaart was echt fantastisch en het interieur is heel stoer en mooi ingericht! Het interieur past helemaal bij dit nieuwe 'grill' restaurant. Wij hadden hiervoor al heerlijk gegeten, maar deze keer waren de puntjes op de i gezet. Samen met mijn vriendinnen hebben we voor het weekmenu voor 20,- gekozen. Een mooie prijs en de gerechten geven een heerlijke smaak van de grill af. Ik heb gelijk gereserveerd voor aankomende week met 10 familieleden!
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
We lagen met bootje voor de deur. Sinds ons vorige bezoek is er kennelijk iets in de formule veranderd. Veel grillgerechten. De kabeljauw en spareribs smaakten erg goed, maar de rest was toch wat magertjes. Wat frietjes en simpele koolsalade moesten het geheel afmaken. En dat was wat magertjes. Van ons had er meer groente bij gemogen. 't Valt een beetje onder de naam "gemakshapje".
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Heerlijk gegeten! Warm en prachtig interieur geeft een fijne sfeer. Beiden de Flat iron steak USA Black Angus gegeten van de Josper grill. Super malse steak met heerlijke huisgemaakte sausen. De truffelmayonaise is zeker aan te raden. Goeie service en super gastvrij. Wij komen zeker vaker terug!
JonkieXL .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Wij waren benieuwd naar het vernieuwde concept. We vonden het interieur erg mooi en de Josper grill is zeker de moeite waard. Ik had de kip salade als voor gerecht. Die was erg verassend lekker. Hoofd gerecht had ik Black Angus USA. Erg lekker!! Het mooie is dat je van je tafel kan zien dat het klaar gemaakt wordt op de Josper Grill. De bediening is prima. Ze komen regelmatig even vragen of alles naar wens is. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Balderick .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Heerlijk met vier personen de lunch gebruikt bij restaurant Kaagzicht,
Drie van de vier namen een hamburger van het bekende super lekkere Abedeen angust vlees, rundvlees uit de hooglanden van Schotland. De hamburgers waren klaar gemaakt in een houtgestookte Josper grill oven. Voor mij een hele tijd geleden dat ik zulke lekkere hamburgen heb gegeten, ze werden geserveerd met friet en zelf gemaakte sausen, truffel mayonaise vonden we het lekkerste.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
We konden met ons bootje afmeren voor het restaurant. Ontvangst en service vriendelijk. Eten voor een nette prijs van goede kwaliteit. Maaltijdsalade (vegetarisch) met brood of frietjes erg smakelijk. Zowel in klein als in groot portie verkrijgbaar. Varkenssaté smakelijk, dame blanche erg lekker. Zeker reden nog eens af te meren.
CAGM .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Vorige week zaterdag op een erg zomerse dag heb ik samen met mijn man en 3 kinderen bij restaurant Kaagzicht gegeten. De bediening was fantastisch, we werden heel snel geholpen. We kregen een hele goede uitleg over het dry aged vlees. Daardoor heb ik met mijn man daarvoor gekozen. Het was heel mals en echt heerlijk. Het zag er al als een plaatje uit op het bord. Voor kinderen ook erg gezellig en een ongedwongen sfeer. Dit was de eerste keer en wij komen zeker nog terug!