Ka Shing

31-104192742

Meer informatie over restaurant Ka Shing

Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vandaag voor het eerst chinees voor 8 personen gehaald bij dit afhaalrestaurant! De smaak was heerlijk, het was goed warm en vers. Gezocht op iens naar een goed adres in de buurt en voor herhaling vatbaar. Hadden we eerder moeten weten....
S T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik kom al jaren bij deze afhaalzaal en vandaag eten gehaald zag hoe mijn eten werd gewokt.
Maaltijden worden met zorg gemaakt en goed verpakt, bij thuiskomst nog lekker warm.
Aardige mensen altijd BIG SMILE en vriendelijk. Beste afhaal in Rotterdam Zuid
JoJam .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wat mij betreft één van de beste afhaalrestaurant in Rotterdam. Het eten smaakt altijd perfect, nooit te zoutig of te weinig smaak, altijd perfect! Heb meerdere keren hier besteld en wat is het vlees vers!

Ze hebben ook verteld op welke dagen nieuwe verse bepaalde soorten vlees binnenkomen. Het is een smaakbelevenis, dus echt een aanradar! Qua prijsverhouding liggen zij iets hoger, maar de kwaliteit maakt dat helemaal goed!
Marcia N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Een echt afhaalchinees, bij bestellen kan je direct zien wat er in de open keuken bereid wordt. Eten is altijd lekker!! De samenstel maaltijden zijn makkelijk bv babi pangang, foe yong hai en saté met bami. Hier eet je met gemak met 3 personen van.