Ka en de Bolle

7,1
6,8
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Aardig plekje in Vlaardingen. Eerder in de zomer weleens wat gedronken. Dat is toen beter bevallen dan nu. Personeel niet super attent maar ook niet onbeleefd. Eten wel oke maar geen topper. Een beetje middelmaat, net voldoende. Toiletten niet echt schoon en fris. Voor dit keer geen aanrader maar van de zomer gaan we nog eens terug, toen destijds in de zon wel lekker gezeten. Prijs is wel ok
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
We eten hier regelmatig. De zaak zit altijd vol, dus waar die slechte recencies vandaan komen snap ik niet. Heerlijke botermalse biefstuk, maar ook de biefstukreepjes en pikante kip zijn aan te raden.
RobertJanC .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Drama.
Eerste vraag van de bediening als we plaats nemen is wordt u al geholpen. Antwoord is nee en toen bleef het stil en stond ze appelig te kijken. Na 30 seconden maar gevraagd of we een broodje konden bestellen. Dus ging ze de kaart halen. Werd niet gevraagd of we alvadt wat wilde drinken. We kregen 1 kaart voor met z'n tweeën. Toen de broodjes kwamen was er nog geen bestek, dit moest eerst nog gehaald worden. Men weet al dat het eten niet bijzonder is, want een smakelijk eten kon er niet vanaf. Sandwichzalm minimaal belegd. Andere grote musser op service gebied is wel het ontbreken van de mogelijkheid tot pinnen. Dit wordt nergens gecommuniceerd, maar vertellen ze je pas op het moment dat je eilt afrekenen.

Eens maar nooit meer.