JWO Lekkernijen

31-206231804

Meer informatie over restaurant JWO Lekkernijen

Pimie1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Vanmorgen een heerlijk broodje filet american hier gehaald. Ik kom er wel vaker, en het is werkelijk altijd van top kwaliteit. Ook het personeel is erg vriendelijk, en maakt ieder broodje met echte liefde. JWO Lekkernijen is zeker een aanrader als u trek hebt in een broodje, en dat ook nog eens voor een zeer goede prijs!
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Top zaak , service super producten nog beter. Eet hier vaak een broodje, filet american met ei is de beste die ooit at. Het interieur is prachtig alles in marmer en super schoon
Emma D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Rond lunchtijd altijd druk hier, en terecht! Bij jwo kan je de lekkerste broodjes halen, broodje bal met satesaus en broodje zomer zijn vooral aan te raden, ook de caramel/chocolade koeken zijn heerlijk! Alleen de cheesecake vind ik ietsje minder, die maak ik zelf lekkerder. Verder hele vriendelijke mensen en leuke sfeer!