Juuls

Alle dagen geopend voor diner 18:00 - 22:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Fred E.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Hier met 4 personen heerlijk gegeten. Top! Prachtig uitziende en goed smakende gerechten. Goede portionering. Mooi, origineel wijnarrangement, met ook wijnen uit minder voor de hand liggende gebieden. Zeer vriendelijke bediening. Valt nog te vermelden dat één van onze tafelgenoten gekozen had voor een vegetarisch menu. Ook deze gerechten waren mooi en zeer creatief bereid, wat naar ik begreep van onze vegetariër, heel vaak niet het geval is ( dus geen gebruikelijke omelet, gebakken brie enz.). Lof! Wij hadden het aangedurfd vanuit 010 in Amsterdam te gaan eten en vonden een leuk hotel aan de overkant, letterlijk twee keer vallen, van de straat ( Sir Albert Hotel). Wij komen zeker terug.
Rens G.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Restaurant Juuls, we zijn er nu vier keer geweest en deze keer was alles perfect. Het eten was uitmuntend en dat zeg ik niet vaak als kok. We hadden een 5 gangen menu gekozen, dit was een verrassingsmenu. De smaken stonden wel op de site dus we wisten al een beetje wat we zouden krijgen. Sommige van die smaken ben ik niet een groot fan van, maar bij Juuls maakt dat niet uit. Alle smaken op het bord pasten bij elkaar en zorgden voor een symfonie van smaken in je mond, het was uitstekend! De wijnen pasten ook goed bij de gerechten en waren erg goed. De service is één van de beste in Amsterdam. Ze vragen niet eens of je een nieuw karafje water wil wanneer deze op is, ze komen hem al brengen wanneer je het wil vragen. Ze zijn erg vriendelijk en weten wat ze doen. Er wordt veel tijd en aandacht aan je geschonken. We komen hier zeker weer terug.
Judvis .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben echt fantastisch gegeten bij Juuls. Zeer smaakvolle en creatieve gerechten. Kan niet anders zeggen: Het was fantastisch. Dit restaurant verdient meer aandacht. Ook de bediening was professioneel deskundig en prettig. Een aanrader. Overigens van buiten niet te zien dat je hier een toprestaurant binnen stapt.
Alpha2016 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Recentelijk voor het eerst in dit restaurant gegeten. De bediening is van een hoog (niet Nederlands) niveau: erg vriendelijk en attent. Het eten verrast: mooi opgemaakte borden met fantastische smaken. De bijbehorende wijnen waren excellent en bijzonder. Ik kom hier nog wel eens terug.
Çi?dem Ö.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Toprestaurant van sterwaardig niveau. Heerlijk gegeten, unieke smaken met hart en ziel bereid. Personeel met passie voor het vak. Heerlijke wijnen die bij elk gerecht zorgvuldig zijn geselecteerd. Juuls is een unieke beleving, gastronomie krijgt bij Juuls een nieuw betekenis. Prijs en kwaliteit verhouding was ook goed!
Christine S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij waren al eens tijdens het asperge seizoen hier geweest voor een avondvullend, culinair programma waarin elk gerecht op 1 of andere wijze asperges waren verwerkt en de smaken van zeer verfijnd niveau waren.

Deze keer wederom genoten van de heerlijke, mooi gedecoreerde en uitmuntend van smaak zijnde gerechten.
Verder een zeer vriendelijke, niet-opdringerige bediening en een restaurant met een bijna frans aandoende, knusse sfeer.
Nibboramsterdam .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuk klein restaurant, heerlijk eten en vlotte bediening. Gezellige avond gehad met mn vrouw. Ongedwongen sfeer en goed menu.
Jaike V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een top tent! Fantastisch gegeten, ontzettende goede bediening die wist waar ze het over hadden. Erg leuke locatie kortom een zeer geslaagde avond. Bedankt! En tot de volgende keer :) xx
Jmejme .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Hier voor het concert gegeten. Dit van tevoren aangegeven; de planning liep werkelijk perfect. Én we zijn werkelijk verwend!
Enorm aardige bediening. Zeer verrassende gerechten. Bijzondere combinaties, mooie smaken, heerlijk puur eten. Leuke opmaak van de borden. Een creatieve kok die kookt met passie.
Dit had ik ook geschreven wanneer we die extra gang niet hadden gekregen!
Voor herhaling vatbaar.
Meskerado .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mocht iemand een paar bescheiden bordjes gebakken lucht willen eten, dan is hij/zij hier bij het juiste adres. Het tot vervelens toe opsommen van de meest minuscule ingrediënten draagt ook niet bij aan de conversatie.
Bediening hoort wat mij betreft niet te aanwezig te zijn.
Op de vraag of het gerecht naar wens was reageerde ik met het bepaald niet enthousiaste mwa..de bediening reageerde alleen maar robotachtig: ik zal het aan de keuken doorgeven.
Vmichael .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Smaakvolle en zeer verrassende gerechten voor een betaal bare prijs. Heerlijk gegeten onder begeleiding van uitstekend personeel die beschikken over de juist Kennis en dat met veel enthousiasme en passie over kunnen brengen! Echt een aanrader!
Mieke-79 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een fantastische avond! Bij een aspergemenu denk je aan iets traditioneels, maar de chef van Juuls heeft kans gezien een bijzonder en verrassend palet van bereidingen en smaken rondom de asperge te creëren. De gerechten zagen er stuk voor stuk supermooi uit. Gecombineerd met bijpassende wijnen en bediening met echte aandacht voor hun gasten, was het een topavond!
GW1960 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het gerecht met heek en gedroogde zeewier was heerlijk en de bijpassende ziltige wijn bracht het nog een treedje hoger.
Dessert van asperge creme en gember maakte de verassing menu compleet.
Een top diner!!
Fleurtje30 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Al weer voor de derde keer gegeten hier. Vooraf natuurlijk oesters en ons vervolgens laten verrassen. De verus sauvignon blanc ging uitstekend samen met de oesters! Erg correcte bediening
Radijsje1 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Juuls is niet meer wat het een jaar geleden was. Jammer want het is zo'n gezellig restaurant. Daar waar wij een jaar geleden lyrisch waren kwamen we nu qua gerechten van een koude kermis thuis. Het tussengerecht smaakte naar hoe de visboer niet moet ruiken en het desserts (laatste van de vier gangen) was muf. Typisch dat wij nu lezen over een nieuwe chef, dit is ook bij ons niet onopgemerkt gebleven. Wijnen en bediening nog steeds top. Maar 170,- voor 2 pax 4 gangen en bijpassende wijnen is wel erg aan de prijs voor iets wat niet naar wens was. Hopende op een beter resultaat volgende keer! De wijnkennis en service is nog steeds erg goed in dit restaurant!
Beste Radijsje,

Bedankt voor uw recentie. Wij vinden het spijtig dat voor u niet alles naar verwachting tevens wens is geweest. Wij zullen kijken naar de aandachtspunten. Toch hadden we het op prijs gesteld dat u ons, hiervan op de hoogte had gebracht tijdens uw diner. Zodat we dit hadden kunnen oplossen.

Ons menu wisseld maandelijks, met daarbij natuurlijk ook de wijnen. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Juuls

Reactie van proever:

Hoi Juuls, dat hebben wij natuurlijk aangegeven! De bediening heeft meer dan haar best gedaan maar het leek er op dat de keuken het er niet mee eens was helaas. Bedankt voor jullie reactie, tot de volgende!
Betty M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteravond een super avond gehad bij Juuls.
De sfeer en de bediening voelde aan als een warm bad.
Het eten geweldig, zuivere smaken, een cullinair feestje in je mond.
Elk gerecht was , met de wijnen , weer een aangename verrassing.
De zorg en liefde voor het eten was duidelijk te proeven.
Top avond.
Fleur K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Op mijn verjaardag hier gegeten. We gingen voor het 4-gangen menu met wijnarrangement en dat was heerlijk. Goede combinatie van gerechten en bijpassende wijnen maakte het helemaal af. Vriendelijke bediening die veel wist te vertellen over de gerechten en wijnen.
Enig minpunt vond ik dat het niet erg attent was dat ze niets extra's deden voor mijn verjaardag: een felicitatie was al leuk geweest.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gisteravond met een paar vriendinnen bij dit restaurant gegeten. Het was heerlijk weer en begonnen buiten met een glaasje prosecco en wat hapjes waaronder oesters. Daarna kregen we een mooi tafeltje midden in het restaurant. De kaart bestaat alleen uit een verassingsmenu en als voorgerecht kregen we een mooi opgemaakt bord met tonijn en rettich.

Ook het hoofdgerecht van eendenborst met pompoen en witlof was heerlijk maar ook het tussengerecht van aardappel, zomertruffel en eidooier smaakte perfect. Gerechten waren mooi opgemaakt en we kregen goede bijpassende wijnen met bijbehorende uitleg. Redelijk prijzig maar zeker de moeite waard om naar dit restaurant te gaan.

Lonneke en de rest van het team, bedankt voor de heerlijke avond en wij komen zeker terug!
VeraLanting .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Fantastische tent! Hier kom je echt voor het eten. Heerlijk zes-gangen menu gegeten met bijpassende wijntjes. Begonnen met een paar oesters allemaal om je vingers bij af te likken.
Bediening weet waar ze het over hebben en is erg attent, heerlijke zaak!
ClairCulinair .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op aanraden van een vriend hier gegeten. Laten verassen met een 4 gangen menu en bijpassende wijn. Heerlijk gegeten maar wel een hogere verwachting van gehad. Wijn was super lekker. Super goed geholpen door het personeel. Decor was zag er goed uit.