Juuls

Service8,7/10
Decor8,2/10
Judvis . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben echt fantastisch gegeten bij Juuls. Zeer smaakvolle en creatieve gerechten. Kan niet anders zeggen: Het was fantastisch. Dit restaurant verdient meer aandacht. Ook de bediening was professioneel deskundig en prettig. Een aanrader. Overigens van buiten niet te zien dat je hier een toprestaurant binnen stapt.
Alpha2016 . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Recentelijk voor het eerst in dit restaurant gegeten. De bediening is van een hoog (niet Nederlands) niveau: erg vriendelijk en attent. Het eten verrast: mooi opgemaakte borden met fantastische smaken. De bijbehorende wijnen waren excellent en bijzonder. Ik kom hier nog wel eens terug.
Çi?dem Ö. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Toprestaurant van sterwaardig niveau. Heerlijk gegeten, unieke smaken met hart en ziel bereid. Personeel met passie voor het vak. Heerlijke wijnen die bij elk gerecht zorgvuldig zijn geselecteerd. Juuls is een unieke beleving, gastronomie krijgt bij Juuls een nieuw betekenis. Prijs en kwaliteit verhouding was ook goed!
SmullieV S. Expertproever (8 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Wij waren al eens tijdens het asperge seizoen hier geweest voor een avondvullend, culinair programma waarin elk gerecht op 1 of andere wijze asperges waren verwerkt en de smaken van zeer verfijnd niveau waren.

Deze keer wederom genoten van de heerlijke, mooi gedecoreerde en uitmuntend van smaak zijnde gerechten.
Verder een zeer vriendelijke, niet-opdringerige bediening en een restaurant met een bijna frans aandoende, knusse sfeer.
Nibboramsterdam . Fijnproever (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Leuk klein restaurant, heerlijk eten en vlotte bediening. Gezellige avond gehad met mn vrouw. Ongedwongen sfeer en goed menu.
Jaike V. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Wat een top tent! Fantastisch gegeten, ontzettende goede bediening die wist waar ze het over hadden. Erg leuke locatie kortom een zeer geslaagde avond. Bedankt! En tot de volgende keer :) xx
Jmejme . Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Hier voor het concert gegeten. Dit van tevoren aangegeven; de planning liep werkelijk perfect. Én we zijn werkelijk verwend!
Enorm aardige bediening. Zeer verrassende gerechten. Bijzondere combinaties, mooie smaken, heerlijk puur eten. Leuke opmaak van de borden. Een creatieve kok die kookt met passie.
Dit had ik ook geschreven wanneer we die extra gang niet hadden gekregen!
Voor herhaling vatbaar.
Meskerado . Proever (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mocht iemand een paar bescheiden bordjes gebakken lucht willen eten, dan is hij/zij hier bij het juiste adres. Het tot vervelens toe opsommen van de meest minuscule ingrediënten draagt ook niet bij aan de conversatie.
Bediening hoort wat mij betreft niet te aanwezig te zijn.
Op de vraag of het gerecht naar wens was reageerde ik met het bepaald niet enthousiaste mwa..de bediening reageerde alleen maar robotachtig: ik zal het aan de keuken doorgeven.
Vmichael . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Smaakvolle en zeer verrassende gerechten voor een betaal bare prijs. Heerlijk gegeten onder begeleiding van uitstekend personeel die beschikken over de juist Kennis en dat met veel enthousiasme en passie over kunnen brengen! Echt een aanrader!
Mieke-79 . Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Wat een fantastische avond! Bij een aspergemenu denk je aan iets traditioneels, maar de chef van Juuls heeft kans gezien een bijzonder en verrassend palet van bereidingen en smaken rondom de asperge te creëren. De gerechten zagen er stuk voor stuk supermooi uit. Gecombineerd met bijpassende wijnen en bediening met echte aandacht voor hun gasten, was het een topavond!
GW1960 . Fijnproever (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het gerecht met heek en gedroogde zeewier was heerlijk en de bijpassende ziltige wijn bracht het nog een treedje hoger.
Dessert van asperge creme en gember maakte de verassing menu compleet.
Een top diner!!
Fleurtje30 . Meesterproever (19 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Al weer voor de derde keer gegeten hier. Vooraf natuurlijk oesters en ons vervolgens laten verrassen. De verus sauvignon blanc ging uitstekend samen met de oesters! Erg correcte bediening
Radijsje1 . Meesterproever (43 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Juuls is niet meer wat het een jaar geleden was. Jammer want het is zo'n gezellig restaurant. Daar waar wij een jaar geleden lyrisch waren kwamen we nu qua gerechten van een koude kermis thuis. Het tussengerecht smaakte naar hoe de visboer niet moet ruiken en het desserts (laatste van de vier gangen) was muf. Typisch dat wij nu lezen over een nieuwe chef, dit is ook bij ons niet onopgemerkt gebleven. Wijnen en bediening nog steeds top. Maar 170,- voor 2 pax 4 gangen en bijpassende wijnen is wel erg aan de prijs voor iets wat niet naar wens was. Hopende op een beter resultaat volgende keer! De wijnkennis en service is nog steeds erg goed in dit restaurant!
Beste Radijsje,

Bedankt voor uw recentie. Wij vinden het spijtig dat voor u niet alles naar verwachting tevens wens is geweest. Wij zullen kijken naar de aandachtspunten. Toch hadden we het op prijs gesteld dat u ons, hiervan op de hoogte had gebracht tijdens uw diner. Zodat we dit hadden kunnen oplossen.

Ons menu wisseld maandelijks, met daarbij natuurlijk ook de wijnen. We hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Team Juuls

Reactie van proever:

Hoi Juuls, dat hebben wij natuurlijk aangegeven! De bediening heeft meer dan haar best gedaan maar het leek er op dat de keuken het er niet mee eens was helaas. Bedankt voor jullie reactie, tot de volgende!
Betty M. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteravond een super avond gehad bij Juuls.
De sfeer en de bediening voelde aan als een warm bad.
Het eten geweldig, zuivere smaken, een cullinair feestje in je mond.
Elk gerecht was , met de wijnen , weer een aangename verrassing.
De zorg en liefde voor het eten was duidelijk te proeven.
Top avond.
Wendy K. Meesterproever (54 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gisteravond met een paar vriendinnen bij dit restaurant gegeten. Het was heerlijk weer en begonnen buiten met een glaasje prosecco en wat hapjes waaronder oesters. Daarna kregen we een mooi tafeltje midden in het restaurant. De kaart bestaat alleen uit een verassingsmenu en als voorgerecht kregen we een mooi opgemaakt bord met tonijn en rettich.

Ook het hoofdgerecht van eendenborst met pompoen en witlof was heerlijk maar ook het tussengerecht van aardappel, zomertruffel en eidooier smaakte perfect. Gerechten waren mooi opgemaakt en we kregen goede bijpassende wijnen met bijbehorende uitleg. Redelijk prijzig maar zeker de moeite waard om naar dit restaurant te gaan.

Lonneke en de rest van het team, bedankt voor de heerlijke avond en wij komen zeker terug!
VeraLanting . Fijnproever (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Fantastische tent! Hier kom je echt voor het eten. Heerlijk zes-gangen menu gegeten met bijpassende wijntjes. Begonnen met een paar oesters allemaal om je vingers bij af te likken.
Bediening weet waar ze het over hebben en is erg attent, heerlijke zaak!
ClairCulinair . Meesterproever (25 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Op aanraden van een vriend hier gegeten. Laten verassen met een 4 gangen menu en bijpassende wijn. Heerlijk gegeten maar wel een hogere verwachting van gehad. Wijn was super lekker. Super goed geholpen door het personeel. Decor was zag er goed uit.
Stefan W. Meesterproever (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Op uitnodiging ben ik hier met een vriend gaan eten. de inrichting is fraai maar redelijk eenvoudig. De bediening vond ik zeer vriendelijk en persoonlijk en bij iedere wijn kregen wij in ieder geval een goede uitleg. Wij hadden het 4 gangen menu met wijnen en alles is ons prima bevallen. De Pata Negra vooraf is zeker aan te raden. De prijs is wel een beetje aan de stevige kant.
Taco T. Meesterproever (57 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het 2e kindje van de fantastische Tommy den Hartog. Als vaste bezoeker van Johannes zijn we snel gaan kijken hoe het nieuwe concept van deze getalenteerde kok is geïmplementeerd in de lastige buurt die de Pijp toch wel is.

De aankleding is simpel met een beetje (te) harde stoelen maar dit past wel in de buurt.

We komen natuurlijk voor het eten: het concept van Juuls is gelijk aan dat van Johannes: keuze uit 3-, 4- of 5 gangen (of 6 met kaas erbij) al dan niet aangevuld met extra Pata Negra en/of Oesters en naar wens een mooi wijn arrangement.

De pata negra is heerlijk om mee te beginnen.

Als eerste gang komt er een geelvin tonijn met rettich, tempura nori en soja: hele mooie op elkaar aansluitende smaken waarbij vooral de ingelegde rettich met de tonijn zalig smaken.
Tweede gerecht is schol - leuk, dat zou ik zelf op een kaart niet snel kiezen - met risotto, buratta, tomaat en basilicum. Weer zo een mooi gerecht met smaken die perfect in balans zijn.
Gang drie is een gerecht van la Ratte Aardappel met eidooier, bieslook en overheerlijke zomertruffel, om je vingers bijgaf te likken dus dat doen we dan ook.
Het hoofdgerecht van eendenborst met pompoen, aceto en witlof is inspirerend: zo wil ik zelf ook koken.
Afsluiten doen we met de selectie van kazen en laten dit keer het dessert voor wat het is.

Al met al doen de gerechten qua smaak, balans niet veel onder voor die bij restaurant Johannes en is de opmaak even mooi maar hierbij moet gezegd dat de 'meester' zelf vandaag erbij stond in de keuken. Prijs - kwaliteit voor Juuls is prima; nu even een kussentje voor op de stoelen en dan wordt dit vast net zo een succes als de grote broer.
Katl . Fijnproever (2 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Het restaurant is na verbouwing mooi geworden, dat is zeker een plus! Alleen heb ik begrepen dat er een andere chefkok gekomen is, dit was direct merkbaar. Niets bijzonders, een 'gemiddeld' gerechtje die je overal kunt krijgen, met recht een 'toetje' in plaats van een dessert (lees een bol volgens mij niet-zelfgemaakt ijs). Dit in plaats van de heerlijke kunst die wij gewend waren van juuls. Helaas, hopelijk is dit tijdelijk.... Daarnaast kon de bediening altijd veel vertellen over de wijnen. Deze keer kon hier weinig over verteld worden, maar werd hier ook zeer weinig tijd voor genomen. Jammer, ik die deze 'hippe switch' nog niet als positief.