Juu Hachi Sushi & Grill

Summer S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wat een vieze sushi!!
Ga er nooit meer eten.
Geen verse vis, rijst viel uit elkaar.
Wat gefrituurd was was baggervet.....
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Kom hier regelmatig, eten altijd erg lekker. Niet zo massaal als veel van die ketens. Bediening vriendelijk. Geen Japanse haute cuisine, maar gewoon erg lekkere sushi's en meer.
Andreas B.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk sushi producten, goede sashimi, top bij producten.
De aankleding vind ik over het algemeen wat open en kil, ik kijk niet graag bij mijn over buurman op bord.
Beewee-ef .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Al jaren komen wij met veel plezier hier eten. In de tussentijd kent men ons hier. Wat ook fijn is dat wanneer ze vol zitten ze ons terugbellen als er binnen een half uur toch nog een tafel vrij komt. Betere service kun je je niet wensen.
Betreft het eten is de sushie altijd vers en goed. Jammer dat de zoete tofu sushis niet meer op de kaart staan, maar gelukkig nog genoeg alternatieven.
De omgeving waarin je dineert is uiteraard ingericht in een aziatische stijl, de stoelen/banken zijn comfortabel en het sanitair is heel erg netjes.
ElviraWFD .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Inmiddels vaste klant. Heerlijk eten en leuk personeel. Letten goed op of je nog wat wilt bestellen. Favoriet is toch wel de zalm sushi en de tofu, en de biefstukblokjes! Te veel om te kiezen, maar nog nooit teleurgesteld.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Een keer een "all you can eat" sushi gedaan bij ons in het dorp. We waren aangenaam verrast. Het eten is dik in orde. Het is beter dan wat ik tot nu gewend was bij sushi restaurants. De bediening is vriendelijk. Het restaurant zit in een beetje een hoek van het winkelcentrum maar binnen zit je prima en ook privé. Je kunt dus een gesprek voeren zonder dat de buren meegenieten. We komen hier zeker nog een keer eten.
Hou Y H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Erg mooi ingericht en het eten is super. de bediening is buitengewoon vriendelijk en ik ben hier al een paar keer geweest en ik blijf terug gaan. ze besteden meer tijd aan het eten lijkt wel waardoor de gerechten en goed tot zn recht komen. AANRADER!
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Sushi besteld voor thuis. Was super weinig. De sushi wordt in veel kleinere stukjes gesneden dan bij de gemiddelde sushi tent. Erg zonde van het geld!
J O.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Lekker gegeten. Allemaal erg vers en originele gerechten.
De porties zijn niet groot maar dat is prettig want zo kan je alles proberen. En met All You Can Eat eet je nooit te weinig!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Sinds de verhuizing lijkt de kwaliteit iets teruggelopen. De salades hebben bijvoorbeeld nu een vlakke dressing. Maakt moeders die niet meer? De porties zijn kleiner, niet erg, want wij haalden nooit de 5e ronde.
LindavanL .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2014
Wij zijn meerdere malen bij Juu Hachi geweest, maar nu voor het eerst sinds de verhuizing. Een hele verbetering qua inrichting! Wat een ruimte! Ziet er keurig uit en alle tafeltjes staan lekker ver uit elkaar.
Net als bij andere all-you-can-eat-Japanse restaurants, kies je steeds 5 gerechtjes p.p. Per ronde. Het grote voordeel ten opzichte van andere restaurants met deze formule vind ik dat je niet aan tijd gebonden bent. Je kan hier rustig en relaxed de hele avond genieten. De sushi vond ik erg goed en gelukkig goed op temperatuur, dus niet te koud. Verder is er een enorme keuze aan warme gerechtjes. Naast de sushi vond ik de zeewiersalade en gestoomde pasteitjes heerlijk en bij mijn zoon de miso-soep, hij heeft dit 3 x besteld.
Wel krijg je 10 verschillende mensen aan je tafel, maar dat is bij de andere restaurants met deze formule niet anders.
Josina D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
De formule is, dat je iedere ronde 5 gerechtjes mag uitkiezen. Dat kan zowel vlees, vis, sushi, als soep, rijst en noedels zijn. Er zijn 5 ronden, maar na 4 ronden heb je eigenlijk al genoeg gegeten van de smakelijke gerechtjes. Mijn 3 tafelgenoten gingen voor de vis en ik voor het vlees.
Als onderdeel van het menu mag je daarna nog 1 bolletje ijs kiezen, waarbij het zwarte sesamijs bij mijn tafelgenoten favoriet was. Ik heb toch liever een vruchtenijsje.