Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vitello tonnato, kalfspastei, tonijn crème en kappertjes
      Bisque van kreeft en cognac, krabsalade, rosbief van tonijn en witlof
      Krokant gebakken kalfssukade, piccalilly en kalfsjus
  • Hoofdgerechten
    • Black Angus “Sirloin”, verse friet, groene salade en jus van kalf vlees
      Zeeuwse mosselen, verse friet, salade, knoflook en cocktail saus
      Black Angus “Rib Eye 28 dagen DRY AGED” meerprijs €6,00 p.p.
  • Nagerecht
    • Gepocheerde peer, sorbet ijs van chocolade, gecondenseerde melk en gekarameliseerde pinda
      3 Boerenkazen, vijgenbrood, compote en druiven
      x

Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Yoella W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk gegeten met AH. Fijn dat er een kaasplankje bij het menu zit
Perla M.
Annabellle H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Erg lekker goede service was super gezellig en de kwaliteit erg goed bedankt
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Eten was overheerlijk met een vakkundig en vriendelijk personeel
Hilda F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Super goed eten; goede prijs. Echt TOP!!!
Pieter D.
Rogier R.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gisteravond weer eens bij just meet wezen eten ,waarbij we op voorhand al konden weten wat ons te wachten stond. Een heerlijke avond waarbij de Constante kwaliteit van zowel het eten als de service weer in hoog in het vaandel stond. Chapeau ga zo door!
We komen gauw weer terug. :-)
N. B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Bijzonder leuke avond bij Just Meet gehad! Heerlijk gegeten, er wordt met liefde en aandacht gewerkt en dat zie je in alles terug. Echt geweldige bediening, we komen hier graag nog eens terug.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
ontvangst geweldig , netjes naar je tafel gebracht , de bediening een 10 zo rustig en lief .
Voor,tussen en hoofdgerecht + nagerecht een 10 wat een verschillende smaken een geweldige zaak , na 3 uur verlieten wij de zaak met een zeer voldaan gevoel
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Just Meat, de naam zegt het al, de vleesgerechten zijn perfect. Maar ze hebben ook verrassend goede visgerechten. Kortom, een uitstekend restaurant.
Jacqueline S.
Geweldig zoals altijd
Celina V.
Erg genoten!
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De AH actie bracht ons in dit voor ons onbekende restaurant en we waren gelijk enthousiast. Uiterst vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg. Begonnen we als eerste vroege eters, toen we weggingen zat het restaurant vol en dat was goed te horen. Voor een intiem dineetje moet je elders zijn, maar gezellig en ongedwongen was het zeker. We hadden keuze uit twee voorgerechten en dat werden de bisque en de vitello tonato. Beide prima. De ribeye en de sirloin steak vielen wat rare uit terwijl we om medium hadden gevraagd, echter toch heel goed van smaak zeker samen met de wijnen die we overigens nogal prijzig vonden. Als afronding de boerenkaas en de ijscoupe bevielen ons zeer. Een geslaagd etentje en voor ons een nieuw etensadres in het gezellige Leiden.
Willeke L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Wij hebben het AH restaurantactiemenu gegeten . Ook dan voldoende keuze en een buitengewoon goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bijgerechten als frites en salade zijn inbegrepen; dit heb ik elders ook wel eens anders meegemaakt bij zo'n restaurant actie. Top! Komen er zeker weer terug.
Fransje H.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Heerlijk gegeten, er had iets meer aandacht aan de groenten besteed kunnen worden maar het vlees was top. Heel attente en vriendelijke bediening!
Arno N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Zeer goed gegeten met een passende wijn erbij en in een gezellige ambiance ! Je moet wel van vlees houden.
Aanrader dus !
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super lekker gegeten, zeer attente bediening.
Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heerlijk eten, goede service!
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer goed ontvangen en gegeten verassend smaken van het eten gezelige avond gehad
Manon T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Gegeten via de ah restaurant aktie prima menu, goede uitleg, aanpassingen waren geen probleem, de medewerker bediening/eigenaar verstaat zijn vak voor ons echt een avondje uit