Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Black Angus steak tartaar, Dry Aged bitterbal, bloemkool, savora mosterd en zacht gegaard spek
      Tonijn, gember en limoen vinaigrette , schuim van knolselderij en gepofte tomaat
      Krokant gebakken kalfssukade, piccalilly en kalfsjus
  • Hoofdgerechten
    • Black Angus “Sirloin”, verse friet, groene salade en jus van kalf vlees
      Zeeuwse mosselen, verse friet, salade, knoflook en cocktail saus
      Black Angus “Rib Eye 28 dagen DRY AGED” meerprijs €6,00 p.p.
  • Nagerecht
    • Aardbeien Romanoff, yoghurt- sinaasappel ijs en mousse van cheesecake
      3 Boerenkazen, vijgenbrood, compote en druiven
      x

Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Addi C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was helaas heel druk bij deze restaurant,Dus wij moesten heel lang wachten op ons eten uit de keuken.
Maar wij kregen 4 gratis comsumptie's
Michelle V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
We hebben weer genoten wat was het eten weer lekker en de bediening was aardig en netjes gekleed en legde alles goed uit. We komen zeker weer terug
Jaap W.
Leuke lokatie.
Lekker gegeten.
Aardige bediening.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten was behalve her voorgerechtje.zeer bedroevend..taai.vlees.vrij smakeloos.en de frietjes waren echt fabrieks patat...bakher gemengde sla was ook niet lekker...dressing was ronduit vies..mn tafelgenoot had heilbot...niet vers.....al met al. We gaan nooit meer terug..bediening was wel top....
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Via de AH actie kennis gemaakt met dit restaurant. Een verademing, hier eindelijk een restaurant die precies doet wat je mag verwachten ook al is het een AH actie, Een zeer goede service leveren vanaf de binnenkomst tot het moment dat je weggaat.
Kortom wij komen hier zeker terug door de hoge kwaliteit van het eten en de uitmuntende bediening aan tafel.
Een dikke 10 en wie onze andere recenties leest zoet dat wij die nog niet eerder hebben gegeven.
Absolute aanrader om te bezoeken en te genieten van de perfecte bediening en het eten
Erwin J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Top tent, echt een aanrader! Heerlijk gegeten voor een leuke prijs!
Herre S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heel goed restaurant. Goede geinformeerde bediening. Lekkere GT, super gerijpt vlees, lekkere wijn en leuke sfeer. Gewoon top!
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Een restaurant waar niets op aan te merken valt erg goede attente bediening heerlijk eten en een goede sfeer. Kortom wij komen zeker terug!
Franca V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het was een perfecte avond met heel vriendelijk kundig personeel en heerlijk eten. Mijn man was jarig en daar werd op een heel leuke manier aandacht aan besteed. We hebben genoten van het AH 3 gangen menu, maar er werd bepaald niet bezuinigd op de kwaliteit en de hoeveelheid. Een aanrader als je in Leiden bent, wij komen zeker terug.
Gerrir B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het vlees was bereid zoals je het vroeg, iets wat niet iedereen voor elkaar krijgt. We hebben er lekker gegeten, het hele plaatje was gewoon goed.
Herman A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Deze keer zijn wij geweest in het kader van de AH restaurantactie. Het ( beperkte ) menu waar wij uit konden kiezen was goed. Zoals altijd was het eten lekker, wachttijd tussen de gerechten was goed. De bediening was behulpzaam en aardig. Komen volgende week zaterdag , met vrienden, weer eten bij Just Meet.
Mia K.
Heerlijke gerechten!
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heb wel eens beter gegeten hier; tonijn had nauwelijks smaak, dry-aged ribeye was niet mals genoeg en dus niet 6€ extra waard. Bijpassende wijnen vielen beetje tegen.
Denise H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heerlijke gerechten. We hebben er gegeten met de AH actie. Het 3-gangenmenu uitgebreid met een extra gang. De bediening was heel leuk en verstaan het vak. De wijnen die geschonken werden, paste perfect bij de gerechten. Hier komen we zeker terug.
Tjerk H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Het Personeel van de bediening loopt rond met neusringen, erg onsmakelijk gezicht. Misschien ben ik ouderwets of is dit helemaal hip tegenwoordig, maar als werkgever zou ik eisen dat het personeel in een restaurant zich representatief opsteld
Ronald V.
Super lekker gegeten.
Jannie J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Een aanrader.
Lodewijk B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Prettige, attente ontvangst en bediening. Beperkte keuze (AH-actie), maar uitstekende kwaliteit. Aanbevolen wijnen goed gekozen. Prettige en deskundige toelichting. Aanrader
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten.!!! Wat een goede sfeer en wat een vriendelijke en deskundige mensen,die ons bedienden.Ze hadden duidelijk plezier in hun werk.Niets dan lof.
Simone I.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten via AH actie menu. Ook smakelijke wijn - niet zo zuinig geschonken. We komen zeker terug!