Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Wederom fantastisch gegeten bij Just Meet! Super service, fantastische wijnen, heerlijk vlees en als klap op de vuurpijl een goddelijk dessert! Bovenal de bediening maakt het uit eten gaan hier een super ervaring, allergieen zijn geen enkel probleem en de eigenaar komt het stuk vlees wat je gaat eten aan tafel bij je laten zien. Kortom, wij blijven terug komen!
Mirjam D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Met AH actie hier geweest. Leuke bediening. Kennis van zaken en een glimlach. Heerlijke vis en vlees. Chocolade dessert was feestje. Komen zeker terug.
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Wij hebben lekker gegeten er was een goede service. Ik denk dat we het allemaal super gezellig vonden om met de vrienden buurtjes bij jullie te eten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellige sfeer, uitstekende service en weer heerlijk gegeten. En daarna schuin aan de overkant naar de film. Wat wil je nog meer! Wij kunnen dit restaurant alleen maar positief adviseren. Doen!
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gisteravond hier gegeten met mijn zusje en de AH restaurantactie. Super leuke sfeer en inrichting, lekkere stoelen en ruime tafels. Kregen uitgebreid uitleg over de kaart, voor de AH actie was er een apart menu met vis / vlees keuze voor elke gang en mogelijkheid uit te breiden (tegen meerprijs) naar 4 gangen. Bij elk gerecht stond een passende wijn. Voor het voorgerecht ben ik voor de vis gegaan en mijn zusje voor de vlees. Beide erg lekker! Hoofdgerecht had ik de 21 days dry aged rib eye, erg lekker!!! ook toen ik de friet om wou wisselen voor extra groente was dit geen probleem. De friet die er bij zat was ietwat melig, dus niet echt lekker verder was het vlees, de groente en de salade heerlijk! Het dessert viel helaas wat tegen, de omschrijving deed denken aan een snickers dus we hadden ons er erg op verheugd. Alleen de bovenste laag was iets van mokka / koffie achtig erg sterk! stond niet zo beschreven, want ik hou niet van koffie. de rest was wel lekker, het was trifle achtig opgebouwd. maar al met al ietwat een tegenvaller tov voor en hoofd. Al met al zeker wel voor herhaling vatbaar, leuke tent!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het visgerecht was erg weinig. Toen we hier een opmerking over maakte werd dit uitstekend opgepakt door de restaurant manager en werden we getrakteerd op een grand dessert met bijbehorende wijn. Helemaal top.
Dinivanduijker .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten, verrassende samenstelling. Snelle en vriendelijke bediening.
We hadden het AH menu en behalve lekker zag het er ook heel mooi uit
Jadranka G.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Lekker gegeten samen met onze vrienden. Het eten is voortreffelijk en de inrichting huiselijk gezellig. De jongens en meiden die er werken doen hun uiterste best om het helemaal naar je zin te maken. Topavond gehad. Wij komen zeker nog eens terug.
Simone S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Vriendelijke bediening. Goede uitleg bij gerechten. De bestelling was niet helemaal goed doorgekomen, wij waren met een grote groep, waardoor een aantal mensen een duurder stukje vlees kregen, volgens de bediening op kosten van Just Meet. Helaas was de rekening gewoon volgens duurdere prijs. Het vlees was bij een aantal eters wat zenig. Heerlijke wijn. Mooi opgemaakte borden. Het restaurant is mooi ingericht en heeft een fijne uitstraling.
Stefan U.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Twee keer gegeten met de Ah restaurant actie. Beide malen met heel veel plezier er gegeten. De service is attent en luistert goed naar eventuele wensen en er wordt netjes uitleg gegeven over het eten en de wijn die er bij geserveerd wordt. Er wordt ook meegedacht over eventuele alternatieven indien de wijn niet helemaal jouw smaak is.
Zeer fijn eten en wij gaan er zeker nog een keer eten. Ook zonder actie.
GerdeBaas .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Na een aantal maanden weer terug omdat het de vorige keer ons zo goed is bevallen. Nu vonden we het toch wat minder, misschien omdat onze verwachtingen nu te hoog lagen. Het menu was redelijk saai maar prima bereid. De carpaccio is al vrij standaard maar is ook zo klaargemaakt zo uit de koelkast erg koud op het bord...niet wat je verwacht van een restaurant die hoogwaardige vleesgerechten wil serveren. Hoofdgerecht vlees is heerlijk maar weer heel saai met patat mayo en sla....Dessert heerlijk evenals de wijn bij de gerechten. Probeer kwaliteit vast te houden en maak eea origineler.
Gabriellepasmaselier .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Overheerlijk! Het eten is echt een genot! Het wordt met zoveel passie bereid, dat is aan alles te proeven. Ook de uitleg die je krijgt over het vlees en de bereiding wordt met veel enthousiasme en passie uitgelegd. Super leuk is dat als je een stuk vlees uit de rijpkast neemt, deze eerst aan jouw tafel wordt getoond voordat deze de pan ingaat.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Erg goed bereid vlees. Kennis en service van het personeel is erg goed/hoog. Gericht op service naar de bezoeker toe, herkomst en bereidingswijze van het vlees is bekend bij personeel en die kennis wordt uitgebreid met de gasten gedeeld.
Wim K.
Heerlijk gegeten.
We kregen een goede uitleg betreffende het menu.
Het personeel is zeer vriendelijk en allert.
De inrichting is warm.
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Bij binnenkomst prettig ontvangst, direct naar je tafel begeleid, uiterst vriendelijke bediening, attent zonder opdringen, eten is erg lekker, met goede portie's,kortom een geslaagde avond!
Restauranteigenaar .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk kerstmenu en heerlijke wijn! Wij hebben genoten en komen zeker terug ! Bediening professioneel en erg aardig! Mooi gebouw van binnen en goed ingericht.
jeroen_speelman .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Elke keer als wij hier gaan eten is het weer een feest. Super goede bediening, die veel weten te vertellen over het vlees. Hier kunnen veel restaurants wat van opsteken. Eten is van zeer goede kwaliteit en als je om medium-rare vraagt, dan krijg je dat ook
mgerrard .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Lekkere gerechten voldoende keus, echt heerlijk gegeten! Vooral het toetje.
Zeer vriendelijke bediening, alles op tijd gekregen en goede uitleg van het eten wat je krijgt. veel keuze in de wijnen. Kom zeker nog een keer terug.
Sabrina D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten, geweldige bediening. We voelde ons echt welkom. Geen haast tussen de gerechten. Kortom wij hebben een geweldige avond gehad
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Heb hier gegeten met een vriendinnetje met de AH-restaurantactie. Het ontvangst was zeer hartelijk. Mooie stoere kerst-inrichting; met een echt hele grote kerstboom. Van het AH 3 gangen keuzemenu hebben wij het volgende gekozen: Carpaccio, Black Angus (meerprijs), 3 boeren kazen. Wij hadden ook gekozen voor het optionele tussengerecht Sukade. De gerechten waren allemaal in 1 woord FANTASTISCH!!! De bediening legt zeer goed de diverse gerechten uit op een allervriendelijkste en vrolijke manier. Hier kom ik zeker graag weer een keer terug. Bedankt voor een fantastische avond!!!