Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Fijne smaak.

Leuke bediening.
Gonny R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Attente en professionele bediening. Uitleg als je de 1e keer komt en we hebben heerlijk gegeten. Plateau Just Meet en lady steak is prima combinatie. Zelfs het bijgerecht heeft aandacht, geen standaard salade maar met zorg gevarieerd gemaakt. Aan alles is gedacht, warm serviesgoed, goed bestek, oplettend bij oudere mensen die slecht ter been zijn. Oftewel ga zo door!
Maartje K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Ze weten hier echt hoe ze vlees moeten bereiden en het personeel is zeer vriendelijk en professioneel. Ook een leuk detail dat je jouw eigen mes mag kiezen!
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een vlees restaurant op een mooie locatie in een prachtige pand.
Ze serveren hier vooral steak en presenteren het op indrukwekkende wijze, met termen als dry age, Black Angus, Simmentaler enzovoort. Voor de geoefende steak-liefhebber klinkt het als muziek in de oren.
Na binnenkomst valt mijn oog direct op een glazen kast waar grote stukken rundvlees hangen voor het rijpingsproces. Vervolgens word ik verrast door een “sleutelhanger-kaart” met een scala aan diverse soorten Gin-tonic’s. Voor de wijnliefhebbers bood de wijnkaart voldoende keus in diverse soorten wijnen uit diverse landen.
De Gin-tonic’s, die twee van mijn tafelgenoten, bestelden werden fotogeniek geserveerd. Als voorgerecht begon ik met tonijn en deze was behalve mooi opgediend, ook zeer smakelijk bereid. Uiteindelijk was ik vooral benieuwd naar het vlees. Ik nam de dry-age Simmentaler ribeye. De ribeye smaakte uitstekend. Mooi stuk vlees, precies gegrild zoals ik wilde, volle smaak. De bijgerechten waren ook goed. Prima salades en de frites waren knapperig. Geen droge groothandel patat, waarmee menig restaurants de mis mee in gaan.
Het desert (ik nam de parfait) was wederom een plaatje voor de social media liefhebber en smaakte net zo lekker als het eruit zag.
De bediening was professioneel en attent, bij elk gerecht werd duidelijke uitleg gegeven.
Al met al was dit een zeer prettige ervaring. Een mooi restaurant in een mooi monumentaal pand, mooi en heerlijk eten, prima service en de volgende keer ga ik toch maar eens zo’n Gin-tonic proberen!
Yoren V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening die met veel geduld uitleg gaven over de verschillende gerechten. Ik zou er zo nog eens eten!
André B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Voor de derde keer in dit restaurant gegeten. Prima gelegenheid voor een speciaal etentje.
Bediening heeft passie voor het vak en aandacht voor de klant.
Gaan snel weer en bestellen dan vooraf de Tomahawk die niet meer op het menu staat maar dus wel kan worden besteld. Dat noem ik nu nog eens service.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Afgelopen zaterdag was ik hier met mijn familie en hebben wij echt fantastisch gegeten! De service was top, het eten was verrukkelijk en de ruime keuze aan gin-tonics maakte deze avond echt tot een hoogtepunt. We komen hier snel weer terug.
Tip: Bestel als vooraf het plateau dan heb je allerlei lekkers op 1 plank en hoef je niet te kiezen.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Prima en attente bediening die goed meedenkt met mijn wensen. Het eten eas heerljik. Zeker de moeite waard om terug te komen.
Yolanda P.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel, zorgen er voor dat je je echt een avondje uit voelt. Prachge vleesgerechten. Speciaal dat er vooraf geadviseerd wordt over het vlees en dat he het vleeus kunt beoordelen voordat het de pan in gaat. Ga zeker nog een keer terug.
Wilma .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heel hartelijke en kundige bediening. Hielden attent alles in de gaten.
Eten was ook super. Wij gaan hier zeker vaker komen.
Julie M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hebben een prima avond gehad. De bediening was alleen wat overijverig met het weghalen van de wijnglazen terwijl er nog wijn in de fles zat. Toen ik er wat van zei, wilde men het graag oplossen maar men wekte niet bepaald de indruk hiervan te willen leren voor een vervolg. Wat meer opereren vanuit gastheer/vrouwschap (i.p.v. taken uitvoeren) zou de m.i. positieve beleving compleet maken.
Frans1974 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Fantastisch gegeten. Wij hadden de simmentaler tournedos, gebakken in de pan met ganzenvet. Heerlijk. Verder lekkere wijn.
Leuke, jonge bediening. Prachtig pand. Geen aanmerkingen.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Heel mooi karakteristiek pand, fantastische bediening met veel kennis, goed eten. Kortom een aanrader om naartoe te gegaan, zelfs als je geen enorme vleesliefhebber bent.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Geweldige service met lekker eten
Simone R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Echt heerlijk gegeten. Mooie zaak . Zeer gastvrij en goed fijn aardig personeel. Echte aanrader voor iedereen!!!!
John D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Alles was TOP!!! Wij hebben genoten van alle gerechten.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Kwaliteit / prijs helemaal goed. Super attente bediening met goede afstemming over tijd tussen volgende gang. Een aanrader!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
T was een leuke manier van mn verjaardag vieren. Volgend jaar weer! En uiteraard ook eerder. Lekker eten goede service en een verrassingskado van de zaak.