Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gastvrij en sfeervol restaurant met een uitstekende mooi kaart. Complimenten aan de enthousiaste serveerster die ons een veel over Gin heeft verteld.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer goed bediend! Heerlijk vlees, starter met verschillende hapjes is een aanrader! Wijnkaart is uitgebreid en mooi divers! Prima valpolicella.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super lekker gegeten. Leuke bediening . Komen zeker nog een keer terug
Hetty
rendier .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hadden de tip voor dit restaurant van een collega en hadden gelukkig meteen gereserveerd, want op de avond zelf zat het helemaal vol. We hebben echt genoten. Heerlijk eten en verrukkelijke bijpassende wijnen. Erg vriendelijke bediening. Mooie locatie, zeer centraal.
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super lekker gegeten. Echt een aanrader!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wat een aanwinst voor Leiden! Heerlijke gerechten en high level service. De kennis van het bedienend personeel is subliem te noemen, verbazingwekkend gewoon! Ik kom hier zeker terug, ook met zakelijke diners!
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Met Valentijnsdag hier voor het eerst gegeten. Broodje met kruidenboter vooraf, een voorgerecht, een hoofdgerecht met bijgerecht en toen zaten we vol. We zijn grote eters, maar de hoeveelheden waren niet mis! Uitgebreide wijnkaart, daar ook goed gebruik van gemaakt. De sfeer in het restaurant was goed, niet te veel drukte om je heen en de bediening had zichtbaar plezier in het werk. Er zat precies genoeg tijd tussen alle ''onderbrekingen'' van de bediening, waardoor een goed gesprek niet constant onderbroken werd. We kregen prima uitleg over het vlees, en het was echt leuk dat we zelfs ons eigen vleesmes mochten kiezen. En dan het eten ... Het was echt absoluut het allerbeste stukje vlees wat ik in mijn leven geproefd heb! Ik had de entrecote, medium rare gebakken (hij zat tegen rare aan maar dat was misschien wel beter). Gewoon een klein beetje peper en zout en er was niks extra's nodig. De truffelrisotto als bijgerecht was ook heerlijk, zelfs de frietjes smaakten uitstekend. Echt een aanrader. Als je iets minder geld hebt (het is aan de prijs), dan kun je het doen met 2 gangen zonder wijn, of let op de speciale acties en menu's die Just Meet zelf regelmatig aanbied. Het is zeker het geld waard, dus ik raad iedereen aan even te sparen :)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Enorme gin-kaart, uitstekende wijnen, heerlijk vlees en een menu naast de a-la-carte opties om t betaalbaar te maken... Oh ja en n super-service! Fan!
hildea .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit was inmiddels de 3e keer bij Just Meet. Als we in Leiden zijn, is Just Meet onze favoriet. De bediening is zeer vriendelijk. De gerechten worden goed toegelicht en er is veel aandacht voor de klant. Het eten is erg lekker en de bijpassende wijnen passen ook echt heel goed bij de gerechten. Genieten, dus!
Son B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dry aged sirloin was voortreffelijk. Superleuke bediening. Nuria bedankt voor je goede zorgen. Toppie!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding en een groot compliment voor de bediening die met liefde over haar producten sprak! Het eten was erg lekker, leuk ook hoe Just Meet is ingericht. Ik kan iedereen die van vlees houdt aan raden om hier te gaan eten.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Goed ontvangst, heerlijk eten. Uitleg over wat er op je bord ligt. Overleg over tijd tussen de gangen. Positief, geen opdringerige bediening die constant komt vragen of je nog wat drinken wil. Al met al redenen genoeg om nog eens terug te komen.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Goede uitleg van het menu en later nog eens over wat er op je bord ligt.
De wijn was niet zo lekker als gedacht waarna er een ander werd ingeschonken en werd niet berekend.
Vriendelijk en zorgzaam personeel.
Top plek om lekker en relaxt te eten.
Wij zijn fan en komen terug voor de 4e x.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op een woensdag avond gegeten met drie maten.
We hadddn veel over de cowboysteaks gehoord en we zijn dit maar zelf gaan ervaren.
We hebben gekozen voor de tenderloin, Just meet burgen en dry aged lakenvelder.
Het was werkelijk waar subliem.
De smaak van de hoofdgerechten waren subliem en erg mals nog.
Ter afsluiting een heerlijke gin op aanranden van onze vrouwelijke bediening.
Met ds bediening scoort dit restaurant
zeer goed, vriendelijk, leuke uitleg, en spontaan.
We haddden 1 persoon met een gluten allergie en daar werd super op ingespeeld.
We komen zeker terug als we weer in de buurt zijn van leiden.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Geen goed begin met een haar van 20 centimeter in de kruidenboter. Dat is in mijn ogen toch echt een doodzonde voor een restaurant. Netjes dat het voorgerecht van de rekening ging en we een toetje van het huis kregen, maar de rest van de maaltijd was ook niet denderend. Hoofdgerecht was niet bijzonder smaakvol (en vlees van burger veel te rauw gebakken), gevraagde truffelmayonaise was vergeten en moesten we weer om vragen, het was erg lang wachten op het eten en het personeel was moeilijk contact mee te krijgen. We kregen bij het weggaan het gevoel dat men blij was dat we weg waren, dat is toch niet zo gastvrij. Jammer, want de zaak ziet er verder hartstikke gezellig uit, maar wij komen hier niet meer terug.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
In een geweldig mooi pand gelegen ruim en warm aandoend restaurant met een fijne, zeer persoonlijke bediening. TOP! Verrassende vondsten in het menu. .
Martien H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Super bediening
kennis van zaken
voldoende tijd tussen de gerechten
en heerlijk gegeten
Komen er zeker terug
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Maasja .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Zeer sympathieke ontvangst. Gerechten zijn simpelweg heerlijk. Bij het hoofdgerecht had ik liever een substantielere (winter)groente gezien ipv een salaatje maar dat is een persoonlijke voorkeur. Het tempo was goed, er werd steeds netjes gevraagd hoe snel we de volgende gang wilden. De (huis)wijnen waren ook erg goed. Kortom, wij komen zeker terug!
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Personeel is ontzettend goed op de hoogte van wat er geserveerd wordt, hoe het bereid wordt. Ze denken met de gasten mee, vragen hoeveel tijd er tussen de gerechten moet zitten. Het vlees is van ontzettend goede kwaliteit, maak vooral gebruik van de optie voor dry aged.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Ideale combi: eigenaars bestieren keuken en tafels. Heerlijke dry-aged steak gegeten met bijpassende wijn. Wijn goed op temperatuur (niet te warm). Leuk contact met een van de bevlogen eigenaars incl. uitleg over het vlees ("ezel is niet van een ezel"). Tijd tussen de gangen perfect (niet te kort). Zeldzaam goede totaalervaring. Dus: wij komen hier zeker terug (uit Den Haag).