Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,4
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
voorgerecht lekker. Steak te duur en vrij droog
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Uitstekend vlees en perfect klaar gemaakt. Bijzondere locatie en prettige en alerte bediening. Prijs/kwaliteit verhouding gunstig en zonder vragen een karaf water. Aanbevolen!
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Alles was weer 10/10! De bediening was uitstekend, ondanks dat het druk was geen 5 minuten zonder drinken gezeten. Het eten was - zoals gewend - weer uitstekend. Het verjaardagscadeautje was een aangename verrassing.
Viola D.
Heerlijk gegeten, leuke ambiance
Mariella B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellige sfeer, leuke bediening, goed eten, alles met aandacht!
Marcel L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Voor de eerste keer bij Just Meet. Leuke ingerichte zaak. Naast vlees een heel grote collectie aan Gin.
Personeel is heel vriendelijk en geeft (vooraf) goede uitleg over de herkomst en verschillen van het vlees.
Frieda M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Was heerlijk wel iets aan prijzige kant.
Bediening netjes en verstand van. Gin tonic wordt leuk geserveerd en met aandacht.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
goed eten in een prettige sfeer en met een plezierige deskundige bediening.Wellicht iets meer mogelijkheden creeren m.b.t.niet-vlees gerechten
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Goede service! Vlees niet perse bijzonder. Kleine tafels. Akoestiek vervelend. Garnering starters hetzelfde als salade bij mains, komt een beetje als gemakzucht over. Leuke interieur!
Felix M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Supergoed eten en erg fijne sfeer. gezellige avond! Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen en kom er zeker weer. Naast goed eten is er ook aandacht voor randvoorwaarden (zelf messen kiezen).
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Bij reservering had ik aangegeven dat mijn partner jarig was, hier zijn ze heel attent en op leuke manier mee omgegaan. Wat precies zal ik niet verklappen voor een eventuele volgende jarige Glimlach Emoticon.
Bediening super aardig, vriendelijk, beleefd, niets te veel, nog een andere wijn proeven - geen probleem, wat houdt dat gerecht in - zonder probleem nog extra uitleg. Dan het eten zelf, heerlijk. Vooraf warm broodje met smeersels gevolgd door just meat plateau. Hoeveel Just Meet een echt vlees-restaurant is, was de zalm die er bij was echt van hele goede kwaliteit! Leuk dat je vervolgens ook je mes mag kiezen voor het hoofdgerecht. Ik had als hoofdgerecht de Sirloin, super mals vlees en voorziet van frietjes en salade. Mijn partner had de Rubia Entrecote en hij heeft ook gesmuld. Dessert frozen yoghurt, heerlijk, maar iets te veel voor mijn buik, de Witte Chocola ga ik zeker volgende keer nemen, heerlijk wat ik heb geproefd. Zijn er helemaal geen nadelen, ja misschien de prijs, maar met deze kwaliteit is dat gewoon terecht. Het is dat ik uit principe geen 10-en geef, maar ze komen er super dichtbij!
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Het was in een woord geweldig!!
Hele fijne bediening en heel lekker eten!!
Wij komen zeker nog eens terug!!

Marleen
Eline K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Een steakmes kiezen, menukaart uitgebreid toelichten, wijn laten proeven, de steak even laten zien voor hij bereid werd, zelfgezuiverd water, en bij een allergie stond er in 2 minuten een vervangende salade op tafel. Topservice!!
De keuken was ook geweldig. De steak was perfect bereid en het enige nadeel bij het voorgerecht was dat het zo snel op was. Écht echt echt heel lekker!
Interieus was wat hipster maar niet storend. Nieuwe favoriete plek!!
Nick G.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
super mooi restaurant, stoere uitstraling. Het personeel verteld vol enthousiasme over de producten en wat voor wijn hier het best bij past. De gerechten waren tot in de puntjes verzorgd en echt heerlijk! Kortom een top avond.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zeer goede bediening en heerlijk gegeten, zoals alle andere keren. De presentatie van het vlees vooraf met de uitleg is ook altijd fijn.
Rianne F.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Wachttijd was goed, we hebben de indruk dat ze goed in de gaten hadden wanneer je nog lekker aan het kletsen bent en nog geen haast hebt met een volgende gang. Als de drankjes op waren werd netjes gevraagd of we nog iets wilde drinken.
Bob M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Goed eten, service en sfeer top
tim H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Het personeel en het eten is top echt heerlijk gegeten. Vlees was goed mals. Minpuntje was wel de wc, krapjes en klein. De prijs is er wel naar en je betaald wat meer dan in een normaal restaurant maar is zeker de moeite waard
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Komen vaker hier bij Just Meet, heerlijk gegeten met een goede uitleg wat je besteld hebt, of wil bestellen.
In geval van twijfel helpen ze je met de keuze en ze doen ook niet moeilijk als je het niet op krijgt, dan doen ze je stukje vlees vacumeren in lekkere jus.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Verrassend! Stuk vlees toont men eerst aan tafel voordat het naar keuze op de gril of in de pan gaat. Vervolgens kies je je steakmes uit enkele tientallen messen. Leuk! De Gin tonic (keuzestress) was heerlijk en origineel. Ons laten adviseren door het personeel (we zijn geen gin kenners). En dat bleek een prima advies. We komen beslist nog eens terug.