Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Marike H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Voortreffelijk vlees. Heerlijk bereid, precies goed. Kleine kanttekeningen:
Tegenvallende bijgerechten.Side salade te weinig dressing, patat bleek en weinig smaak. Service erg hartelijk en zeer vakbekwaam. Het zelf mogen uitzoeken van je steak mes een leuke extra. Al met al een zeer positieve ervaring, komen absoluut terug.
Sofie T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lieten je de puurheid van vlees helemaal proeven. Super leuke bediening door Roos Kralt, die heel veel kon vertellen over het eten, de zaak en de verschilde gins. Heerlijke avond!
Lotte805 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het eten is echt super lekker en op hoog niveau bereid. De service is echt heel goed. Ik voel me altijd op mijn gemak. Personeel is erg vriendelijk en nemen de tijd voor alle vragen.
Mijn vriend en ik komen hier altijd heel graag.
dietman .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Mooie steakhouse ambiance.
Heerlijk voorgerecht van verschillende spijzen (ook zalm en tonijn). Een sublieme wijnkaart met een uitgebreid assortiment mooie wijnen. Veel keus uit mooie druivensoorten. Bediening echt geweldig! Uitleg bij de menukaart en elk gerecht en tussen de gangen door de vraag: Of alles naar wens is?. Werkelijk subliem.
Mooie tournedos gegeten en mijn partner zeebaars (geweldig dat er voor een steakhouse toch ook voor de niet vlees liefhebber vis op de kaart staat).
Ga hier zeker binnenkort terugkomen en in mijn vriendenkring reclame maken.
PS. Perfect rolstoel vriendelijk.
anne C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een fantastische avond gehad bij just meet. Een hele vriendelijke bediening die echt de tijd voor je neemt. Een prachtige inrichting van de ruimte. En het bangrijkste is natuurlijk het vlees. We hebben intens genoten van het vlees, de wijn en de bijgerechten. Echt een aanrader mocht je in leiden zijn.
Jorie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk stukje vlees gegeten voor een goede prijs!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Van begin tot eind een goede ervaring. Vrouwelijke bediening was wat behulpzamer en gastvrijer, meer uitleg en service dan de mannelijke. Rest top!
pjongkiehong .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Erg leuk, gezellig en goed eten! Fantastische service en fijne sfeer! Elk gerecht is smakelijk. De verschillende in de rijpkast gerijpte stukken vlees maken het helemaal af.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gastvrij en sfeervol restaurant met een uitstekende mooi kaart. Complimenten aan de enthousiaste serveerster die ons een veel over Gin heeft verteld.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer goed bediend! Heerlijk vlees, starter met verschillende hapjes is een aanrader! Wijnkaart is uitgebreid en mooi divers! Prima valpolicella.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super lekker gegeten. Leuke bediening . Komen zeker nog een keer terug
Hetty
rendier .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We hadden de tip voor dit restaurant van een collega en hadden gelukkig meteen gereserveerd, want op de avond zelf zat het helemaal vol. We hebben echt genoten. Heerlijk eten en verrukkelijke bijpassende wijnen. Erg vriendelijke bediening. Mooie locatie, zeer centraal.
Connie B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Super lekker gegeten. Echt een aanrader!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wat een aanwinst voor Leiden! Heerlijke gerechten en high level service. De kennis van het bedienend personeel is subliem te noemen, verbazingwekkend gewoon! Ik kom hier zeker terug, ook met zakelijke diners!
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Met Valentijnsdag hier voor het eerst gegeten. Broodje met kruidenboter vooraf, een voorgerecht, een hoofdgerecht met bijgerecht en toen zaten we vol. We zijn grote eters, maar de hoeveelheden waren niet mis! Uitgebreide wijnkaart, daar ook goed gebruik van gemaakt. De sfeer in het restaurant was goed, niet te veel drukte om je heen en de bediening had zichtbaar plezier in het werk. Er zat precies genoeg tijd tussen alle ''onderbrekingen'' van de bediening, waardoor een goed gesprek niet constant onderbroken werd. We kregen prima uitleg over het vlees, en het was echt leuk dat we zelfs ons eigen vleesmes mochten kiezen. En dan het eten ... Het was echt absoluut het allerbeste stukje vlees wat ik in mijn leven geproefd heb! Ik had de entrecote, medium rare gebakken (hij zat tegen rare aan maar dat was misschien wel beter). Gewoon een klein beetje peper en zout en er was niks extra's nodig. De truffelrisotto als bijgerecht was ook heerlijk, zelfs de frietjes smaakten uitstekend. Echt een aanrader. Als je iets minder geld hebt (het is aan de prijs), dan kun je het doen met 2 gangen zonder wijn, of let op de speciale acties en menu's die Just Meet zelf regelmatig aanbied. Het is zeker het geld waard, dus ik raad iedereen aan even te sparen :)
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Enorme gin-kaart, uitstekende wijnen, heerlijk vlees en een menu naast de a-la-carte opties om t betaalbaar te maken... Oh ja en n super-service! Fan!
hildea .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Dit was inmiddels de 3e keer bij Just Meet. Als we in Leiden zijn, is Just Meet onze favoriet. De bediening is zeer vriendelijk. De gerechten worden goed toegelicht en er is veel aandacht voor de klant. Het eten is erg lekker en de bijpassende wijnen passen ook echt heel goed bij de gerechten. Genieten, dus!
Sem B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De dry aged sirloin was voortreffelijk. Superleuke bediening. Nuria bedankt voor je goede zorgen. Toppie!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Perfecte prijs/kwaliteitsverhouding en een groot compliment voor de bediening die met liefde over haar producten sprak! Het eten was erg lekker, leuk ook hoe Just Meet is ingericht. Ik kan iedereen die van vlees houdt aan raden om hier te gaan eten.