Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten . Bediening erg aardig en voorkomend. Vlees was precies goed gebakken.
Wij komen met plezier hier weer terug.
swanenburg66 .
Esther K.
sylviaenrob .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
we hebben een super avond gehad. Zeer vriendelijk en accuraat personeel! niet alleen de bediening maar ook de uitleg en de extra aandacht was erg gastvrij! En het diner was uitmuntend, goede kwaliteit, gevarieerd en erg goed samengesteld. Een echte aanrader!
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het was een genoegen om bij Just Meet te eten. Ik was met een vriend voor zijn 30ste verjaardag. Het eten was was puur en lekker. De sfeer is goed en ik zal zeker terug gaan.
jaaphoogbruin .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Uitstekende bediening. Prima eten. Slechts twee gerechten zonder vlees op het menu (jammer voor de niet vlees eters). Goede inrichting en je zit niet op elkaars lip. Heerlijke wijnen.
Eis C.
pj.heemskerk .
Barry W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Enthousiaste bediening met een grote gin & tonic selectie.
Vlees is erg goed, geslaagde avond gehad met een zakelijke groep van 7 personen
patrick_buel .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wederom heerlijk gegeten, leuke gerechten samengesteld door de koks in de open keuken, zeer gezellige ambiance. Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
Nila B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening was heel vriendelijk . Het restaurant heeft een hele gezellige uitstraling . Wat ook erg leuk is dat bij ieder gerecht verteld wordt wat alles is en wat er allemaal in zit. Echt een aanrader en wij gaan zeker nog eens terug.
kedalon .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
wij hebben super genoten, alles was heel erg goed. Hele leuke bediening, met goede uitleg over de producten.
Zeker voor herhaling vatbaar
Maarten O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het was (zoals altijd) weer genieten bij Just Meet. Het eten heerlijk, prima wijnen en de service uitstekend (met oog voor detail). We waren met AH en wilden voor het voorgerecht graag een alternatief van de kaart ivm een allergie. Geen enkel probleem met een kleine toeslag. Heel fijn die flexibiliteit. Mijn vrouw was jarig en kreeg nog een leuke attentie mee. Het was dinsdagavond en het restaurant zat bijna helemaal vol. Terecht! Ga vooral zo door.
Hessel T.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goede kwaliteit wel erg vleescentraal.
marie-louise S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij hebben hier gegeten op Vaderdag met onze vier kinderen met de AH-restaurantactie (ieder tweede menu gratis). Het restaurant is heel smaakvol ingericht en het personeel is bijzonder aardig en kundig. Waar andere restaurants met een actie nog wel eens kleinere porties serveren of het menu zo aangepast hebben dat het echt niet voldoende is, is dit bij Just Meet echt niet het geval. Het eten was werkelijk heerlijk en de porties normaal. Een aanrader!
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijke steaks, vriendelijke service en mooie uitstraling. Zeker de steaks uit de rijpkast zijn aan te bevelen. Kortom een geslaagde culinaire avond!
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Viel zeker niet tegen. Was zeer smakelijk. Enige puntje van "kritiek" zou kunnen zijn het vlees wordt op een groot bord geserveerd zonder versiering. Oogt het vlees zeer klein en kaal.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Perfect eten en een super vriendelijke bediening! Hadden verstand van het eten en wijnen. Komen hier zeker nog een keer terug.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Tafeltje vrij klein voor 6 personen. Bediening laat soms steken vallen, zeker naarmate de avond vorderde ( vermoeidheid?)