Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Carpaccio van Black Angus, truffelcrème, gemarineerde paddenstoelen en oude Rotterdamse
      Rosbief van tonijn, schuim van Ras el Hanout, gepofte quinoa, zoetzure biet
      Krokant gebakken kalfssukade, piccalilly en kalfsjus
  • Hoofdgerechten
    • Black Angus “Sirloin”, verse friet, groene salade en jus van kalf vlees
      Gebakken rode poon filet met antiboise van tomaat en olijf
      Black Angus “Rib Eye 28 dagen DRY AGED” meerprijs €6,00 p.p.
  • Nagerecht
    • Bread and Butter, suikerbrood, boerenjongensijs, appelcompote
      3 Boerenkazen, vijgenbrood, compote en druiven
      x

Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Marianne O.
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Heerlijk gegeten, mooie locatie en bijzonder vriendelijke bediening. Absolute aanrader voor vlees, wijn en gin liefhebbers!
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
zeer attente medewerkers bij alle contacten. Goede toelichting op de keuzes op de kaart en kunnen er ook van afwijken als je iets anders wilt.(in ons geval een dessert).
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Mede door Leonie was het weer een feestje. Iedereen heel erg bedankt voor de geslaagde avond.
Nora K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Weer als gewoonlijk heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, super lekker toetje, komen gauw weer terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Altijd een zekerheid: top!
Eddy L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten en leuk om personeel zo passievol over hun product te horen praten en je te adviseren in wat je gaat eten. Het eerste restaurant waar jezelf een steak mes mag uitzoeken uit een behoorlijke verzameling.
Kortom een aanrader!
Marja K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij hebben hier een ah menu gegeten en alles was uit de kunst. Gewoon eerlijk heerlijk
Peter J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten met AH zegels, heel vriendelijke en kundige bediening!
Marc J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Met een AH bon hier twee 3 gangen menu's gedaan. Erg lekker eten, erg leuke ambiance en bediening. We hebben verschillende keren eerder zo'n AH bon gebruikt, maar nog nooit was het totaalplaatje zo goed als hier. Het enige minpuntje is dat we de verkeerde fles wijn kregen (we bestelden een Italiaanse, we kregen een Spaanse, wat we zelf ook pas tijdens het 2e glas opmerkte, want deze wijn was ook lekker).
Ineke N.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Voorgerecht heerlijk tonijn carpaccio heerlijk ribeye ook lekker. Vriendelijke bediening. We hebben genoten wijn was ook lekker
Laura V.
Echt heerlijk gegeten!
Elly S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten met veel aandacht voor de klant. Alle onderdelen waren echt lekker. Óók de bijgerechten
Piet H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Entourage en eten, met name de rundvleeesprodukten, van hoge kwaliteit evenals het (bedienend) personeel.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening.
Voor herhaling vatbaar!
Laura D.
Heerl
R.G. W.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Ik ben mede afgegaan op de recensies. Die waren heel positief dus heb ik voor dit restaurant gekozen.We hebben er met z'n vieren gegeten. Geen spijt van gehad. Voor de niet-vlees liefhebbers was er ook vis. Wij hebben voor een drie-gangen menu gekozen met een tussengerecht. Bijzonder lekker en meer dan genoeg. We zullen vaker komen in dit restaurant.Kortom: aanbevolen!
Hans H.
Zie boven!!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Vantevoren lekker biertje aan de bar mogen doen.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening super gastvrij.
Kom zeker nog terug.