Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,1
9,4
Ron R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
De meat was goed, maar de meet, de bediening was gehaast en niet erg vriendelijk. De WC was wel schoon, maar wel heel erg klein.
lida D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Geweldig verrast door aanbod extra tussengerecht die verrukkelijk was.
Wij komen terug om het tussengerecht nogmaals te eten
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Vorig bezoek beter,dwz nu zeer jeugdige bediening,onzeker met een mindere uitleg dan de eerste keer!
Frequentie aan tafel komen erg goed!
Heerlijk gegeeten,iedereen moet leren!
Maria A. M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Opnieuw heerlijk gegeten via AH rest. actie. . Goede service. De producten zo ook de bijbehorende wijn op het menu zijn deskundig toegelicht. Genoeg keuze vanuit het samengesteld AH actie menu. Leuk weer je eigen steakmes uitkiezen. Een toprestaurant waar je graag terugkomt en zeker om aan te bevelen.
John W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
zaterdag 12 augustus een TOP-avond gehad.
Goed vlees, goede wijn & goede service. Wij komen snel nog eens terug.
Absoluut een aanrader!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen, we kregen uitleg van het menukaart van A.H actie, helemaal geen aparte behandeling. Tijdens het eten komen ze vriendelijk vragen hoe het smaakt. Nou... het was heerlijk!! Sommige smaken moet ik wel even wennen, maar dat was gauw over. Zij hebben oog voor de klanten. Toen we daar waren werd het steeds drukker en een van de jonge dames vroeg of wij bezwaar hadden of wij iets langer op de volgende gang wilden wachten, we maakten geen bezwaar want dan kunnen we even rustig het eten 'laten zakken'
Echt de moeite waard om te gaan, ik hou dit restaurant op mijn lijstje om nog een keertje te langs te gaan.
ad U.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Haalde niet hetzelfde niveau als de vorige keer dat wij hier waren.
Het vlees [biefstuk] was te dik en dus nel koud.
Toch een fijne avond met de familie.
rowywerf .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Voor de tweede keer langs Just Meet geweest en ook deze keer was het weer heerlijk. Met professioneel personeel vol van kennis, heerlijke gerechten en een mooie selectie aan wijnen. Ook echt super dat de kazen binnen het selectiemenu van de Albert Heijn actie vallen en je daarvoor ook niets extra's voor hoeft te betalen. Dat ben ik nog nauwelijks ergens tegen gekomen. Een echte aanrader dus!
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Gegeten met de AH actie. Ik geef niet snel een 10, maar alles was perfect. Jammer dat er geen vestiging in Eindhoven zit. Sirloin was geweldig. Goede service en uitleg, zelf je steakmes uitkiezen, mega lange Gin Tonic kaart. Helemaal super.
Jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hele leuke ambiance, vriendelijk personeel, goed eten (ook mooi opgemaakt), goede hoeveelheden. Geen negatief punt kunnen vinden!
M W.
jeany L.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voor het eerst hier gegeten. We hadden gegeten met de AH actie. Eten was goed. Bediening was correct. Het was een hele beleving. Over een paar weken ga ik weer eten. Een aanrader dus!
bramflippo .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten. We waren hier eerder geweest, opnieuw een succes.
Leuk restaurant, leuke professionele bediening, goede en nuttige informatie over wijnen en keuzes.
Bijzonder om de verschillen tussen de soorten aged steak te proeven.
Paula G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima klaargemaakte, niet te grote porties vlees. Fijne niet te ingewikkelde salade en heerlijke frieten erbij. Toetjes fris of zoet, erg lekker.
Veel jonge mensen eten hier, maar toch was het niet te luidruchtig om ons heen. We komen zeker terug.
Marguerite B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wederom heerlijk, goed en gezellig gegeten. Bediening is uitermate vriendelijk en kundig. Maaltijd was verrukkelijk. Heb hier vaker gegeten, het verveeld nooit! Echte aanrader!
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten!! Tonijn vooraf was uit de kunst en de bavette was om t zuigen!
en het toetje was van abrikozen, ook al heerlijk.
Yves G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Een geweldige locatie en sfeervol ingericht. Daarnaast was de bediening erg vriendelijk en waren de gerechten verrukkelijk. Zo'n stuk vlees als hier krijg je nergens!!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten met fijne bediening! Verhoudingsgewijs lijkt de prijs van de wijnen ten opzichte van het eten wat hoog.
cvroege .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten en uitstekende service! Goede kwaliteit vlees. Het restaurant is heerlijk rustig, maar zeker niet te. Behulpzame bediening met veel kennis over de kaart en wijn. Wij komen zeker een keer terug!