Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
PUURENECHTGOEDETEN .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Gijs N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima restaurant, goede uitleg over wat er zoal te bestellen valt (en wat er niet meer voorradig is). Mooi stuk vlees van een Spaans rund, uitstekend bereid. Lekker flesje wijn erbij, een Chianti.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Wij stonden een half uur te vroeg terwijl restaurant nog gesloten was in de regen voor de deur. Wij werden toch allerhartelijkst ontvangen en naar onze tafel gebracht waar wij gelijk konden genieten van een heerlijk wijntje.
Personeel liet eigen eten staan. Wij hebben heerlijk gegeten en zijn uitstekend bediend.Niets te merken van de AH actie. Alle lof en zeker voor herhaling vatbaar.
Ruud O.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Heerlijk gerecht, eerlijk en kwaliteits producten welke met liefde bereid worden, en dat proef je.
Al het personeel is op de hoogte van de producten die verkocht worden en weten hier ook een mooi kloppend verhaal bij te vertellen.
Zeker een aanrader om hier te eten.
moniek S.
E.R. M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Voor het eerst met vrienden gegeten bij just meet,was fantastisch. Goede vlotte en kundige bediening. Wat erg leuk was is dat je je mes voor bij de steak uit een assortiment van messen mocht kiezen. Vind het een aanrader en kom er zeker een keer terug bij dit restaurant.
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Voor de 2e keer wezen eten bij dit restaurant. En wederom heerlijk gegeten. De bediening is echt top, ze weten waar ze over praten. Goede uitleg over de kaart en het vlees.
Als voorgerecht hebben we de plate Just Meet genomen. Een proeverij van diverse heerlijke gerechtjes. Zelf zijn we niet echt visliefhebbers (ik net iets meer dan mijn vriend). Maar de gerookte zalm is zelfs lekker voor mensen die normaal gesproken niet van vis/zalm houden. En de bitterballen zouden ze ook los moeten verkopen als voorgerecht, zo lekker!
Als hoofdgerecht hebben we de cowboysteak genomen van het runderras "simmertaler". Van tevoren wordt het stuk vlees getoond en kan men kiezen of hij gebakken wordt of gegrild. Wij hebben de keuze gelaten bij de chef. Een leuk kleinigheidje is dat je zelf een mes mag kiezen waarmee je je vlees gaat snijden. Voor het nagerecht hadden we geen ruimte meer. Maar bij mijn vorige ervaring had ik deze wel genomen. Het chocoladedessert, ook heel lekker (wel machtig). Deze keer een cappuccino genomen. Nu zijn we beide erg kritisch wat betreft een cappuccino. Aangezien mijn vriend nog zelf net niet zijn eigen koffiebonen brand. Vaak wordt een cappuccino erg verpest en met name de melkschuimlaag. Maar dat ging hier helemaal goed, dus we waren erg tevreden :)
De tijd ging trouwens ook erg snel. We hebben er in totaal 2 uur gezeten, maar dit voelde veel korter.
bart-hoek .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Op aanraden van vrienden zijn we naar Just Meet geweest, en het was zelfs nog beter dan verwacht. Het restaurant is goed ingericht en zeker niet te vol of te rumoerig. De bediening was uiterst vriendelijk en wist heel veel over alle gerechten op de kaart, ook was alles goed geregeld. Het eten zelf was echt heerlijk. We hebben 3 gangen lang genoten van de mooiste en lekkerste gerechten. Ik zal Just Meet zeker ook aanraden aan iedereen!
Moos D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Helemaal blij, heerlijk gegeten en binnen mijn macro's
Bitch01 S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Gisteravond voor de 2e x bij Just Meet gegeten. Opvallend goed gastheer/vrouwschap. De liefde voor het product wordt door zowel keuken en bediening uitgedragen. Het eten was weer heerlijk en van de botten die over zijn van de cowboysteak wordt op dit moment een bouillon getrokken. Een sausje dat niet op de kaart staat? Geen probleem. Wanneer er als 'dessert' een warme chocolademelk gewenst is wordt dat 'gewoon' gehaald. Met recht Service met hoofdletter S. Dank team van Just Meet
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Altijd een genoegen. Menu was uitstekend; gin heerlijk. Service deze keer wat minder attent: het was druk. Snel weer.
Marike H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Lekker eten, goed verzorgd, niet duur en buitengewoon attente en prettige bediening. Zonder opdringerig te zijn wordt alles in de gaten gehouden.
Marc A.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Voortreffelijk vlees. Heerlijk bereid, precies goed. Kleine kanttekeningen:
Tegenvallende bijgerechten.Side salade te weinig dressing, patat bleek en weinig smaak. Service erg hartelijk en zeer vakbekwaam. Het zelf mogen uitzoeken van je steak mes een leuke extra. Al met al een zeer positieve ervaring, komen absoluut terug.
Sofie T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, lieten je de puurheid van vlees helemaal proeven. Super leuke bediening door Roos Kralt, die heel veel kon vertellen over het eten, de zaak en de verschilde gins. Heerlijke avond!
Lotte805 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Het eten is echt super lekker en op hoog niveau bereid. De service is echt heel goed. Ik voel me altijd op mijn gemak. Personeel is erg vriendelijk en nemen de tijd voor alle vragen.
Mijn vriend en ik komen hier altijd heel graag.
dietman .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Mooie steakhouse ambiance.
Heerlijk voorgerecht van verschillende spijzen (ook zalm en tonijn). Een sublieme wijnkaart met een uitgebreid assortiment mooie wijnen. Veel keus uit mooie druivensoorten. Bediening echt geweldig! Uitleg bij de menukaart en elk gerecht en tussen de gangen door de vraag: Of alles naar wens is?. Werkelijk subliem.
Mooie tournedos gegeten en mijn partner zeebaars (geweldig dat er voor een steakhouse toch ook voor de niet vlees liefhebber vis op de kaart staat).
Ga hier zeker binnenkort terugkomen en in mijn vriendenkring reclame maken.
PS. Perfect rolstoel vriendelijk.
anne C.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben een fantastische avond gehad bij just meet. Een hele vriendelijke bediening die echt de tijd voor je neemt. Een prachtige inrichting van de ruimte. En het bangrijkste is natuurlijk het vlees. We hebben intens genoten van het vlees, de wijn en de bijgerechten. Echt een aanrader mocht je in leiden zijn.
Jorie D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk stukje vlees gegeten voor een goede prijs!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Van begin tot eind een goede ervaring. Vrouwelijke bediening was wat behulpzamer en gastvrijer, meer uitleg en service dan de mannelijke. Rest top!