Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Remco S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Personeel geeft zeer uitgebreide uitleg over alle soorten vlees . Super veel aandacht voor de klant!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Leuke ambiance en zeer goed eten. De bediening was super. Leuke creatieve gerechten en ideeën. geweldig!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Na via de AH restaurantbonnen kennis te hebben gemaakt met Just Meet, wilden wij graag terug. Goede sfeer, zeer vriendelijk personeel en héérlijk eten. Hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier gaan we zeker vaker heen!
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een gezellige avond in een sfeervolle ambiance met collega's. We hebben het erg naar ons zin gehad. Het eten was fantastisch. Sommige toetjes waren wel wat fors na veelal grote hoofdgerechten. Maar zeker voor herhaling vatbaar!
Marvin H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Eten smaakte prima. Alleen voor die prijs wat meer verwacht (quantitatief).
patricia S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Het enige wat een beetje minder was was dat we werden aangevallen door fruitvliegjes. Verder prima service en uitstekend gegeten.
Damir S.
Uitstekend!
Amy D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Super service en lekker eten. Komen zeker terug!
M. V.
Attente ontvangst.
Prima gegeten, goede en gemoedelijke sfeersfeer, attente en vriendelijke bediening bediening.
Kortom: Genoten!
Debby I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk mals vlees en lekkere wijn. Goede bediening met verstand van het eten en de wijn.
Maurice P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De nadruk ligt hier heel duidelijk op het vlees, maar dat weet men zeer goed te bereiden. De bijgerechten zijn letterlijk bijzaak. Dit was het eerste restaurant (voor mij) waar men ook een "messenkaart" had.
IngeTikus .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Op het eten was voor de zoveelste keer nauwelijks iets aan te merken. Service ook nu weer uitstekend hoewel er een klein steekje was laten vallen. Geen likeurtje bij het dessert hoewel besteld. Verder dus uitstekend.
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Perfect restautant. Aardige en vriendelijke bediening. Genoeg tijd tussen de gerechten en het eten was als vanouds perfect.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was heerlijk en aardige bedienng
V A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We hebben in Just Meet op dinsdag geweest, het was vrij rustig. Het restaraunt heeft een goede service and lekkere steaks.
Björn O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Genoten van het (h)eerlijke eten. Personeel heeft zeer veel kennis over de gerechten. Wij konden de persoonlijke aandacht van het personeel ook erg waarderen. Zeker een aanrader, en wij komen ook gegarandeerd weer terug.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vriendelijk en kundig personeel. Heel lekker eten!
Aylan M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heel lekker gegeten en heel goed geholpen. Zeker een aanrader! Alleen had naar mijn mening bij de crème brulee het ijs ernaast in plaats van erop gemogen. Verder heel goed en lekker!
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Mooi ingericht restaurant. Zeer vriendelijk ontvangst, er werd goed mee omgegaan dat mijn tafelgast flink vertraagd was.
We kozen voor de cowboy steak om te delen. Wat een perfect gegrild stuk vlees! Als vleesliefhebber was dit helemaal naar mijn smaak. Niet alleen voor het vlees, maar ook voor de vriendelijke en ervaren bediening een restaurant om vaker te bezoeken.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke en attente bediening. Eten erg lekker en verzorgd, vooral hoofdgerechten (kwaliteit vlees uitstekend). Toetje (crème brulée) lekker maar heeft alle liflafjes erbij niet nodig. Verder restaurant absolute aanrader!