Over restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eric O.
M D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
het was gezelig en lekker koos
Stephanie H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Alles was goed en verrassend qua smaak en opmaak. De bediening was enthousiast en gaf op een leuke manier uitleg over het gerecht; de oorsprong en bereiding, en de bijpassende wijnen die geschonken werden. Voor ons de eerste maar zeker niet de laatste keer!
Drakootje .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super vriendelijke alerte bediening. Heerlijk gegeten met goede bijpassende wijnen. Gekozen voor extra 4e gang (sukade). Gezellig ingericht restaurant.
L V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Heerlijk en gezellig ge avond gehad

h
Judith G.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het AHactie menu was beperkt qua keuze, maar de gerechtjes waren heerlijk. Mals vlees. Voor mij als kleine eter genoeg. Ik kan me voorstellen voor een grote man een beetje weinig. Vriendelijk personeel.
Bneuteboom .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Ik vind dit het beste restaurant in Leiden waar ik tot nu toe gegeten heb TOP, gezellig, sfeervol, top eten, top bediening echt een aanrader.
Nico L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Erg lekker eten en een zeer professionele en vriendelijke bediening. Het was alleen een beetje lawaaiig. Kan de keuken en de bediening niets aan doen. Heerlijk gegeten en zeker een aanrader.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima prijs/ kwaliteit. Uitstekende wijnkaart. Het menu zou iets meer variatie mogen vertonen. De bediening was bijzonder goed. Een aanradertje.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Mooie locatie waar we met de AH-actie aten. Niet geheel tevreden over het menu: aparte smaakcombinatie in het tonijnvoorgerecht en heel matige jus bij het hoofdgerecht. Zonde, want het vlees was heerlijk mals en precies gegaard zoals gevraagd was. Alles kwam net niet helemaal uit de verf qua smaken, salade paste niet bij het hoofdgerecht, en de kletskop bij het nagerecht was te ver en wat bitter.
Wel complimenten voor de sfeer en uitstekende wijn.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Super gegeten, vriendelijke bediening erg leuk allemaal goed uitgelegd, zeker een aanrader !!!!!!!!
Hanneke T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Het eten was erg lekker, maar het toetje was helaas veel te veel, met pijn in m'n hart laten staan omdat we het niet opkonden.
Sofie W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Alles erg mooi verzorgd en uitstekende bediening. Eten was ook lekker. Wij zaten met de ah restaurant actie en dat was goed verzorgd.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Wat een geweldig restaurant. Van begin tot eind word je in de watten gelegd. Een ware beleving. Heerlijk vlees, heerlijke wijn. Hier krijg je een gevoel alsof je in een Sterre restaurant eet tegen een betaalbare prijs.
Evitap .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was weer heerlijk en de service top. Er wordt de tijd genomen en van alles over de wijn en eten uitgelegd. Helemaal super. Elke keer weer!