Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,3
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Natasja P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ontvangst was zeer prettig. Bediening was perfect. Kennis van de wijnen van de gastheer is zeer goed, er wordt passend advies gewelke wijn bij jouw smaak aansluit. Tevens zeer uitgebreide informatie over de menukaart.
Het voorgerecht, de tartaar was heerlijk, een goede combinatie v smaken en textuur.
Hoofdgerecht, de tenderloin was botermals. De cowboysteak zeer smaakvol. Perfect bereid.
Kaasplank, smaakvolle kazen, geen standaard stroop erbij geserveerd.
Kortom, een zeer geslaagde avond met heerlijk eten. Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een goed restaurant in Leiden.
lars.rezelman .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Echt heel goed vlees! Door voldoende bediening werd je heel goed geholpen en er waren lekkere speciaal bieren op de tap. Echt een aanrader, en ik ga er zeker vaker naar toe.
Gijs N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Lekker gegeten, precies goed, de hoeveelheid in de bakjes sla is wat weinig en mag best een beetje royaler.
Elaine H.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten , met groep van tien personen. Allemaal enthousiast !
Jermaine M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Voor het eerst bij Just Meet gegeten met mijn vriendin. Goede service en onwijs lekker gegeten. Erg vriendelijke bediening en goede uitleg bij de verschillende stukken vlees.
Paula F.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geweldig steak restaurant! Geweldig personeel en fijne ambiance! De moeite waard en zal dit restaurant zeker aan familie en vrienden aanbevelen.
Lianne J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg lekker eten, prima personeel en ook fijn om met kinderen te gaan eten.
PB S.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten (weer). De ontvangst was wat rommelig, maar het was dan ook behoorlijk druk (gelukkig gereserveerd). De bediening was prettig: vlot, maar niet opdringerig en menu prima toegelicht. Bijna vanzelfsprekend hadden we allemaal 'een stukje vlees': 2 keer tournedos (1 keer grill, 1 keer pan) en 1 keer rib-eye. Allemaal verrukkelijk met prima bijgerechten. De wijn was ook goed geadviseerd en lekker bij het eten. De toetjes waren ook nog lekker: jammer dat de pasta de nata op was... De sfeer was gezellig en druk: misschien wat rumoerig, maar daar hadden wij zelf ook 'last van' ;) Al met al zeker voor herhaling vatbaar!
Roos-lie H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Voor een Heerlijk stuk vlees met bijpassende wijn zit je hier prima! Ik kom hier zeker terug.
Vriendelijke bediening en goede service!
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij mijn vrouw en ik hebben een prima avond gehad.
Een dingetje ging niet geheel goed maar dat is prima gecompenseerd.

Leen van Gorkum
Laila B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige ambiance en bediening was top. Het eten werd snel geserveerd en dat terwijl we met een grote groep waren. Echt een aanrader.
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Op onze 31e huwelijksdag hebben we genoten van met liefde en kennis bereid vlees.
Het meisje dat ons bediende was erg vriendelijk en dacht met ons mee. Nog niet eerder in een restaurant zo'n top bediening meegemaakt!!
Gwen V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Fantastisch gegeten en goede bediening!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Een heerlijke avond waarbij het personeel zich van zijn beste kant liet zien. Duidelijke uitleg, prettige manier van bedienen en de benodigde humor. Het eten is zalig.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Lekker gegeten, goede service!!
Yvet V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Echt een leuk en gezellig restaurant! Goed eten, lekkere wijn en goede bediening! Leuk dat je je eigen mes mag uitzoeken!
Jeff J.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk eten en hele vriendelijke en goede bediening
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij waren zeer tevreden met de bediening en het eten
Alexander V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Ambiance en bediening waren prima. Van het vlees hadden we veel meer verwacht.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Was perfect! Lekker eten. Goede, vriendelijke, deskundige en enthousiaste bediening. Perfecte aandacht voor glutenallergie van partner. In een woord top!