Over het restaurant Just Meet

Steaks en wijn

Twee jonge horeca ondernemers openen medio april hun eigen restaurant, genaamd Just Meet. Het wordt een restaurant met heerlijke steaks, waarbij je goed wijnadvies krijgt. De twee ondernemers vullen elkaar goed aan: George Jasper is een gepassioneerde kok met oog voor kwalitatief goede en eerlijke producten, Luis Vicente is de allesziende gastheer met een uitgebreide kennis van wijnen en specialist in het serveren van gin, de trend van nu. De speciale ginkaart is daar het bewijs van.

Meer informatie over restaurant Just Meet

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,2
9,5

Jouw recensie over het restaurant Just Meet

Leen P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Eten was top, heerlijk vlees, bediening was prima met een uitstekende uitleg over drogen van vlees, sfeer uitstekend. Aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt.
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Top bediening en heerlijk eten! Aanrader voor als je van een goed stuk bereid vlees houdt!
Simone Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top avond gehad. Het eten was heerlijk. De zeer uitgebreide uitleg over het vlees (zonder het duurste te willen verkopen) werd ongekend enthausiast gebracht. Zelfs het brengen van de vleesmessen was bijzonder. Je bent hier echt te gast en wordt ondanks dat het druk is niet uit het oog verloren. Echt een aanrader!
Ellie R.
Top!
Heerlijk eten, een goede bediening en goed georganiseerd!
Dit restaurant is een aanwinst voor de stad Leiden!
Een aanrader.
Hubert S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Just Meet is een geweldig goed restaurant, met name als je van bijzonder goed bereid vlees houdt. De presentatie en uitleg over de herkomst en bereidingswijze is uitstekend. Ik kan dit restaurant aan elke vleesliefhebber aanbevelen!
liavduijn .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fantastische bediening. Heel vriendelijk en met veel leuke informatie over de gerechten en prettige persoonlijke aandacht. Leuke kleine gimmicks, zoals het zelf kiezen van een vleesmes uit een scala van messen. We hebben een heerlijke avond gehad, dank!
w. W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Alles was top. alleen die dubbelgebakken frietjes hè. dat past niet bij zo'n lekker dineetje. maar de attente bediening zorgde zelfs voor (letterlijk) vuurwerk bij het eten. was namelijk trouwdag (39 jaar).
Magda W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met AH-bon, prijs kwaliteit was uitstekend, het extra tussengerecht is
ook zeer aan te bevelen, het was heel goed, het hoofdgerecht - Bavette, zou ik iedereen aanraden,
goed van smaak en heel mals.
Wat betreft de wijnen ben ik niet zo tevreden, geen echt super lekkere wijn gedronken.
Sharida V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het restaurant heeft een mooie uitstraling en super leuk dat je ook het vlees kan zien in de braadkast. De bediening is profesioneel en super vriendelijk ook de kennis van de bediening was uitgebreid en leuk vertelt.
Het vlees en de vis was super goed op smaak met een mooie uitleg erbij. Heb nog nooit ergens zo lekker vlees gegeten.
Petra C.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Mag wel wat meer variatie in het menu . AH menu was vorige keer bijna hetzelfde. bij de patat mag wel iets meer mayo.
Bediening is goed en het is gewoon een gezellige tent.
Thalina T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hebben een bijzondere en speciale avond bij Just Meet gehad. Vanaf het begin voel je je er speciaal. Kleine details als je eigen bijzondere mes uitzoeken maken dit echt als een onvergetelijke avond. We hadden de Oostenrijkse Cowboysteak voor 2 personen en die was echt verrukkelijk. Als we weer in de buurt van Leiden zijn, gaan we zeker terug voor weer een bijzondere avond.
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ontvangst was zeer prettig met uitgebreide uitleg van concept en de kaart. Dit zette zich voort tijdens het serveren van de gerechten. De gerechten waren met grote zorg bereid en vielen bij ons zeer goed in de smaak. Er is duidelijk goed nagedacht over de gerechten. Er werd zelfs aangeboden of er behoefte was aan extra salade en/of frietjes (zonder meerprijs). Opvallend was dat er werd gevraagd of de tijd tussen de verschillende gangen korter of juist langer mocht zijn. Dat is ons niet eerder gevraagd en vonden we een prima service. Ondanks dat alle tafels bezet waren werd er voldoende aandacht aan de gasten besteed, zonder dwingend over te komen. Kortom, zeer aan te bevelen om hier te gaan eten.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Leuke ontvangst en prima uitleg van hetgeen we konden bestellen. De door ons bestelde rib eye werd an tafel getoond en was heerlijk. Dikke pluim voor het personeel!
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. De sfeer is goed wat geluid en licht betreft. De bediening was uitstekend.
bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Zijn nu voor de tweede keer geweest. Eerste keer zeer goed nu helaas iets minder.
Komen zeker voor een derde keer terug.
rene.smittenaar S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We gaan hier zeker nog een keer naar terug! Wat een fijne sfeer. Vrijwel alle wijnen ook per glas te krijgen. Vrijwel alles was perfect.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Het was de 2e keer dat ik hier ging eten met de ah diner aktie en het was weer top! Echt super lekker gegeten. Heerlijk vlees en de bijpassende wijn was ook top. Kortom, een geslaagde avond. We gaan zeker nog eens terug, ook zonder de ah bonnen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Super restaurant en service. Een fijne ervaring voor weinig geld. Door de kleine dingen die ze doen is het een top restaurant. Wijn bijschenken, het vlees rauw laten zien voordat je een keuze maakt, eerst de wijn proeven voordat je een fles koopt. Echt super!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017