Just-In eten & drinken

Gravenstraat 2 2691 AL 's-Gravenzande Nederland Kaart

Over restaurant Just-In eten & drinken

De combinatiekoning heet je welkom

Waar je ook voor komt, de jonge chef-kok Justin van Just-in maakt hoedanook een spectaculaire smaakcombinatie. Alles is op maat bij de lunch, diner, Aziatische avond of high tea, waarbij je huisgemaakte zoetigheden en hartigheden krijgt. Combinatiekoning Justin kan overal mee uit de voeten.

Meer informatie over restaurant Just-In eten & drinken

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wij hebben hier met 8 personen gegeten op een woensdag. Het 3 gangen verrassingmenu besteld en we waren zeer verrast. Nooit eerder hier geweest maar alles was echt top. Amuses tussen de gerechten en we zaten gezellig aan een vierkante tafel. We dronken er allemaal wijn bij en het was geen probleem om er een karaf kraanwater bij te serveren die ook steeds werd bijgevuld. Top!
Het lekkerste vond ik stoofvlees met wild en de groentes en stoofpeertjes erbij. Van alles heel weinig, maar wel heel veel variatie. Daarbij patat waar we ook weer extra van bij konden krijgen. Desert was voor mij persoonlijk te zoet, maar ook weer heel mooi geserveerd en van alles wat. Dit restaurant is echt een topper en als je wat te vieren hebt een geslaagd avondvullend uitje. Op woensdag en donderdag extra goedkoop, dus prijs kwaliteit waren we dik tevreden over.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Na nog niet zo lang geleden bij zusje Jasutin gegeten te hebben, gingen we afgelopen vrijdag met een groep vrienden bij Just In eten. We kozen allemaal voor het 5-gangen surprise menu met een wijnarrangement.

Het 5 gangen menu was goed op elkaar afgestemd, de gerechten zagen er prachtig uit op het bord, de wijnen pasten er ook erg goed bij. Het 5 gangen menu werd uitgebreid met een heerlijke amuse vooraf en een pre-dessert. We kregen goede volle glazen wijn voorgeschoteld (zo ook het bob-arrangement, die glazen hadden wel wat minder vol gemogen, rijden was niet meer verantwoord geweest). Het was een top avond!

De bediening is heel vriendelijk, er werden alleen wel wat foutjes gemaakt. Zo kreeg een zwangere vriendin (ondanks herhaaldelijk aangeven) een wijnarrangement voorgeschoteld, en kazen waarvan de bediening afraadde het te eten als je zwanger bent. Kleine aandachtspuntjes maar het zou de avond net naar een wat hoger niveau hebben getrokken.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Door tip van mijn collega die daar in de buurt wonen was ik afgelopen woensdag bij Justin gegeten. Op dit moment was er aanbieding van 3 gangen menu, maar ik had de 4 gangen menu gekozen en die waren lekker. Iets minder/aandachtpunten was de gebakken aardappel en de honingmayonaise bij het hoofdgerecht. Hierdoor werd gerecht uit balance. De prijzen waren iets hoger dan gemiddeld restaurant maar wij kregen kwalitatief product.
Agnes P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Heerlijk gegeten. Menu was verrassend en de bediening super. Allemaal enthousiast en warm. Lekkere wijn en volle glazen. Zeer aan te bevelen.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wij hebben weer ontzettend lekker gegeten. Onze favoriet was een tussengerecht van een belegde papadum. (Indiase kroepoek), zo heerlijk en smaakvol. Justin, Lia en Mark, jullie zijn Toppers!
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Tropische verrassing in een Westlandse omgeving

Vanavond hier heerlijk genoten van een 5 gangen menu. Elk gerecht was een surprise op zich, met zorg bereid en toegelicht tijdens het serveren.

Ik herken de soms negatieve recensies dan ook absoluut niet.

Misschien komt het de sfeer wel ten goede als er echte kaarsen aangestoken worden maar wellicht heeft dit met de brandveiligheid te maken/

Aadam .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Met vier personen (50+) het 4-gangen surprisemenu gegeten. De keuze en kwaliteit van de gerechten was in een woord fantastisch. Heerlijke smaken en smaakvol opgediend in een pallet van prachtige kleuren. Kwaliteit/prijs-verhouding uitstekend en de bediening vakkundig en vriendelijk. Een echte aanrader!
World Traveler .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Al jaren komen wij regelmatig eten bij Just-In. Of het nou tijdens een van de speciale Wine & dine- of Aziatische avonden is, of gewoon een avondje uit... De kwaliteit en de sfeer die dit restaurant consequent maar weer weet te leveren zijn (zeker in combinatie met de prijs) van verbazingwekkend hoog niveau! Een "gewoon" avondje uit bestaat namelijk niet bij Just-In. De gerechten op de kaart wisselen regelmatig en met het seizoen (hoewel wij bijna altijd voor het surprise menu gaan, absoluut een aanrader!), de combinaties zijn vaak zo doeltreffend dat je je afvraagt hoe iemand dit kan bedenken. Het leukste om te zien, is dat de kwaliteit gaandeweg alleen maar verbeterd lijkt te zijn. Nooit hetzelfde op je bord, alleen maar meer en betere wijnen op de kaart... En nog steeds blijft de sfeer die grotendeels door de vriendelijke en benaderbare bediening wordt neergezet, het best te beschrijven als huiselijk. Waar je bij restaurants van dit niveau vaak een correcte en zakelijke bediening verwacht, zijn ze bij Just-In gewoon normaal gebleven, in de positieve zin van het woord. Dit doet overigens niets af aan de kwaliteit van de bediening. Probeer eens een bijpassend wijn menu, en je zult zien hoeveel kennis er in huis is.

Als je hier nog nooit hebt gedineerd, ga het absoluut proberen. Je zult er geen spijt van krijgen.
Renegade .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik had als 'import' Breejedurper al veel positieve recensies had gelezen over Justin. Ook als ik er wel eens langs liep, waren ze, voor het raam in de keuken, al druk bezig met de voorbereidingen voor het diner. Dan kreeg ik spontaan trek en door de recensies hierboven werd ik nog nieuwsgieriger.

Samen met mijn vrouw ben ik er 3 oktober 2015 heen gewandeld voor het 4 gangen surprise-menu. Dat hadden we véél eerder moeten doen. Een leuk aangekleed en ingericht restaurant met een prettige bediening.

We kregen warm brood met 2 soorten boter en olijfolie, een bladerdeeg-achtig hapje met vis, rode poon op een bedje van diverse groenten en mango, een drankje met lychee, diamanthaas (top rosé gebakken) met allerlei groenten met m.i. zelfgemaakte patat en een dessert van huisgedraaid citroenijs, spekkoek, zelfgemaakte chocola en verse vruchten. Wat mijn vrouw opviel was dat het eten warm was, in tegenstelling tot andere restaurants waar het eten wel eens koud tot lauw wordt opgediend. De bediening wist over elk detail op je bord ook van alles te vertellen, leuk!

Echt een dikke vette aanwinst voor 's-Gravenzande, binnenkort eens de sushi proberen ...
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Gekozen voor het 6 gangen surprise menu. Smaaksensatie op en top, bij iedere gang weer een prikkeling op je tong. Een cress met champagnesmaak geweldig tot aan een champagne sloom, het ene overtrof het andere. Gezellige en vlotte bediening, ik had de indruk dat de moeder van de eigenaar ons hielp en die was een charmante gastvrouw ondanks het culinaire eten geeft het je een zeer huiselijke sfeer (geen opgelaten gevoel). Het huiselijke interieur past helemaal bij het complete huiselijk sfeertje.
Sander R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Wij hebben al diverse keren bij Just-in gegeten en eigenlijk altijd een heerlijke avond. Deze avond wat het thema Wine & Dine. 6-gangen menu met bijpassende wijnen. Heel origineel en vlot gebracht. Op het eten is gewoonlijk niets aan te merken. Veel variatie in smaken en mooi geserveerd. De wijnen waren ook origineel en hebben echt toegevoegde waarde voor een leuke avond. Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven, de etiquette van de bediening is niet heel consequent. Het laatste wat ik wil zien, is stijve formele bediening, maar als de borden links, rechts en voorlangs worden opgediend. Tja, dat kan beter. Er zou wellicht ook aan het begin van de avond iets meer uitleg gegeven mogen worden over hoe de avond eruit gaat zien. Maar goed, we hebben een heerlijke avond gehad en dat is toch altijd de regel bij Just-In.
Tsmeld .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Voor ons eenjarig huwelijksjubileum hebben wij hier gereserveerd. Van tevoren voor één van ons nogal wat allergieën doorgegeven. Dit is goed doorgekomen, want voordat we op de avond zelf iets bestelden, was de ober hier van op de hoogte, fijn!
Hierdoor werd de keuken wel op de proef gesteld om een drie-gangen surprise menu samen te stellen, maar ze zijn daar absoluut in geslaagd. Wat hebben wij genoten van élke gang die ons werd voorgeschoteld. Niet vaak hebben we borden opgediend gekregen waarin alle smaken zo ontzettend goed op elkaar afgestemd waren en elkaar bovendien ook nog eens versterkten.
Ook hebben we oprecht genoten van de toewijding en bevlogenheid van het personeel. Tijdens de avond kwam er een grote groep van bijna 30 mensen binnen. Ons werd netjes gevraagd of het goed was of er eerst voor de groep uitgeserveerd werd, waarna wij ons dessert kregen. Geen enkel probleem uiteraard, goed dat we hier in elk geval even van op de hoogte gesteld werden.
Puntjes van kritiek dan? Wat betreft het eten absoluut niet, een dikke 10! De witte huiswijn vond ik persoonlijk iets aan de zoete kant, meer keus hierin was fijn geweest. Verder vonden wij het decor niet passen bij de gerechten. Het decor kwam op ons als oubollig over, terwijl wij de gerechten juist heel modern vonden.
De prijzen liggen wat hoger dan een 'gemiddeld' restaurant. Echter, als je dit afzet tegen de kwaliteit, vonden wij dit het meer dan waard. De prijs-kwaliteit verhouding is dus prima!
We wonen niet in de buurt, dus dat is de reden dat we hier vermoedelijk niet zo snel meer zullen komen. De eerste aanbevelingen zijn echter al de deur uit!
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
10 April hebben wij hier gegeten . Er was een Asiatische avond . Het was een " all you can eat " avond maar dan 10 x beter . Je had de keus uit 44 verschillende maar zeer lekkere gerechtjes . De eerste 25 gerechtjes waren van Jasutin en varieerden van div sushi's ,nigiri's loempia met Eend,kip salades met gamba's ,beef,krokante kip enz De andere gerechtjes kwamen nan Justin , waaronder gelakt buikspek , kippedij met Japanse Panko ,saté ,porkpinda , bijgerechten zoals noedels ,gebakken rijst wat ik persoonlijk heel lekker van smaak vond . Wat verschillende dessert gerechtjes zoals chocolade taart,mango ijs ,yoghurt vanille-ijs enz . Je mocht per ronde 3 gerechtjes per persoon uitzoeken en dat de hele avond door , dat was heerlijk want vaak is er bij zo'n AYCE concept een tijdslimiet van 2 of 3 uur . Wij hebben 4 uur daar heerlijk genoten van al die overheerlijke en culinaire gerechtjes waarin je de liefde en passie van het koken van Justin en zijn team proeft . De restaurants Justin en Jasutin zitten onder 1 dak en zijn door de bar met elkaar verbonden maar beide gelegenheden zijn sfeervol en volgens het " thema " ingericht . De bediening is jong en moet af en toe nog wat leren maar zijn wel gemotiveerd en zeer vriendelijk . En dan is een " foutje" of missertje snel vergeven . We hadden al een paar keer bij Justin gegeten en vonden dat altijd heerlijk en zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar . Nu voor het eerst dit concept , zeer tevreden en ook voor herhaling vatbaar . En we gaan ook zeker een keer sushi halen want dat is ook mogelijk ,je kunt ook online bestellen en afhalen . . Hulde aan Justin en zijn Team !
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
We hadden een leuke tafel, vanwaar we alles gezellig konden overzien.
Het eten was, zoals altijd heerlijk. Zelf vond ik de wachttijd, na het tussen
gerecht, tot het hoofdgerecht, te lang duren, waardoor je eetlust wat
verminderd. Het personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje.
Profile000 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Met 54 (merendeels culinair verwende) gasten vierde ik mijn verjaardag bij Just-In. Ik had er alle vertrouwen in omdat ik eerder anoniem was wezen "vooreten" en dit diner ons prima smaakte. Op de avond zelf verliep alles volgens plan, de bediening was perfect en het 6-gangen keuze- menu was werkelijk voortreffelijk. Van alle gasten kreeg ik uitgebreide complimenten over de zeer smaakvolle gerechten. Mijn feestje was zeer geslaagd te noemen, mede dankzij de culinaire hoogstandjes en de gastvrije bediening van Justin met zijn onvermoeibare team.
Birgit L.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Samen met een vriendin hier gegeten. Gekozen voor 3-gangen verrassingsmenu. Was echt erg lekker. Onze wensen en voorkeuren waren perfect verwerkt in 3 heerlijke gangen. Alles was goed, en vooral het uitgebreide dessert was een verrassing. Vriendelijk en jong personeel. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Heerlijk gegeten bij just in! Mooie gerechten en goed in balans kwa smaak. De bediening was vriendelijk en goed, ze kwamen precies wanneer nodig. Kortom voor herhaling vatbaar!
Cora B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
We hebben weer heerlijk gegeten bij Just-in !
Aanrader is het verrassings menu, altijd top.
Je kunt er ook heerlijk lunchen
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Heerlijk gegeten! We lieten ons verrassen. Alles heeft de kok goed gecombineerd. De service was uitstekend. We komen snel weer terug.
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
We komen hier vaker maar vanavond voor het eerst een verrassings menu.Verrassend was het, goeie porties en de smaken waren zoals altijd geweldig.wat kan jij toch goed combineren, JUSTIN.
Je durft te combineren en alles vers .
De wijnen worden ook goed uitgelegd en er is een prima keus .Voorlopig blijven we bij je komen op eigen dorp, want jij bent de beste hier.