Juni Ontbijt en Lunch

6,8
6,9
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
mooi art deco restaurant alleen slecht afgewerkt.hightea besteld.kopjes waren vies en bestonden uit verschillende onderdelen,geen lepeltjes en de suikerpot bleef doorlopen.eenmaal besteld een 2-laags etagiere met 2 maal bananencake, cheesecake en een soort sconemuffin achtig ding.daarnaast zalmwraps,(1stuks, doorgesneden)zo groot als een halve duim met heel veel sla en de zalm moest er waarschijnlijk nog in groeien.daarbij een schoteltje met jam en houdbare room.waarschijnlijk alles zelfgemaakt maar onze hond zette zelfs zijn neus er niet aan.als verrassing voor mijn partner gedaan,wel nu nooit doen loopt geheid op scheiding uit.ronduit zeer bedroevend voor een veel te hoge prijs.(25)
Josefien_Wouda .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Via een kennis uit Den Haag in Juni terechtgekomen. Vandaag voor de tweede keer geluncht en andermaal heerlijk, verassend, rijk belegd broodje gegeten. Daarnaast is de koffie subliem. Zeker als je van een pittige, aromatische bak houdt een aanrader. Personeel vriendelijk, maar lijkt wat onderbezet (zaak ook niet zo groot, dus wellicht ook geen ruimte voor meer bediening) en dat leidt tot wat langere wachttijd. Maar als je de tijd hebt en bereid bent om even af te slaan vlak voor Paleis Noordeinde en de Molenstraat uit te lopen, dan wordt je culinair beloond.
Myrasander .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Eenvoudig maar huiselijke lunchroom. Heerlijke taart en goede koffie. Wij hebben ruim de tijd genomen, en dat is hier geen probleem. Het was niet te druk, dus we hebben nog een leuk gesprek kunnen voeren met de damevan de bediening.
J-iens .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Vanmiddag bij Juni gaan lunchen. We hadden allebei een clubsandwich (wel allebei een andere) en we hebben allebei met veel smaak gegeten. Naast ons werd een high tea besteld en dat zag er prachtig uit. Bediening oke, niet bijzonder. Klein zaakje met knus uiterlijk. Ik kom zeker terug voor de clubsandwich met kip.
Theeleuten .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Een High Tea voor 6 pers. (4 volw. en 2 kids) gereserveerd bij JUNI in Den Haag met HEMA Lekker Weg - High Tea voor 2 waardebonnen. Helaas was 1 van ons zessen verhinderd door een blessure, maar wat een service : Voor degene die helaas niet mee kon komen, werd het heerlijks ingepakt om thuis blij mee te maken (... en dat was ie !) De High Tea hapjes en de thee, waar de tafel al snel mee vol stond, waren heerlijk en voldoende om met een goed gevulde buik na een gezellige middag weer huiswaarts te gaan !
Kortom: Goede service, vriendelijk personeel en heerlijke hapjes ! Aanrader !
Jairo M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Erg lekker gegeten bij Juni gisterenmiddag. De quiche met feta en paprika was lekker en gezond. Er zat ook heerlijk gedroogd fruit bij. De bediening was attent en oplettend, het duurde echter wel iets langer vanwege de drukte. De decoratie vonden wij wat schaars. Al bij al was het een ontzettend leuke lunchroom!
Rardy .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Leuke " bric a brac" lunchroom in het oude centrum van Den Haag, het hofkwartier.
Ze hebben veel soorten thee en mijn moeder had een lekkere dikke soep met broccoli en courgette en ik een bagel met gegrilde groenten. leuk adresje als je daar in de buurt bent.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Leuke kleine eetgelegenheid in Den Haag die we regelmatig bezoeken als we hier zijn. Het rommelige karakter hoort er een beetje bij en de wachttijden kunnen wat langer zijn, waar we keurig op werden geattendeerd. Maar het eten was prima. Echt huisgemaakt en perfect van smaak!
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
High tea met een bon van gift for two. Het was druk dus we moesten vaak wachten tot we een nieuw potje thee konden bestellen. Bediening was niet alert. Lekker hartige hapjes en enkele zoetigheden. Het was helaas niet erg veel.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Roerei, ofwel 'scrambled eggs' zoals men het gerecht bij 'Juni' noemt, wat kan daar mee mis gaan? Veel dus, bewees men hier na een lange wachttijd, met een versie die deed verlangen naar het instantspul dat op de ontbijtbuffetten van bepaalde hotels staat te pruttelen. De thee (koud water gebruikt?) was ook al niet gelukt. Het is dat de bij het roerei meegeleverde bacon, toast en salade redelijk smaakten en dat later een stuk taart met walnoot en mascarpone ermee door kon: anders waren ons humeur en het cijferlijstje nog treuriger geweest. Neem vooral ook een zakdoek van thuis mee, want voor twee personen was er één papieren servetje. Jammer hoor, want op papier is dit zaakje met ambtenarenopeningstijden (van 9 tot 16.30) best leuk.
Suzie Q.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Met een Bongo-cadeaubon voor een high tea ben ik voor het eerst bij Juni geweest. Leuk zaakje, door de geverfde muren en de portugese tegeltjes tegen de bar doet het mediterraans aan. De theekopjes en bordjes lijken op de rommelmarkt bij elkaar gesprokkeld, geinig. Toch een zes voor het decor, dat komt door de akoestiek. Door de herrie is het moeilijk een echt gesprek te voeren, wat verder gaat dan gewoon koetjes en kalfjes. En dat is jammer, want door al het heerlijks wat je wordt voorgezet zou je het liefste uren blijven kletsen.
De thee was onbeperkt en werd per potje geserveerd, luxe dat we bij elk potje een andere smaak mochten kiezen. De hapjes waren erg lekker, overduidelijk huisgemaakt. Hier geen kant-en-klaar pakjes en zakjes gedoe. Wel heerlijke cakejes, warme hapjes met o.a. rucolapesto en spinazie, een mini-sandwich met gerookte zalm, scones met clotted cream en jam. Te veel om ineens op te kunnen eten, maar omdat je taarten etc. bij Juni ook kunt afhalen werd ons gevraagd of we de rest mee wilden nemen. De zakjes hebben ze al klaar liggen. Gelukje voor manlief, kon hij thuis ook nog proeven.
In de zomer hebben ze ook een terrasje op de stoep, daar ga ik zeker nog eens zitten voor een fijne lunch.
Barbara D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Wat een heerlijk tentje om te zitten. Gezellige sfeer, heerlijke broodjes en vrolijke meiden in de bediening. We hadden een lekkere lunch: broodje met oude kaas, gegrilde groenten en olijventapenade en een salade met bacon, blauwe kaas en artisjok. We kregen een uitgebreide uitleg over de nieuwe koffie die ze hadden en die smaakte erg goed naast een stukje carrot cake, gemaakt van paarse wortelen! Zeker een aanrader!
Sharyn V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Very friendly service although the kitchen took its time with our order as the place was jam-packed. I ordered a fantastic piping-hot bowl of pumpkin soup and when I told the kind waitress that I didn't eat wheat (so no bread) she offered to bring me a small salad on the side instead. My lunch was fantastic and so was the sandwich my friend had (with melted Taleggio eggplant, rucola pesto and tomato). Highly recommended!
H-Borne .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Mijn eerste ervaring met Juni was verrassend en zeer positief. Lekker gegeten, bijzondere gerechten en een ongedwongen entourage. Voor herhaling vatbaar dus. Maar helaas die herhaling viel flink tegen, de bediening is op zich aardig maar niet vakbekwaam en zeker niet enthousiast. Zonder dat we het wisten zaten we daar net voor sluitingstijd, maar goed we hadden ons broodje nog niet op. Tijdens het bestellen van het broodje werd ook niet gezegd we sluiten over... Maar nog geen 15min nadat we ons broodje gekregen hadden, werden de stoelen al op tafel gezet, zo'n 15 min voor sluitingstijd. Ondertussen werden ook andere gasten vriendelijk verzocht toch zeker geen minuut na sluitingstijd nog binnen te zijn. Hopend dat dit een incident was ben ik nog eens teruggegaan, maar weer eenzelfde soort vergelijking met bediening die je liever kwijt dan rijk is. Jammer want het eten is lekker en bijzonder.
Lekkerbek1968 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Naast ons hotel zit juni, leek ons leuk te ontbijten. Eenmaal binnen is het toch wat tuttig, je krijgt neiging je sandalen aan te trekken. We kozen voor scrambeld eggs, en ontbijtsandwich. Al met al; koffies heerlijk. Ontbijt ok, maar wat duurde het lang, we hadden echt geen haast maar dit leek ons niet nodig, irritant, jammer.
CIndy M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
broodjes zijn lekker. bediening is attent alhoewel we, na 2 personen om de rekening gevraagd te hebben, maar zelf naar de kassa zijn gelopen. ondanks dat zeker aan te bevelen.
Wendyyy .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Het was te druk, bediening had geen overzicht, 45 minuten na bestellen (waar we ook al 30 min op hadden moeten wachten) en nadat de gasten naast ons hun eten hadden gekregen, dat ze na ons hadden besteld, ben ik onze bestelling gaan cancellen: Paniek onder de serveersters: de bestelling was verkeerd weggelegd...

Uiteindelijk toch gewacht, was mijn broodje gegrilde groenten totaal niet wat ik verwacht had: ik denk aan aubergine, courgette tomaat. En ik kreeg sperziebonen en worteltjes, die volgens mij helemaal niet gegrild waren, maar gebakken.

Kortom: nooit meer!
Max H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
De gure wind joeg door de straat. Juni lijkt dan ver weg. Het was al een tijdje terug dat ik daar voor lunch was aangeschoven. Bij binnenkomst een warm welkom van het team. De kaart is niet uitgebreid, maar alles wordt gemaakt met verse ingredienten. En dat proef je. Een overheerlijke pompoensoep die we hongerig als vooraf bestelden, was bijna een lunch op zich. Gelukkig hadden we alle tijd van de middag en genoten we rustig van de heerlijke clubsandwich pittige kip en een mooie bol met een even klassieke maar lekkere chevre. Na een kop warme thee doken we de kou in. Komen we terug? Reken maar!
ChantalBruijn .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2013
Dit is een van m'n favoriete plekjes geworden! Het eten is tot in de puntjes verzorgd. Buiten de standaard gerechten zal je er ook gerechten vinden die je niet zo snel tegenkomt in andere restaurants.. Het grootste deel van het menu staat vast, maar een ander deel van het menu verandert dagelijks, waardoor je veel variatie krijgt!
Het aanbod is prima, de prijzen zijn gemiddeld tot laag en het is er gezellig om te zitten. Er zijn een beperkt aantal zitplaatsen, dus reserveren is wel aan te raden (afhalen is ook mogelijk).
Het personeel is erg vriendelijk en zorgt er voor dat je je thuis en welkom voelt.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Juni is een unieke zaak. Klein, knus met een originele kaart. Het voelt als een huiskamer en als je in de mood bent voor een heerlijk ontbijt of een high tea alsof je bij je oma ( die de beste taartbakster was) op bezoek bent en ook bediend wilt worden in een rustig tempo , door hele aardige en deskundige vrouwen die altijd bereidt zijn iets speciaal voor jou klaar te maken dan en alleen maar dan is Juni jouw zaak. Karin