Jun Indonesian Cuisine

Frederik Hendrikstraat 98 1052 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-207859185

Over het restaurant Jun Indonesian Cuisine

Met een grote glimlach word je hier welkom geheten. Jun Indonesian Cuisine is een Indonesisch restaurant midden in Amsterdam. Chef Edy eert de klassiekers maar daagt je uit ook eens iets nieuws te proberen, zoals de ayam woku-woku. Met de huisgemaakte sambal pedas kun je de gerechten zo heet maken als je wilt. De wijnkaart is met veel zorg samengesteld en sluit perfect aan bij de exotische smaken van onze gerechten. Elke drie maanden is er een nieuwe kaart!

Meer informatie over restaurant Jun Indonesian Cuisine

Tram 3, bus 18 en 21

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag vanaf 17:30

9,2
marco P.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk!!! Kwalitatief top gegeten, veel smaken die gecombineerd zijn met veel kleurrijke gerecht. Ook mijn kinderen hebben genoten!!!
olivier B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Superbe
Ruth D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Niets dan goeds! Aardige bediening, heerlijk eten. We hebben t erg naar ons zin gehad.
Frank N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eerste keer in de restaurant en absoluut een aanrader. Geen poespas bij de rijsttafel maar gewoon goeie en lekkere gerechten en geen maagvullers zoals pinda's en serundeng. De Saté kambing was van lamsvlees en erg lekker, bij navraag bleek dit met een goede reden; de kwaliteit van het geitenvlees was op dit moment niet optimaal dus koos men (tijdelijk?) voor lam. Ook de kip bleek van een uitstekende kwaliteit.
Een aanrader!
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Echt een heerlijke rijsttafel en ook nog eens flinke hoeveelheid. Had van mij iets meer pedis mogen zijn, maar dat snap ik gezien de toeristen. Vraag om de goede sambal.

Leuke moderne inrichting en heel vriendelijk personeel. Top avond.
Jean Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Altijd weer een feestje om hiet te eten. Heerlijk !!!
Amzah M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Authentiek Indonesisch eten met soms onbekende gerechten die regelmatig wisselen. De smaken zijn prima in balans. Hele vriendelijke mensen!
Jean Pierre M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Altijd erg lekker om hier te eten.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Aanrader!
Willy G.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De rijsttafel is heerlijk, de kip-rundvlees gerechten zijn zo verfijnd. Welk gerecht je ook neemt, steeds is het op een andere manier gekruid. De groenten zijn vers en precies "al dente". Een mix van paksoi, boontjes, taugé en kool.
Sympathieke bediening.
Yongky V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een geslaagde Kerst dinner met mijn schoonmoeder en de kids. We hebben heerlijk gegeten van voorgerecht tot aan de dessert. Zelf de kinderen vonden het eten erg lekker. Voornamelijk de sate kambing was mijn favorite.
chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Door de lovende recensies, ben ik hier komen eten en het viel erg tegen, nam Rijsttafel, Pangsit goreng (gefrituurde deeglapjes gevuld met kip & garnalen, en chili-gembersaus) deeg plakt en de vulling was nat, taaie garnalen, Jukut urap (roergebakken groenten met Balinese bumbu) overgekookt groenten met vlak smaak helaas, aardig bediening, geen leuk interieur
Dieuwke M.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vriendelijke mensen, gezellige sfeer. Het eten (vegetarische rijsttafel) was o.k. maar niet bijzonder. Mogelijk dat niet-vegetariers meer aan hun trekken komen. Na alle positieve berichten en als liefhebbers van de Indonesische keuken viel het ons wat tegen, eveneens vanwege de prijs-kwaliteit verhouding.
Jeanette K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Kleinschalig restaurant, rustige achtergrond muziek, strakke inrichting. Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam en ze kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en of er nog drinken nodig was. Het eten is echt heerlijk. Een echte aanrader!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel, een compliment zo schoon en netjes maak je niet vaak mee, TOP
E V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Opnieuw weer prima gegeten. Constante hoge kwaliteit prima service. Kortom aanrader!
Andre H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
De allereerste keer dat wij bij Jun eten en ik moet echt zeggen dat dit inderdaad, samen met Spandershoeve in Hilversum, het allerbeste Indonesisch restaurant is die wij, als familie, kennen. Top. First class.
Eten vers bereid, niet tientallen smaakjes en gerechten maar goed op elkaar afgestemde zaken.
Wij gaan zeker terug. Daarvoor hoef je niet voor naar Bali!
brimmeuk .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Op zaterdag 6 augustus 2016 heerlijk gegeten bij Jan en Edi. Edi kan heerlijk koken deze ervaring hadden wij een aantal jaar geleden meegemaakt toen zij nog in het bezit waren van een camping in Frankrijk. De ambiance is uitstekend, de bediening vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Uitstekende keuken en plezierige bediening. Extra pluspunt: een van de mensen van de bediening spreekt uitstekend Frans, hetgeen zeer plezierig was voor onze Franse vrienden die geen Engels spreken.
Maarten M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Top Indonesisch restaurant! Fijne service. Gerechten van top kwaliteit en erg authentiek! Reden om nog zeker een keer terug te komen! Een aanrader!