Julian's Eethuis

Grotestraat 3 5431 DG Cuijk Nederland Kaart

Over restaurant Julian's Eethuis

Een mix van de Italiaans en Aziatische keuken

Op zoek naar een restaurant om een avondje naar de Schouwburg in Cuijk, te combineren met een diner? Ga een keertje eten bij Julian’s Eethuis. De gerechten zijn Italiaans en Aziatisch georiënteerd en deze combinatie is zeer verfrissend. Als je benieuwd bent hoe het gerecht van jou keuze bereid wordt kun je plaatsnemen aan de paninibar en genieten van de heerlijke geuren die opstijgen uit de open keuken.

Meer informatie over restaurant Julian's Eethuis

Budi J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te eten, ons hoofdgerecht was Pizza, erg Lekker. Ik vond de soep( tomaten ) soep iets minder, mijn vrouw vond m lekker. Volgende keer nemen we iets Aziatisch
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten. Niets speciaals maar goede kwaliteits prijs verhouding, vriendelijk ontvangen, goede uitleg. Zeker leuk om eens terug te komen
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te gaan eten, goede bediening, kleine kaart. we hadden pizza als hoofdgerecht, volgende keer gaan we voor iets Aziatisch. Ik vond de (tomaten) soep iets minder, mijn vond m lekker.
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Viel ons 100% mee, want bij zo'n actie heb je toch vaak het idee dat de menu's aangepast zijn. Maar er was keus genoeg.
De bediening was prima, de accomodatie rustig en netjes en het eten voortreffelijk. Goed verzorgd, mooi opgediend en ruim voldoende.
We hadden diverse gerechten besteld en alle zes hadden we heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en wij willen nog wel eens terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke avond gehad met hele gezin. Goede aanvulling op toch al zeer uitgebreide aanbid in Ciuijk. Informeel en zeer toegankelijk
Angeliquehuijs .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten, nu met ons tennisclubje. Vooral de noodles met garnalen, mmm. Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
OlgaAb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Werden zeer hartelijk ontvangen. Alles werd perfect uitgelegd over het menu. Het eten smaakte prima, bediening heel goed en klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Fffoody F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was superlekker en goedkoop. Vriendelijke bediening. Huiskamer sfeer, klein en gezellig. We hebben genoten. Wij komen zeker terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht was voor mij te veel . Ik kreeg het keurig in een doosje mee naar huis!! Heb er de volgende dag nog heerlijk van gesmuld. Waar kom je dat nog tegen???
Complimenten, voor herhaling vatbaar.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit was niet onzekerste kennismaking met Julians. Wederom erg lekker gegeten.
Verrast door de lekkere pizza (die hadden we hier nog nooit gegeten..) Ook de wokgerechten, die we voorbij zagen komen, zien er erg goed en smakelijk uit. Die gaan we zeker nog eens uitproberen...!
Metzn2eneruit .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Door de AH actie zijn wij bij Julians Eethuis terecht gekomen.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Helaas bleef het voor ons daarbij:

Na ontvangst van de drankbestelling bleek er geen koolzuur meer in mijn cola zero te zitten.
Dit kan gebeuren als je met grote flessen werkt en heb om een nieuw glas gevraagd.
Bij het nieuwe glas zei de medewerkster nu moet u HET niet meer proeven.
Wat bleek: Wat spa rood in het glas en je proeft inderdaad weer prik.
Ik heb besloten hier niet over te zeuren en af te wachten op het eten.

De stokbrood met kruidenboter was een beetje verbrand.
Wij zeiden hier iets over maar werd niets mee gedaan!

Het voorgerecht bestond uit 2 verschillende soepen
De kippensoep was rijkelijk gevuld met kip, groenten en 3 eetlepels ZOUT.
Vwb de tomatensoep.
Dit was een verdunde pasta tomatensaus met beetje room.
Ons kind (6) liefhebber van tomaten soep zegt dit smaakt helemaal niet naar tomaten soep.
Hoe kun je 2 basissoepen verprutsen.

Wij kozen voor het hoofdgerecht voor de 3 gangen menu van EUR 27,50.
Daar moet je toch echt iets voor terug krijgen.

Ik koos voor in de koekenpan opgebakken niet malse spareribs!!! (dat zag ik toen ik gebruik maakte van het toilet)
Mijn vrouw voor de kip kerrie. Hier viel weinig op te merken maar de prijs kwaliteit verhouding behoorlijk scheef.
O ja de frietjes waren wel lekker.

Als toetje kregen we de groothandel ijstaart.
Gewoon lekker en niets op te merken, helaas niet zelf gemaakt.

Julian kan beter iets anders gaan doen.
Wij komen niet meer terug!!!
JeanienW .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We voelde ons erg welkom. Bediening was erg vriendelijk en deden hun best om het ons naar de zin te maken en dat is meer dan gelukt !
Heerlijke avond gehad, we gaan zeker nog eens
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het was lekker en goed eten het is rustig en sfeer vol bediening was goed en vriendelijk werken wel veel jongen mensen maar dat maakt het ook leuk ik heb zelf de penne diabola gegeten deze was zekker goed en lekker en lekker pittig

ik zou zeker hier nog eens terug komen prijs is goed en het eten is heerlijk
Tol???? H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eenvoudig, prijs kwaliteit verhouding is goed. De pizza's en loempiatjes zeer goed. De entourage is zeer eenvoudig. Bediening vriendelijk.
Gezin4 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We zijn hier geweest met de Albert Heijn restaurant actie en het was duidelijk waarom het tweede diner gratis is, het in het menu genoemde varkenshaasje was verdeeld over 2 borden, dus elk 3 medaillons.
Na anderhalf uur wachten kwam het hoofdgerecht pas en de daarbij bestelde consumtie's zijn in het geheel niet gekomen maar stonden wel op de rekening. De tafels om ons heen en ook de afhalers hadden overigens geen lange wachttijden dus het kan wel...
In tegenspraak met wat ons in eerste instantie verteld was, waren slechts de goedkoopste menu's, die van de kinderen dus, gratis!
De smaak van het eten was overigens goed.
Riekie C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Lekker en goed eten
Vriendelijke bediening
Gaan zeker nog een keertje terug
Zal het bij vrienden aanbevelen voor die prijs zeker de moeite waard
Jac.gerrits .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het eten en de service waren prima. De omgeving wat lawaaierig, omdat er weinig stof in de ruimte was om het geluid te dempen. Verder geen probleem.
Porties waren niet te groot of te klein.
R.goettsch .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Niet pretentieus , maar attent en goed verzorgd.
Het eten was smakelijk.
We gaan er zeker nog eens heen.
Dat lijkt me voldoende.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het is een klein eethuis zonder al te veel opsmuk. Het eten is goed en vers bereid maar voor een grote eter zijn de porties waarschijnlijk aan de kleine kant.
Wie op zoek is naar een vriendelijk en goedkoop restaurantje is hier aan het juiste adres. Wie zoekt naar een levendige ambiance in en rond een restaurant zal het hier misschien te basic en saai vinden..