Julian's Eethuis

Grotestraat 3 5431 DG Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Julian's Eethuis

Een mix van de Italiaans en Aziatische keuken

Op zoek naar een restaurant om een avondje naar de Schouwburg in Cuijk, te combineren met een diner? Ga een keertje eten bij Julian’s Eethuis. De gerechten zijn Italiaans en Aziatisch georiënteerd en deze combinatie is zeer verfrissend. Als je benieuwd bent hoe het gerecht van jou keuze bereid wordt kun je plaatsnemen aan de paninibar en genieten van de heerlijke geuren die opstijgen uit de open keuken.

Meer informatie over restaurant Julian's Eethuis

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:00
- Lunch vanaf 14:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker op het terras gegeten via de AH -restaurantactie, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.De pizza en hamburger smaakten prima.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel die goed vertelde hoe de actie in zijn werk gaat.
verder was het eten erg goed en de presentatie van de gerechten zag er netjes uit. zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer te gaan eten. al met al helemaal top en een gezellige avond gehad!!!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was niet duur, alleen de tomatensoep was helemaal niks. En wilde je gerechten van de AH kaart die ietsjes duurder waren moest je bijbetalen. Zet de gerechten van AH op de kaart en verder geen gezeur, weet je waar je aan te bent.
j. O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk geholpen, simpel eetcafé maar prima gegeten, lekkere tomatensoep. Alles wordt vers bereid. Schone toiletten met zeep en stapel handdoekjes. Ze hielden rekening met onze schouwburgkaartjes. Aan te bevelen!
Johannespeeters P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Charmant eetcafé met uitermate vriendelijke gastvrouw. De maaltijden zijn ietwat middel of the Roda maar beslist niet verkeerd, zeker als je de gunstige prijzen in aanmerking neemt. Gewoon gezellig als je een keer geen zin hebt om te koken.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vlotte, vriendelijke bediening , lekker eten rustige sfeer alles helemaal goed, met een prima prijs-kwaliteitsverhouding
Budi J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vanuit Groesbeek, zijn we speciaal naar dit restaurant gegaan omdat mijn Filippijnse vriendin graag filippijns wilde eten. Helaas bleek het dat je daar voor moest reserveren. Wel heel begrijpelijk omdat er niet zoveel vraag naar is, maar misschien handig om het duidelijker op de site te plaatsen. Het was ons niet duidelijk geworden.

Verder wat het eten betreft prima! De pizza zalm smaakte echt prima en het wok gerecht van mijn vriendin beviel ook goed.
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te eten, ons hoofdgerecht was Pizza, erg Lekker. Ik vond de soep( tomaten ) soep iets minder, mijn vrouw vond m lekker. Volgende keer nemen we iets Aziatisch
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten. Niets speciaals maar goede kwaliteits prijs verhouding, vriendelijk ontvangen, goede uitleg. Zeker leuk om eens terug te komen
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te gaan eten, goede bediening, kleine kaart. we hadden pizza als hoofdgerecht, volgende keer gaan we voor iets Aziatisch. Ik vond de (tomaten) soep iets minder, mijn vond m lekker.
Corry A.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Viel ons 100% mee, want bij zo'n actie heb je toch vaak het idee dat de menu's aangepast zijn. Maar er was keus genoeg.
De bediening was prima, de accomodatie rustig en netjes en het eten voortreffelijk. Goed verzorgd, mooi opgediend en ruim voldoende.
We hadden diverse gerechten besteld en alle zes hadden we heerlijk gegeten. Zeker een aanrader en wij willen nog wel eens terug.
E V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Leuke avond gehad met hele gezin. Goede aanvulling op toch al zeer uitgebreide aanbid in Ciuijk. Informeel en zeer toegankelijk
angeliquehuijs .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Weer heerlijk gegeten, nu met ons tennisclubje. Vooral de noodles met garnalen, mmm. Zal zeker niet de laatste keer zijn geweest.
OlgaAb .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Werden zeer hartelijk ontvangen. Alles werd perfect uitgelegd over het menu. Het eten smaakte prima, bediening heel goed en klantvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
fffoody F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was superlekker en goedkoop. Vriendelijke bediening. Huiskamer sfeer, klein en gezellig. We hebben genoten. Wij komen zeker terug.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht was voor mij te veel . Ik kreeg het keurig in een doosje mee naar huis!! Heb er de volgende dag nog heerlijk van gesmuld. Waar kom je dat nog tegen???
Complimenten, voor herhaling vatbaar.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Dit was niet onzekerste kennismaking met Julians. Wederom erg lekker gegeten.
Verrast door de lekkere pizza (die hadden we hier nog nooit gegeten..) Ook de wokgerechten, die we voorbij zagen komen, zien er erg goed en smakelijk uit. Die gaan we zeker nog eens uitproberen...!
Metzn2eneruit .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Door de AH actie zijn wij bij Julians Eethuis terecht gekomen.
Zeer vriendelijke ontvangst.
Helaas bleef het voor ons daarbij:

Na ontvangst van de drankbestelling bleek er geen koolzuur meer in mijn cola zero te zitten.
Dit kan gebeuren als je met grote flessen werkt en heb om een nieuw glas gevraagd.
Bij het nieuwe glas zei de medewerkster nu moet u HET niet meer proeven.
Wat bleek: Wat spa rood in het glas en je proeft inderdaad weer prik.
Ik heb besloten hier niet over te zeuren en af te wachten op het eten.

De stokbrood met kruidenboter was een beetje verbrand.
Wij zeiden hier iets over maar werd niets mee gedaan!

Het voorgerecht bestond uit 2 verschillende soepen
De kippensoep was rijkelijk gevuld met kip, groenten en 3 eetlepels ZOUT.
Vwb de tomatensoep.
Dit was een verdunde pasta tomatensaus met beetje room.
Ons kind (6) liefhebber van tomaten soep zegt dit smaakt helemaal niet naar tomaten soep.
Hoe kun je 2 basissoepen verprutsen.

Wij kozen voor het hoofdgerecht voor de 3 gangen menu van EUR 27,50.
Daar moet je toch echt iets voor terug krijgen.

Ik koos voor in de koekenpan opgebakken niet malse spareribs!!! (dat zag ik toen ik gebruik maakte van het toilet)
Mijn vrouw voor de kip kerrie. Hier viel weinig op te merken maar de prijs kwaliteit verhouding behoorlijk scheef.
O ja de frietjes waren wel lekker.

Als toetje kregen we de groothandel ijstaart.
Gewoon lekker en niets op te merken, helaas niet zelf gemaakt.

Julian kan beter iets anders gaan doen.
Wij komen niet meer terug!!!
JeanienW .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We voelde ons erg welkom. Bediening was erg vriendelijk en deden hun best om het ons naar de zin te maken en dat is meer dan gelukt !
Heerlijke avond gehad, we gaan zeker nog eens
Bart Z.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
het was lekker en goed eten het is rustig en sfeer vol bediening was goed en vriendelijk werken wel veel jongen mensen maar dat maakt het ook leuk ik heb zelf de penne diabola gegeten deze was zekker goed en lekker en lekker pittig

ik zou zeker hier nog eens terug komen prijs is goed en het eten is heerlijk