Julian's Eethuis

Grotestraat 3 5431 DG Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Julian's Eethuis

Een mix van de Italiaans en Aziatische keuken

Op zoek naar een restaurant om een avondje naar de Schouwburg in Cuijk, te combineren met een diner? Ga een keertje eten bij Julian’s Eethuis. De gerechten zijn Italiaans en Aziatisch georiënteerd en deze combinatie is zeer verfrissend. Als je benieuwd bent hoe het gerecht van jou keuze bereid wordt kun je plaatsnemen aan de paninibar en genieten van de heerlijke geuren die opstijgen uit de open keuken.

Meer informatie over restaurant Julian's Eethuis

a.boerboom .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Goede prijs kwaliteits verhouding. Leuk ingericht restaurant. Prima bediening. Zeker een bezoek waard. Jammer dat de straat was opgebroken maar daar kan de eigenaar niets aan doen.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten.En vriendelijk personeel.Wij komen zeker terug.
marij R.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
het was lekker zou het ook aan vrienden aan bevelen het was rustig en gezellig in gericht ik zou het zo houden was ook mooie over zichte luk
fffoody F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Het 3 gangenmenu voor 14,50 was boven verwachting. Zeker een keer terugkomen. Simple toch gezellig. Aan te bevelen.
joeycuijk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
het spijt me maar dit is niet waar ik de horeca bezoek dit is echt schande!, diepvrieshamburger zonder smaak veel vet echt niet lekker eigenlijk gewoon niet te eten eigenaar die de hele avond op het terras zit en het werk over laat aan de jongeren nee sorry hier kom ik nooit meer zal het ook afraden om hier heen te gaan
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben al meerdere keren bij Julian's gegeten... Gewoon lekker eten voor een eerlijke prijs...
Nu vrienden, die een goed restaurant weten te waarderen en die het nog niet kenden, meegenomen...
Ook zij hebben heerlijk gegeten...
Tot ziens!
m.oele2 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Erg vriendelijk personeel, snelle bediening. Voor de ah restaurantactie redelijke keus op de kaart. Ook de mogelijkheid om andere keuze te maken, dan wordt € 14,50 korting gegeven.
PLONIA .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben goed gegeten voor een redeijke prijs. 3 gangenmenu voor 14.50. door AH actie 2e 3 gangenmenu gratis.
Voor dit bedrag hebben wij brood/loempia's als voorgerecht, beiden een pizza gegeten. ijs was niet bijzonder.
tiny_thijssen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten was heel lekker, de bediening was perfect. Wij zullen zeker vaker daar gaan eten.
Echt een aanrader. De eigenaresse was heel aardig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. 14,50 voor een drie gangen menu. Bediening was erg aardig, we hebben niet lang hoeven wachten.
Alessandro B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De kwaliteit van het eten kan beter, maar is dan ook in verhouding met de prijs. De inrichting van het restaurant is prima. Het personeel is zeer vriendelijk.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Dat wij met de familie hier ieder jaar weer terugkomen zegt genoeg.
De keuken weet van eenvoudige gerechten toch een feest te maken.
wraycinq .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het diner was boven onze verwachting.Het 3 gangenmenu voor 14,50 was voortreffelijk.. Zeker een keer terugkomen. Een leuke gelegenheid om nogmaals te doen
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wil je een heerlijke pizza eten, dan is dit restaurant een prima keus. Gezellig ingericht, aardige bediening. Aanrader als je niet al te duur maar wel lekker wilt eten.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijke verse ingrediënten in een vriendelijke sfeer geserveerd.
lekkere dunne pizza's. prima huiswijn.
Prima zaak om te frequenteren.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prettige sfeer en gastvrije bediening Gezellig ingericht en heerlijk gegeten. De prijs was ook goed betaalbaar!

Voor herhaling vatbaar!
Margo A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Julian's eethuis, alles was prima verzorgd, het was een gezellige avond☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

We hebben heerlijk gegeten, alles was prima verzorgd, een gezellige avond.
moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker op het terras gegeten via de AH -restaurantactie, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.De pizza en hamburger smaakten prima.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel die goed vertelde hoe de actie in zijn werk gaat.
verder was het eten erg goed en de presentatie van de gerechten zag er netjes uit. zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer te gaan eten. al met al helemaal top en een gezellige avond gehad!!!