Julian's Eethuis

Grotestraat 3 5431 DG Cuijk Nederland Kaart

Over het restaurant Julian's Eethuis

Een mix van de Italiaans en Aziatische keuken

Op zoek naar een restaurant om een avondje naar de Schouwburg in Cuijk, te combineren met een diner? Ga een keertje eten bij Julian’s Eethuis. De gerechten zijn Italiaans en Aziatisch georiënteerd en deze combinatie is zeer verfrissend. Als je benieuwd bent hoe het gerecht van jou keuze bereid wordt kun je plaatsnemen aan de paninibar en genieten van de heerlijke geuren die opstijgen uit de open keuken.

Meer informatie over restaurant Julian's Eethuis

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 21:00
- Lunch vanaf 14:00

PLONIA .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij hebben goed gegeten voor een redeijke prijs. 3 gangenmenu voor 14.50. door AH actie 2e 3 gangenmenu gratis.
Voor dit bedrag hebben wij brood/loempia's als voorgerecht, beiden een pizza gegeten. ijs was niet bijzonder.
tiny_thijssen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Eten was heel lekker, de bediening was perfect. Wij zullen zeker vaker daar gaan eten.
Echt een aanrader. De eigenaresse was heel aardig.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. 14,50 voor een drie gangen menu. Bediening was erg aardig, we hebben niet lang hoeven wachten.
Alessandro B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
De kwaliteit van het eten kan beter, maar is dan ook in verhouding met de prijs. De inrichting van het restaurant is prima. Het personeel is zeer vriendelijk.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Dat wij met de familie hier ieder jaar weer terugkomen zegt genoeg.
De keuken weet van eenvoudige gerechten toch een feest te maken.
wraycinq .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het diner was boven onze verwachting.Het 3 gangenmenu voor 14,50 was voortreffelijk.. Zeker een keer terugkomen. Een leuke gelegenheid om nogmaals te doen
Carina B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wil je een heerlijke pizza eten, dan is dit restaurant een prima keus. Gezellig ingericht, aardige bediening. Aanrader als je niet al te duur maar wel lekker wilt eten.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijke verse ingrediënten in een vriendelijke sfeer geserveerd.
lekkere dunne pizza's. prima huiswijn.
Prima zaak om te frequenteren.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Prettige sfeer en gastvrije bediening Gezellig ingericht en heerlijk gegeten. De prijs was ook goed betaalbaar!

Voor herhaling vatbaar!
Margo A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in Julian's eethuis, alles was prima verzorgd, het was een gezellige avond☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

We hebben heerlijk gegeten, alles was prima verzorgd, een gezellige avond.
moniquelamaison L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker op het terras gegeten via de AH -restaurantactie, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteit verhouding.De pizza en hamburger smaakten prima.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel die goed vertelde hoe de actie in zijn werk gaat.
verder was het eten erg goed en de presentatie van de gerechten zag er netjes uit. zeker voor herhaling vatbaar om nog een keer te gaan eten. al met al helemaal top en een gezellige avond gehad!!!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was niet duur, alleen de tomatensoep was helemaal niks. En wilde je gerechten van de AH kaart die ietsjes duurder waren moest je bijbetalen. Zet de gerechten van AH op de kaart en verder geen gezeur, weet je waar je aan te bent.
j. O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vriendelijk geholpen, simpel eetcafé maar prima gegeten, lekkere tomatensoep. Alles wordt vers bereid. Schone toiletten met zeep en stapel handdoekjes. Ze hielden rekening met onze schouwburgkaartjes. Aan te bevelen!
Johannespeeters P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Charmant eetcafé met uitermate vriendelijke gastvrouw. De maaltijden zijn ietwat middel of the Roda maar beslist niet verkeerd, zeker als je de gunstige prijzen in aanmerking neemt. Gewoon gezellig als je een keer geen zin hebt om te koken.
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Vlotte, vriendelijke bediening , lekker eten rustige sfeer alles helemaal goed, met een prima prijs-kwaliteitsverhouding
Budi J.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Vanuit Groesbeek, zijn we speciaal naar dit restaurant gegaan omdat mijn Filippijnse vriendin graag filippijns wilde eten. Helaas bleek het dat je daar voor moest reserveren. Wel heel begrijpelijk omdat er niet zoveel vraag naar is, maar misschien handig om het duidelijker op de site te plaatsen. Het was ons niet duidelijk geworden.

Verder wat het eten betreft prima! De pizza zalm smaakte echt prima en het wok gerecht van mijn vriendin beviel ook goed.
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te eten, ons hoofdgerecht was Pizza, erg Lekker. Ik vond de soep( tomaten ) soep iets minder, mijn vrouw vond m lekker. Volgende keer nemen we iets Aziatisch
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima gegeten. Niets speciaals maar goede kwaliteits prijs verhouding, vriendelijk ontvangen, goede uitleg. Zeker leuk om eens terug te komen
Pierre S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Leuk restaurant om ff iets te gaan eten, goede bediening, kleine kaart. we hadden pizza als hoofdgerecht, volgende keer gaan we voor iets Aziatisch. Ik vond de (tomaten) soep iets minder, mijn vond m lekker.