Julia's Rotterdam

Stationsplein 9 3013 AJ Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Julia's Rotterdam

Tesse S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Ben net rond 22:15 een pasta wezen halen op centraal station deze julias is tot 23:00 geopend. Er was een nieuwe kaart dus even aanpassen aan wat je normaal besteld. Jonge bleef geduldig mijn bestelling af. Vervolgens was het keuken personeel niet erg blij met "nog een bon!?! ) normaal laat ik me niet snel kennen. Maar deze jonge maakte het bond. Andere klanten gaven mij gelijk waardoor de medewerker zich ook wel realiseerde dat hij te ver was gegaan met zijn uitspraken. Voorlopig zul je mij moeten missen als klant wat een onvriendelijkheid!!!
H. S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Een verrassend mooi restaurant met perfecte bediening. Onze lekkere driegangen lunch bestond uit: Kaviaar met krab, Zwezerik met pata negra en soufflé als dessert. Begeleid met een zalige Batard Montrachet wijn, kon het jaar niet mooier afsluiten. Een aanrader waar ik weer snel naar terugkom.