Julia's kitchen

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Julia's kitchen

Goed eten met een knipoog

Dit restaurant is gevestigd in Hotel De Bilderberg en is gericht op de Frans- Amerikaanse keuken met een knipoog naar de pure jaren 50. Door het dakraam en de grijstinten straalt het geheel veel rust en klasse uit. De menukaart is speels met tekeningen van pollepels erbij, maar wel gevuld met serieuze gerechten zoals klassieke escargots en clafoutis van pastinaak. Hele fijne prijs-kwaliteit verhouding!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Julia's kitchen

Jouw recensie over het restaurant Julia's kitchen

Mieke D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het was lekker maar niet super. Het stoorde me vooral dat de gerechten niet waren wat je zou verwachten, bijvoorbeeld franse uiensoep was een tomatensoep met wat stukjes ui in, limoen-pecan taartje smaakte nul komma nul naar limoen (eigenlijk enkel deeg) en kwam met een bol aardbei ijs van het ordinaire (veel smaak en kleurstof type) die er totaal niet bij paste. De boeuf bourguignon was gewoon stoofvlees en had echt geen rode wijn gezien. Teleurgesteld dus in het eten maar qua bediening geen klachten.
Femke K.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Zeer tevreden! De inrichting van het restaurant ziet er fantastisch uit en het eten was heerlijk! Kan me niet herinneren dat ik eerder zo fijn uit eten ben geweest. Ik zal dit restaurant zeker aanraden.
M. S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op koningsdag hier gegeten; normaliter mijden we restaurants behorende bij het hotel maar vanwege gemak toch maar hier gegeten (onze voorkeur Trattoria Artusi bleek die dag gesloten).
Voor wie dit ook van plan is: doe dit in elk geval niet in restaurant “Julia’s kitchen” !

Bij binnenkomst in restaurant (waar we ’s ochtend ook van prima Bilderberg ontbijt hadden genoten) bleken we een van de eerste gasten te zijn. Dit veranderde snel want binnen een half uur was het merendeel van de tafels gevuld.

Als aperitief een pilsje en een niet gekoelde witte wijn (!).
De reeds op tafel liggende amuse bestond uit gefritureerde deegvellen zonder vulling (op de kaart tortillas genoemd) met (huisgemaakte ?) spread.
Als voorgerecht een caesar salade en een “Franse uiensoep met crouton gegratineerd met Gruyère kaas” . De “Ceasar salade” was in orde, hoewel alle ingrediënten overduidelijk uit de categorie kant en klaar afkomstig waren (croutons, kipstukjes, zure (?) halve ansjovis en dressing).
De uiensoep bevatte een overdaad aan uiensnippers, had een merkwaardige rode kleur (tomaat ?) en was afgetopt met een miniem stukje stokbrood spaarzaam voorzien van te harde kaas. Qua smaak zeker niet de uiensoep zoals we deze gewend zijn en waar de toekenning "Franse uiensoep" vandaan komt blijft een raadsel.

Als hoofdgerecht bestellen we “Boeuf Bourguignon” gecombineerd met als bijgerechten “Gegratineerde verse seizoensgroenten” en “Versgebakken stokbrood met huisgemaakte kruidenboter” (versgebakken en huisgemaakt lijken beiden dubieus).
De Boeuf wordt geserveerd in een apart klein gietijzeren pannetje op het bord gecombineerd met wat groentes en een bolletje aardappelpuree. Daarbij de echt huisgemaakte (zoals de bediening ons nog eens verzekerd) frites .
De boeuf en de puree zijn beiden véél te zout, de boeuf bevat naast champignons geen andere herkenbare ingrediënten die in een echte boeuf horen en de stukjes vlees zijn veel te droog. Naast zout nauwelijks smaak;een echte aanfluiting voor een klassiek en smaakvol gerecht zoals een Boeuf Bourguignog eigenlijk hoort te zijn.
De “huisgemaakte” frites zijn donkerbruin geblakerd (soms zelfs verkoold) en smaken idem dito; gezondheid-technisch onverantwoord om te eten. We laten deze dan ook nagenoeg geheel onaangeroerd.
De gegratineerde verse seizoensgroenten bestaan uit paprika, courgette en (veel te harde) aubergine gegratineerd met wat geraspte kaas.

Op de vraag van de bediening of het gesmaakt heeft zeggen we uiteraard nee en geven een toelichting waarom niet.
De chef wordt er vervolgens bijgehaald en deze vraagt om even mee te lopen. Er wordt erkent dat de frites inderdaad veel te doorbakken en ondermaats waren.
Na wat wikken en wegen en kijken naar de rekening krijgen we het aanbod dat we de voorgerechten niet hoeven te betalen.
Omdat we geen zin hebben in discussie gaan we akkoord en vertrekken.

Dus hotel Bilderberg is verder prima maar het restaurant "Julia's kitchen"moet vooral gemeden worden !
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wij waren in december ook al wezen eten bij Julia met de AH restaurantactie ,dat was ons goed bevallen.
Daarom zijn we nog een keer naar dit restaurant geweest.
De laatste keer viel het eten tegen.
Het voorgerecht was gamba's,deze werden koud geserveerd, alsof ze al al eerder bereid waren.
Het hoofdgerecht was vis,deze was redelijk,maar had wat smaakvoller kunnen zijn.
De groente was een koolsalade,deze paste niet echt bij de vis.
De friet was okee.
Mijn vrouw had als dessert islas flutuante. Deze werd geserveerd met koude vanille saus.
De vorige keer was het met warme vanillesaus ,dat smaakte veel beter.
De sfeer en bediening was trouwens prima.
JoFran .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De Caesarsalade was erg lekker evenals de ladysteak en de boeuf bourguignon. Hoewel goed van smaak vond ik het jammer dat de crepe met groenten weinig fantasievol was wat de vulling betreft (en een beetje aan de prijs voor hetgeen er op het bord lag). De Ile flottante maakte alles weer goed, heerlijk dessert! Het viel ons op dat de (lekkere) witte en rode wijn per glas in vergelijking met de oude kaart (van december 2016) opeens ongeveer een euro in prijs verhoogd was, Wel een flinke prijsverhoging in 1x vonden wij. Maar verder is dit restaurant een aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Samen heerlijk genoten van sfeer en inrichting! Het voorgerecht, de varkenswangetjes, dat we hadden uit gekozen was bijzonder lekker!
Hoofdgerecht oké! Wel een flinke portie, evenals het nagerecht.
Alle gerechten werden erg mooi opgediend door heel vriendelijk personeel.
Erg tevreden en zeker de moeite waard om nog eens hier uit eten te gaan!
aahcm S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij zijn erg vriendelijk ontvangen.
Mijn zus is afhankelijk van haar scootmobiel.
Daar had men een fijne plaats voor ons gereserveerd. P/S onverwacht werdt het een andere locatie niet julia s kitchen. maar het Italiaanse gedeelte.
Was fijn geweest als het ons was meedegedeeld.
Gr.lida schook
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijn dat we op vrijdag terecht konden. Dat maakte de keuze nl heel beperkt.
Eten was gewoon goed. Zeker de kwaliteit. Service was vriendelijk maar ook rommelig.
Was redelijke kwaliteit-prijs verhouding.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Als je maar de helft betaald, moet je ook niet al te hard zeuren als het culinair niet tiptop is. Voornamelijk het hoofdgerecht had beter gekund, de rest was prima. Vriendelijkheid en service maakten het voor ons een plezierig verblijf.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het personeel reageert wisselend op klanten

De bedden slapen geweldig,
Mooie omgeving.
De wc rol hangt onhandig in de badkamer.

Al met al wij zijn erg tevreden. Komen graag een keer terug.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jammer. Dat je niemand ziet als je binnenkomt. T voorafje was heerlijk, t toetje ook. De hamburger vonder de jongens wat teleurstellend. Verder prima wijntje, lekkere vis, oke.
Ik zou wel wat kleur in het restaurant aanbrengem. Het voelt wat te zakelijk.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH coupon. Keuze van aparte kaart uit 3 voor-, 3 hoofd en 2 nagerechten. Dus voldoende keus. Gerechten waren heerlijk van smaak en fraai gepresenteerd. Helaas waren de borden niet warm waardoor het gerecht snel afkoelde. De bediening was attent en vriendelijk. De voorgestelde wijnkeuze (3 wit en 3 rood) is ook per glas verkrijgbaar, maar wel erg duur. De prijzen waren € 6,75 t/m € 8,75 per glas, Beter was het geweest om gewoon de wijnkaart te vragen en daar zelf een keuze uit te maken, Het debrasseren ging onprofessioneel. Alle schaaltjes werden op tafel op elkaar gezet en zo meegenomen. Dit staat in schrille tegenstelling met de manier waarop werd uitgeserveerd. Prima restaurant dat echter wat meer aandacht aan de kleinere details mag schenken.
marjon51 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn niet echt positief te spreken over dit restaurant. In het kader van de restaurantactie van AH dit restaurant gekozen om uit te ptoberen. De ambiance laat je heel verwachtingsvol zijn. De bediening kan echt meer coaching gebruiken. Het duurt lang voordat zij zien dat je iets wil bestellen. Echt afgeruimd wordt er ook niet. Bij het dessert stonden er heel veel glazen op tafel als ook de mayonaise en peper- en zoutstel. We hadden gevraagd om de koffie en thee bij het dessert te krijgen. De koffie en thee stonden in no time op tafel maar het dessert liet zodanig op zich wachten dat deze of op was of koud. De kwaliteit van het eten was ook wat teleurstellend (groenten overgaard / te veel dressing/ vlees niet gekruid). De frieten waren erg lekker???? Als ook het dessert! Tot slot klopte de rekening ook voor geen meter: dit wel ten nadele van zichzelf. Geen echte aanrader dus. Jammer!!!
Lionne E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren geweest voor drankje en hapje op terras. Heel vreemd. Moesten halverwege afrekenen omdat er wissel was van personeel. Daarna geen bediening meer gezien. Gemiste kans om omzet te genereren lijkt me. personeel was ook niet blij met deze opdracht. Niet erg sjiek. Alle gasten op het terras vonden het maar een vreemde gang van zaken.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Prima om met vrienden bij te praten. Gemiddelde kwaliteit van het eten hoewel de ile flottante prima was..
Het hoogtepunt zelfs.....
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de AH-restaurantactie. Ligt erg mooi (onderdeel van een hotel). Vriendelijke en vlotte bediening, eten was lekker en goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
swsstoff .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het voorgerecht, kippenlevertjes met spek was wat zout en aan de sla zaten bruine randjes.
Het hoofdgerecht, voor de één mosselen en de ander biggenbilletjes, verder geen andere keus als je geen mosselen lust.
Bij de mosselen waren geen sausjes alleen de mayonaise van de patat.
De gast naast ons tafeltje kreeg zelfs geen bord en is knoflooksaus gaan vragen.
De biggenbilletjes waren heerlijk zacht, deze smaak ken ik niet dat was dus nieuw voor mij. Patat in leuke pannetjes geserveerd. Wijn in verhouding duur.
Dessert goed, al met al genoeg. Jammer dat op de Utrechtseweg niets aangegeven staat, je rijd makkelijk voorbij Julia's .
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten! Vanwege het mooie weer kon er niet van de kaart worden gegeten, maar was er een barbecue en buffet en kon er buiten worden gegeten. Er was volop vlees en ook vis en zelfs mosselen van de barbecue. Alles vers en met zorg bereid. Enige nadeel was dat er picknick tafels gedekt stonden. Dat was voor de gasten die slecht ter been waren en dames met jurk of rok aan niet erg handig. Ook was het de bedoeling dat er meerdere stellen aan een tafel zouden plaatsnemen. Dat vonden wij niet prettig. Gelukkig maakte de joviale en klantvriendelijke bediening dit weer goed.
Follus .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Frieten niet zelfgemaakt..uit de diepvries.geen spannend eten, prijs kwaliteit klopt niet .jammer .wijn heerlijk , hadden gehoopt op n nieuw adres... Maar helaas.

sophiepennings .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was op zich prima maar daar is alles mee gezegd. Gereserveerd via AH restaurantactie en dan verwacht je toch dat je mensen wilt laten zien wat je in huis hebt. De keuze was minimaal en simpel. 'Huisgemaakte frieten' kwamen gewoon uit de diepvries. Werd niet echt naar ons omgekeken, niet gevraagd of we water wilde en drankjes vergeten. Al met al geen top ervaring en zou het goed ziek van zijn als we hier de volle prijs voor hadden betaald.