Julia's kitchen

Utrechtseweg 261 6862 AK Oosterbeek Nederland Kaart

Over het restaurant Julia's kitchen

Goed eten met een knipoog

Dit restaurant is gevestigd in Hotel De Bilderberg en is gericht op de Frans- Amerikaanse keuken met een knipoog naar de pure jaren 50. Door het dakraam en de grijstinten straalt het geheel veel rust en klasse uit. De menukaart is speels met tekeningen van pollepels erbij, maar wel gevuld met serieuze gerechten zoals klassieke escargots en clafoutis van pastinaak. Hele fijne prijs-kwaliteit verhouding!

Meer informatie over restaurant Julia's kitchen

aahcm S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij zijn erg vriendelijk ontvangen.
Mijn zus is afhankelijk van haar scootmobiel.
Daar had men een fijne plaats voor ons gereserveerd. P/S onverwacht werdt het een andere locatie niet julia s kitchen. maar het Italiaanse gedeelte.
Was fijn geweest als het ons was meedegedeeld.
Gr.lida schook
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heel fijn dat we op vrijdag terecht konden. Dat maakte de keuze nl heel beperkt.
Eten was gewoon goed. Zeker de kwaliteit. Service was vriendelijk maar ook rommelig.
Was redelijke kwaliteit-prijs verhouding.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Als je maar de helft betaald, moet je ook niet al te hard zeuren als het culinair niet tiptop is. Voornamelijk het hoofdgerecht had beter gekund, de rest was prima. Vriendelijkheid en service maakten het voor ons een plezierig verblijf.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het personeel reageert wisselend op klanten

De bedden slapen geweldig,
Mooie omgeving.
De wc rol hangt onhandig in de badkamer.

Al met al wij zijn erg tevreden. Komen graag een keer terug.
Madeleine C.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Jammer. Dat je niemand ziet als je binnenkomt. T voorafje was heerlijk, t toetje ook. De hamburger vonder de jongens wat teleurstellend. Verder prima wijntje, lekkere vis, oke.
Ik zou wel wat kleur in het restaurant aanbrengem. Het voelt wat te zakelijk.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gegeten met de AH coupon. Keuze van aparte kaart uit 3 voor-, 3 hoofd en 2 nagerechten. Dus voldoende keus. Gerechten waren heerlijk van smaak en fraai gepresenteerd. Helaas waren de borden niet warm waardoor het gerecht snel afkoelde. De bediening was attent en vriendelijk. De voorgestelde wijnkeuze (3 wit en 3 rood) is ook per glas verkrijgbaar, maar wel erg duur. De prijzen waren € 6,75 t/m € 8,75 per glas, Beter was het geweest om gewoon de wijnkaart te vragen en daar zelf een keuze uit te maken, Het debrasseren ging onprofessioneel. Alle schaaltjes werden op tafel op elkaar gezet en zo meegenomen. Dit staat in schrille tegenstelling met de manier waarop werd uitgeserveerd. Prima restaurant dat echter wat meer aandacht aan de kleinere details mag schenken.
marjon51 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We zijn niet echt positief te spreken over dit restaurant. In het kader van de restaurantactie van AH dit restaurant gekozen om uit te ptoberen. De ambiance laat je heel verwachtingsvol zijn. De bediening kan echt meer coaching gebruiken. Het duurt lang voordat zij zien dat je iets wil bestellen. Echt afgeruimd wordt er ook niet. Bij het dessert stonden er heel veel glazen op tafel als ook de mayonaise en peper- en zoutstel. We hadden gevraagd om de koffie en thee bij het dessert te krijgen. De koffie en thee stonden in no time op tafel maar het dessert liet zodanig op zich wachten dat deze of op was of koud. De kwaliteit van het eten was ook wat teleurstellend (groenten overgaard / te veel dressing/ vlees niet gekruid). De frieten waren erg lekker???? Als ook het dessert! Tot slot klopte de rekening ook voor geen meter: dit wel ten nadele van zichzelf. Geen echte aanrader dus. Jammer!!!
Lionne E.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren geweest voor drankje en hapje op terras. Heel vreemd. Moesten halverwege afrekenen omdat er wissel was van personeel. Daarna geen bediening meer gezien. Gemiste kans om omzet te genereren lijkt me. personeel was ook niet blij met deze opdracht. Niet erg sjiek. Alle gasten op het terras vonden het maar een vreemde gang van zaken.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Prima om met vrienden bij te praten. Gemiddelde kwaliteit van het eten hoewel de ile flottante prima was..
Het hoogtepunt zelfs.....
Heidi G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten met de AH-restaurantactie. Ligt erg mooi (onderdeel van een hotel). Vriendelijke en vlotte bediening, eten was lekker en goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
swsstoff .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het voorgerecht, kippenlevertjes met spek was wat zout en aan de sla zaten bruine randjes.
Het hoofdgerecht, voor de één mosselen en de ander biggenbilletjes, verder geen andere keus als je geen mosselen lust.
Bij de mosselen waren geen sausjes alleen de mayonaise van de patat.
De gast naast ons tafeltje kreeg zelfs geen bord en is knoflooksaus gaan vragen.
De biggenbilletjes waren heerlijk zacht, deze smaak ken ik niet dat was dus nieuw voor mij. Patat in leuke pannetjes geserveerd. Wijn in verhouding duur.
Dessert goed, al met al genoeg. Jammer dat op de Utrechtseweg niets aangegeven staat, je rijd makkelijk voorbij Julia's .
Ano N.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten! Vanwege het mooie weer kon er niet van de kaart worden gegeten, maar was er een barbecue en buffet en kon er buiten worden gegeten. Er was volop vlees en ook vis en zelfs mosselen van de barbecue. Alles vers en met zorg bereid. Enige nadeel was dat er picknick tafels gedekt stonden. Dat was voor de gasten die slecht ter been waren en dames met jurk of rok aan niet erg handig. Ook was het de bedoeling dat er meerdere stellen aan een tafel zouden plaatsnemen. Dat vonden wij niet prettig. Gelukkig maakte de joviale en klantvriendelijke bediening dit weer goed.
Follus .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Frieten niet zelfgemaakt..uit de diepvries.geen spannend eten, prijs kwaliteit klopt niet .jammer .wijn heerlijk , hadden gehoopt op n nieuw adres... Maar helaas.

sophiepennings .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het eten was op zich prima maar daar is alles mee gezegd. Gereserveerd via AH restaurantactie en dan verwacht je toch dat je mensen wilt laten zien wat je in huis hebt. De keuze was minimaal en simpel. 'Huisgemaakte frieten' kwamen gewoon uit de diepvries. Werd niet echt naar ons omgekeken, niet gevraagd of we water wilde en drankjes vergeten. Al met al geen top ervaring en zou het goed ziek van zijn als we hier de volle prijs voor hadden betaald.
htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Logeerde in het hotel en zagen dat we ook met de AH actie konden eten. Was zeer goed en voldoende, keuze uit 2 gerechten
Nadine-P .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We kregen allereerst als welkomsthapje ambachtelijke kalfsworst met walnoot uit hun eigen walnotenboom, lekker. Daarna hadden we bij het voorgerecht de keuze uit waterkers cremesoep en kippenlevertjes met ui en spekjes. Wij hadden de soep en die was echt lekker. Verrassend van smaak en lekker romig. Als hoofdgerecht kon je kiezen voor mosselpannetje of langzaam gegaarde biggenwangetjes. Wij kozen voor het laatste en dat was iets wat wij normaal niet zouden bestellen, maar erg lekker vonden. Mals en zacht en goed van smaak. Als toetje hadden we Ile flottante (geen keus in het nagerecht) en dat was ook weer lekker, maar naar onze smaak net ietsjes te zoet. Het was zoet (het eiwitschuim met vanille) op zoet (de saus). Al met al van de 3 gerechten de minste en dat is jammer, want het toetje is de afsluiter. De bediening was aardig en correct, niets op aan te merken. De sfeer was prima. Mooi uitzicht op een prachtige omgeving. Wat wij als tip willen meegeven voor het restaurant: pas de menukaart op de site van AH aan. Er kwam namelijk geen één gerecht overeen met de menukaart die daar op stond en dan creëer je toch een bepaalde verwachting die niet uitkomt. Maar nu was het weer een verrassing en dat is ook leuk! Al met al een welverdiende 8.
Lutske D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij waren teleurgesteld dat we nauwelijks keus hadden met onze AH actie "2e menu gratis". Voor 32,50 euro per driegangen menu verwacht je meer keuze dan een klein kopje soep of een zeer kleine hoeveelheid kippenlevertjes met een miniem stukje spek en ui als voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit iets visachtigs en "gegaarde biggenwangetjes". Omdat we niet van vis houden, kozen we voor het laatste. Stoofvlees dat overigens wel goed smaakte, maar iets dat we nooit zouden kiezen. De frites waren voortreffelijk. Er was geen keus in het dessert. De verlichting staat heel laag afgesteld wat de sfeer in het restaurant bepaald niet verhoogt....Kortom: geen goede ervaring met deze AH Restaurantactie!
meriamtwisk .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Voorgerecht was lekker we hadden escargots en de gamba parmaham carpaccio erg lekker maar het hoofdgerecht viel wat tegen ik forel ben geen grote eter maar dit was wel een heel klein stukje mijn man had de asperges waren wel lekker
biezengors .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het Pinkstermenu van Julia's gebruikt. Vooraf 3 bereidingswijzen van zalm, smakelijk. Hoofdgerecht lamsrack, erg goed bereid met asperges en wat groene groenten, als afsluiter een aardbeienbavarois en aardbeienijs. Totaal 32,50 p.p. exclusief wijnen.
Goede maaltijd, echter niet bijzonder. Achtergrondmuziek erg hard.
JetjeKeesmaat .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Gisteravond bij Julia's Kitchen gegeten. Vond het niet heel bijzonder. De sfeer zoals gepresenteerd op de website strookt niet met de sfeer in het restaurant. Gerechten aan de kleine kant, wijn schoftig duur (rond de 8 euro per glas). Meisje dat bediende had een haastige, enigszins lompe manier van doen. Ze probeerde wel vriendelijk te zijn. In een restaurant hoor je m.i. een andere attitude te hebben, anders kun je beter bij een non-profit organisatie gaan werken.
Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.