Jules

Zaterdag en Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Anne L.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Op doorreis naar avond overleg de afslag Jules genomen, weinig recensies op Iens, maar toch het proberen waard want handig gelegen. Decor: uitgesproken stijl met wat kleine humor bij Jules, niet verkeerd. De service is heel sterk: doe maar normaal dan doe je al gek genoeg; noordhollandse nuchterheid; niet meer niet minder.
Hoofdgerecht de 'Black Angus-burger' (Mac Jules) was voldoende, geen bijzonderheid maar ook niet verkeerd. Het hoofdgerecht 'RibEye' was van matig vlees; wellicht was dat de reden dat zonder te vragen de rybeye medium werd geserveerd?
Voor de volgende keer op doorreis: de Mac Jules maar nemen.
Carla M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Nieuwe keuken brigade in jules
Dit komt zeker ten goede aan het mooie restaurant
Het eten is van goede kwaliteit super mooie uitstraling .
Wij hebben er met valetijn gegeten met zes personen en genoten van een speciiaal Valentijns Buffet
Leuk gedaan ook met hartjes en rozenblaadjes glaasje prosecco bij binnenkomst ????
Voor herhaling vatbaar
Mrbaxter .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Voorheen de Zandhorst genaamd; in die tijd altijd lekker gegeten en een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Tegenwoordig Jules geheten: met een prachtige entree (wellicht iets over de top) en keurig verzorgd restaurant. Wij hadden gereserveerd voor 13 personen. Gekozen hadden we allemaal voor een voor- en hoofdgerecht. Het voorgerecht liet al behoorlijk lang op zich wachten maar was nog acceptabel. Sashimi was goed en de geserveerde zalm met toast ook ok (niets bijzonders). Vervolgens hebben we ruim een uur! moeten wachten op onze hoofdgerechten. Onze buitenlandse vrienden die ook verbleven in het hotel horen wij nooit klagen maar degene die ervoor gekozen hadden om geen voorgerecht te gebruiken begonnen een beetje suf te worden na het nuttigen van wat wijn en nog altijd niet gegeten te hebben. Toen dan eindelijk het hoofdgerecht op tafel kwam (ook niet alles tegelijk, moesten we ook op wachten) bleek mijn hamburger er prima uit te zien en de smaak was goed, wederom niet heel bijzonder. De sliptongen (ik meen 5x besteld) bleken echter helemaal stukgebakken te zijn, echt zonde! Mijn schoonvader gaf al aan dat de arme diertjes 2x waren vermoord. Mijn vrouw liep keurig even naar de bar toe om haar beklag te doen nadat wij ons hoofdgerecht min of meer hadden gebruikt, alwaar dit op z’n minst serieus genomen werd. Toen we vervolgens als dessert hoofdzakelijk koffie wilden bestellen (uit angst om nog eens een uur op een 3e gang te moeten wachten), bestelden er 2 tafelgenoten Irish koffie. Dit was het toppunt, de dame die de bestelling opnam gaf aan dat dat niet kon, aangezien de chefkok het te druk had!M.a.w. moet er een chefkok aan te pas komen om een Irish koffie te fabriceren!!Vervolgens 10x koffie en capu’s besteld wat ook niet opschoot, aangezien er een automaat defect was waardoor er vervolgens 1 voor 1 een koffie uit de keuken tevoorschijn kwam. Al met al een uitermate teleurstellende avond gehad en ons zullen zij hier nimmer terugzien.Als laatste vind ik de uitstraling niet stroken met de gasten; het merendeel van de gasten loopt in werktenue/ shirtjes wat beter past in een cafetaria dan een kwalitatief hoogstaand restaurant, wat Jules pretendeert te zijn met haar entourage en prijsstelling van de kaart.
GerardFaber .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
We waren met een groep van 13 man, waaronder 5 Ierse vrienden die door ons waren uitgenodigd op hun laatste dag voor vertrek.
Bediening was amateuristisch en in het begin erg afhoudend, de sate en patat was goed, de wok-rol niet bijzonder en de sliptongen (besteld door 4 personen) voor de tweede keer vermoord. Waarschijnlijk vergeten dat ze in de pan lagen of dergelijke. Veel te lang gebakken. Op een klacht hierover werd niet afdoende gereageerd. De bestelde Irish Coffee werd gecancelled omdat de kok het te druk had en de capucino duurde erg lang. "Er is maar één machine" was de uitleg. Heel jammer maar we gaan hier niet meer naartoe.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Wij zijn hier vaak gekomen om met schoonmoeder en familie te dineren en altijd is het een fijne avond geweest. De bediening en met name Lennie(?) weet er een perfect verzorgde en gezellige avond van te maken. De sfeer wordt goed aangevoeld en er wordt perfect voor ons gezorgd. Het eten is kwalitatief bovengemiddeld (voor het soort restaurant) en ook met de dieetwensen wordt heel goed rekening gehouden. Wederom een zeer geslaagde avond.
Restaurant blijft zeker in mijn favorietenlijst staan en als ik in de buurt ben zal het een makkelijke keuze zijn.
Marina Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Het concept van Jules is geïnspireerd op de verbeeldingskracht van Jules Verne die je meeneemt op ontdekkingsreis in zijn wereldberoemde boek 'De reis om de wereld in tachtig dagen'. Het totaalconcept van Jules omvat een designhotel, een restaurant, een brasserie en een event center. Onze ontdekkingsreis vond plaats in Brasserie Jules. Maar waar het restaurant verschillende belevingswerelden belooft (van sprankelend Parijs tot trendy New York), viel de sfeer van de brasserie ons enigszins tegen. Gigantische kroonluchters aan het plafond en overal pauwenveren creëren zeker een bepaalde sfeer, maar wij vonden het vooral erg kitsch.

Wat betreft de kaart van Jules zou je misschien verwachten dat ook deze een ontdekkingstocht zou moeten zijn met bijzondere smaken van over de hele wereld, maar dat is niet het geval. De gerechten worden mooi opgediend, maar bijzondere smaken bleven uit. Met uitzondering van de kalfswang, onbekend, maar zeer door ons bemind.

Verrassend genoeg stond onze avond uiteindelijk toch in het teken van een reis om de wereld, maar dan vanuit wel heel onverwachte hoek, namelijk de verhalen van de serveerster. Hele verhalen kon zij vertellen over die keer dat zij met haar dochter, een stewardess, naar Afrika was geweest. Daar hadden ze veel foto's gemaakt, maar de camera bleek achteraf geen geheugenkaart te bevatten. Ook de 'Dame blanche' op de kaart wist ze op geheel eigen wijze te beschrijven: 'een blanke dame met [gaat verder op fluistertoon] een klein negerinnetje'. Part of the act? Nee, gewoon spontane bediening!