Jules Verne

6,8
7,1
Harriet H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Locatie in hartje centrum met groot terras. De serveerster was niet erg vriendelijk, geen goedemiddag. De openingszin was: hebben jullie al besteld? Van de drie bestelde soorten lunchgerechten waren de 3 brioches met vis prima verzorgd, leuk en lekker gerechtje. De salade kip had wat teveel dressing waardoor een deel van de sla slap was. Helft van de salade daarom laten staan. De clubsandwich was de prijs van 9,75 absoluut niet waard. Twee witte boterhammen zonder korst, ongeroosterd en belegd met kipfilet, bacon, wat kaas en sausje. Ernaast wat sla met tomaat. Hier mist duidelijk kennis van receptuur, dit was meer een kleffe belegde boterham.
Locatie prima, vriendelijkheid bediening en prijs/kwaliteit kan beter.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuke kaart, maar het eten viel tegen. De club sandwich waren heel matig belegd, meer klef brood dan beleg. De verse jus werd geserveerd in glas waar een stukje uit was. Ook de service en vriendelijkheid liet te wensen over.
Erna1969 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een borrelhap genomen aan het einde van de afgelopen zaterdagmiddag. Gezellig druk terras en daarom moest ik moeite doen om een bestelling te kunnen plaatsen. We werden niet opgemerkt. Maar toen ik naar de bediening ging zwaaien werd ik wel geholpen. Even later kwam er nog iemand van de bediening. Maar een erg lekkere borrelhap bij de thee gekregen. Maar weer geen servetje.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Ik heb er met een vriendin heerlijk gegeten! Ik had de vegetarische gevulde puntpaprika en mijn vriendin de vegetarische hamburger. Ook de creme brulee en de mango milkshake waren heerlijk. De bediening was vriendelijk en adequaat. Kortom; zeer aan te bevelen!
Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
We hebben heerlijk en gezellig gegeten bij Jules Verne. Ik heb gekozen voor een Gegrilde rundersteak van Black Angus met gebakken paddestoelen, als bijgerecht salade en frietjes. Als nagerecht een Creme Brulée met een dot slagroom (proefde oud), en een hazelnootparfait. Bij de koffie werd er een schaaltje met nougat, verse boterkoek en kandij geserveerd. Het zag er allemaal verzorgd uit en de bediening was ook vriendelijk en vlot.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Regelmatig eten we bij Jules, gewoon omdat we ons hier thuis voelen, beetje stam restaurant om zo te zeggen, de kaart is goed gevarieerd, erg vernieuwend, de gerechten zijn heerlijk bereid. We houden erg van de salades die op de kaart staan, heerlijk!! De bediening is altijd correct, vriendelijk. een fijne sfeer mooi ingericht. Wordt ook altijd druk Bezocht zeker een aanrader!!!
EstherG52 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
We hadden ons jaarlijks etentje en kwamen op het jubileum 5 gangenmenu af. De smakelijke gangen hebben ons verrast. En ook de lekkere wijn.
We hadden een goede keus gemaakt om bij Jules te gaan eten. Zeker het nagerecht was een verrukkelijke afsluiting. Complimenten voor de kok en de bediening ondanks de drukte.
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Regelmatig kom ik een hapje eten bij Jules Verne. Ze hebben een leuke, gevarieerde kaart. Ruime keuze aan broodjes en salades en ook voor het diner is er voor ieder wat wils. Er is een open keuken en het is altijd leuk om mee te kijken hoe de jongens daar aan het werk zijn.
Er zijn regelmatig personeelswisselingen, ik mis een aantal enthousiaste medewerkers die positief sfeerbepalend waren. Degenen die er nu zijn doen het overigens goed maar ik mis dat beetje 'extra'. Service is overigens goed. Restaurant ziet er heel mooi uit, goede sfeer, comfortabele stoelen. Zomers heerlijk uren op het terras!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vaak bij Jules Vernes wezen lunchen. Gezellig tentje, met bijna altijd genoeg plek. Wel wat koud als je dicht bij de deur in de buurt zit.

Normaal gesproken neem ik altijd het broodje carpaccio, heerlijk! Met Old Amsterdam, rucola, mosterddressing en pijnboompitten. Door mijn zwangerschap deze keer een andere keus gemaakt. Ik had een pistolet met gerookte kipfilet, zongedroogde tomaten, old Amsterdam en kerry mayonnaise. Ook een heerlijk broodje!

Prijs kwaliteit prima (broodje €8,50).

Santoku .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Prima plek om te lunchen ruime keus lekkere broodjes !! Gastvrije bediening en verwarmt terras !
Prima plek om te lunchen dus !
Mralias .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
De bestelde vegetarische groentetaart met pastavulling had lauwe tot koude spaghetti in het midden, en de courgette onderin was nog bevroren. Er was een aardige enthousiaste vrouw die bediende, maar ze had het druk dus het duurde lang voor ik de dessertkaar had, lang voor ik het nagerecht kon bestellen (goede cheesecake) en lang voor ik kon afrekenen. Er liep een heer rond maar die maakte zich niet erg druk om bedienen en was een beetje nors. Hij bracht desgevraagd de dessertkaart maar bemoeide zich er verder niet meer mee.
Birgit T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Carpaccio niet te eten! zompig melig geen smaak! Gerecht terug gestuurd, helaas gewoon betalen!!
Wij vinden dat in een dergelijke situatie de klant in het gelijk gesteld moet worden! Voor ons is het namelijk een avond uit en voor hun een dagje werk!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gisteravond onaangekondigd naar dit restaurant gegaan. Er was plaats. Tegen de vriendelijke ober gezegd dat we op de kaart af kwamen en dat de prijs voor mij niet leidend is maar de kwaliteit. We zouden verrast worden werd verteld. In dat kader zijn we gegaan voor het vijf gangen verassingsmenu. Vooraf wat brood met tapenade. Geen doorsnee stokbrood maar lekker olijvenbrood met verassend lekkere tapanade. Het eerste gerecht was zalm met drie soorten garnalen, een aardig gerechtje. Tweede gerecht een heerlijke bouillon met een visspies, al howel alles voorzichtig op smaak wordt gebracht is de pepermolen hier zwaar uitgeschoten. Derde gerecht een stukje zeebaars. Verser kan niet. Je proeft de zee. Daar ligt het niet aan maar hier laat men de eerste steek vallen. in een filet zitten een paar graten en dat kan gewoon niet op dit niveau.
Het vierde gerecht is ossenhaas met lamskotelet. Hier gaat het volkomen mis. De biefstuk was taai en pezig. Het lam in een portie was voornamelijk een stuk vet en in de andere portie volkomen koud en rauw van binnen. De bijgeleverde frietjes waren brem zout. Wel een lekker kruidenzout maar onbenullig veel. Niet te eten. Jammer om het zo te verprutsen. Het toetje was niet overtuigend en vlak van smaak.

in beginsel kan de keuken het best, denk ik. Overigens werd het zeer sympathiek opgelost door een fles prosecco niet in rekening te brengen.

Met meer aandacht voor het geleverde is het meeste wel te verhelpen. Een graslam en een angussteak leveren veel meer smaak en van het toetje vermoed ik dat het uit de groothandel kwam, al hoewel het net zo voorzichtig van smaak was als de rest. Als je met een consumptie vooraf, koffie na en een kwijtgescholden fles wijn dan nog voor twee personen rond de honderd euro mag neerleggen valt dat tegen. Nu kan het soms tegen zitten en een aantal zaken zijn goed.

De entourage is rustig, de stoel in combinatie met de tafel zijn nagenoeg perfect de bediening is professioneel en vriendelijk. Ze zien me nog wel terug voor de herkansing.
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Uitstekend restaurant. Een kaart met voor elk wat wils. Heb zelf de maaltijdsallade carpaccio gegeten als hoofd en een chocoladetaartje als na. Goede smaken. Ook de huiswijn uit Australie is helemaal prima!
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Uitstekend eten, probeer vooral de verrassingsmenu's!!
We genieten er regelmatig eten is van hoog niveau, personeel is ontspannen en vriendelijk
Matthijsbr .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekker geluncht. Club sandwich was heerlijk. Bediening liet wel wat langer op zich wachten, maar goed het was ook best druk
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2014
Gisteren hier een drankje gedronken aan het einde van de middag en gelijk wat hapjes besteld. de ober adviseerde ons de Plateau du chef te nemen en we dachten een klein bordje te krijgen maar.. we kregen veel! Bij de koude hapjes: Gerookte zalm - (zonder bruine randjes, TOP!). Carpaccio - mooi bereid en lekker van smaak. Vissalade - goed op smaak en rauwe ham wat goed van smaak was. Dan het warme bordje: Coquille - Mooi rauw van binnen en netjes gekruid. Gamba's - de lekkerste die ik ooit op heb! Lamsvlees - precies goed gegaard en netjes van kleur Vlees spiesje - Heerlijk mals, mooi gekruid, wat wil je nog meer! Het enige "nadeel" was dat het best veel was en hierdoor hadden we s'avonds niet veel honger meer maar we zijn blij dat we hier gezeten hebben. Goede service en lekker eten, TOP!
Gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Met een vriendin, hebben we heerlijk gegeten, met de Royal club actie.
Het personeel was zeer voorkomend. En er werd uitgelegd wat we op ons bord hadden.
Voortreffelijk dus. Als we weer in Apeldoorn komen, gaan we er zeker dineren.
Houvaneten8 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Hier al eens eerder geweest voor een lunch die erg goed bevallen was.
Dus nog een keer terug voor diner. Met 3 personen gegeten, waarvan er 1 jarig was. Mooie menukaart, moeilijk kiezen. De soep die was besteld was veels te pittig, ondanks dat de eter ervan echt wel wat gewend was. Teruggestuurd, nieuwe (?) gekregen. Was nog steeds te pittig. Waardoor de vis die erin zat totaal geen smaak had. Bordje teruggestuurd niks anders besteld. Excuses gehad. Bediening bleef netjes en correct. Verder was de rest goed tot prima. Bij het toetje gevraagd of er iets van sterretjes waren om de verjaardag te vieren. Er werd gezegd dat dat er waarschijnlijk niet was.....Tot dat het toetje kwam. Mooie ijsfontein en zingend personeel. Met als grapje nog een extra potje peper erbij. Humor en correctheid maakte deze avond tot een feestje. Een aanrader dus!!! Kom hier zeker nog een keer.
L D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2014
Heerlijk gegeten, zowel voor- als hoofdgerecht waren prachtig opgemaakt. Quiche van geitenkaas en maaltijdsalade carpacchio waren voortreffelijk. We komen hier zeker nog eens terug.