JuiceBrothers

Meer informatie over restaurant JuiceBrothers

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Ralph O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Lekkere sappen met origineel receptuur. Volgens de dame is alles 100% biologisch. Prijs helaas te duur voor mij om hier dagelijks mn vitamineboost te krijgen.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Uitstekend! Heerlijke sapjes en Açaibowls, maar ook de chocolate balls en koffie mag er wezen. Niet heel goedkoop maar je voelt je herboren!
FerryWood .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Lekkere juices, probeer de kokos juice of dragons breath. Erg lekker met kruiden gemixt. Mooi verzorgd en duidelijk aangeboden en smaken ook nog eens heerlijk. Service is ok, dames achter de kassa waren mij iets te lang aan het babbelen over van alles en nog wat in plaats van het helpen van mensen. De zaak is erg netjes en leuk ingericht maar we iets aan de kale kant.
HetBuurtComite .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Eten:
De sapjes zijn goed en smaakvol maar wat mij betreft veel te duur voor wat je krijgt. Erg creatieve combinaties maar vijf euro voor een sapje is echt aan de hoge kant. Met de supermarkt aan de overkant zie ik de waarde niet.

Service:
Prima.

Decor:
Minimalistic. Ik vind het koud en niet uitnodigend om te zitten, maar ik denk dat het concept zich ook op die manier daarvoor leent.