JUICE & SALAD

Vijzelstraat 135 1017 HJ Amsterdam Nederland Kaart
31-203303114

Meer informatie over restaurant JUICE & SALAD

- Ontbijt 09:00 - 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,5
6,7
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gegeten met 3 personen aan de Vijzelstraat. Vriendelijke en vlotte bediening (we waren op dat moment de enige dus dat verbaast me niet.) Salades zien er heerlijk uit, geserveerd in de oude emaille schalen. de sandwiches zagen er goed en lekker uit en smaakte ook goed. Ik kom hier zeker terug, of om te eten of om wat mee te nemen. Leuk concept. De zaak aan de Vijzelstraat is wel erg klein en kan denk ik hooguit 8 mensen herbergen. Reserveren kan niet dus als je gaat is het hopen dat er plek is.
Yveqia .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Salades hebben niet veel smaak. Er waren een paar stukjes tonijn gehusseld in mijn salade. Veel olie. Heerlijke european sandwich. De tweede keer toen ik kwam was ik een kwartier aan het wachten bij de kassa om te bestellen, 4 werknemers die hele tijd langs liepen en geen hallo zeiden. Leek alsof zij dachten "laat haar maar wachten". Uiteindelijk weg gegaan. Ik begrijp het concept en industriële inrichting, maar om nou verroeste ingedeukte kommen te serveren voor de salades is wel heel achterlijk.
Noavd .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
superleuk zaakje met leuke frisse uitstraling die uitnodigt voor een volgende keer.

heerlijke salade op met een lekkere verse jus !

leuk personeel ook
Danny B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2014
Heerlijke American salade en goede groentesap gekregen bij deze leuke tent aan de Constantijn Huygen straat. Bediening was top en de wifi snel. Perfecte lunch/werkplek dus, en nog gezond ook!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2014
Gegeten bij de locatie aan de eerste constantijn huygensstraat. Een leuke locatie voor een tentje die helemaal van nú is. Een gezonde salade met bruine rijst en gamba's gegeten. Hierbij een verantwoord sapje! Alles is hier reëel geprijst, tuurlijk is thuis een salade maken goedkoper. Maar vond het zelf, als echte foodie, de moeite waard. De service is vriendelijk, behulpzaam, amicaal én toch professioneel. Ik raad deze tent, die nog twee locaties heeft, aan!
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Absolute the best! Goed gevulde salades voor degelijke prijs. Salade juice c. EUR 10. Verder alles home grown, dus biologisch en vriendelijk personeel. Ik ben groot fan, eet meerdere keren per week.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Eet hier meerdere keren per week! Super fijn voedsel en het voelt goed op mijn maag, met name de south american salade is erg lekker. Aanrader!
A_eten .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
De inrichting is erg leuk, het ziet er fris en schoon uit. Helaas is het eten niet zo lekker als ik had gehoopt. Ik heb een salade besteld waar erg weinig smaak aan zat en producten waren naar mijn mening ook niet vers. Het duurde overigens behoorlijk langs voordat ik mijn salade mee kreeg om thuis op te eten. Kortom: een erg mooie zaak om te zien, maar ik zal de volgende keer mijn salade ergens anders afhalen.
Betina D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2014
Heerlijk geluncht op het terras bij 1e Constantijn Huygenstraat.
Ik waande mij in Zuid Amerikaanse sferen met mijn South-American Juice met mango en maracuja,
en een South-American salade . Goede sfeer, leuk ingericht, en de lunch porties zijn van ruime groente. Heerlijke superfoods als basis voor een salade en een lichte dressing die alles goed op smaak brengt. Vers van het land zo op je bord/in je glas.
Een goede en gezond lunch alternatief boven dat standaard belegde broodje.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Vandaag was de derde keer dat ik hier kwam. De eerste keer was het prima echter, de tweede keer had ik de Oriental salade. De dressing smaakte nergens naar; ik heb zelf thuis een dressing met sesamolie en soja saus moeten maken (want zo simpel is het) zodat mijn salade tenminste wat smaak had. Vandaag was de grootste teleurstelling, de African salade. Tonijn leek uit blik (wat opzich niet erg is maar een rare gebakken tonijnmoot zou veel lekkerder zijn...), bruine sla die oud leek en het zag er daarnaast niet uit.
FlorentineCVH .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2013
Heerlijk zo'n salade en een sapje voor de lunch. Ik kom er 2 à 3 keer per week om te lunch te halen of daar op te eten. Ze zijn altijd erg vriendelijk en ze doen nooit moeilijk over een kleine aanpassing, waardoor er veel keus is. Alles lekker vers en gezond en ook erg makkelijk om iets mee te nemen, wat het een bijzonder aangenaam café maakt.
Tezza .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2013
Het oogt erg leuk van buiten, eten was ok. Verse shake en een broodje, niet heel spannend. Service was goed, weet niet of ik snel terug zal gaan.
Amerins .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Prima plek om te lunchen. Heerlijke sapjes gedronken: ik had de Australian: kiwi, sinaasappel en guave, erg lekker en veel. Manlief had wortel, appel en gember, ook heel bijzonder. We namen de kleine salades maar die waren groot genoeg. Later pas zagen we dat je ook zelf een sapje of salade kan samenstellen met allerlei ingredienten die je kan kiezen. Hier komen we nog wel terug.
Tess87 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Zo fijn! Een gezond restaurant, waar je ook nog zit in een sfeervolle entourage. Zoiets had ik nog niet eerder gezien in Amsterdam.
Ruml .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Heel erg leuk nieuw tentje op de Vijzelstraat. Verrassend lekkere sapjes en heerlijke sandwiches voor weinig geld. Salade was ook helemaal in orde! Komen zeker terug. Enige minpuntje is dat de sandwiches worden geserveerd op een houten plankje; vind ik niet echt fris, maar misschien ben ik daar wel wat extreem in.
Yo-RisZ .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Onlangs voor de tweede keer gelunched bij dit (h)eerlijke tentje. De eerste keer een rijk gevulde Orientaalse salade met een Zuid Amerikaanse juice. Deze keer de Afrikaanse sandwich met een Noord Amerikaanse juice geprobeerd. Beide keren zeer goed bevallen en met een voldaan en gezond gevoel weer achter het bureau gekropen. Goede en vooral smaakvolle porties voor een betaalbare prijs.