Juffrouw Tok

Singel 18 5111 CD Baarle-Nassau Nederland Kaart

Over restaurant Juffrouw Tok

Voor de echte kipliefhebber

De naam verklapt het eigenlijk al: alles staat in het teken van kip. De kip piri piri, bereid op de houtskoolgrill, is een echte specialiteit. Eet je liever wat anders? Geen probleem, Juffrouw Tok heeft voor iedereen wat lekkers op de menukaart staan.

Meer informatie over restaurant Juffrouw Tok

6,8
7,1
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
We waren al vaak langs dit restaurant gelopen en dachten nu gaan we eens naar binen. Ontvangst was vriendelijk en alhoewel gedateerd vonden wij het gezellig overkomen zeker de grote zitkuil rondom en enorme open haard! Mijn vrouw had het kleine portie kip piri en ik nam de biefstuk. Wat we wel op de kaart haden verwacht was bijvoorbeeld "een gebraden kippetje van de gril" maar helaas die stond er niet op. De kip piri was uitstekend en de biefstuk prima "rare", zoals besteld. WE zouden het eten beslist een 8 hebben gegeven, maar door de prijs/kwaliteitverhouding hebben we er een 7 van gemaakt. Een prima plek voor even snel een lekkere maaltijd
Beetha .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Nog nooit zo slecht gegeten. Kip was smakeloos en gortdroog. Friet vet en de bleekselderij in de salade bruin. Op de vraag of het smaakte antwoordde ik nee en vervolgens gebeurde er niets.
PvRijn .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Gezellig met de kinderen gegeten bij juffrouw Tok in Baarle-Nassau. Prima bediening, aardig en behulpzaam!
De kip piri piri die we bestelde was voortreffelijk (ook voor de kinderen) en de frietjes heerlijk.
Zeker een aanrader!!!
Renatewouterse .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
De bediening was vriendelijk, restaurant leuk ingericht maar het eten was er slecht. Nog nooit zijn we opgestapt, maar het was ook echt niet goed. De biefstuk was verbrand, de kip droog en droop van het vet, de frietjes super vet. Het drinken uit een flesje was prima. Zal het restaurant nooit aanraden.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
We hebben hier met zn 4tjes gegeten. Drie van ons gingen voor de aanbieding van de 3gangen menu. Er was zowel bij het voorgerecht, hoofdgerecht en dessert de keuze uit een aantal gerechten, genoeg variatie voor iedereen en we hebben allemaal heerlijk gegeten.
De kipsalade als voorgerecht was goed gevuld en alles was vers.
Ik had als hoofdgerecht biefstuk met kruidenboter, wilde hem medium en kreeg hem ook medium!
Ook het nagerecht van Creme Catalana was heerlijk.
Ook de andere gasten hebben heerlijk gegeten.
De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij!
Jammer dat er geen Juffrouw Tok in de buurt van Rotterdam zit.
Lucien V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Via AH spaaractie...met 8 pers. Moeilijke uitleg over wat wel \ niet besteld kon worden,lang wachten op eten terwijl zaak bijna leeg was...Wrs om door de drank nog iets te verdienen...
Eén gerecht vergeten,daarna verkeerde...
Was er paar weken eerder...toen alles prima.
Lian V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
het was heel erg lekker,goede bediening en betaalbaar
het enige kleine minpuntje,weinig ruimte bij het zitten,tafeltjes heel dicht op elkaar,maar nog steeds voor herhaling vatbaar !!!!!
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Heerlijke simpele gerechten. Ik zelf hard de kipfilet met champignonsaus. Die was perfect gebakken, ook de frietjes waren voortreffelijk.
Twee personen van ons gezelschap kozen voor kip piri piri. Hier had volgens hen wat meer vlees bij / aan mogen zitten.
Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Creagre51 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was heel vriendelijk zeker nog eens naar terug gaan ook het interieur is gezellig en voor die prijs is het zeker de moeite waard.
Martijnirisjasper .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Ondanks dat het niet druk was in het restaurant verliep de bediening enigszins chaotisch. Het personeel was erg vriendelijk maar nog niet zo lang in dienst, wij moesten helaas herhaaldelijk lang wachten op eten en drinken, soms werden we zelfs vergeten. Het eten was op zich goed, maar niet heel bijzonder. Het dessert was vrij simpel. Het restaurant ziet er goed en netjes uit. Gelet op de relatief lage prijzen een prima restaurant als je er niet teveel van verwacht.
1092013 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Allereerst was de bediening vriendelijk maar wel rommelig.
Salade bij het hoofdgerecht moesten we naar vragen.
Het eten was heerlijk en best voor herhaling vatbaar.
Verder hadden we kip piri piri klein 16,95 tweemaal en large 18,95 ook tweemaal.
Schetst onze verbazing dat het menu waar wij uit mochten kiezen en op de kaart deze prijs had via de computer 9,95 duurder werd dan op de kaart stond. Dat tweemaal dus.
Werd de leuke actie toch duurder als dat er stond.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Gezellig interieur, goede vriendelijke service en nette prijzen. Echt Een leuk restaurant waar meer dan kip te eten is en waar wij in de toekomst zeker vaker te vinden zijn.
Audsto .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Hier gegeten met de AH aktie. Het goedkoopste menu ter waarde van € 16,95 wordt verrekend! Kipsalade was groot, goed gevuld, smaak beetje flauw! Biefstuk was heerlijk, goed van smaak en mals! Kip piri piri was heerlijk klaargemaakt. Frieten goed gebakken! Alleen miste we salade bij het hoofdgerecht piri piri? Voor herhaling vatbaar! Prijs/kwaliteit = goed. Hier gegeten zaterdag 30 augustus met 4 personen!
Marinke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Geen bijzondere belevenis. Twee keer dagsoep, een was te flauw, de ander te zout. De piri piri was goed op smaak, de kip erg droog. Het restaurant oogt erg mooi, de bediening is vriendelijk.
Theovanburen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Het eten was erg lekker vooral de kip piri piri, het dessert was ook prima.
Het restaurant ziet er erg leuk uit van binnen en is erg schoon.
De bediening is er uitstekend kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad en prima gegeten.
HKBD .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Op vakantie, dus lekker uit eten, dachten we...eerst de website bekeken, zag er goed uit en dus telefonisch gereserveerd. We kwamen binnen en mochten zelf een tafel kiezen. Maar toen....wachten, wachten, wachten. Het voorgerecht werd in twee gedeeltes gebracht, maar goed, smaakte goed. Toen weer wachten, wachten, wachten. Even tijd voor inspectie van de toiletten, de inrichting is leuk, maar de zeep is op en ook geen handdoekjes meer. Dit gemeld aan de mevrouw, maar de schuld werd gegeven aan " het meisje dat gisteren de toiletten deed" . Komen er nu nieuwe handdoekjes en zeep? Nee....
Het hoofdgerecht kwam eindelijk, na een uur wachten! De biefstuk, medium, was nog rauw. De jonge serveerster verontschuldigde direct en liet de keuken opnieuw bakken. Even later, met excuses van de jonge serveerster, kwam de aangesneden biefstuk dubbel gebakken terug.
De patat was reeds op en werd niet aangevuld. Let op, voor mayonaise moet bijbetaald worden.
Eigenlijk wouden we het restaurant al verlaten, maar vanwege de bestelling van twee keer het driegangenmenu gingen we nog wachten op het dessert.
Hierna afrekenen: een groot bord met "pinnen graag!" Had men beter weg kunnen halen, de pin werkte niet...
Op de rekening had men de toetjes van het driegangenmenu er extra bij opgezet. Weer kreeg de jonge meid van de bediening de schuld, geen excuus naar ons toe. We hebben de gezamenlijke portemonnees op de kop gekeerd en konden het bedrag zodoende contant afrekenen.
Geen dankjewel, geen vraag, heeft het gesmaakt? Geen excuses.
Schandalig! Wij komen hier niet weer en zullen het ook niet bij anderen aanbevelen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Met twee volwassenen en twee pubers daar gegeten. De kip en de ga,bas waren prima. Lekkere friet en bijgerechten. Het personeel was vriendelijk en had tijd voor een praatje en een grapje. Prima gegeten en voor weinig geld.
Lewis .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
De naam Juffrouw Tok wekte geen vermoeden van culinaire hoogstandjes. Toch waren wij aangenaam verrast door hun specialiteit Kip Piri Piri. Gemarineerde kip volgens eigen recept, gegrild op echte houtskool en geserveerd met verse friet. Dit laatste is sowieso al uniek, want zelfs gerenommeerde restaurants serveren tegenwoordig diepvriesfriet. Dit alles smaakte werkelijk fantastisch, de bediening was helemaal okay, en we komen hier zeker terug. Maar dan wel voor een portie extra large!