Juffrouw Tok

Meer informatie over restaurant Juffrouw Tok

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 17:00
- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Minou V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Super prijs kwaliteit verhouding en oh nergens eet ik zo lekkere
malse kip! Ook de frieten zijn heerlijk! Geweldige speelhoek!!! M'n kind vind het fantastisch hier! Knus interieur met de openhaard en kaarsen. Vlotte, snelle, vriendelijke, hardwerkende dames in de bediening! Parkeren voor de deur... Top zaak!!!
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Juffrouw Tok heeft een gerenommeerd kippenrestaurant in Didam, waar we na een reisje naar Wenen neerstreken met een groep van 30 personen. Het eten was goed, jammer dat de huiswijn eigenlijk te slecht was om te drinken, terwijl in 80% van de horeca de huiswijn tegenwoordig erg goed is. De meisjes van de bediening waren aantrekkelijk om te zien, maar hadden het waarschijnlijk te druk, er kon geen lachje af en ze waren niet attent. Dat is jammer, want we komen hier niet meer terug.
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
De eerste keer bij Juffrouw Tok gegeten maar zeker niet de laatste. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, en ondanks dat we niet hadden gereserveerd op een drukke donderdagavond werd er een tafeltje voor ons vrij gemaakt. De bediening was snel en heel vriendelijk, zonder opdringerig te zijn.
De kip piri piri is echt een aanrader, lekker gekruid en de frietjes lekker knapperig.
Het ambiente is een beetje ouderwets wat het heel gezellig maakt.
Alleen een 7 voor het eten omdat ik het jammer vind dat er geen bio-kip wordt aangeboden.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Ik ben elke keer weer stomverbaasd hoe je in een stampvolle zaak. Ik denk meer dan 200 gasten,constant snelle gastvriendelijke service kunt geven. De kwaliteit van de piri piri is altijd top. "Kan niet anders', liet de gastvrouw weten. 'Wij nemen niet meer dan 70 gasten per half uur aan. Dat kan de keuken behappen.' Voor de goede orde, wij komen hier al meer dan vijftien jaar.
Denise S.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk eten hier, je hoeft niet van kip te houden als je hier goed en lekker wilt kunnen eten.
Daarnaast ook goede service.
Rheerdink .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Wij komen al jaren regelmatig in Didam bij juf tok
we eten regelmatig in allerlei restarants maar tok in Didam heeft voor ons de voorkeur
kip piri piri
spare ribs overheerlijk

ook de bediening krijg van ons een 10
fam Heerdink
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Groot restaurant, maar door de afscheidingen merk je daar niet te veel van. Vriendelijke bediening. Het eten was eenvoudig, maar erg goed bereid. De kip piri piri, hun specialiteit, was lekker. De stoofpeertjes waren een smakelijk bijgerecht. Kortom goed eten voor een zeer redelijke prijs.
Lekkerbekje100 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2014
Meerdere keren door vrienden mee uit gevraagd om bij juffrouw Tok in Didam te gaan eten. Zelf ben ik geen kip liefhebber, vandaar dat ik een aantal keren voor de biefstuk met kruidenboter heb gekozen. €14,95 is niet veel geld voor een biefstuk, maar alle keren dat ik het daar gegeten heb zijn het taaie jongens. De laatste keer was het helemaal erg, ik kon niet eens met steakmes erdoor heen komen.
Jammer!! Misschien is het een tip/optie om de prijs iets te verhogen en er een goede biefstuk te serveren. Desnoods zet je er een duurdere variant biefstuk erbij op de kaart, kan de klant kiezen of hij een goedkope Hollandse biefstuk, een duurdere kogel of een dure biefstuk van de haas kiest.
Vind het jammer, het is best een leuk restaurantje waar ook aan de kinderen wordt gedacht, maar door mij en dan alleen vanwege de kwaliteit van de biefstuk niet meer bezocht wordt. Dit geldt overigens niet alleen voor mij, heb hier meerde mensen over gehoord.

Juffrouw Tok (Didam) doe hier iets mee/aan!
Ik zal de menukaart in de gaten houden of er inderdaad een kwalitatief betere biefstuk erop staat, dan ben ik 1 van uw terugkerende gasten!
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Vooral de kinderen vinden het altijd erg leuk om bij Juffrouw Tok te eten (niet in de laatste plaats vanwege de speelhoek en het kadootje na afloop). Bediening is vriendelijk. Kip piri piri wordt goed klaar gemaakt en desgewenst wordt er extra saus op tafel gezet. (een medium pittige en een zeer hete saus). De bijbehorende frites zijn top (vers, heet en knapperig). De tomatensalade met ui (apart bijbestellen) combineert prima met de kip piri piri. Prijs kwaliteit is bij Juffrouw Tok dik in orde.
Rosaake .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Als verzamelpunt van een reisorganisatie werd ons daar een afscheidsdiner aangeboden. Ruim 500 mensen schoven aan voor een smakelijke hap: kipschnitzel, friet, aardappelballetjes, salade, appelmoes, spruitjes, schorseneren en worteltjes. Soep vooraf, ijsje toe en dat voor 14 euro... Prima. Niet luxe, wel goed.

De mensen liepen af en aan en wachten was nooit lang. Voor zo'n massaal gezelschap de maaltijd warm en de drankjes koud: chapeau.

De zaal was enorm, maar toch gezellig ingericht.
Ursie1 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Juffrouw Tok in Tiel is een redelijk restaurant, vooral met kinderen geschikt of voor een snelle hap.
We hadden het menu, dat was eigenlijk teveel.
Gewoon kip piripiri de volgende keer, die was lekker maar niet zo als we in Portugal gewend zijn, dat viel een beetje tegen.
De bediening was niet alert bij het bestellen, we moesten zelf vragen of we konden bestellen. Het was op dat moment niet druk.
Er lag een vieze poepluier in de afvalbak op de dameswc
Beter om een aparte emmer neer te zetten in een restaurant waar zo veel kinderen komen.
De luier werd overigens meteen verwijderd nadat ik het gemeld had bij de bediening.
Ik kreeg geen bevestiging op mijn reservering per email dat vind ik niet zo professioneel.
Lucas U.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
Mijn zwager werkt er en is één van de dragende koks. De formule is heel simpel (en mooi): Lekker eten voor weinig! Als je hier gaat eten en je houdt niet van Kip dan heb je niet goed gekeken. Het heet Juffrouw Tok. Hou je wel van Kip? Eet hiet dan heerlijke Kip piri piri waar de kip op houtskool gegrilled is. Naar traditioneel Portugees recept wordt de kip achteraf voorzien van de piri piri olie. Gewoon lekker eten zonder pretenties en inderdaad zeer betaalbaar. Niet zeuren over bediening of haute cuisine, dat is een geheel andere prijscategorie.
Ik verheug me altijd op een avondje Juf Tok ;-)