Juffrouw Tok

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,1
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Was er al een hele tijd niet meer geweest maar mijn twee kleinzoons hadden het ditmaal uitgekozen. De kip piri piri is eigenlijk het enige gerecht dat je er moet eten. De porties zijn okay, voor een echte kip liefhebber moet je echter wel de portie large nemen. De bediening is vriendelijk, het decor is wel heel erg donker en mag wel eens een nieuw en vrolijker verfje hebben. Is eigenlijk nog net zo als toen het in Eindhoven openging.
Het blijft de piri piri kippen eetschuur, voor een keertje of twee drie keer per jaar prima, dan is daar helemaal niets mis mee. Geen locatie om eens romantisch met vrienden uit eten te gaan. Prima gelegenheid om met kleinkinderen lekker te gaan 'kluiven'.
Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vandaag met een gezelschap van 15 man hier gegeten. We hadden netjes van te voren gereserveerd. We werden gastvrij ontvangen en ze hebben ons de hele avond goed geholpen. Het is best een uitdaging om alles soepel te laten verlopen voor z'n grote groep mannen. Maar complimenten. Ze waren geduldig, vriendelijk en vrolijk. Helemaal top.

Het eten is wat je ervan kunt verwachten. Neem zeker de kip piri piri. Dat is hun specialiteit. Je krijgt dan voor €10,- heerlijke kip. (€15 als je Large wilt) met een goede portie friet erbij. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer gunstig. Lekker kluiven z'n avond.

Het decor is wel erg donker en alsof en al 40 jaar niks meer aan gedaan is. Dan kan wel een goede opfris beurt gebruiken.
Brabogondier .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Ik kom hier altijd graag. Het is lekker eten voor weinig. Ik vind het altijd jammer dat je salades apart erbij moet bestellen. De toetjes zijn klein, maar daar heb je genoeg aan na de maaltijd.
Smjp .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Ik kom al redelijk lang bij tok, de kwaliteit is altijd super, als je van kluiven houd en onbezorgd eten op een Bourgondische manier mag je dit echt niet missen ik zou het iedereen aanraden die van kip en friet houd, bediening is altijd heel snel en voor deze prijs krijg je nergens zoveel
Mirjamvs69 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Geen leuke tent, het eten was smakeloos en als je om extra peper of saus vroeg keken ze alsof ze water zagen branden.
Ik werd getrakteerd op een etentje, maar vond het best naar voor mn vriend.
Volgens hem waren de recentie's voldoende, maar dat kan ik mij niet voorstellen.
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Ik had een verjaardagskaart gekregen voor een gratis piri piri kip en met zn 4en zijn we daar op een zaterdagavond gaan eten.
In principe kun je dan gewoon alles bestellen en wordt er gewoon € 10,-- van de rekening gehaald, erg leuk gebaar!
Als voorgerecht hadden we de kipcocktail en de tomaten mozzarella salade. Je krijgt genoeg op je bord en de smaak is goed.
Ik nam als hoofdgerecht de piri piri kip en heb de piri piri apart laten serveren, zodat ik zelf kan nemen wat ik wilde als ik het te pittig zou vinden. De smaak was prima, maar verder zat er helemaal geen salade oid bij, terwijl we dat bij de andere vestiging wel kregen. Ik heb er nog naar gevraagd, maar het hoorde zo werd er verteld.
De desserts ( coupe stroopwafel en de vruchtensorbet) waren lekker. Het personeel was erg oppervlakkig, maar serveerde alles netjes.
John T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Een van onze favoriete restaurants, vanwege de kinderen en nu ons kleinkind. Natuurlijk kom je er voor de kip pirri pirri en de fantastische friet. Altijd leuk en ons jarig kleinkind werd verrast met wat sterretjes op het ijs.
Jammer was dat de korting (we hadden toevallig 2 kortingsbonnetjes) niet goed op de rekening was verrrekend. Altijd lastig dat je dat weer moet melden, je voelt je dan zelf zo'n kruidenier. Terwijl we daar ook vaak zijn geweest zonder die bonnen, zelfs een keer met kerst, compleet met oma's erbij.
Maar goed, het zij ze vergeven.
TommyGun .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
De menukaart is niet super uitgebreid maar je komt hier toch voor de kip piripiri en die smaakt geweldig! De bediening is altijd erg vriendelijk.
Terpwijn .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Minnetjes:
- 2-gangenmenu (d.w.z. zonder nagerecht) i.p.v. 3 ("Stel zelf uw 3-gangenmenu samen voor € 19.95", lees je op hun website), maar op de kassabon vind je toch "3-gangenmenu" voor € 19,95
- het is erg donker in het restaurant (je ziet niet goed wat je eet)
- geen gratis water op tafel
- vlekjes in tafellaken

Plusjes:
- hulpzame, vriendelijke en mooie serveersters
- al met al was de kwaliteit redelijk goed (stokbrood met kruidenboter 10/10, kipfilet met champignonsaus 8/10, rauwkostsalade 9/10, friet 6/10)
- de hoeveelheid was groot
- ik heb niet lang moeten wachten (c. een kwartier)
- er is een apart hoekje voor kinderen
Peterstaaf .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Leuk restaurant maar iets minder aangekleed dan de andere Juffrouw Tok restaurants. Snelle attente bediening. Als voorgerecht carpaccio, wel lekker maar iets te dik voor carpaccio. Kip piri piri lekker en als je het wat pittiger wilt kun je daar gewoon om vragen.
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Ongecompliceerd voor weinig geld eten. Leuk voor als je met kinderen bent. Verwacht niet teveel. Goed aangeklede snackbar is de beste omschrijving.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2013
Veel over dit restaurant gehoord. Vandaag met een gote groep hier gegeten en dan begrijpen we dat er niet veel speciale wensen mogelijk zijn. Voor de vegetariers is in dit kip-restaurant zijn echter ook twee mogelijkheden aangeboden.
Als vleesliefhebber had ik een kipsalade vooraf (eigenlijk veel sla, tomaat en uit met wat croutons en blokjes gerookte kip). Dit kun je ook heel makkelijk en lekkerder zelf maken met producen uit de supermarkt. Hoofdgerecht waren echt de slechtste spare-ribs die ik ooit heb gezien. Dikke donkergroene stengels die taai en vol met pezen zitten. Ik ben geen liefhebber van deze kruiden-marinade maar de kwaliteit van het vlees is echt beneden alle peil. Als nagerecht een whiskeyglas met dame blanche; ook niet echt iets om naar huis te schrijven.
De man die onze buitenlandse collega's moest bedienen sprak helaas slecht engels, dit hadden ze beter kunnen organiseren. Verder wel net en vriendelijk personeel. Service dus een voldoende.
Ook de sfeer is leuk en heeft een meetje een authentieke mediterraanse sfeer. Niet heel bijzonder maar net. Zelfs de achteringang bij de parkeerplaats zit goed in de verf en ziet er fris uit.
Zal dit restaurant helaas niet snel aanraden.