Juffrouw Tok

Meer informatie over restaurant Juffrouw Tok

• Terras
Ans H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Zojuist met 4 55+ ers bij juffrouw Tok in Ede gegeten. Bediening was goed. Eten was lekker, maar de porties waren aan de kleine kant.
Na enig speurwerk werd er ook nog kip in het stoofpotje gevonden! Er werd niet op de actie voor 50+ geattendeerd en er werden 4 portie's salade gebracht, terwijl er al salade bij het stoofpotje inbegrepen was. Ben benieuwd naar uw reactie.
Schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Na een fietstocht heerlijk op het terras gegeten. Goede locatie. Werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel gebracht. Leuke en vriendelijke bediening. De kip Piri Piri is heerlijk. Aangevuld met frieten. Alles bij mekaar een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gerrit Wim V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Met een grote groep heerlijke kip (met of zonder piri) gegeten.
We zaten mooi in een aparte ruimte.
De bediening was prima.
Het interieur is gezellig, alleen mogen de tafeltjes wel eens beter worden afgenomen. (te vet)
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Helaas is dit restaurant een behoorlijke tegen vallen voor ons geweest. We kwamen binnen we gingen zitten en binnen 10 minuten hadden we ons eten en drinken. Om beter te verklaren binnen een half uur zaten we al in de auto uit gegeten en wel. Biefstuk word rauw op een hitte plaat neer gelegt en zie maar hoe je hem medium krijgt. De kip was behoorlijk vettig. Erg jammer maar niet herhalingvatbaar. Personeel is vriendelijk maar nadat ze het eten en drinken hebben neer gezet zie je ze niet meer.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Heerlijk gegeten, kip large piri piri extra, kipfilet met roomsaus friet erbij dit alles door een snelle en zeer vriendlijke bediening gebracht. Toevallig was het zalig weer dus konden we prima buiten eten met uitzicht op de Veluwe.
Hermensl .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Geweldig restaurant. Uitstekende ligging, super en snelle bediening en heerlijke kip. Hoewel wij niet in de buurt wonen, gaan we hier ieder jaar wel een keer eten. Gewoon goed en geen fratsen!
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
ben verslaafd aan de piri- piri kip . Heerlijk lekker pittig, goed gaar en smaakvol.
Bewondering voor de perfecte logistiek wat bediening betreft.
Gewoon heerlijk eten in goed georganiseerd bedrijf. Goed indien je het alleen doet om heerlijk kip te eten.
Je moet hier alleen niet naar toe gaan indien je romantisch en langdurig wilt eten.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Juffrouw Tok is een gezellig restaurant om te eten. De kip is van prima kwaliteit, en dat is natuurlijk de voornaamste reden dat je naar Juffrouw Tok komt. Zowel de kipschnitzel als de kip piri piri is heerlijk. De bediening is erg vriendelijk en biedt ook snelle service. Binnen heel weinig tijd staat je gerecht op tafel, dat vind ik persoonlijk een pluspunt. Het decor is oké, het oogt wat als een boerderij. De locatie is mooi, in de buurt van de Veluwe.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
De kip piri piri is goed. De marinade is prima en de extra pittige saus erbij is niet alleen pittig maar ook smaakvol. Ook het houtskoolvuurtje-aroma is lekker. Minpuntje is dat de kip te droog is. De maiskolf is wat te zwart en met wat teveel boter. De frites soms wat te hard.
De service is weinig op aan te merken. Het decor heeft wat mij betreft plus- en minpunten. Het is een mooie ruimte met goede lichtintensiteit. De rumoerigheid en de uitstraling zijn alleen weer minder. Prima om snel met je gezin een hapje te eten. Geen plek voor haute cuisine of intiem romantisch diner.
Xxxxm .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
De locatie is super mooi! En de inrichting is ook erg leuk. Jammer dat het eten zo razendsnel optafel stond binnen zeker 10 minuten stond mijn hoofdgerecht optafel en helaas was mijn stoofpotje meer saus met groente dan met kip. Het toetje was ook razend snel optafel, het was kort met al niet voor mij een aanrader helaas. Het personeel vond ik overigens niet echt vriendelijk een lachje kon er niet van af jammer genoeg.
Herjo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Zoals vanouds heerlijk gegeten bij juffrouw Tok. Wat een heerlijke kip piri piri hier. Wij zijn hier vaak uit eten geweest en de smaak en sfeer blijft goed. Echt een aanrader voor fijnproevers.
Cdvh .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Degene die Juffrouw Tok voor het eten een voldoende geven, hebben duidelijk of enorme trek, of een zeer zeer lage standaard. Wat een bagger, ik kan het niet anders noemen. Met 4 personen gegeten. Decor is redelijk, alhoewel wel stampvol gedrukt. Personeel vriendelijk maar zeer opdringerig. We zaten letterlijk 4 minuten en we kregen de vraag of we het al wisten? Dit herhaalde zich nog zeker 2 keer. Stokbrood kruidenboter was klef en niet lekker knapperig. Carpaccio als voorgerecht was smakeloos en ijskoud, het kwam zo uit de vriezer.Hier en daar een verdwaald stukje kaas en een pijnboompit, en de dressing smaakte nergens naar. Als hoofdgerechten was de kip piri piri prima. Het vegetarische gerecht leek op een magnetron bakje van de Albert Heijn, of nog slechter. De kipfilet met champignon saus had zeker al een half uur onder de warmhoudplaat gelegen, en was nog net niet krom getrokken. De friet was ok. Het zielige gebeuren werd opgeleukt met een schaaltje rauwkost, welke verdronken was in een vieze vette saus. Al met al echt heel erg slecht. Ik kom hier nooit meer!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Niet gereserveerd, toch een tafel gekregen, een tafel voor 6 waar al 2 mensen zaten en wij met zijn tweeen bij konden. Op zich geen probleem, maar we zaten naast de keuken, in ongezellige tl-buizen te kijken. De bediening was vlot en prima, aardige dames, op zich niks mis mee, de tafel had wel even een doekje mogen hebben, voelde plakkerig aan.
Het eten was fantasieloos en eenvoudig, de kip smaakte wel maar had duidelijk al een poosje op een warmhoudplaat gestaan, de frieten waren slapjes, de rauwkost zo uit een zak....
Het deed allemaal een beetje snackbar-achtig aan
het kost niet veel maar het is ook niet veel, niet voor herhaling vatbaar
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
In tegenstelling tot de teleurgestelde berichten hebben wij hier heel leuk en lekker gegeten. Verwacht geen haute cuisine, maar houd het bij kip en sla is mijn advies. De kip is goed gegaard en heel lekker gekruid. De meisjes swingen en maken het er erg leuk.
Chrissy J.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Prima adres voor als het wat eenvoudiger mag. Het is een grote "eetschuur" maar wel een gezellige! Stijl: oude boerderij. De kippen komen niet alleen terug op je bord maar ook overal als decoratie.

Hou het bij de kip piri piri (is tenslotte de specialiteit) met dikke frieten en je hebt een smakelijke royale maaltijd.

Bediening is vriendelijk en in voor een grapje. Het is er vaak enorm druk dus het gaat niet altijd snel. Hoewel klanten letterlijk in de rij staan om er te eten en er snel weer tafels moeten vrijkomen hebben we ons nog nooit 'weggekeken' gevoeld.

Juffrouw Tok is echt iets voor gezinnen en hoewel wij daar niet onder vallen komen we er toch elk jaar een keer eten. Je wordt een tikje melig/moe van het verjaardagslied dat regelmatig door de speakers schalt vanwege jarige gasten maar dat nemen we voor lief :)

Ligging is perfect. Na het eten de weg over en de kipcalorieën eraf wandelen op de hei.
Imveerman .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Super restaurant als je snel een hapje wil eten. De kip piri piri is werkelijk verrukkelijk! Eten wordt heel snel gebracht en porties zijn goed.
Hoe_is_de_dis .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Na een jaar weer eens hier gegeten met onze twee kinderen.
Wij zaten voor het eerst niet in het oude gezellige restaurant gedeelte, maar in de grote zaal, dat qua lawaai en ambiance meer weg heeft van een voetbalkantine op zaterdagmiddag.

De kip: blijft heerlijk!
Patatten zijn wel OK, helaas niet zo knapperig meer als enige jaren geleden.

Minpuntje zijn de bijgerechten, deze lijken bij ieder bezoek helaas slechter te worden....hier mag weleens aandacht aan worden besteed..

Tomaten/ui salade: de bleekste neutrale tomaten ooit, samen met een vracht gesneden ui..
Waldkornbol met kruidenboter: bruin hard bolletje met een beetje kruidenboter.

Tip: hou het bij de kip met friet en je hebt een prima maaltje
Wsvd .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Als je zin hebt in kip schranzen moet je zeker hier zijn, zeker met kind(eren) erbij. Het was erg druk, niet gereserveerd, maar toch snel een plekje. Kip piri piri XL was nu even duur als 'normaal', wat je niet op eet krijg je mee in een bakje. Hij was heerlijk. Had een maiskolfje erbij en die was prima. Dochtertje van vrienden had het naar de zin, werd gesminkt, kreeg een cadeautje. Vriendelijk personeel. Gezien de prijs (minder dan 100 euro met 6 volwassenen en 1 kind, en voldoende kip om nog 2 dagen van te eten), mijn verwachtingen en de gezelligheid zijn de 8en wat mij betreft verdiend. Ik wil er nog wel eens heen na dagje op de veluwe of hei.
PvRijn .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Lekker samen gegeten bij juffrouw Tok in Ede. Leuk restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mijn man had kip piri piri xl maar dat was echt teveel en we kregen de mogelijkheid om het mee te nemen ! Zelf had ik biefstuk op speksteen wat je zelf moest bakken, super!
Echt een aanrader!!
WJPW P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Met collega's gereserveerd bij dit restaurant, omdat het op de route lag. Aan de menukaart en de site te zien kon ik al wel raden dat het hier gaat om een echt familierestaurant, met veel eten voor weinig.

Al was er gereserveerd, toch nog een kwartier in een smalle gang moeten staan, omdat het afgeladen vol was. En dat op maandagavond. Veel ouders met jonge kinderen. Af en toe een keihard Happy birthday door de zaak, kinderfeestjes dus.

Meest gekozen gerecht is overduidelijk de kip piri piri. In normale of enorme hoeveelheid. Ik koos de normale hoeveelheid, en dat was voldoende. Kip was lekker gekruid. De rauwkostsalade die apart besteld moet worden was voorzien van een enorme klodder matige saus. De patat was goed.
De ijscoupe met kersen was niet lekker. Zowel kersen, ijs als slagroom van inferieure kwaliteit.

Bediening was vriendelijk en vrolijk, zeker nadat rond 21 uur de zaak leegstroomde.

Prijs ligt iets boven het eten in een fastfoodrestaurant. Daarvoor krijg je beter meubilair en een meer aangekleed restaurant, inclusief bediening. Ideaal voor een kinderfeestje dus.