JR'S Cuisine

Louise de Colignystraat 155 3e 2595 Den Haag Nederland Kaart
31-702208278

Over het restaurant JR'S Cuisine

Surinaamse lekkernijen

Heerlijke Surinaamse gerechten in het centrum van Den Haag. Zo kleurrijk als de bevolking van dit land is, zo kleurrijk is ook hun eten. Het is eigenlijk een mengelmoes van heel veel verschillende keukens, zoals de Javaanse, de Hindoestaanse en de Creoolse. Geniet van voortreffelijke creaties en tegelijkertijd van de warme gastvrijheid van het personeel.

Meer informatie over restaurant JR'S Cuisine

Maandag t/m Vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag 13:00 - 21:00

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant JR'S Cuisine

Uub W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
We waren met twee personen hier gaan eten. Het eten was geweldig. Goed op smaak, goede porties, niks op aan te merken. Ze hebben op de menukaart alleen niet staan wat wel en niet pittig is. Wij kunnen allebei wel tegen pittig, maar ik zou oppassen met mensen meenemen die er niet tegen kunnen.

Qua sfeer is het wel ongemakkelijk dat het afhalen en restaurant deel allebei op dezelfde plek zit. Iedere keer als er iemand komt afhalen of een bezorger komt een bestelling ophalen dan lopen ze echt direct langs je. De meeste vergelijkbare eettentjes waar ik ben geweest zorgen toch wel voor een apart eet-gedeelte zodat je ongestoord kunt eten.

Service was over het algemeen goed. In principe stonden er geen desserts op de kaart, maar er werd ons wel kokos ijs met slagroom aangeboden. Dat bleek op te zijn, dus kregen we zonder vraag of overleg vanille ijs voorgeschoteld. Ik vind dat niet echt kunnen.
Marleen D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker eet, goede service en aardige eigenaar.
Carolijn H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Super vriendelijk, eenvoudige aankleding en authentiek huisgemaakt Surinaams eten. We hebben genoten van de gastvrijheid en het plezier dat de eigenaren er duidelijk in hebben om.ons te laten genieten. Super lief!
De tafel van Sander V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk eten! Lekker terras (jammer van het harde afzuiggeluid).
Broodje K.
Zie ik je daar?
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten in dit Surinaamse restaurant in Bezuidenhout in Den Haag. Mijn zwager, die zelf heerlijk Surinaams kookt, heeft er van gesmuld evenals de rest van het gezelschap van 5 personen. Bediening was prima, vriendelijk. Er werd vooraf meegedeeld welke items van de kaart er niet waren maar er bleef genoeg te kiezen over. Elk van ons koos een ander gerecht zodat we een totaalbeeld konden krijgen. Alles smaakte erg vers en goed en de porties waren beslist niet klein! Al met al een heerlijke avond gehad en weer een restaurant bijgeschreven waar we zeker terugkomen.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Eenvoudig restaurant, heerlijk eten!
Colin H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Zeer heerlijk (en veel) eten. Zeker een aanrader.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
De roti kip en lam speciaal waren heerlijk en het personeel uiterst vriendelijk. De inrichting is fris en clean. Hier komen we zeker nog een keer terug, een aanrader.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk eten (veel). Aardige man die de bestelling opnam. Kindvriendelijk. Gewoon goed.
Ramirez .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
heerlijke moksi meti (de mix) gegeten. vlees en nasi zeer lekker. erg vriendelijke bediening. deze mensen proberen je echt een leuke avond te geven en dat was het ook. veruit het beste Surinaamse restaurant waar ik was en dat waren er best aardig wat. een aanrader !
George D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Werkelijk voortreffelijk en
authentiek Surinaams eten. Een
prettige ontspannen bediening, attent en gastvrij. In Bezuidenhout en omstreken verreweg de beste!
Sille J.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij haalden roti af - vegetarisch speciaal paneer en tempeh tahoe. Allebei heerlijk! Tip: Bestel een extra roti vel want de porties zijn ruim.
Bert K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Eten is heerlijk! Minstens net zo lekker als bij onze (Surinaamse) grootmoeder!! Wij waren er met hele gezin en volop genoten. Daarnaast was de service top, gezellige en gastvrije eigenaren. Prettige bijkomstigheid is dat alles keurig verzorgd, netjes en schoon eruit ziet.
Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Voor de uitstraling van de zaak hoef je niet te gaan. Maar het eten is geweldig. De eigenaren super vriendelijk. De dame die de bestellingen opneemt, kijkt helaas regelmatig of xe daar liever niet wil zijn. Maar ach, het eten maakt dat goed. Heerlijke roti. Eet er regelmatig (of afhalen).
Epicure D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Prima Surinaams eethuis. We haalden hier oa roti (kippenbout), tempeh en cassave met bakkeljauw. Allemaal vers en goed pittig. Zoetzuur van komkommer was lekker gemarineerd en niet te zoet. Enige minpuntje was de roti plaat. Deze heb ik wel eens lekkerder geproefd. De plaat leek meer op een pannenkoek. Ik miste de gele spliterwten.
Martijn H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
We hebben afgehaald bij JR cuisine. In de krant Den Haag Centraal stond een lovende recensie, en die was geheel terecht. Het eten was erg lekker, de porties royaal. En in tegenstelling tot veel Surinaamse restaurants, het was niet te zout.
De ontvangst is hartelijk. Complimenten dus, een aanrader.
070DenHaag .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
De eerste keer JR's cuisine na vele lovende recensies op internet.
Beide roti besteld en deze was echt heerlijk. Wij zijn erg kritisch wat roti betreft en ook al erg veel zaken in en om Den Haag aangedaan, maar dit is een blijver. Heerlijk vers, smeuig, goed in balans. Best pittig maar voor mij als geen sambal eter precies goed.
Alles perfect verpakt. Roti vel wel aan de kleine kant voor de hoeveelheid kip e.d.
Vel mag dus groter aangezien deze ook heeeerlijk was.

De saoto soep was iets minder, deze was echt wel te zout. En bijna geen kip te bekennen in de soep.

Michiel K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Vanwege de goede recensies op IENS een bezoek gebracht aan JR's Cuisine.

De inrichting is eenvoudig maar wel netjes en schoon.

Het eten (ik had Roti kipfilet) vond ik erg lekker. Ik heb wel eerder Roti gegeten, maar daar was het over het algemeen veel vochtiger (lees meer saus). Hier was de saus wel aanwezig, maar niet overdreven veel.

De bediening was ook zeer vriendelijk. Op mijn vraag om advies voor het drinken kreeg ik Dawet voorgesteld. Een heerlijk drankje bij de Roti.
Michael W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Goed eten en prettige sfeer. Ik kom er elke week en naast de standaard roti en doksa heeft JR's ook overheerlijke pindasoep (maandag, van te voren bestellen), bravoesoep (vrijdag) en moksi alesi (van tevoren bestellen).