Jozef eten & drinken

6,7

Jouw recensie over het restaurant Jozef eten & drinken

Allard T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk geen harde muziek!
Sfeervol
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hele fijne en goede, pro actieve service & sfeer
Attent
wachttijd was precies goed, maar die optie is niet aan te vinken
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Voorgerecht prima prijs/kwaliteit. Hoofdgerecht duur en viel tegen. Open keuken kan heel leuk zijn, maar als je de kok (iets wat forse man met baardje) zijn vinger in de wachtende soepkommen ziet steken en deze daarna weer in zijn mond stopt, dan heb je eigenlijk al gegeten en gedronken. Kan echt beter!
geertje H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Beste ober van Jozef,

Je hebt gekozen voor een (bij)baan bij een prachtig restaurant met terras in het midden van het centrum, waar het soms best druk kan worden. Maar dat was het niet. Misschien dacht je daarom dat het ok was om met al je vrienden en vriendinnen te praten, en niet te letten op de gasten die je eigenlijk zou kunnen bedienen.
Wat was je lekker aan het babbelen, over de nieuwe Harry Potter film, en oh-oh wat was je geïnteresseerd in dat meisje haar telefoon. En mijn tafelgenote en ik maar wachten.
De producten die je serveerde waren gelukkig boven niveau, en met een uitzicht op de prachtige Mariaplaats in de zon is het niet verkeerd zitten.
Nou hopen dat jij nog een beetje beter je best doet, en dan komen wij nog een keer die heerlijke Sauvignon en de geitenkaas met asperges bij je eten.

Met vriendelijke groet!
19Maria V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Gisteren geweest na lezen van alle recensies. Heerlijk gegeten, vlotte en aardige bediening en gelukkig niet al te rumoerig in de zaak.
De rolletjes eend met serranoham waren erg goed. Er zat heerlijke uienchutney bij en heel kleine geroosterde boterhammetjes.
Tournedos heel lekker, ook met uien. Helaas waren er geen groenten. Chocoladetaartje was goed. Minpunt was de tiramisu , die had niet veel smaak.
Er is een nieuwe chef en meer personeel in de bediening. Wij komen terug.
Stefanie W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Geluncht bij Jozef. Voor een bak koffie, prima maar ik moet me helaas aansluiten bij de slechte recensies. De bediening is traag, niet alert. Staan met zijn 3-en bij de kassa te praten terwijl wij 'contact' wilden om de rekening te vragen. Kwamen er niet echt tussen. Ik had een broodje carpaccio en het vlees was erg smakeloos, waterig. Geen succes voor 9,50 voor 1 broodje. Zat vol met moeders met kleine baby's en de bediening liet continu de deur open om buiten te bedienen terwijl het flink fris was. Niet erg klantvriendelijk. Kom er niet terug om te eten.
Moobee .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Al een keer eerder geluncht, maar nu ook gegeten. De slechte bediening bij de lunch bleek geen toeval. Er was weinig aandacht voor ons (niet door hebben dat we geen kaart hadden, lang op eten moeten wachten en kortaf). Heel jammer!
Ook hing er gisteravond een vieze geur en werkte de liedjes-bingo niet echt sfeerverhogend.
Het eten was op zich prima, slechts één gerecht was te peperig.
Tracey R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Wij wilden reserveren via Couverts.nl omdat wij een dinerbon hadden. Dit lukte niet, maar werd erg goed door het personeel opgelost na een telefoontje. De service was aangenaam en het eten lekker. Ik had een Angus hamburger en mijn vriend een patat met stoof (klinkt eenvoudig, maar smaakte speciaal). Als nagerecht vond ik het kaasplankje één van de lekkere kaasplankjes die ik heb gehad en met veel variatie. Verder was de rode wijn ook goed kruidig (Malbec). Na het eten hebben we meegedaan aan de muziekbingo aan de bar, wat de avond echt heeft afgemaakt. Leuke sfeer en zeker voor herhaling vatbaar!
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Frietjes iets te hard. Hamburger was verder prima. Brood vooraf duurde lang. Toen het rustiger werd (na borreltijd) ging het beter, ook qua bediening.
Remco N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Geen goede avond gehad. Toen we na een uur nog steeds geen voorgerecht hadden hebben we dit onder de aandacht gebracht. Tien minuten later stonden de voorgerechten voor ons neus, en daar kan je onmogelijk meer dan een uur voor nodig hebben gehad. Zalmburger kwam droog en vet uit de frituur op een enorm taai en oud stukje stokbrood. Limoenmayonaisse was letterlijk 3 druppels zonder smaak. Pasta als hoofdgerecht die niet goed gekookt was, rauwe pompoen en pecorino was overduidelijk geraspte kaas uit een zakje. Bij het afhalen van de borden wees de ober naar mijn bord, kortom... of ik deze even aan wilde geven. Echt nog nooit meegemaakt. Na 15 minuten uit onszelf moeten vragen of we nog een toetje mochten bestellen. De cheesecake was ok. Bij het afrekenen werd ons niet gevraagd of alles naar wens was geweest, misschien straalden we uit dat dit niet het geval was.

Kom hier echt niet meer terug.
marianne K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ambiance prima, eten viel erg tegen. Beide hoofdgerechten niet smaakvol: flauwe runderstoof en koude, niet gare quinoasalade. Frietjes lekker. Bediening deels oké, deels onbeholpen. Te lang wachten bij elke gang. Rekening helaas veel te hoog voor het gebodene.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Al een paar keer wezen borrelen bij Jozef, maar nu ook wezen eten. Prima eten! Ondanks dat de porties iets te groot waren (met een voorgerecht én een hoofdgerecht krijg je echt veel eten) hebben we een zeer geslaagde avond gehad.
Het decor is super, met een restaurantgedeelte en een vintage ingerichte bar. Bediening is vriendelijk en attent. Een aanrader dus, zowel voor diner als voor een borrel!
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Hip and happening ingericht, maar helaas daarmee wel alles gezegd.
Smakeloos eten, slechte koffie en ongeïnteresseerde bediening. Jammer, veel potentie, maar teveel tijd besteed aan inrichting en weinig aan kwaliteit van eten en bediening.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gezellig pre-kerstetentje gedaan bij Jozef met een groep vrienden waar we altijd burgers mee gaan eten. De burgers bij Jozef zijn goed! Het restaurant is mooi ingericht, je ziet dat er een goede interieurontwerper mee heeft gewerkt. De bar is groot en staat midden in de zaak, dit maakt het een levendige zaak!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Gezellige locatie om even snel iets te eten. De bediening is vriendelijk en alert, de gerechten kwamen snel op tafel. Om hier zakelijk af te spreken tussen 18-19 uur is niet zo'n succes, omdat het op dat moment vrij druk en rumoerig was. Als gezellige plek met vrienden is het echter prima. De kaart is niet uitgebreid, maar wel gevarieerd, ook als je een glutenvrij dieet hebt. Prima plek, nabij het centrum.