Joya

Spuistraat 3G 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-202214932

Over het restaurant Joya

Restaurant Joya heeft een Aziatische twist gekregen en gaat zich vanaf nu focussen op een Five Plates Asian inspired Cuisine. Naast de naamsverandering (van Blue Boy naar Joya) hebben zij ook een nieuwe aanwinst erbij en dat is een tweede chef Ben.

Het interieur is door Casper Reinders zelf ontworpen en het restaurant is gelegen in hartje Amsterdam. Daarnaast is het goed te bereiken vanaf het station en een perfecte locaties voor een heerlijk hapje en een drankje. Joya is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 18.00 uur.

Meer informatie over restaurant Joya

Dinsdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur

• Engels gesproken
Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Joya

Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassende gerechten, vriendelijke bediening. Gerechten redelijk geprijsd. Alleen de wijn was aan de dure kant.
Vivianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hidden gem! Mooie inrichting, lieve en goede bediening en onwijs lekker eten. Ik kom hier zeker terug!
Estelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gerechten zijn klein, maar wel bijzonder en erg lekker! Vriendelijk personeel en sfeervolle ambiance.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was een top avond!
De bediening was zeer vriendelijk en charmant zonder opdringerig te zijn. En dan het eten... de gerechtjes die je kunt delen waren stuk voor stuk een ware smaaksensatie.
Hier komen we zéker nog eens terug.
Djor .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben hier een heerlijk avondje gehad.. Speciaal vanuit Tilburg hier heen gekomen en het was het dubbel en dwars waard!!
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker 'oosters getint' eten. De porties zijn voor de formule van shared dining wel echt aan de( te) kleine kant en ook niet te verdelen soms! Hoe moet je in hemelsnaam 1 krab in 4 stukjes 'trekken' met je eetstokjes?
De bediening begon heel attent en vlot, maar mét dat de muziek harder werd, werd de bediening minder.
De sfeer en inrichting is warm en gezellig.
Lien G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prachtig ingericht restaurant, super vriendelijk personeel, lekkere cocktails en bovenal heerlijk eten! Zeker een aanrader!
AnneMarie J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fantastisch gegeten.Bijzondere en vooral heerlijke gerechten. Attent en aardig personeel,
De inrichting is apart, maar ook zeer sfeervol.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Kwaliteit prijsverhouding buiten proporties. Inrichting kil en vreselijk beroerd zittende stoelen, al met al erg teleurstellend!
Wesley D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Warm welkom, leuke sfeer en goede service genoeg om mij een onvergetelijke avond te bezorgen. Het was een mooie ervaring om hier te mogen dineren.
Dino V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Alles volgens het boekje & extra

Super goede bediening & overheerlijke oosterse gerechten

Fantastishe sfeer & muziek
Esmee M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Onwijs lekker gegeten met vriendinnen op een donderdag avond. Erg lekkere wijnen, vooral die Scaia was top! Service, eten en sfeer waren uitstekend! Een echt aanrader!
Raymond S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Top restaurant met top bediening in een sfeervol ingericht restaurant!!!
Joost J.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Eten was goed, lekker van smaak echter prijs kwaliteit vonden wij uit verhouding. Geadviseerd werd 5 gerechten per koppel.. 5 per persoon was eerder van toepassing. Toen we betaald hadden en richting hotel liepen nog ergens een pizza gescoord.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Enorm lekker gegeten met vrienden op een vrijdag avond! De crispy softshell crab is echt een aanrader !! Ook hadden we een super lekkere curry genomen.
Swen D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Ik heb hier met mijn vriendin met enorm veel plezier gegeten. Prachtig restaurant met goede service en heelrijk eten. Vanwege het shared dinning concept hebben we 2/3e van de kaart al kunnen proeven tijdens onze eerste bezoekje. Absolute aanrader
Rodney I.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wow! Wat een mooie aanwinst voor Amsterdam!!
Thaise gerechten met een fusion twist!!
Een van onze favoritieten waren de oesters bereid op 3 verschillende manieren, waaronder green curry.
De bediening is supervriendelijk,en gezellig!!!
Wat een leuke zaak! Mooie inrichting ook!!!
De wijnen zijn zeer redelijk geprijsd.....
We gaan snel weer terug!!!
Matti E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
wat een mooi nieuw restaurant is dit! de service is echt buitengewoon goed en de gerechten zijn een feest. Mooie aziatische smaken, ieder gerecht met een echt eigen signatuur.
we komen zeker terug!
Jan Paul L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Bijzonder lekkere aziatische fusion gerechten, zowel koud als warm, vis en vlees. Echt een fijne avond gehad of anders gezegd great place, great food, great hospitality!