Joya

Spuistraat 3G 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-202214932

Over het restaurant Joya

Restaurant Joya heeft een Aziatische twist gekregen en gaat zich vanaf nu focussen op een Five Plates Asian inspired Cuisine. Naast de naamsverandering (van Blue Boy naar Joya) hebben zij ook een nieuwe aanwinst erbij en dat is een tweede chef Ben.

Het interieur is door Casper Reinders zelf ontworpen en het restaurant is gelegen in hartje Amsterdam. Daarnaast is het goed te bereiken vanaf het station en een perfecte locaties voor een heerlijk hapje en een drankje. Joya is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 18.00 uur.

Meer informatie over restaurant Joya

Dinsdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur

• Engels gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant Joya

walvis A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geslaagde fusionkeuken, sfeervol restaurant, met zeer prettige bediening, zeer makkelijk bereikbaar vanaf CS. Bij bestelling ging iets mis, maar is op vriendelijke wijze goed gemaakt. We hebben fijn gedineerd!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prachtige lokatie. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Marcella U.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurant met mooie inrichting, aardige bediening. Gerechten zijn heerlijk, goed op smaak, maar erg klein, waardoor je regelmatig bij moet bestellen. Heel snel zijn ze niet, waardoor je veel langer in het restaurant doorbrengt dan je van plan was. Best prijzig, maar voor een speciale gelegenheid is het de moeite waard.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super lekker eten met een zeer vriendelijke bediening! Absoluut een must..
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Openingstijd van 18.00 uur is te krap voor theatergangers. Wij konden nu geen voor- of nagerecht nemen.
Dames WC met open raam naar de straat geeft te weinig privacy.
Wenteltrap naar boven is voor ouderen niet geschikt. Bovendien zijn de hogere drempels op de ballustrade naar de WC's erg gevaarlijk (kleurtje geven)
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zoals ik bij anderen ook las; smaak van de gerechten was erg goed daarentegen waren de gerechten veel te klein.We hadden echt nog honger na ons etentje met vrienden.
Sommige waren ook echt niet te delen ( als je sharing dining doet maak de gerechten daar dan ook geschikt voor..!).Op hun site staat dat je gem €25 per couvert kwijt ben maar dat is toch echt min €35 ( met maar 2 gerechten per persoon , paar glazen wijn en geen toetje of koffie).
Kortom , het ziet er allemaal sfeervol en de gerechten zijn lekker maar toch echt te duur voor wat het is..ik ga er niet meer terug....jammer...genoeg keuze in amsterdam
Saskia E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk eten, leuke sfeer, beetje pretentieus. Met Aziatische vrienden er heen geweest, die het erg lekker vonden. Graag weer eens naartoe
Onna T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij hebben hier met een gezelschap van 4 heerlijk gegeten. De inrichting, ambiance, service van het personeel maakte ons avondje wel compleet.
Lian E.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Ze zeggen dat het shared dining is maar buiten de dim sum zijn de gerechten niet gemaakt op te delen. De wijn is duur. 7 euro of 9 euro.
De wijn (9 euro) was wel goed.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Wat een fijne plek! De sfeer, uitstraling en hele vriendelijke bediening. Dan het eten: in 1 woord heerlijk!!!
Ik ga zeker vaker terug komen.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prachtige locatie en heel mooi ingericht. De stoelen zitten uitzonderlijk beroerd dus je moet wel echt doorzetten als je lang wilt tafelen. Eten fantastisch, maar wel kleine porties. Wel ontzettend lekker en verzorgd. Bediening was prima hoewel tegen het einde van de avond lastig aandacht van te krijgen
Gwen H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Top avond gehad bij Yoja, super bediening, heerlijk eten en gezellige sfeer!

Trio van oesters en ceviche een echte aanrader maar eigenlijk was alles even lekker, ook de three lions en de vega curry heerlijke combinaties.

Nieuwe favorite - wij komen zeker terug!!
Janny G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Verrassende gerechten, vriendelijke bediening. Gerechten redelijk geprijsd. Alleen de wijn was aan de dure kant.
Vivianne D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hidden gem! Mooie inrichting, lieve en goede bediening en onwijs lekker eten. Ik kom hier zeker terug!
Estelle B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gerechten zijn klein, maar wel bijzonder en erg lekker! Vriendelijk personeel en sfeervolle ambiance.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was een top avond!
De bediening was zeer vriendelijk en charmant zonder opdringerig te zijn. En dan het eten... de gerechtjes die je kunt delen waren stuk voor stuk een ware smaaksensatie.
Hier komen we zéker nog eens terug.
Djor .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We hebben hier een heerlijk avondje gehad.. Speciaal vanuit Tilburg hier heen gekomen en het was het dubbel en dwars waard!!
Ariette H.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Lekker 'oosters getint' eten. De porties zijn voor de formule van shared dining wel echt aan de( te) kleine kant en ook niet te verdelen soms! Hoe moet je in hemelsnaam 1 krab in 4 stukjes 'trekken' met je eetstokjes?
De bediening begon heel attent en vlot, maar mét dat de muziek harder werd, werd de bediening minder.
De sfeer en inrichting is warm en gezellig.
Lien G.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prachtig ingericht restaurant, super vriendelijk personeel, lekkere cocktails en bovenal heerlijk eten! Zeker een aanrader!
AnneMarie J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Fantastisch gegeten.Bijzondere en vooral heerlijke gerechten. Attent en aardig personeel,
De inrichting is apart, maar ook zeer sfeervol.