Joya

Spuistraat 3G 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-202214932

Over het restaurant Joya

Restaurant Joya heeft een Aziatische twist gekregen en gaat zich vanaf nu focussen op een Five Plates Asian inspired Cuisine. Naast de naamsverandering (van Blue Boy naar Joya) hebben zij ook een nieuwe aanwinst erbij en dat is een tweede chef Ben.

Het interieur is door Casper Reinders zelf ontworpen en het restaurant is gelegen in hartje Amsterdam. Daarnaast is het goed te bereiken vanaf het station en een perfecte locaties voor een heerlijk hapje en een drankje. Joya is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 18.00 uur.

Meer informatie over restaurant Joya

Dinsdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur

• Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Joya

Recia B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Zowel eten als bediening was geweldig. Leuke sfeer, lekker eten, fantastisch mooi restaurant en we komen zeker weer. Het meisje die ons bediende was gastvriendelijk en had goede tips wat betreft het menu omdat ik een allergie heb. Ze dacht goed mee en we hebben heerlijk gegeten. Het restaurant is op loopafstand van Centraal station, dus we konden makkelijk met de trein.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
De ontvangst was hartelijk en de bediening was vlot en spontaan. Mijn vrouw en ik eten geen varkensvlees en het was geen probleem om het gerecht aan te passen aan onze wensen. We hebben een ontzettend fijne avond gehad en hebben genoten van de heerlijke culinaire Oosterse gerechtjes. Joya is zeker aan te raden!
Karim V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Service was niet goed, het duurde lang voordat we konden bestellen en nog langer voordat we eten kregen, 20 min wachten op een dessert gaat nergens over.

Het eten is gelukkig wel voortreffelijk, dat maakte veel goed.
Lenneke T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Superfijn restaurant en de bediening is top! Eten is ook erg goed, een echte aanrader.
Fijn in het centrum van Amsterdam.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij Joya en een gezellige avond gehad. Het interieur en de ambiance zijn prettig, de bediening lekker spontaan en attent en we hebben genoten van alle gerechtjes. Perfect voor een avondje uit. Wij komen zeker terug hier!
An M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker gegeten, maar oef wat een slechte bediening. Na een half uur(!) eindelijk iemands aandacht kunnen trekken om wat te drinken te bestellen. Vervolgens weer 10 minuten met de wijnkaart op tafel gezeten voordat eindelijk de bestelling werd opgenomen. Kraanwater bestellen lijkt zowat onmogelijk, maar komt na ongeveer een uur dan toch. Het eten was echt goed, maar het concept ‘shared dining’ werkt natuurlijk pas als de gerechten ook echt deelbaar zijn. Een stukje kip met het bot er nog in is dat niet. Evenals een visfiletje als je alleen eetstokjes ter beschikking hebt. Wat bestek erbij om te verdelen zou geen overbodige luxe zijn. De inrichting is mooi maar niet erg praktisch. De stoelen zitten dankzij de achterover hellende rugleuning niet per se heel fijn en met z’n vieren aan twee bij elkaar geschoven ronde tafeltjes eten is ook niet ideaal. Als je naar het toilet wilt moet je je langs een enorme kamerplant manoeuvreren. Het hoge niveau van de gerechten verdient echt een betere entourage.
Martyn D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Aanrader voor als je in het centrum van Amsterdam bent. Het eten was heerlijk en de bediening was top. Ook is er genoeg plek.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
We hebben genoten van een heerlijke avond uit. Perfecte plek. Fantastische eten. Heerlijk op smaak, fijne sfeer, zeer alerte service. Restaurant om terug te komen!
H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Aardige bediening, overheerlijk eten en een aanrader voor menen die openstaan voor andere gerechten dan een sate of hamburger. Door dit alles een echt avondje uit.
Ivar I.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Super lekker gegeten, leuke gastvrouw dienons de hele avond heeft vetroeteld!
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel goed, vriendelijk en correct. 1 van de gerechten was minder goed. We hebben daar direct wat van gezegd. Zonder problemen kregen we een nieuw gerecht en dat was heerlijk mals en zacht.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
gerechten niet op smaak, te flauw. Voorgerechten allemaal teleurstellend, thaise steak tartare erg flauw. Hoofdgerechten beter, maar kipgerecht onder de maat, bij 3 soorten kip een kipkluifje en kippehuid doen?
Tanja N.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Een leuk en hip restaurant waar je de hele avond kan tafelen. Het eten was heerlijk . De bediening zeer vriendelijk alleen af en toe moest je wat lang wachten voor ze weer langs kwamen of in de buurt om iets te drinken te kunnen bestellen.
Iwan O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goed gegeten in een fijne ambiance. De porties zijn klein dus vergeet niet rijst bij te bestellen.
walvis A.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Geslaagde fusionkeuken, sfeervol restaurant, met zeer prettige bediening, zeer makkelijk bereikbaar vanaf CS. Bij bestelling ging iets mis, maar is op vriendelijke wijze goed gemaakt. We hebben fijn gedineerd!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prachtige lokatie. Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
Marcella U.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gezellig restaurant met mooie inrichting, aardige bediening. Gerechten zijn heerlijk, goed op smaak, maar erg klein, waardoor je regelmatig bij moet bestellen. Heel snel zijn ze niet, waardoor je veel langer in het restaurant doorbrengt dan je van plan was. Best prijzig, maar voor een speciale gelegenheid is het de moeite waard.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super lekker eten met een zeer vriendelijke bediening! Absoluut een must..
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Openingstijd van 18.00 uur is te krap voor theatergangers. Wij konden nu geen voor- of nagerecht nemen.
Dames WC met open raam naar de straat geeft te weinig privacy.
Wenteltrap naar boven is voor ouderen niet geschikt. Bovendien zijn de hogere drempels op de ballustrade naar de WC's erg gevaarlijk (kleurtje geven)
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Zoals ik bij anderen ook las; smaak van de gerechten was erg goed daarentegen waren de gerechten veel te klein.We hadden echt nog honger na ons etentje met vrienden.
Sommige waren ook echt niet te delen ( als je sharing dining doet maak de gerechten daar dan ook geschikt voor..!).Op hun site staat dat je gem €25 per couvert kwijt ben maar dat is toch echt min €35 ( met maar 2 gerechten per persoon , paar glazen wijn en geen toetje of koffie).
Kortom , het ziet er allemaal sfeervol en de gerechten zijn lekker maar toch echt te duur voor wat het is..ik ga er niet meer terug....jammer...genoeg keuze in amsterdam