Joya

Spuistraat 3G 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-131202214932

Over het restaurant Joya

Restaurant Joya heeft een Aziatische twist gekregen en gaat zich vanaf nu focussen op een Five Plates Asian inspired Cuisine. Naast de naamsverandering (van Blue Boy naar Joya) hebben zij ook een nieuwe aanwinst erbij en dat is een tweede chef Ben.

Het interieur is door Casper Reinders zelf ontworpen en het restaurant is gelegen in hartje Amsterdam. Daarnaast is het goed te bereiken vanaf het station en een perfecte locaties voor een heerlijk hapje en een drankje. Joya is geopend van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 18.00 uur.

Meer informatie over restaurant Joya

• Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Wijn is te duur
Joyce Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk eten! Bijzondere smaken. Prachtig opgemaakt. De kleinere gerechten waren wel heel klein. Maar de grotere gerechten waren wel top. Toetje formidabele! Locatie ook fijn!
Caroline K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Joya! Alles wordt geserveerd in kleine, maar mooie porties. De sfeer in het restaurant zelf voelt warm en gezellig aan. Je proeft absoluut de kwaliteit in het eten. Zeker een aanrader!
Rowena H.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Van buiten naar binnen loop je van een Aziatisch looking terras naar een chique/artistiek establishment maar beide met een vrij gevoel. De bediening is amicaal maar beleefd waardoor je je gelijk op je gemak voelt. Dan het eten... tja wat zal ik zeggen... Frans/Japans/Thais... Gewoon heerlijk! De opbouw van het menu is heel simpel: begin bovenaan en werk naar beneden voor een optimale smaakreis. Een paar van onze highlights: de Tom Kha Gai is een heerlijke zachte doch rijke starter, de Ceviche een echte smaak explosie als opvolger en de Black Cod is (bijna) zoals bij Nobu. Als laatste de toetjes... ehhh neem ze gewoon allebei :)
Alle tegenstelling in dit restaurant versterken elkaar en dat is voor mij de kracht van dit restaurant. Zeker aan te raden.
Margie M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat 'n heerlijke stek in hartje A' dam! We hebben genoten van overheerlijke cocktails: de Yoya Lemonade smaakte naar meer.... We hebben ons laten verrassen door de chef-kok en wat zijn onze smaakpapillen geprikkeld: HEERLIJK! Mooie verse producten, heerlijke wijnen... een ècht avondje uit mèt kinderen. Voor deze kleinste gasten werd ook het nodige uit de kast gehaald! De zeer vriendelijke bediening tezamen met alles wat we voorgeschoteld hebben gekregen was F A N T A S T I S C H ???????? Zeker een bezoekje waard! Maak een reservering en ervaar de Aziatische cuisine op hoog niveau ????????
Ivydrew14 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij hebben hier afgelopen vrijdag gegeten en het was heerlijk! De gastvrouw was super vriendelijk. Het concept is fine dining asian met knipoog naar Thailand en japan. Ik ben zelf thais dus ben best kritisch. Maar de uitvoering van de gerechten was echt super! Ik proefde echt de authentieke smaken en de presentatie was prachtig. De gerechten zijn van zeer goede prijs kwaliteit. Interieur is ongewijzigd maar dat vonden wij ook al mooi voorheen.

Wij hebben een top avond gehad. Zullen snel terug komen om de andere gerechtjes te proeven.