Joy King

Meer informatie over restaurant Joy King

7,1
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een gezellig Chinese eetgelegenheid in een buitenwijk. Voortreffelijke bediening en niet zolang hoeven wachten op het eten. Het vlees en de vis was heerlijk klaar gemaakt. Echt een aanrader.
Rijk H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Erg lekker gegeten, de babi pangang was heel erg lekker, peking eend wat minder.
Het eten was verder gewoon goed. Het lijkt me niet echt leuk om er te eten, wij hebben afgehaald.
Rico W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Ik heb vanavond een combinatie gerecht afgehaald. Ik kreeg foe yong hai en babi pangang. Ik meen(de) dat ik tjap tjoy en babi pangang heb besteld. Ik vraag of dit wel goed gaat en/of ik dit anders mag omwisselen omdat ik tjap tjoy wens in plaats van foe yong hai. Dit is niet mogelijk. Ik moet dan opnieuw bestellen. Ik vind dit vreemd, maar ok dan graag een klein bakje tjap tjoy. Dat is niet mogelijk en wilt u dan met bami, nasi of rijst. Ik wil alleen een bakje tjap tjoy en geen bami of iets erbij, die heb ik genoeg van het eerste menu. Nee dit is niet mogelijk. U krijgt er bami bij en is lekker voor morgen. Ze laten me weer een volledig menu afrekenen. De kwaliteit van het eten is prima, maar 2 volledige gerechten met beiden een bak bami is teveel en te duur voor 1 persoon. Na alle jaren ben ik teleurgesteld over deze service.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Geweldig, wij waren afgelopen met een gezelschap van tien personen te te gast bij Joy_King en bestelde a la carte. O.a Peking eend, voortreffelijk van smaak en zijde zacht vlees onovertroffen, de hete ossenhaas, daarvan zij een van de gasten dat,die dit gerecht nog niet zo smaakvol opgediend en gegeten had. De bediening, de gastvrouw,,was zeer attent, vriend lijk en speelde in op de wachttijd, gelet op de gangen, met kleine smakelijke hapjes, om de leegte te vullen. Mijn vrouw en ik genoten waardoor in het bijzonder, fijn om je broers en zusters zo gemak en genieten
Joyce-John .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Bijna elk jaar overnachten wij in haven W.S.V. Leidschendam & Omstreken tijdens onze vaarvakantie. Standaard halen wij Chinees bij restaurant Joy King. Op het oog een eenvoudig restaurant in een woonwijk. Mijn man bestelt standaard babi pangang speciaal met mager vlees. Dit jaar heb in kipfilet met Chinese champignons besteld. Een heerlijk gerecht met verschillende groenten.... en uiteraard met Chinese champignons ;-) Prima kwaliteit voor een mooie prijs.
Pisa33 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Altijd goed, zoals Lonald R al zegt (wanneer kom je weer?). Zeer vriendelijke bediening en lekkel eten :) Wij gaan meestal voor Char Chew en Peking Eend (sambal bij en kloeploek)
Ardjoena .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Het eten was goed verzorgd en lekker. De babi pangang spek was knapperig zoals het hoort. (dus geen slap gebakken spekreepjes zoals je wel vaker ziet). Mijn echtgenote had Koe lu yoek. Daar heb ik ook een stukje van geproefd en die was ook heerlijk.
De bediening was vriendelijk.
Dit restaurant is echt een aanrader