Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker gegeten, heel veel kleine gerechtjes, die bij elkaar meer dan genoeg waren. De bediening was heel goed en gezellig. Vooraf werd er gevraagd of we bepaalde ingrediënten waren die we niet mochten/lustten, dan zou het viergangenmenu aangepast worden! Zeker een aanrader!
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een sfeervol restaurant, niet al te groot dus daardoor intiem. Een uitgebreide kaart, veel keuze op de tapas kaart en super lekkere toetjes ( heb ik 2 x besteld mmmm) ik ga hier zeker nog terug, wel reserveren want het volgens mij iedele avond uitverkocht.
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We vonden de positieve recensies op Iens ietwat overdreven: het eten was lekker maar niet briljant. Daarbij hadden we een Groupon-bon van 70 euro voor 4 personen (waarop stond t.w.v. 145 euro) en wat bleek? , deze actie hebben ze doorlopend in de zaak. Eigenlijk word je dus geflest door de 'actie' die geen actie is. Mijn vriend vond het vlees te taai, ik vond het wel oké. Personeel was ook wel oké.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Weer een heerlijk etentje gehad. Super vriendelijke bediening.

Bedankt voor de gastvrijheid .

Ingrid Horsmeier
gpvandoorn .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
we komen zeker terug! we waren er voor de 2e keer en weer was het prima. Zeer aan te bevelen
ondanks de drukte geen spanning en rustige bediening
wypma8 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Een etentje voor vijf met bonnen van AH werd een super ervaring bij Jottum. Heel schappelijk dat nummer vijf het 4 gangenmenu voor 19,50 kreeg aangeboden.
Het eten was overdadig en erg lekker. Een goed uitgekiende mix van groente vis en vlees. We kregen de beste tafel in het restaurant: de ronde met zeer comfortabele stoelen. Kortom het was voor ons een heerlijk avondje uit. Jottum!! We komen zeker een keer terug en dat ook nog eens met aangeboden kortingsbon.
metoonen .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Er werd een 4 gangen menu gereserveerd voor de AH actie voor 39 euro, terwijl hetzelfde menu op een bord stond voor 21,50. Wij voelden ons daardoor bekocht. De restaurant eigenaar kon het ook niet uitleggen, waarom wij 39 euro moesten betalen. Het was een tapasmenu, waar veel gerechten lekker waren, vooral de vegetarische waren goed. De vleesgerechten vielen tegen. De patatas bravas waren slecht: gewone patat, met een saus die niet naar bravas smaakte.
Marina C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben gegeten met een AH kortingbon. Heerlijke tapas en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Ik ga hier zeker terugkomen.
happie_snappie .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. In de bediening werkten bijzonder behulpzame en aardige mensen. Lekker gezeten op het terrasje op straat met een flesje wijn, erg gezellig.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met het AH tweede menu gratis!
Na afloop kregen we een tegoedbon van hen zelf om dat nog een keer te komen doen.
co.paasse .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuke tent midden in De Jordaan. Aardige en vriendelijke bediening. We hadden een AH-bon die we bij Jottum verzilverd hebben. Eten was goed.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijke gegeten, vriendelijke bediening,goede gezellige informele sfeer. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan...
Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten! Fijne gemoedelijke sfeer en de prijs en kwaliteit verhouding is goed.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Alles aan de kok overgelaten en dus kwam er van alles langs. Heerlijk was het. Ook de rode wijn heerlijk en gratis water!!!
Voor herhaling vatbaar
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We kregen bij binnenkomst het laatste tafeltje. Er zat een grote en twee kleinere groepen binnen. Dat was behoorlijk lawaaierig. Nou ja, als je eenmaal geïnstalleerd bent met een drankje en de kaart, let je weer op je eigen dingen. De bediening was goed. Erg vriendelijk en goed reagerend. Het eten vonden we helaas veel minder goed. Het leek voor een belangrijk deel niet vers, maar dat wat het dan echt wel had moeten zijn: ossenhaaspuntjes in een saus was echt slecht, want veel te droge petieterig kleine stukjes. Toen ik daar melding van maakte kregen we excuus en een likeurtje aangeboden. Voor de bediening kan ik nog best een keer terug naar Jottem.
Cootje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Topavond met heerlijk eten en sangria
willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Deskundige,prettige bediening. Het vier gangen tapas/mezze's menu was gevarieerd van goede kwaliteit, ruimschoots voldoende en in een prettig tempo gepresenteerd.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
no nonsense tapas eten met lekkere hapjes en erg vriendelijke bediening. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Van harte aangeraden.
Myra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH restaurantactie hier gegeten. Werden uiterst vriendelijk ontvangen, ondanks dat we 2 (!!!) uur te vroeg waren. Zeer vriendelijke bediening, de hapjes werden goed uitgelegd. Heerlijk gegeten! Absolute aanrader!!
Captain_Hindsight .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk restaurant, ze combineren gerechten uit verschillende keukens, (Grieks, Spaans, Marokkaans enz) We hebben lekker gegeten!