Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Jottum

Regina D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heel goed eten, bediening supper en snel, heel vriendelijk.
Interieur gewoon eenvoudig, met Spaanse decoratie, dus deed echt
Spaans aan.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Alles op een rustige manier. Zeer zeker om nog eens terug te komen. Jammer dat je niet meerdere antwoorden kan geven qua gelegenheid!!!. Zou zowel met vrienden/familie/partner/alleen als ook zakelijk hebben gekozen.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker en gezellig!
Bakker E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We waren er met het Iensfestival, daarom was de prijs zeer gunstig. De tapas waren niet spannend, maar prima uitgevoerd, goed van kwaliteit. Leuk, bij de Jordaan passend interieur en hartelijke ontvangst. Vrij dicht bij het station, zonder de drukte, handig voor treinreizigers.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Tapas zijn eenvoudig. (Qua opmaak en smaak). Ossehaas puntjes waren volgens mij van rosbieflapjes. Gebruik gemaakt van de 50% actie. Ik zou ik niet snel komen als ik de volle pond moest betalen. Wel gezellig tafelen.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ze hadden oogvoor wanneer je weer iets wilde bestellen. Vriendelijke bediening .
Isolde B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten en ook de bediening top!
Ute S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
kwaliteit van de tapas was heel goed, (de witte huiswijn mag beter zijn), bediening vriendelijk en het eten kwam snel; gezellige Jordaansfeer, we hadden een gezellige familie verjaardag
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
leuke zaak gaat zeker nog eens terug.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hartelijke ontvangst.
Met zorg bereid en geserveerd.
Het menu was een reisje vol smaken.
Betrokkenheid met het bedrijf voelbaar.
Mary P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Jottum heeft een fantastisch menu voor de AH-actie. Heel gevarieerd, ruim voldoende en aantrekkelijk gepresenteerd. Alles erg smaakvol, alleen de gamba's in piri-piri saus waren droog en smakeloos. Groot nadeel is de volgepropte ruimte: te veel kleine tafels en te dicht op elkaar. Voordat er een grote groep binnen kwam was de akoestiek nog net acceptabel, maar daarna was een gesprek niet meer mogelijk. Heel irritant en doodvermoeiend. We zijn zo snel mogelijk vertrokken om het kabaal te ontvluchten. Erg jammer: daar moet echt iets aan gedaan worden.
Claartje M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Vanavond met Festival gegeten bij Jottum. Superleuke locatie middenin de Jordaan om de hoek van café Nol. Restaurant zat bijna helemaal vol dus gezellig, bediening was onwijs vriendelijk, snel en behulpzaam. Uitgebreide tapaskaart waarvan we vrij mochten kiezen. Wij uiteindelijk 4 stuks pp gekozen en daar paste geen toetje meer bij! Keuze uit koude tapas, warme tapas, vis, vlees en vegetarisch, salades, maar gewoon een hoofdgerecht met patatas bravas bestellen kon ook. Uiteindelijk kozen wij voor de artisjok, gamba’s piri piri, corizokroketjes, brood met aioli, gehaktballetjes, manchego, gebakken en gevulde champignons. Uitvoering simpel maar smaakvol en echt niet duur! Alles bij elkaar een gezellige avond gehad, bedankt!
betty E.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was een gezellige avond; eten niet top, maar wel lekker. vriendelijke bediening. heel geschikt om na het winkelen even te verpozen.
Anna K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mijn vriendin en ik hebben genoten van de lekkere vis en vlees tapas. De kortingsbon en de heerlijke gerechten zijn erg aanlokkelijk. We hebben Jottum al aan vrienden aangeraden.
Larissa S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Fantastische tapas! En heerlijke pinot grigio.
Paar koude tapas vooraf (artisjokharten waren echt verrukkelijk), gevolgd door vistapas en vleestapas.
Dessert met baklava en crema catalana.
Zaten goed vol en hebben zeer genoten!
suzannevanunen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Zondagavond heerlijk gegeten bij Jottum. Vriendelijke bediening. Heerlijke tapas gerechten met veel variatie en voldoende voor iedereen. Top ervaring!
Paulette D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg lekker eten. Vriendelijke bediening die tijd nemen voor de klanten. Is een aanrader en kom zeker nog een keertje terug.
KeOo .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We waren op tijd en dan is het nog niet zo druk. We kregen dan ook alle aandacht van de gastheer. De tappa's waren stuk voor stuk heerlijk en je gaat bepaald niet met een hongerig gevoel van tafel. Leuk is dat als we voor eind december nog eens langs komen dezelfde aanbieding staat als de AH actie, maar dan zonder zegels plakken. Absolute aanbeveling.
Jaap P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alles was prima in orde maar er was niet echt iets wat met kop en schouders er bovenuit stak. We missen de oude ' Jottum'. Nu zijn de patates bravas gewone frieten geworden en is het echte Spaanse of Mediterrane wel verdwenen.
josmulder .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Drie jaar terug hier al geweest. Toen nog Spaanse tapas. Heden door de inmiddels nieuwe eigenaren gewijzigd in tapas Mediterrane. Dus ook o.a. mede Grieks enz. De geserveerde gevarieerde tapas was zeer smakelijk en het bijbehorende brood voortreffelijk. Een minpunt was de te veel koude droge witte wijn. Een wijn uit een klimaatkaart zou niet misstaan. Bijzonder vriendelijke bediening.