Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Jouw recensie over het restaurant Jottum

josmulder .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Drie jaar terug hier al geweest. Toen nog Spaanse tapas. Heden door de inmiddels nieuwe eigenaren gewijzigd in tapas Mediterrane. Dus ook o.a. mede Grieks enz. De geserveerde gevarieerde tapas was zeer smakelijk en het bijbehorende brood voortreffelijk. Een minpunt was de te veel koude droge witte wijn. Een wijn uit een klimaatkaart zou niet misstaan. Bijzonder vriendelijke bediening.
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met een Groupon voor 8 tapas verdeeld over 2 rondes hier gegeten. We hadden hier al eens eerder gegeten en werden herkend en hartelijk welkom geheten. We mochten een tafeltje uitkiezen. De eerste ronde bestond uit koude tapas en de tweede ronde uit de warme gerechten. De gerechtjes smaakten heerlijk. De sfeer is gezellig en ongedwongen.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We waren er via de AHrestaurantactie. Het menu werd aangeboden voor €39,- waarbij het 2e menu gratis is.
Het menu voor € 39,- aanbieden is veel te hoog gegrepen. Geen verrassende gerechten en geen uitgesproken smaken. Allemaal standaard en de € 39,- niet waard. Jammer!
Nico G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Aanrader: prima eten, uitstekende bediening, redelijke prijs.
Valery K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Onverwachte verrassing om na enig speuren uit te komen bij de heerlijke tapas van Jottum, mooi gepresenteerd en lekker! Goede sfeer, gastvrij en men doet er alles aan om het je naar de zin te maken, We komen zeker terug!
maanie .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
dit was de 3e keer dat ik er at. Het gekozen menu was weer anders en ook weer heerlijk.
Wat opviel is dat alle gerechten voor twee personen waren maar bij het dessert zaten wel 2 baklava maar 1 bolletje ijs dat we met zijn tweeën moesten delen. Dan zit je met twee lepeltjes in 1 bolletje ijs te scheppen.
We hadden een heerlijke Pinot Grigio als wijn voor 23 euro een fles, ook dat vonden we een goed prijs kwaliteit verhouding. Kortom weer een heerlijk avondje te gast bij Jottum met een zeer vriendelijke en gastvrije eigenaar.
Anneriet .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Zeer vriendelijk bediend en vol bewondering dat de ober en de kok samen waren. En toch verliep alles heel vlot en vriendelijk.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Vriendelijke en niet opdringerige bediening. Heerlijk eten, juiste garing, temperatuur en kruiding.
Enige minpuntje was dat de tijd tussen de gangen erg varieerde. Eerste gang kwam razendsnel en nog voor onze drankjes, tweede was er redelijk snel, derde duurde al wat langer, maar op dessert moesten we erg lang wachten.
Over het geheel genomen waren we toch erg tevreden en we komen zeker nog eens terug.
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gegeten met vrienden in het kader van de AH actie, dus niet a la carte kunnen proberen. Echter geen bezwaar: lekkere tapas, meer dan voldoende, attent personeel en goede biologische wijnen.
Romylinde .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Twee keer leuk buiten gezeten, eten was super. Werden erg goed verzorgd ondanks dat wij met de Ah restaurantactie meededen.
Jacques B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goede vriendelijke service. Het Ah menu was goed doordacht. Lekkere hapjes Het dessert echt super lekker. Crème catalan
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Prima en sfeervol restaurant met verzorgde en heerlijke tapas. Gezellige amicale sfeer, aardige bediening en niet te duur. Prachtig gelegen in De Jordaan. Top!
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De bediening was erg klantvriendelijk en vrolijk en het eten was lekker en een goede hoeveelheid (per tapas). Kortom, prima avond gehad voor niet teveel geld!
alphen9 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Erg gevarieerde en goede kaart. Uitstekende bediening ! Een topper , we gaan zeker terug.
Guido, Marianne , Jos en Willemien.
G F.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik had gereserveerd voor het 3 gangen menu van de AH actie en moesten achetraf 39,50 voor het 3 gangen menu betalen! Belachelijk veel geld! We kregen geen kaart maar de serveerster gaf aan waar het menu uit bestond. Voor een menuprijs van 39,50 eet je bij een heel goed restaurant en niet bij een tapas restaurant. Eten was wel aardig, maar totaal niet bijzonder. Geen verfijnde smaken en naar wat ik proefde zeker niet vers bereid. Jammer, voor zoveel geld kan ik ergens anders echt leker eten!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Zeer gezellig restaurant op een mooie locatie, ruime keus uit heerlijke tapas. Aanrader!
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Geweldig aardige bediening, en heerlijke gerechtjes in een grote variatie. We waren vroeg en konden nog aan een tafeltje buiten zitten.
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Lekker gegeten, heel veel kleine gerechtjes, die bij elkaar meer dan genoeg waren. De bediening was heel goed en gezellig. Vooraf werd er gevraagd of we bepaalde ingrediënten waren die we niet mochten/lustten, dan zou het viergangenmenu aangepast worden! Zeker een aanrader!
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wat een sfeervol restaurant, niet al te groot dus daardoor intiem. Een uitgebreide kaart, veel keuze op de tapas kaart en super lekkere toetjes ( heb ik 2 x besteld mmmm) ik ga hier zeker nog terug, wel reserveren want het volgens mij iedele avond uitverkocht.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Weer een heerlijk etentje gehad. Super vriendelijke bediening.

Bedankt voor de gastvrijheid .

Ingrid Horsmeier