Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Marina C.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben gegeten met een AH kortingbon. Heerlijke tapas en zeer vriendelijke bediening. Een aanrader. Ik ga hier zeker terugkomen.
happie_snappie .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten. In de bediening werkten bijzonder behulpzame en aardige mensen. Lekker gezeten op het terrasje op straat met een flesje wijn, erg gezellig.
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten met het AH tweede menu gratis!
Na afloop kregen we een tegoedbon van hen zelf om dat nog een keer te komen doen.
co.paasse .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuke tent midden in De Jordaan. Aardige en vriendelijke bediening. We hadden een AH-bon die we bij Jottum verzilverd hebben. Eten was goed.
Sandra A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijke gegeten, vriendelijke bediening,goede gezellige informele sfeer. Zeker de moeite waard om nog eens te gaan...
Carlijn S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Echt heerlijk gegeten! Fijne gemoedelijke sfeer en de prijs en kwaliteit verhouding is goed.
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Alles aan de kok overgelaten en dus kwam er van alles langs. Heerlijk was het. Ook de rode wijn heerlijk en gratis water!!!
Voor herhaling vatbaar
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We kregen bij binnenkomst het laatste tafeltje. Er zat een grote en twee kleinere groepen binnen. Dat was behoorlijk lawaaierig. Nou ja, als je eenmaal geïnstalleerd bent met een drankje en de kaart, let je weer op je eigen dingen. De bediening was goed. Erg vriendelijk en goed reagerend. Het eten vonden we helaas veel minder goed. Het leek voor een belangrijk deel niet vers, maar dat wat het dan echt wel had moeten zijn: ossenhaaspuntjes in een saus was echt slecht, want veel te droge petieterig kleine stukjes. Toen ik daar melding van maakte kregen we excuus en een likeurtje aangeboden. Voor de bediening kan ik nog best een keer terug naar Jottem.
Cootje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Topavond met heerlijk eten en sangria
willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Deskundige,prettige bediening. Het vier gangen tapas/mezze's menu was gevarieerd van goede kwaliteit, ruimschoots voldoende en in een prettig tempo gepresenteerd.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
no nonsense tapas eten met lekkere hapjes en erg vriendelijke bediening. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Van harte aangeraden.
Myra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH restaurantactie hier gegeten. Werden uiterst vriendelijk ontvangen, ondanks dat we 2 (!!!) uur te vroeg waren. Zeer vriendelijke bediening, de hapjes werden goed uitgelegd. Heerlijk gegeten! Absolute aanrader!!
Captain_Hindsight .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk restaurant, ze combineren gerechten uit verschillende keukens, (Grieks, Spaans, Marokkaans enz) We hebben lekker gegeten!
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
+ De gerechtjes waren lekker.
- Wij maakten gebruik van de AH-actie, ofwel het tweede 3-gangen menu gratis. Eenmaal thuis realiseerde ik me pas dat het restaurant zojuist voor een 1/2 liter sangria € 13,50 in rekening had gebracht, aangezien de menuprijs voor twee €35,- was en het totaal op de rekening was €48,50 (en dat heb ik nog afgerond ook). Belachelijk als je het mij vraagt!
- Verder hadden we echt het gevoel dat we snel weer buiten moesten staan, aangezien er veel te snel werd afgeruimd en uitgeserveerd.
phill .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zondagavond jl. 23 januari 2017 , even rond 20.30 gebeld of we met de iens ah actie zonder op de site te reserveren konden langskomen, geen probleem er was een tafel vrij om 21.00 uur .
Heerlijke gegeten , 1e voorgerecht / hapjes , 2e tapas vis hapjes , 3e tapas vlees hapjes , 4e een dessert, zelf nog heerlijk als extra Spanish koffie met liquor 43 besteld. Alles zeer vers , absoluut niet vet en precies genoeg, sfeervol en gezellig druk, personeel oplettend en vriendelijk, tussen de gerechten door exact genoeg tijd zodat het niet te lang en niet te kort was voor het volgende gerecht , al met al prima gegeten.
Philip en Pauline
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De sfeer was ontspannen/ gezellig. De tapas was gevarieerd en goed verzorgd. Tempo waarin het eten werd opgediend was precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Drie gangen tapas. Je krijgt genoeg. personeel is vriendelijk. De baas komt ook even een praatje maken. Wij komen zeker terug.
Lindsey R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig restaurant en lekker eten. Veel voor je geld. Ik raad zeker aan om hier is te gaan eten en het personeel is ook in voor een praatje.
grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prettig restaurant! Leuk ingericht, en we werden hartelijk ontvangen. Het eten was prima, de bediening vlot en oplettend, en met allergie- en dieetwensen werd probleemloos rekening gehouden. Lekkere huiswijn ook.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima tapas, maar excellent, ik ben beter gewend in Amsterdam. Ander nadeel vond ik de drukte van het restaurant, je kan niet echt met elkaar bijpraten vanwege de rumoerigheid en het feit dat de tafeltjes dicht op elkaar zijn. De bediening vond ik vrij traag en het tafeltje bij de deur is echt niet aantrekkelijk, omdat je behoorlijk op de tocht zit. Verder viel mij de rekening uiteindelijk erg tegen, 2 karaffen witte huiswijn en een stuk of 8 tapas liep op tot tegen de 93 euro. Lekker eten, maar prijs / kwaliteit voor mijn gevoel niet in balans, in Amsterdam kan je lekkere tapas voor een veel lagere prijs eten.