Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Lindsey R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima tapas, maar excellent, ik ben beter gewend in Amsterdam. Ander nadeel vond ik de drukte van het restaurant, je kan niet echt met elkaar bijpraten vanwege de rumoerigheid en het feit dat de tafeltjes dicht op elkaar zijn. De bediening vond ik vrij traag en het tafeltje bij de deur is echt niet aantrekkelijk, omdat je behoorlijk op de tocht zit. Verder viel mij de rekening uiteindelijk erg tegen, 2 karaffen witte huiswijn en een stuk of 8 tapas liep op tot tegen de 93 euro. Lekker eten, maar prijs / kwaliteit voor mijn gevoel niet in balans, in Amsterdam kan je lekkere tapas voor een veel lagere prijs eten.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met ons gezin bij Jottum ontzettend lekker gegeten met de ah bonnen, een verrassingsmenu genoeg en vriendelijk personeel. Onze complimenten
E E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Hoffs .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geweldig gegeten! Heerlijke kleine hapjes, allemaal even smakelijk en een ontzettende vriendelijke bediening.
Ik kom snel weer terug!

Een echte aanrader in prijs en kwaliteit!
Henkensing .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer goede kennismaking met dit nieuwe restaurant. Een verrassende samenstelling van gerechten uit diverse mediterrane landen. Echt een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Via AH actie. Prima gelegenheid. Zal het aanbevelen bij anderen.
We waren te vroeg maar konden toch meteen aan tafel door te schuiven.
suzannemoor .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk restaurant. Gegeten met de AH actie. Was lekker! Geen super bijzonder eten, maar wel een goede sfeer. Personeel is heel vriendelijk, maar het is wel een beetje "klunzig". Al met al een hele leuke avond gehad!
Binghan T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met Albert Heijn diner check gegeten. 2 voor de prijs van 1. Menu stond vast maar dat is niet erg, is goed gebalanceerd en erg vers. We hebben heerlijk gegeten!
Judith Z.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Jottum is zeker een aanrader, we hebben hier heerlijk gegeten! De tapas-hapjes zijn van goede kwaliteit en zeker geen kinderachtige porties. Om lekker te tafelen kan je hier heel goed terecht. Zeer vriendelijk personeel. Kortom, je krijgt geen spijt als je hier naar binnen stapt. Prijs/kwaliteit is uitstekend! Dankjewel Jottum voor de gezellige avond en graag tot een volgende keer!
Olga R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Met AH menu gegeten. Alles vers en lekker. Uitleg van te voren door vriendelijke bediening. Gezellig druk op een donderdagavond.
Rop D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten zoals je in een tapas bar mag verwachten, de service was heel erg goed. Leuk, vlot, snel. Complimenten! Was nav AH aktie, prima menu value for money
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
We vonden Jottum een heel leuk restaurant. Erg lekker eten, leuke bediening en sfeervolle entourage. De gerechten waren van goede kwaliteit. De bediening was vlot en vriendelijk.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Alles was prima.
Met de AH-IENS-Actie hier met een vriendin gegeten op donderdagavond om 18.30.
De ontvangst, de uitleg, de kwaliteit en de hoeveelheid van het eten, het gratis kraanwater, de vriendelijke en snelle bediening, op niets was iets aan te merken.
Hier kom ik zeker terug.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! De Cava Sangria (witte sangria) een absolute aanrader!! De gewone rode sangria ook heerlijk. Een kwalitatief hoogwaardig tapasrestaurant, niet het reguliere werk, maar qua prijsniveau aan de hoge kant voor hetgeen je van een tapasrestaurant verwacht. Het eten was het zeker waard (!), maar hogere in prijsniveau dus dan verwacht. Wij hebben hier gisteren gedineerd via de AH Restaurantactie en dan is de prijs/kwaliteitverhouding echt top! Leuke verrassing bij betaling: een bon voor nogmaals 2 = 1 komen dineren! :-)
Inez T.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met de AHbon. Flexibele instelling toen ik zei dat we geen vlees aten. Een serie leuke gerechtjes verscheen op onze tafel: soort mix van Spaanse tapas en Italiaanse antipasti. Alles lekker vers bereid en smakelijk gekruid. Op ons verzoek snel opgediend omdat we nog naar een dansvoorstelling gingen. Aanrader voor een gezellig etentje in informele setting!
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Aardige gastheer en heerlijk gegeten, echt een aanrader! Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan. Er hangt een fijne sfeer.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Fijn restaurant, ongedwongen sfeer, harteliike ontvangst, en prima gegeten. Er wordt met liefde gekookt, smakelijk, supervers en daarbij fijne wijnen.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Een geweldig restaurant, waar geen muziek gedraaid wordt. Het is op loopafstand van Centraal Station midden in de Jordaan.
Het eten is echt een aanrader, aardige bediening. Ik was er met familie, 6 personen, met AH-bonnen.
Ik heb maar 1 min-puntje en dat is de garderobe, die er eigenlijk niet is. Ik heb het gelijk op mijn werk iedereen aangeraden !!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij. Voor alle zekerheid werd er gevraagd naar eventuele wensen, al was dit bij de reservering door gegeven. Netjes. Bij de alle gerechten werd goed uitleg gegeven. Met een specifieke wens van een van ons werd goed rekening gehouden. Alle gerechten waren heerlijk met een paar uitschieters naar zeer lekker. De gastheer speelde leuk in op de sfeer die aan ons tafeltje heerste. Ook werd er gevraagd of we meer tijd wilde hebben tussen het hoofdgerecht en het dessert. Ze hadden goed gezien dat wij hier behoefte aan hadden. Even tijd om na te genieten en bij te kletsen. Alhoewel het druk in het restaurant was, hadden wij hier geen last van. Niet van de akoestiek of van verminderde aandacht van de gastheer. Wij hebben Jottum al bij verschillende vrienden aangeraden en willen ook zelf graag nog eens terug komen.