Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
We kregen bij binnenkomst het laatste tafeltje. Er zat een grote en twee kleinere groepen binnen. Dat was behoorlijk lawaaierig. Nou ja, als je eenmaal geïnstalleerd bent met een drankje en de kaart, let je weer op je eigen dingen. De bediening was goed. Erg vriendelijk en goed reagerend. Het eten vonden we helaas veel minder goed. Het leek voor een belangrijk deel niet vers, maar dat wat het dan echt wel had moeten zijn: ossenhaaspuntjes in een saus was echt slecht, want veel te droge petieterig kleine stukjes. Toen ik daar melding van maakte kregen we excuus en een likeurtje aangeboden. Voor de bediening kan ik nog best een keer terug naar Jottem.
Cootje V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Topavond met heerlijk eten en sangria
willem G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Deskundige,prettige bediening. Het vier gangen tapas/mezze's menu was gevarieerd van goede kwaliteit, ruimschoots voldoende en in een prettig tempo gepresenteerd.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
no nonsense tapas eten met lekkere hapjes en erg vriendelijke bediening. Prima prijs / kwaliteit verhouding. Van harte aangeraden.
Myra S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH restaurantactie hier gegeten. Werden uiterst vriendelijk ontvangen, ondanks dat we 2 (!!!) uur te vroeg waren. Zeer vriendelijke bediening, de hapjes werden goed uitgelegd. Heerlijk gegeten! Absolute aanrader!!
Captain_Hindsight .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk restaurant, ze combineren gerechten uit verschillende keukens, (Grieks, Spaans, Marokkaans enz) We hebben lekker gegeten!
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
+ De gerechtjes waren lekker.
- Wij maakten gebruik van de AH-actie, ofwel het tweede 3-gangen menu gratis. Eenmaal thuis realiseerde ik me pas dat het restaurant zojuist voor een 1/2 liter sangria € 13,50 in rekening had gebracht, aangezien de menuprijs voor twee €35,- was en het totaal op de rekening was €48,50 (en dat heb ik nog afgerond ook). Belachelijk als je het mij vraagt!
- Verder hadden we echt het gevoel dat we snel weer buiten moesten staan, aangezien er veel te snel werd afgeruimd en uitgeserveerd.
phill .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Zondagavond jl. 23 januari 2017 , even rond 20.30 gebeld of we met de iens ah actie zonder op de site te reserveren konden langskomen, geen probleem er was een tafel vrij om 21.00 uur .
Heerlijke gegeten , 1e voorgerecht / hapjes , 2e tapas vis hapjes , 3e tapas vlees hapjes , 4e een dessert, zelf nog heerlijk als extra Spanish koffie met liquor 43 besteld. Alles zeer vers , absoluut niet vet en precies genoeg, sfeervol en gezellig druk, personeel oplettend en vriendelijk, tussen de gerechten door exact genoeg tijd zodat het niet te lang en niet te kort was voor het volgende gerecht , al met al prima gegeten.
Philip en Pauline
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
De sfeer was ontspannen/ gezellig. De tapas was gevarieerd en goed verzorgd. Tempo waarin het eten werd opgediend was precies goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Drie gangen tapas. Je krijgt genoeg. personeel is vriendelijk. De baas komt ook even een praatje maken. Wij komen zeker terug.
Lindsey R.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Gezellig restaurant en lekker eten. Veel voor je geld. Ik raad zeker aan om hier is te gaan eten en het personeel is ook in voor een praatje.
grzesznik .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prettig restaurant! Leuk ingericht, en we werden hartelijk ontvangen. Het eten was prima, de bediening vlot en oplettend, en met allergie- en dieetwensen werd probleemloos rekening gehouden. Lekkere huiswijn ook.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima tapas, maar excellent, ik ben beter gewend in Amsterdam. Ander nadeel vond ik de drukte van het restaurant, je kan niet echt met elkaar bijpraten vanwege de rumoerigheid en het feit dat de tafeltjes dicht op elkaar zijn. De bediening vond ik vrij traag en het tafeltje bij de deur is echt niet aantrekkelijk, omdat je behoorlijk op de tocht zit. Verder viel mij de rekening uiteindelijk erg tegen, 2 karaffen witte huiswijn en een stuk of 8 tapas liep op tot tegen de 93 euro. Lekker eten, maar prijs / kwaliteit voor mijn gevoel niet in balans, in Amsterdam kan je lekkere tapas voor een veel lagere prijs eten.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Met ons gezin bij Jottum ontzettend lekker gegeten met de ah bonnen, een verrassingsmenu genoeg en vriendelijk personeel. Onze complimenten
E E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik ben hier laatst twee keer wezen eten met mijn moeder. Leuke tent! Het personeel is erg vriendelijk en vlot. We hadden een drie gangen diner van de albert heijn en we hebben heerlijke hapjes voorgeschoteld gekregen en ook ruim voldoende! Ze zouden zelfs wat minder mogen geven, zo zonde als het telkens moet worden weg gegooid. De prijs-kwaliteit verhouding is zeker goed.
Ik raad mensen dit aan voor een gezellige tapas avond!
Hoffs .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Geweldig gegeten! Heerlijke kleine hapjes, allemaal even smakelijk en een ontzettende vriendelijke bediening.
Ik kom snel weer terug!

Een echte aanrader in prijs en kwaliteit!
Henkensing .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Zeer goede kennismaking met dit nieuwe restaurant. Een verrassende samenstelling van gerechten uit diverse mediterrane landen. Echt een aanrader!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Via AH actie. Prima gelegenheid. Zal het aanbevelen bij anderen.
We waren te vroeg maar konden toch meteen aan tafel door te schuiven.
suzannemoor .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Leuk restaurant. Gegeten met de AH actie. Was lekker! Geen super bijzonder eten, maar wel een goede sfeer. Personeel is heel vriendelijk, maar het is wel een beetje "klunzig". Al met al een hele leuke avond gehad!
Binghan T.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Met Albert Heijn diner check gegeten. 2 voor de prijs van 1. Menu stond vast maar dat is niet erg, is goed gebalanceerd en erg vers. We hebben heerlijk gegeten!