Jottum

Eerste Anjeliersdwarsstraat 17 1015 NR Amsterdam Nederland Kaart
31-204205262

Over het restaurant Jottum

Heerlijke tapas in de Jordaan

Een mediterrane parel in het hart van de gezellige Jordaan. Laat je verrassen door de lekkere tapas, de specials en heerlijke desserts. Alles vers bereid in eigen keuken. Hier wordt met passie gewerkt! De keuze in gerechten is erg divers, dus of je nou van vlees, vis of groente houdt, je vindt altijd wel wat lekkers op de kaart.

Meer informatie over restaurant Jottum

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Jottum

Marcella D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijke tapas gegeten, gezellige sfeer, heel aardige en attente bediening. Wat ik heel sympathiek vind, is dat er een karaf water (met munt en citroen) gratis op tafel gezet wordt!
rvanherwaarden R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het eten was heerlijk en er is voldoende keuze om uit de tapas te kiezen.
De bediening is heel vlot en het eten is van goede kwaliteit en wordt netjes opgediend.
De eigenaar en het personeel zijn heel vriendelijk.
Ik kan het iedereen aanraden om er te gaan eten.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Hartelijke ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten!
sah.besters .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Méditerrane voltreffer in de Jordaan ! Uiterst gezellig, rustig restaurant (geen luidsprekerherrie) met (deels) fauteuils en ook een ronde tafel, leuke verlichting, in hartje Jordaan. Kaart : méditerrane (Spanje, Italië, Griekenland, N-Afrika) "tapas", geserveerd op schoteltjes, maar dan wel veel grotere porties dan je gewend bent. Heel afwisselend en kwalitatief uitstekend ! Smullen !! Dessert (3 dingen) ook heerlijk. Hele kleine wijnkaart (Spaans en Italiaans) , ook per glas, maar goede kwaliteit (ik 'n glas Cava, 'n glas rosé en samen 'n fles Ribera del Duero uit 2009, stond niet op de kaart). Bediening vlot, vriendelijk, voorkomend, en gewoon leuk. Wij komen zeker terug !
Marjo H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk gegeten!
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijke tapas! Vooral de gamba's waren voortreffelijk. Bediening erg vriendelijk en snel. Gezellige sfeer. Wij komen hier zeker weer.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
We kregen goed advies om tapas te delen. Mooie tijd tussen de ronde met koude en warme tapas. Alles was erg smaakvol. Vriendelijke bediening. We gaan zeker terug.
jruiter .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Hier dus niet alleen spaanse tappas, maar tappas uit het hele middellandse zee gebied.
De Kwaliteit schrijf je hier met een hoofdletter, het was een heel divers assortiment met een heerlijke wijn.
En als je dan klaar bent met een overheerlijke maaltijd volgt nog een verrassing; de rekening. Je snapt niet hoe dit kan voor de heerlijke gerechten,de sfeer en de prettige bediening. Een dikke fooi was hier dan ook op z'n plaats.
Over twee weken kom ik hier terug met collega's, succes verzekerd.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Wij hebben hier 30 november met vrienden voor de 1e keer gegeten. We wilden eens een nieuw restaurant proberen en het was verrassend goed. Alles wat we bestelden was heerlijk. De porties zijn royaal en worden mooi gepresenteerd, super! Bijzonder vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer. Klein restaurant met een niet alledaagse maar sfeervolle inrichting. Wij komen zeker terug.
NeelBaart H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Buiten was het guur, dus we hielden het bij de warme tapas. Alles was vers bereid en goed verzorgd. Ruime porties. We hebben gesmuld en de bediening was uitstekend!
Regina D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heel goed eten, bediening supper en snel, heel vriendelijk.
Interieur gewoon eenvoudig, met Spaanse decoratie, dus deed echt
Spaans aan.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Zeer vriendelijk personeel. Alles op een rustige manier. Zeer zeker om nog eens terug te komen. Jammer dat je niet meerdere antwoorden kan geven qua gelegenheid!!!. Zou zowel met vrienden/familie/partner/alleen als ook zakelijk hebben gekozen.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Lekker en gezellig!
Bakker E.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We waren er met het Iensfestival, daarom was de prijs zeer gunstig. De tapas waren niet spannend, maar prima uitgevoerd, goed van kwaliteit. Leuk, bij de Jordaan passend interieur en hartelijke ontvangst. Vrij dicht bij het station, zonder de drukte, handig voor treinreizigers.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Tapas zijn eenvoudig. (Qua opmaak en smaak). Ossehaas puntjes waren volgens mij van rosbieflapjes. Gebruik gemaakt van de 50% actie. Ik zou ik niet snel komen als ik de volle pond moest betalen. Wel gezellig tafelen.
Dineke W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ze hadden oogvoor wanneer je weer iets wilde bestellen. Vriendelijke bediening .
Isolde B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten en ook de bediening top!
Ute S.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
kwaliteit van de tapas was heel goed, (de witte huiswijn mag beter zijn), bediening vriendelijk en het eten kwam snel; gezellige Jordaansfeer, we hadden een gezellige familie verjaardag
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
leuke zaak gaat zeker nog eens terug.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hartelijke ontvangst.
Met zorg bereid en geserveerd.
Het menu was een reisje vol smaken.
Betrokkenheid met het bedrijf voelbaar.