Josephine Coffee

Meer informatie over restaurant Josephine Coffee

Voordelig
Jasmijn T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op 26 november heb ik hier samen met 4 vrienden geluncht. Het pand ziet er erg mooi uit, leuke knusse sfeer. De broodjes en koffie's zijn heerlijk! Ik raad wel aan om bij het robuuste brood een zaagmes te serveren. Anders kom je er moeilijk doorheen. Ik had huisgemaakt icetea besteld. Deze was erg lekker qua smaak alleen onvoldoende gekoeld. Er werd meteen een nieuwe icetea geregeld, goede service! En wat zien de taartjes er erg lekker uit!! Leuke smaken ook, niet zo standaard. Ondanks dat het erg druk was viel de wachttijd ook mee.
Ambervanekerschot .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
vandaag bij josephine coffee geweest, ik zie vele onterechte negatieve berichten... koffie was heerlijk en de caffe latte was leuk gezet met vormpjes. broodjes waren zeer robuust en zagen er chique en groot uit (heerlijk brood trouwens dat viking brood) bediening was zeer vriendelijk. lees veel berichten over chagrijnige bediening waar ik me niets van kan voorstellen, Heb een leuk gesprek gehad met de bediening en ze lachte beide vriendelijk waar onder de eigenaresse die met trots vertelde dat ze met de zaak in de koffie top 100 staan (dat zegt zeker wat positiefs over de zaak). Daarbij vond ik de interieur heel sfeer vol en het rook heerlijk naar vers gebakken taart!
MelaniePostma .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Afgelopen week kwam ik bij toeval hier terecht. Ik kwam binnen en werd vriendelijk begroet door de dame achter de bar. Ik nam plaats aan de grote tafel in het midden, zodat ik een tijdschrift kon lezen. Ik bestelde een koffie verkeerd en nam maisbrood met warme mozzerella. Damn wat een lekker broodje! En wat was de koffie zalig! Wat blijkt nou ze staan op nr 82 van de top 100 beste koffie zaken van nederland! Ik heb hier prettig geluncht en begrijp de vele neagtieve berichten over deze zaak niet. Ik zeg Ga zo door!
Arwin K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Vriendelijkheid en flexibiliteit van bediening en eigenaresse laat zeer te wensen over.
Presentatie van de hight-tea was onvoldoende: Al het zoete was op één schaal gepropt, waardoor gebak, chocolade en koekjes tegen elkaar aan lagen te zweten.
Omruilen van geitenkaas (wat geen van ons echt lust), was niet mogelijk want: "gewone kaas is voor de tosti's".
Zeker omdat de higt-tea bij Josephine duurder is dan elders, verwacht je ook meer kwaliteit.
Dat is zeker niet het geval. Jammer!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Alles is daar lekker!! Steeds weer nieuwe variaties,die ze zelf bereiden.Het zijn schilderijtjes hoe het telkens weer opgediend wordt,ziet er prima uit! Dan de heerlijke taarten en koffie (zoveel soorten!) Ook houden ze rekening met mensen die allergieën hebben. Voor elk wat wils!
De bediening is ook prima! Je wordt gewoon gezellig benaderd en netjes gevraagd wat je wensen zijn.
Het decor is hartstikke hip,leuke ideeën! En buiten...zo'n mooie stadstuin! En de aankleding is ook daar weer super!
Kortom...al die jaren dat ik daar ben geweest,was het geweldig! Ik ga daar altijd weer terug.
Nu moet ik hier een datum invullen,maar ik ben er vaker geweest en ik kan hier maar 1 datum invullen...dat was dus in augustus jl.
Anntje12 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Leuk zaakje waar je gezellig kunt zitten. Mooie kaart met lekkere broodjes. De bediening maakt het echter een stuk minder aangenaam.. Het duurt lang voordat je wordt geholpen, ze komen ongeïnteresseerd over en lijken moeite te hebben om alles bij te houden als het 'druk' is. Een kwartier wachten op 2 thee is blijkbaar normaal en als je er naar vraagt wordt je afgesnauwd door de vrouw achter de bar.. Erg jammer! Dit kan een stuk beter en zou er voor zorgen dat het een fijne plek is om vaker te komen. Wij komen echter voorlopig niet meer..
Tosti .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Ik kom hier heel regelmatig; omdat ik in de buurt woon, maar ook omdat de koffie, thee, lunchgerechten en taarten gewoon goed en lekker zijn! Je kunt lekker plaatsnemen in de tuin bij zonnig weer, maar binnen zit je ook gezellig. Alleen die bediening....heb zelf 7 jaar in de horeca gewerkt en 1 ding is zeker; het is een vak. En dat vak hebben zij in ieder geval niet begrepen!
Afgelopen zaterdag was ik er nog met een vriendin, we zaten lekker in de tuin en het liep tegen 5 uur. Dit is overduidelijk ook de sluitingstijd want om kwart voor 5 werden alle kussens om ons heen van de banken gehaald. Ook de tafels werden leeggehaald. Wij voelden ons ontzettend weggekeken! In het uur dat wij er zaten, vond de eigenaresse het blijkbaar een uitgelezen moment om een bord aan de wand te gaan schilderen? Verfpot erbij, handschoenen aan, pal naast een tafeltje waar mensen zaten te eten. Dit soort dingen doe je toch in je vrije tijd?
Kortom, ze hebben een leuke kaart, het eten smaakt goed, het is een leuk idee, maar ik raad de eigenaresse aan om niet elke ochtend te ontbijten met een fles azijn en wat vriendelijker te zijn/over te komen (verbaal en ook non-verbaal, een lachje kan er niet vanaf). Ook het meisje in de bediening keek ontzettend verveeld en had er overduidelijk geen zin meer in!
Tamaar7 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Ik kom geregeld bij Josephine vanwege de heerlijke koffie (vandaar de 8) en de lekkere sandwiches & taartjes. Ik had al vaker van vrienden gehoord dat de eigenaresse erg kortaf is en helaas is ook mijn ervaring tot nu toe dat ze ergens boos om lijkt of er in ieder geval geen zin in heeft (non-verbale uitstraling en manier van praten met personeel). Jammer! Overige bediening zelf prima ervaringen mee. Ik ga meestal zonder kinderen omdat ik al snel het gevoel heb een ander te storen, maar gezien hun eigen tekst op de website kom ik ook weleens mét mijn oudste (3.5 jaar) en heel soms met de jongste (1.5 jaar). Vandaag was ik er met beiden, bewust heel vroeg omdat het dan rustig is en ze niemand lastig vallen. Ze speelden met de spullen uit het speelhoekje die ik tussentijds steeds heb opgeruimd om bediening niet in de weg te zitten. Ik vind het zelf heel vervelend als ouders niet op hun kind letten, maar de deur naar de tuin stond open ondanks de regen en dat was voor mijn jongste van 1.5 heel uitnodigend. Hij liep dus steeds naar buiten en omdat er niemand zat leek me dat weinig kwaad kunnen. Ik heb elke keer gekeken of hij geen vervelende dingen deed, helaas plukte hij op onbewaakt ogenblik de tomaatjes. Dat mag hij in onze tuin uiteraard ook niet dus de eigenaresse sprak hem volledig terecht aan en nam hem mee naar binnen. Ik geef haar in dat opzicht volledig gelijk en zag het helaas niet zelf anders had ik meteen ingegrepen, maar toen ik haar vroeg wat hij deed was de reactie zó chagerijnig dat ik voortaan maar zonder mijn zoon kom. Koffie en muffin snel opgegeten en betaald, want de rest van het bezoek voelde erg ongemakkelijk. Ondanks dat kom ik er zeker nog wel, omdat ik het gewoon een fijne plek vind.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2014
Heerlijke broodjes. Lekker beleg maar ook uitzonderlijk lekker brood. Voor het eten blijf je terugkomen maar voor de bediening hoeft dat niet. Nu vier keer geweest en vier keer zo slecht ontvangen en bediend. Maakt niet uit of je een jonge meid voor je hebt of de eigenaresse zelf. Zelfs een x 25 minuten mogen wachten tot iemand een drankje opnam. Daarvoor ook geen blik of hallo gehad. Maar ook wanneer je komt als het rustig is mag je niet van goeie service genieten. Eigenaresse als bediening wederom 5 x langs tafel gelopen zonder een hallo wanneer er 2 tafels maar bezet zijn. Vragen aan de keuken werden vanaf voor de wcs alvast geroepen. Het is zo verschrikkelijk zonde wanneer een leuke tent met lekker eten niet weet hoe je met gasten om moet gaan. De aankleding is leuk en alle drankjes en gerechten komen met leuke accessoires zoals kleine glazen potjes dressing etc. Topconcept, goeie broodjes, maar zorg ervoor dat mensen terugkomen voor de gehele ervaring en niet alleen het broodje. Wellicht een cursus gastvrijheid ? Het is niet voor niks dat de service in elke recensie bekritiseerd wordt.
Bogortuin .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Vandaag voor de tweede keer geluncht maar helaas toch echt de laatste keer. De bediening is slordig en warrig, aan de trage kant en is verre van warm! Nadat de dame die de drankjes bij ons opnam deze blijkbaar verkeerd begrepen/gehoord had, werd dit zonder enige vorm van schroom uitgebreid aan de koffiebar/kassa becommentarieerd; en niet in ons voordeel! Niet aardig... De kaart ziet er leuk uit en de high tea lonkt. Echter, de broodjes zijn wellicht ruim aan portie maar uiteindelijk zeer standaard tot middelmatig. Kortom, we hebben het echt geprobeerd maar laten het hierbij!
Michael K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2013
Geluncht op zonnige middag. Verrassend terras achter het pand heerlijk in de zon uit de wind. Lunchkaart origineel en beloofde verse dingen met aparte broodsoorten. Was ook prima maar de broodjes waren behoorlijk standaard alleen anders naamgegeven. Ruime porties beleg. Tonijnsalade fris, tikkie grof maar huisbereid. Grote kop muntthee erbij. Bediening was bezig met andere zaken en dus duurde het allemaal even en dat vonden we niet handig tijdens een lunch.
Al met al voor net geen tientje prima lunch.
Evasmolders .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Mooi plekje om lekker te ontbijten of lunchen.. De kinderhoek en de speciale kinder items op het menu maken het tot een leuke plek om met je kind heen te gaan. Toch kom ik hier niet zo vaak vanwege het personeel. Ze bruisen niet van enthousiasme. Vooral de eigenaresse geeft je meestal niet echt een gastvrij gevoel. Erg jammer...
Arnhem's Meisje .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Al meerdere keren geweest voor een broodje. Dat zit dan ook zeker wel in de haak. Taartjes ook subliem zoals eerder opgemerkt. Eigenaresse is inderdaad wat bozig/ oogt sacherijnig. Toen ik er eens met mijn 2-jaar oude dochter was, werd heel overdreven de stoel geboend in ons bijzijn na haar broodje met vlokken. Dat maakt het een beetje raar. De service kan dus nog wel wat aandacht gebruiken maar verder een erg relaxed plekje met fijne binnentuin in de binnenstad van Arnhem