Joseph Sports Bar and Kitchen

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De sfeer van een sportschool.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geen beperkt menu maar keuze uit het hele menu, ondanks het feit dat we met AH zegels betaalde.
Heerlijk gegeten, goede sfeer en zeer prettige bediening. We komen zeker terug!
Speijk1810 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gisterenavond heerlijk buiten gegeten. Met de A.H. Reastaurant aktie. Leuke vlotte bediening, gerechten zagen er goed uit en super lekker.komen zeker nog eens terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met goede bediening. Bij het bestellen werd direct een karaf water aangeboden. Bovendien konden we a la carte eten; geen aangepast AH menu. Kom er maar eens om!
faria S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Ik vond het erg leuk om met AH dinerbon hier te eten en dit restaurant te ontdekken. Zeker voor herhaling vatbaar!
Reinout K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Heerlijke zalm (mijzelf) en sliptong (mijn vrouw) gegeten. Vlotte bediening en overzichtelijke kaart. Interieur is gezellig maar bij lekker weer is er ook een prima terras.
Ewout V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Aangenaam verrast! De gerechten zijn over het algemeen goed te noemen. Als voorgerecht hadden wij een zalm gerechtje wat heel erg goed was! De hoofdgerechten zijn redelijk standaardgerechten zoals kipsate, spareribs en een burger (zijn ook nog andere opties). Wij hadden de spareribs die heerlijk mals waren maar qua smaak net niet. Burger heel mals vlees. Nagerecht was lekker, fris en leuk opgediend. Al met al prima en divers menu met goede gerechten! Hele relaxte sfeer met attente bediening. Kom hier zeker nog een keer terug!
Cor H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Dit was mijn tweede bezoek aan JSB&K en mijn ervaring was precies dezelfde als de eerste keer: Het eten wellicht niet culinair, maar wel lekker, goed van hoeveelheid, met voldoende tijd tussen de gangen en voor een goede prijs. Tel daar de uitermate vriendelijke en oplettende bediening bij op en je hebt een goede ervaring.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Kwam hier voor de tweede keer, 1ste keer was zo leuk en ook goed gegeten,
Wat een teleurstelling toen ik voor de tweede keer kwam met mijn dochter.
Het voorgerecht was redelijk iets te koud, toen kwam het hoofdgerecht erg veel en veel te zout, kok was kennelijk met de ketjapsaus behoorlijk uitgeschoten. Toen ik er wat van zei werd hier weinig aan gedaan. Ik kom hier helaas niet meer.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Eten was goed, bediening zeer vriendelijk en behulpzaam met keuze . Een zeer geslaagde avond???????? Komen zeker terug een keer terug!
Budding .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Mooie locatie. Eten niet goedkoop, maar wel goede kwaliteit. Porties zijn precies goed. Bediening ook gewoon goed. Veel parkeergelegenheid.
Natasja K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten op een verrassende plek, gezellige inrichting!
Fijn dat je alles van de kaart kan kiezen zonder beperkingen van de ah actie.
tjapenjoop .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Jammer dat sommige dingen van de kaart zijn gehaald maar respect voor het meisje die allen stond terwijl het best wel druk was maar ze had alles goed in de hand????
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne en gastvriendelijke bediening. Vanwege het mooie weer lekker buiten kunnen eten. Gegeten met de AH restaurantactie maar wel gewoon a la carte gegeten en niet een apart menu
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten wij hadden voorafje samengesteld door de chef,erg lekkker ,daarna vis gekozen dit was erg lekker.
En het toetje was helemaal top!
De bediening was goed, vriendelijke enthousiaste jonge mensen.
Zeker een reden om nog een terug te komen.
bulters .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
we hebben er heerlijk gegeten van de ah actie
vond het fijn dat je van de kaart mag kiezen en geen geselecteerd menuutje krijgt
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was erg rustig voor een vrijdagavond. Er kwamen veel sporters even een drankje halen om mee te nemen waardoor het een beetje op een sportkantine begon te lijken. Het eten was absoluut FANTASTISCH en de dame die ons bediende was erg aardig! Alleen het concept Jozef Sports Bar and Kitchen vind ik niet echt een beste Match.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een zonnig buitenterras. Gerechten zijn smaakvol en hebben de juiste afmetingen. Absoluut aan te raden om in een informele sfeer een hapje te eten.
Don S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een afwijkende bestelling - tournedos zonder jus werd feilloos opgevolgd. De slasaus was enigzins zoet, wat ik meestal niet zo geslaagd vind, maar had een droog karakter waardoor het toch combineerde. Mijn eerste reactie bij het zien van de slakom was "wie serveert er nu sla in een mok", maar dit bleek integendeel uiterst handig - dat zouden meer restaurants moeten doen.
Donna79 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke plek om te eten. Je verwacht het niet als je aan komt.
De bediening was beleefd en netjes. Ging wat fout met het voorgerecht maar dat werd snel opgelost.
Het eten was erg lekker en meer dan voldoende. Je gaat niet met trek weg. Voor herhaling vatbaar