Joseph Sports Bar and Kitchen

31-208897657

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Nogmaalsuiteten .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Na een goede ontvangst hebben we lekker gegeten. We kregen voldoende aandacht en een goede uitleg van de gerechten. Het eten was erg lekker en de service was ook goed. Het dessert was een oogstrelend plaatje en lekker.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Erg attente leiding. Bediening jong, vriendelijk en behulpzaam, maar nog niet heel ervaren (bij bestelling van Duvel bier: 'daar heb ik nog nooit van gehoord').
Alle gerechten, ook die niet op kaart stonden maar samengesteld waren, voldeden aan onze inmiddels hoge verwachtingen (hier voor vierde keer).
Presentatie gerechten prachtig. Behalve de viscurry, die was gewoon in een hoge kom gedaan, klaar. Van alle prima gerechten ook de minste. De jonge keukenbrigade presteert uitstekend!
Een vorige keer hadden we willen besluiten met koffie en Dom Benedictine, was toen niet aanwezig. Nu wees de zeer klantvriendelijke bedrijfsleider spontaan op het feit dat deze likeur inmiddels in het assortiment opgenomen was. Dat noem ik grote klasse!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was de tweede keer dat we bij Joseph in Amstelveen aten. De eerste keer was goed bevallen, de tweede keer was helaas iets minder. Het was druk, en waarschijnlijk voor het personeel (zowel in de bediening als de keuken) te druk. Gevolg was dat we erg lang op het hoofdgerecht moesten wachten, en er tussendoor ook niet veel gevraagd werd of we misschien nog iets wilden drinken. Leek ook wel alsof de gerechten de eerste keer beter waren, het was nu allemaal een beetje flauw. Aan het personeel ligt het niet, ze zijn heel vriendelijk. Maar bij ons bestaat het vermoeden dat Joseph onder druk staat van zijn eigen succes en de keuken daar misschien niet op voorbereid is.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als je aan komt rijden zie je in eerste instantie een sportschool. Eenmaal binnen is het een leuke ambiance die je buiten niet verwacht. De buitenkant zet je op het verkeerde been. Een gezellig aangekleed restaurant met lekker eten. Het was het zeker waard
ha3017 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten en wijn heerlijk.
Tempo was niet hoog, maar dat was juist wat we wilden, denk dat als we sneller hadden willen eten dit best had gekund.
Bediening erg attent en vriendelijk.
Top dus
Barbara M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Het was wat moeilijk te vinden doordat het naambordje naar de achterdeur wees (terras). Stijlvol, modern en knus ingericht. Er is wel een bar maar het is een mooi restaurant en komt niet over als een "sportbar". Er is een mooi terras en het lijkt me leuk hier in de zomer nog eens heen te gaan. De bediening was vlot. Het eten was lekker en vers en de keuze ruim genoeg: vis, vlees, vegetarisch, je kan zelfs vragen om speciale dieetwensen zoals low-carb.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Gister bij Joseph gegeten met de AH actie. We waren echt blij verrast. Spontane en vriendelijke bediening en het eten smaakte erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Andrea N.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hebben hier prima gegeten met de AH actie. Vooral de bediening door Damy was uitstekend.
De gewokte kip was lekker pittig en de pasta met paddestoelen een aanrader. Het zijn geen zuinige porties.
H.M. W.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het is er wel heel gezellig met een open vuurhaard. Zeker als je een drankje neemt en daar op elkaar wacht.
De meneer die ons bediende was vriendelijk, professioneel en snel. De sportzaal ernaast wordt verbouwd en ik heb gebeld met een dame of wij achterin een rustige tafel konden krijgen. Dit was helaas niet geregeld. Gelukkig waren er genoeg plaatsen. Het eten was prima. En we hebben een verrassing shared desert genomen. Wat een feest. Het was een geslaagde avond en wij komen hier graag terug.
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening. Kwaliteit eten en drinken prima. Het heeft niet echt de gezelligheid van een restaurant omdat het vlak naast een sporthal ligt. Buiten staat ook niet duidelijk aangegeven waar je moet zijn.
De onbekendheid is ook de reden dat het er wel erg rustig was deze avond.
happyvoice .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Al het eten wordt vers gemaakt. Dat proef je. Bediening was wel aardig maar soms duurde het iets te lang voordat je geholpen werd. Bij binnenkomst moest je eerst naar iemand zoeken in plaats van dat je werd verwelkomt. Vond het wel leuk dat je een sportles kon bekijken tijdens het eten. Je keek namelijk de sportschool in door het raam.
Manon W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
We hebben lekker gegeten. We hadden gereserveerd met de ah restaurant actie, maar mochten alles van de kaart kiezen. De bediening was zeer vriendelijk en het zag er sfeervol uit.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
fantastisch, en de bediening was ontzettend aardig!
Dank jullie wel voor t heerlijke eten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thbouwman B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk ontspannen sfeer en heerlijk gegeten goede bediening dit allesmaakt voor ons de keus niet zo moeilijk om nog eens terug te komen
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel sfeervol ingericht, goede kaart
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik lunch regelmatig bij Josephs Bar op zaterdag als mij zoon zijn judoles heeft. De kwaliteit van het eten is prima, maar sinds het restaurant is verbouwd is de kwaliteit van de bediening gekelderd. Voorheen stonden hier attente, pro actieve jongens in de bediening die snel en vlot je bestelling opnamen en ook zorgden dat deze daadwerkelijk bij je terecht kwam. Nu staan er een aantal jonge dames in de bediening zonder horeca ervaring en die geen moment om zich heen kijken, laat staan een bestelling opnemen. Enige manier om iets op tafel te krijgen, is om naar de bar te lopen om lunchkaart op te halen. Niet dat daarna iemand een bestelling opneemt dus weer terug naar de bar. En jawel na bijna een half uur volgt zowaar een sandwich. Voor de derde zaterdag op rij is dit het vaste patroon. Met enige ervaring en betrokkenheid in de bediening kan de eigenaar van Jospeh veel meer geld verdienen. En klanttevredenheid.
evamaria-1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zaten in een knusse hoek op een bank met gezellige kussens. De bediening was zeer vriendelijk. Het was erg rustig op deze woensdagavond. Het eten was erg lekker.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geen bijzonder gerechten, maar prima van smaak, goed gevulde borden en mooie opmaak! Echter, zowel keuken als bediening onvoldoende kennis van glutenvrij koken (dachten o.a. dat rijst niet glutenvrij is) hoewel er wel glutenvrij brood aanwezig is. Na etentje ook helaas ziek geworden. Geen aanrader dus voor mensen met coaliakie!! Inrichting restaurant sfeervol. Deur naar buiten toe is helaas niet afgeschermd met een gordijn, waardoor bij iedere roker, restaurantverlater veel kou naar binnen komt.
ruudenmarga .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vorige week donderdag om 19.00 uur afgesproken met 4 personen. Erg sfeervol, wat je niet verwacht van een sportkantine. Eten was prima alleen proberen ze toch, door de tijd tussen de gangen te rekken, een drankje extra te kunnen verkopen. € 5,00 voor een flesje water vind ik erg duur. Wijn € 4,00 is normaal maar dan graag iets meer in het glas. Bediening was aangenaam.
au0156 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met AH actie geweest 2e 3-gangen menu gratis. Soep was goed op smaak, alleen een beetje waterig en karig met inhoud, in de garnalen soep was het zoeken naar de garnalen, in de Tom Ka kai zat wat sprietjes taugé en wel geteld 2 blokken kip. Misschien kan hier wat meer vulling aan gegeven worden, bijvoorbeeld de blokken kip in kleine fijne stukjes/blokjes snijden, 1 of 2 stuks champignon in dunne plakjes snijden voor de Tom Ka kai en 1 hele garnaal en 1 garnaal in stukjes gesneden, beetje binden met maïsmeel voor de garnalensoep. Hoofdgerecht was smakelijk, vega pasta en zalm pasta, de porties zijn enorm, met moeite de helft gegeten, zonde van het lekkere eten. Tip als het rendabel genoeg is biedt halve porties aan, (evt tegen een 3/4 prijs), minder voedselverspilling. Nagerecht was lekker, jammer genoeg was het, al met al, veel te veel. Ik zal zeker terug komen, maar dan alleen voor het hoofdgerecht, simpelweg omdat de porties te groot, mijn maag is te klein, een 3-gangen menu krijg ik niet op.