Joseph Sports Bar and Kitchen

Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Thbouwman B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk ontspannen sfeer en heerlijk gegeten goede bediening dit allesmaakt voor ons de keus niet zo moeilijk om nog eens terug te komen
Carina P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel sfeervol ingericht, goede kaart
Ger E.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ik lunch regelmatig bij Josephs Bar op zaterdag als mij zoon zijn judoles heeft. De kwaliteit van het eten is prima, maar sinds het restaurant is verbouwd is de kwaliteit van de bediening gekelderd. Voorheen stonden hier attente, pro actieve jongens in de bediening die snel en vlot je bestelling opnamen en ook zorgden dat deze daadwerkelijk bij je terecht kwam. Nu staan er een aantal jonge dames in de bediening zonder horeca ervaring en die geen moment om zich heen kijken, laat staan een bestelling opnemen. Enige manier om iets op tafel te krijgen, is om naar de bar te lopen om lunchkaart op te halen. Niet dat daarna iemand een bestelling opneemt dus weer terug naar de bar. En jawel na bijna een half uur volgt zowaar een sandwich. Voor de derde zaterdag op rij is dit het vaste patroon. Met enige ervaring en betrokkenheid in de bediening kan de eigenaar van Jospeh veel meer geld verdienen. En klanttevredenheid.
Evamaria-1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
We zaten in een knusse hoek op een bank met gezellige kussens. De bediening was zeer vriendelijk. Het was erg rustig op deze woensdagavond. Het eten was erg lekker.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Geen bijzonder gerechten, maar prima van smaak, goed gevulde borden en mooie opmaak! Echter, zowel keuken als bediening onvoldoende kennis van glutenvrij koken (dachten o.a. dat rijst niet glutenvrij is) hoewel er wel glutenvrij brood aanwezig is. Na etentje ook helaas ziek geworden. Geen aanrader dus voor mensen met coaliakie!! Inrichting restaurant sfeervol. Deur naar buiten toe is helaas niet afgeschermd met een gordijn, waardoor bij iedere roker, restaurantverlater veel kou naar binnen komt.
Ruudenmarga .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vorige week donderdag om 19.00 uur afgesproken met 4 personen. Erg sfeervol, wat je niet verwacht van een sportkantine. Eten was prima alleen proberen ze toch, door de tijd tussen de gangen te rekken, een drankje extra te kunnen verkopen. € 5,00 voor een flesje water vind ik erg duur. Wijn € 4,00 is normaal maar dan graag iets meer in het glas. Bediening was aangenaam.
Au0156 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Met AH actie geweest 2e 3-gangen menu gratis. Soep was goed op smaak, alleen een beetje waterig en karig met inhoud, in de garnalen soep was het zoeken naar de garnalen, in de Tom Ka kai zat wat sprietjes taugé en wel geteld 2 blokken kip. Misschien kan hier wat meer vulling aan gegeven worden, bijvoorbeeld de blokken kip in kleine fijne stukjes/blokjes snijden, 1 of 2 stuks champignon in dunne plakjes snijden voor de Tom Ka kai en 1 hele garnaal en 1 garnaal in stukjes gesneden, beetje binden met maïsmeel voor de garnalensoep. Hoofdgerecht was smakelijk, vega pasta en zalm pasta, de porties zijn enorm, met moeite de helft gegeten, zonde van het lekkere eten. Tip als het rendabel genoeg is biedt halve porties aan, (evt tegen een 3/4 prijs), minder voedselverspilling. Nagerecht was lekker, jammer genoeg was het, al met al, veel te veel. Ik zal zeker terug komen, maar dan alleen voor het hoofdgerecht, simpelweg omdat de porties te groot, mijn maag is te klein, een 3-gangen menu krijg ik niet op.
Dide T.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gister met vrienden een hapje eten. Zij zijn razend enthousiast over deze plek maar na gister is die mening wel veranderd. Het krijgen van de drankjes en de menukaart duurde behoorlijk lang.. zeker gezien er maar 2 andere tafels bezet waren. Na bestellen ontvingen we het voorgerecht na een half uur. Carpacio waar de kok iets te enthousiast was geweest met de zeezout.. uiteindelijk teruggestuurd en ontving toen mijn bord waar ze de zout ervan af hadden geschraapt..exclusief de saus. We hebben het toen maar gelaten en wachtten op ons hoofdgerecht. Na weer een tijd wachten ontvingen we het hoofdgerecht. 2 pittige spare ribs en 2 varkenssate. De spareribs zagen zwart geblakerd en smaakte flauw. In ieder geval niet hoe pittig hoort te smaken. Bij de varkensate hadden ze de pindasaus aangemaakt met water waardoor die alle smaak verloor. De atjar die voor verfrissing hoort te zorgen smaakte droog en oud..
Het toetje dan. 1 diabeet in ons midden met de vraag of een kop thee ook mocht. Die hebben we nooit gehad ondanks dat we er 2 keer om hadden gevraagd. De brownies smaakte droog en massief. Leuke locatie en een mooie kaart maar wat een zonde dat de kok niet weet hoe je dit moet bereiden. Ook het personeel mag een cursusje doen voor oplettendheid. Zijn de glazen leeg?! loop dan eens extra langs een tafeltje.
Voor ons deze locatie niet meer..
Renkema .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een goede services. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Zelf ben ik allergisch voor gluten en ook dat was geen probleem. Werd goed meegedacht en aangegeven als iets niet lukte. Uitstekende service. Komen hier zeker terug.
Anjastof .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. Voorgerecht, champignons in aoili gebakken was super en een echte aanrader. Wanneer je het hoofdgerecht bestelde moest je apart de bijgerechten bestellen, anders kreeg je alleen een stuk vlees. Doordat je dat apart moet bestellen is de prijs vrij hoog. Ook was de wijn prijzig voor wat je in een glas kreeg. Toch is het een echte aanrader. Bediening was uitstekend, zeer attent
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Je kon gewoon uit de hele kaart kiezen en betaalde alleen het duurste voor-, hoofd- en nagerecht. Als voorafje hadden ze o.a. kaasfondue, origineel en lekker! Als hoofdgerechten hadden we spare ribs en sate. De spare ribs waren zeer goed en mals, het vlees viel zo van de botjes af, sate was ook erg lekker gekruid. Ook al zaten we erg vol, kozen we als dessert toch voor het "grand dessert", een echt heerlijke proeverij van (bijna) alle desserts op de kaart, echt heerlijk!
Het restaurant ligt niet echt heel gezellig (zit vast aan een sportcentrum en als je aankomt, is het tussen de hockeyvelden even zoeken waar het restaurant nou zit, maar eenmaal binnen is de sfeer goed en heb je het idee dat je in een gewoon gezellig restaurant zit en merk je nauwelijks wat van de sportschool. Kortom zeker een aanrader!
User500 S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Restraurant is lastig te vinden, goede ontvangst en zeer lekkere wijnen, eten was heerlijk, bediening perfect, we komen zeker nog een keer terug.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Super lekker gegeten, de naam sportsbar schrikt een beetje af! Vriendelijk personeel en de prijzen zijn prima. Ik heb hier nu 2 keer heerlijk gegeten. Veel keuze op de menukaart.
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na het zwemmen van de kindjes zijn we hier neergestreken voor een drankje. Van het een kwam het ander en voor we het wisten hadden we een halve kaart op tafel staan naast de openhaard. Alles wat LEKKER en de prijs is ook prima. Het is niet goedkoop maar prima dekt de lading wel. De entourage van lekker naast de openhaard, niet te druk, laagdrempelig doch stijlvol maakt dit voor mij een plek die heel fijn is om naartoe te gaan met jongere kinderen. Als bonus is ook het personeel heel vriendelijk.
René S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Met de AH-actie hier gegeten. Restaurant is nog maar kort open, maar maakt het helemaal waar. Bij een sportcentrum lijkt een vreemde plaats voor een goed restaurant, maar dit restaurant is hier op zijn plaats.
Prima gerechten. Het grand dessert is een uitdaging, maar voor wie nog een gaatje heeft zeker aan te bevelen.
Uitgebreide kaart, waar iedereen zeker iets van zijn/haar gading op kan vinden.
Ga zo door en jullie zullen zeker vaker in de kijker lopen.
Succes
Marga O.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Hebben met z'n tweeën heerlijk gegeten. goede service vriendelijke bediening! Leuke achtergrond muziek Soul/Motown. Grand dessert voor twee personen was luxe en erg lekker. Ruime keus op de kaart.
Bellerose2 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk aan de lunch bij Joseph met vrienden. Lastig te vinden als niet Amstelvener maar daar wordt aan gewerkt begrepen we. We kozen het 12 uurtje, soep (klein kommetje) sandwich en stokbroodje met carpaccio. Allemaal super lekker van smaak, maar we zaten niet vol. Da's jammer voor 12,50. Afijn, we dachten goede reden voor een toetje dan maar en kozen de cheesecake. Ook super van smaak, maar voor 9,50 te duur. Heel jammer, alles is super van smaak maar naar onze zin dus echt te prijzig. De taart bij Joseph is in vorm van een dessert. Gewoon appeltaart met slagroom is niet te krijgen, maar wel in vorm van een dessert maar ook 8,50. Ik zeg gemiste kans. Doorgaans betaal je elders voor een lekker stuk appeltaart of cheesecake met slagroom 4,00. Hoeft niet perse als dessert. Bediening ; redelijk soms net iets te lang gewacht op een drankje maar ach kan gebeuren. Als Joseph nu of de porties en/of de prijzen aanpast komen wij zeker nog eens terug.
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Zit een beetje verstopt, maar is zeker de moeite waard! Bediening is zeer vriendelijk en denkt ook mee. Top avond gehad :)
Hmoelee .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Makkelijk te bereiken locatie. Restaurant is pas paar maanden open en dus is alles nog heel nieuw. Gezellig en sfeervol ingericht. De bediening is zoals de serveerster misschien wat te vaak zegt: Top en helemaal goed.
Eten is kwalitatief goed en hoofdgerechten zijn redelijk geprijsd. Voor en nagerechten zijn ook goed maar aan de dure kant. Wijn 4,- is voor een locatie buitengebied niet goedkoop en een fles (07liter) water is met 5,50 aan de dure kant. Over geheel goed en een locatie waar ik voor even snel een hoofdgerecht zeker nog zal terugkomen.