Joseph Sports Bar and Kitchen

31-208897657

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Charel J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Top locatie, goed bereikbaar, uitstekende bediening en erg lekker gegeten!
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Aardige bediening en heerlijk gegeten! Als voorgerecht een sashimi, daarna een goede tournedos en als afsluiter een creme brulee. Genoten.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij, mijn man en ik zij vandaag gaan eten rond 13.00 uur. 11 mei 2017
Postcode Amstelveen 1183WX . Bietje, wijntje gezellig, Bestelde een broodje croquet en een sandwiche zalm. Mooi weer op het terras.
Wachttijd 45 min. Bij een ander ben je eerder geholpen, sorry een duidelijk min punt!!!!!!!!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten; broccoli soep vooraf, Hollandse asgerpes met zalm of ham als hoofdgerecht en brownie dessert als toetje. Het zijn flinke porties en kwalitatief zeer goed. Alles is net even beter dan je zou verwachten, bijvoorbeeld verse kruiden over de asperges, een heerlijk bolletje yoghurtijs i.p.v. normaal ijs, losse bolletjes thee i.p.v. een standaard theezakje, etc. De smaken waren erg goed en de bediening vriendelijk. De inrichting is modern, maar toch cozy. Wij komen zeker terug!
diepedro .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Echt heel lekker gegeten. Goede producten, goed bereid zonder veel opsmuk. De bediening was attent en heel vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
EsthervanLaer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten, mooie inrichting. Wel jammer dat het restaurant via een glaswand verbonden is met de sportschool. En aan de andere kant liggen de tennisbanen. Je mist zo de beleving dat het om een restaurant gaat, zeker als mensen na het sporten een hapje willen eten en in sport- of vrije tijds-tenue binnenlopen.
Robert U.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Een zeer leuke, anders dan andere locatie om (zelfs) op maandagavond een heerlijk hapje te gaan eten. Zeker ook een goed locatie om een zakenlunch te nuttigen.
sophie D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
met mijn familie een dagje uit geweest en afgerond in deze restaurant. Gewoon lekker eten,
lekkere wijnen in rustige sfeer. De inrichting ziet er ook netjes uit
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom hier gegeten. Goede service, vlotte bediening en lekker eten. Kortom een aanrader. Het was behoorlijk bezet op zondagavond, maar dat gaf geen lange wachttijden.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We waren met een grote groep en vooraf had ik een menu keuze doorgesproken. Alles prima was verzorgd. We gaan er zeker nog eens eten, dus voor herhaling vatbaar.
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een half jaar geleden heb ik hier gegeten en was uitmunten. Nu hebben ze een ander menu. De mais soep van die vriendin was wel lekker maar niet als mais soep te herkennen. Mijn garnalen soep lijkt op afval water en zat geen garnalen erin. Op mijn werk voor € 0,50 is smaakvol en goed rijkelijk gevuld. De garnalen soep is de enige waardeloze eten voor een prijs van € 7,50. Dit bedrag mogen ze aan mij retourneren.
A M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Verrassend leuk restaurant op onverwachte plek!Goede service en lekkere gerechten, zeker een aanrader. De spicy gamba s zijn een aanrader
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was goed, maar we moesten wel erg lang wachten voordat we konden bestellen. Helaas was de verwarming die avond niet in orde, dus we hadden het ook nog onaangenaam koud.
vanoerle1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het keuzemenu was voortreffelijk, de bediening perfect, kortom aanbevelingswaardig!
Ook het assortiment wijnen is zorgvuldig samengesteld.
De eerste ervaring met dit restaurant zal leiden tot een regelmatig bezoek.
rhonselaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De kwaliteit van het eten heeft onze verwachting overtroffen. Het was echt heerlijk. Iets dat je eigenlijk in een "sportief" restaurant niet verwacht. De bediening was prettig met wel vrij grote pauzes tussendoor. Wij hebben een stoel gepakt met zachte zitting want de harde houten stoelen is echt geen optie als je 1,5 tot 2 uur moet zitten. Weg ermee! Mijn aanbeveling: neem Thom Kha Kai soep vooraf, dan Pittige Spareribs en tot slot Crème Brulee. Geloof zeker dat de andere gerechten zeker zo goed zijn!
Mariët M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke eetgelegenheid, vriendelijk personeel, muziek niet te hard.
Gezellige zitjes met open haard uitstraling.
Iedereen heeft lekker gegeten.
walhan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gastvrij personeel,keuze uit het menu en was goed van smaak.ik zelf had Spice gamba vooraf,die echt heerlijk was.
Daarna Thaise beef met rijst.
Helemaal niets mis mee.
Voor herhaling vatbaar.
pharos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was goed, bediening vriendelijk en ook volkomen naar wens.
Goede bereikbaarheid, leuke ambiance.
Komen graag keertje weer terug!
daan256 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten. Spareribs zijn een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Enige minpunt was dat we af en toe op de tocht zaten wat een beetje fris was, maar we werden vriendelijk geholpen naar een andere tafel te verhuizen.
JAN H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en dito bediening. Lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Alles werd keurig uitgelegd van het diner en we hoefden niet lang te wachten.