Joseph Sports Bar and Kitchen

31-208897657

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Robert U.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Een zeer leuke, anders dan andere locatie om (zelfs) op maandagavond een heerlijk hapje te gaan eten. Zeker ook een goed locatie om een zakenlunch te nuttigen.
sophie D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
met mijn familie een dagje uit geweest en afgerond in deze restaurant. Gewoon lekker eten,
lekkere wijnen in rustige sfeer. De inrichting ziet er ook netjes uit
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom hier gegeten. Goede service, vlotte bediening en lekker eten. Kortom een aanrader. Het was behoorlijk bezet op zondagavond, maar dat gaf geen lange wachttijden.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We waren met een grote groep en vooraf had ik een menu keuze doorgesproken. Alles prima was verzorgd. We gaan er zeker nog eens eten, dus voor herhaling vatbaar.
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een half jaar geleden heb ik hier gegeten en was uitmunten. Nu hebben ze een ander menu. De mais soep van die vriendin was wel lekker maar niet als mais soep te herkennen. Mijn garnalen soep lijkt op afval water en zat geen garnalen erin. Op mijn werk voor € 0,50 is smaakvol en goed rijkelijk gevuld. De garnalen soep is de enige waardeloze eten voor een prijs van € 7,50. Dit bedrag mogen ze aan mij retourneren.
A M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Verrassend leuk restaurant op onverwachte plek!Goede service en lekkere gerechten, zeker een aanrader. De spicy gamba s zijn een aanrader
Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was goed, maar we moesten wel erg lang wachten voordat we konden bestellen. Helaas was de verwarming die avond niet in orde, dus we hadden het ook nog onaangenaam koud.
vanoerle1 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Het keuzemenu was voortreffelijk, de bediening perfect, kortom aanbevelingswaardig!
Ook het assortiment wijnen is zorgvuldig samengesteld.
De eerste ervaring met dit restaurant zal leiden tot een regelmatig bezoek.
rhonselaar .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De kwaliteit van het eten heeft onze verwachting overtroffen. Het was echt heerlijk. Iets dat je eigenlijk in een "sportief" restaurant niet verwacht. De bediening was prettig met wel vrij grote pauzes tussendoor. Wij hebben een stoel gepakt met zachte zitting want de harde houten stoelen is echt geen optie als je 1,5 tot 2 uur moet zitten. Weg ermee! Mijn aanbeveling: neem Thom Kha Kai soep vooraf, dan Pittige Spareribs en tot slot Crème Brulee. Geloof zeker dat de andere gerechten zeker zo goed zijn!
Mariët M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Leuke eetgelegenheid, vriendelijk personeel, muziek niet te hard.
Gezellige zitjes met open haard uitstraling.
Iedereen heeft lekker gegeten.
walhan .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gastvrij personeel,keuze uit het menu en was goed van smaak.ik zelf had Spice gamba vooraf,die echt heerlijk was.
Daarna Thaise beef met rijst.
Helemaal niets mis mee.
Voor herhaling vatbaar.
pharos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was goed, bediening vriendelijk en ook volkomen naar wens.
Goede bereikbaarheid, leuke ambiance.
Komen graag keertje weer terug!
daan256 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten. Spareribs zijn een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Enige minpunt was dat we af en toe op de tocht zaten wat een beetje fris was, maar we werden vriendelijk geholpen naar een andere tafel te verhuizen.
JAN H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst en dito bediening. Lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.
Alles werd keurig uitgelegd van het diner en we hoefden niet lang te wachten.
Nogmaalsuiteten .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Na een goede ontvangst hebben we lekker gegeten. We kregen voldoende aandacht en een goede uitleg van de gerechten. Het eten was erg lekker en de service was ook goed. Het dessert was een oogstrelend plaatje en lekker.
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Erg attente leiding. Bediening jong, vriendelijk en behulpzaam, maar nog niet heel ervaren (bij bestelling van Duvel bier: 'daar heb ik nog nooit van gehoord').
Alle gerechten, ook die niet op kaart stonden maar samengesteld waren, voldeden aan onze inmiddels hoge verwachtingen (hier voor vierde keer).
Presentatie gerechten prachtig. Behalve de viscurry, die was gewoon in een hoge kom gedaan, klaar. Van alle prima gerechten ook de minste. De jonge keukenbrigade presteert uitstekend!
Een vorige keer hadden we willen besluiten met koffie en Dom Benedictine, was toen niet aanwezig. Nu wees de zeer klantvriendelijke bedrijfsleider spontaan op het feit dat deze likeur inmiddels in het assortiment opgenomen was. Dat noem ik grote klasse!
Passie-voor-eten .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn hier al eerder geweest met de AHbon en ook deze keer was het weer heerlijk! Superfijn dat je van het hele menu mag kiezen. De bediening had het nogal druk (onderbemand en nog niet zo ervaren) maar dat mocht de pret niet drukken, ze deden erg hun best en dan wil je wel wat langer op je drankje of de kaart wachten. Ik zou de crème brûlée van verveine niet aanraden maar goed, over smaak valt natuurlijk te twisten :) we komen zeker nog een keer terug want de kaart is enorm en we willen alles proeven!
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was de tweede keer dat we bij Joseph in Amstelveen aten. De eerste keer was goed bevallen, de tweede keer was helaas iets minder. Het was druk, en waarschijnlijk voor het personeel (zowel in de bediening als de keuken) te druk. Gevolg was dat we erg lang op het hoofdgerecht moesten wachten, en er tussendoor ook niet veel gevraagd werd of we misschien nog iets wilden drinken. Leek ook wel alsof de gerechten de eerste keer beter waren, het was nu allemaal een beetje flauw. Aan het personeel ligt het niet, ze zijn heel vriendelijk. Maar bij ons bestaat het vermoeden dat Joseph onder druk staat van zijn eigen succes en de keuken daar misschien niet op voorbereid is.
Angelina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als je aan komt rijden zie je in eerste instantie een sportschool. Eenmaal binnen is het een leuke ambiance die je buiten niet verwacht. De buitenkant zet je op het verkeerde been. Een gezellig aangekleed restaurant met lekker eten. Het was het zeker waard
ha3017 .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Eten en wijn heerlijk.
Tempo was niet hoog, maar dat was juist wat we wilden, denk dat als we sneller hadden willen eten dit best had gekund.
Bediening erg attent en vriendelijk.
Top dus