Joseph Sports Bar and Kitchen

31-208897657

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

tjapenjoop .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Jammer dat sommige dingen van de kaart zijn gehaald maar respect voor het meisje die allen stond terwijl het best wel druk was maar ze had alles goed in de hand????
Sabrina T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, fijne en gastvriendelijke bediening. Vanwege het mooie weer lekker buiten kunnen eten. Gegeten met de AH restaurantactie maar wel gewoon a la carte gegeten en niet een apart menu
Nora B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk gegeten wij hadden voorafje samengesteld door de chef,erg lekkker ,daarna vis gekozen dit was erg lekker.
En het toetje was helemaal top!
De bediening was goed, vriendelijke enthousiaste jonge mensen.
Zeker een reden om nog een terug te komen.
bulters .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
we hebben er heerlijk gegeten van de ah actie
vond het fijn dat je van de kaart mag kiezen en geen geselecteerd menuutje krijgt
Jasmijn J.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Het was erg rustig voor een vrijdagavond. Er kwamen veel sporters even een drankje halen om mee te nemen waardoor het een beetje op een sportkantine begon te lijken. Het eten was absoluut FANTASTISCH en de dame die ons bediende was erg aardig! Alleen het concept Jozef Sports Bar and Kitchen vind ik niet echt een beste Match.
Michael G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een zonnig buitenterras. Gerechten zijn smaakvol en hebben de juiste afmetingen. Absoluut aan te raden om in een informele sfeer een hapje te eten.
Don S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Een afwijkende bestelling - tournedos zonder jus werd feilloos opgevolgd. De slasaus was enigzins zoet, wat ik meestal niet zo geslaagd vind, maar had een droog karakter waardoor het toch combineerde. Mijn eerste reactie bij het zien van de slakom was "wie serveert er nu sla in een mok", maar dit bleek integendeel uiterst handig - dat zouden meer restaurants moeten doen.
Donna79 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke plek om te eten. Je verwacht het niet als je aan komt.
De bediening was beleefd en netjes. Ging wat fout met het voorgerecht maar dat werd snel opgelost.
Het eten was erg lekker en meer dan voldoende. Je gaat niet met trek weg. Voor herhaling vatbaar
jokeoeisteur .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Zeer beperkte keuze en als de keus met moeite was gemaakt bleek niet alles aanwezig of op.
De bediening was van goede wil.

anoniem
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Hier vaker naar volle tevredenheid gegeten verbaasde het ons nu zeer dat de menukaart opeens zeer beperkt is geworden. Op de internet site van Joseph Amsteveen is dit nog niet aangepast. Helaas konden we niet eten waar we ons op hadden verheugd. De Tournedos Joseph kwam met 2 stukken brood, moest ik vragen om frites terwijl dat op de kaart met salade erbij vermeld staat. Helaas kreeg ik frites en salade toen het vlees al bijna op was.
Volgende keer gaan we weer naar Aalmeer, en hopen dat de kaart en kwaliteit daar wel constant is.
Charel J.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Top locatie, goed bereikbaar, uitstekende bediening en erg lekker gegeten!
Anouk P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Aardige bediening en heerlijk gegeten! Als voorgerecht een sashimi, daarna een goede tournedos en als afsluiter een creme brulee. Genoten.
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Wij, mijn man en ik zij vandaag gaan eten rond 13.00 uur. 11 mei 2017
Postcode Amstelveen 1183WX . Bietje, wijntje gezellig, Bestelde een broodje croquet en een sandwiche zalm. Mooi weer op het terras.
Wachttijd 45 min. Bij een ander ben je eerder geholpen, sorry een duidelijk min punt!!!!!!!!
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten; broccoli soep vooraf, Hollandse asgerpes met zalm of ham als hoofdgerecht en brownie dessert als toetje. Het zijn flinke porties en kwalitatief zeer goed. Alles is net even beter dan je zou verwachten, bijvoorbeeld verse kruiden over de asperges, een heerlijk bolletje yoghurtijs i.p.v. normaal ijs, losse bolletjes thee i.p.v. een standaard theezakje, etc. De smaken waren erg goed en de bediening vriendelijk. De inrichting is modern, maar toch cozy. Wij komen zeker terug!
diepedro .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Echt heel lekker gegeten. Goede producten, goed bereid zonder veel opsmuk. De bediening was attent en heel vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
EsthervanLaer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk eten, mooie inrichting. Wel jammer dat het restaurant via een glaswand verbonden is met de sportschool. En aan de andere kant liggen de tennisbanen. Je mist zo de beleving dat het om een restaurant gaat, zeker als mensen na het sporten een hapje willen eten en in sport- of vrije tijds-tenue binnenlopen.
Robert U.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Een zeer leuke, anders dan andere locatie om (zelfs) op maandagavond een heerlijk hapje te gaan eten. Zeker ook een goed locatie om een zakenlunch te nuttigen.
sophie D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
met mijn familie een dagje uit geweest en afgerond in deze restaurant. Gewoon lekker eten,
lekkere wijnen in rustige sfeer. De inrichting ziet er ook netjes uit
atibrink .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wederom hier gegeten. Goede service, vlotte bediening en lekker eten. Kortom een aanrader. Het was behoorlijk bezet op zondagavond, maar dat gaf geen lange wachttijden.
Jan-Willem H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. We waren met een grote groep en vooraf had ik een menu keuze doorgesproken. Alles prima was verzorgd. We gaan er zeker nog eens eten, dus voor herhaling vatbaar.