Joseph Sports Bar and Kitchen

Meer informatie over restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Jouw recensie over het restaurant Joseph Sports Bar and Kitchen

Vivian I.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke inrichting, zeer vriendelijk personeel we werden snel te woord gestaan en mochten zelf onze tafel uitzoeken.
Eten kwam met gepaste tussenpozen en was echt heerlijk.
Wij hebben een zeer gezellige en smakelijke avond gehad.
Zeer zeker een aanrader.
Astrid U.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuk informeel restaurant, leuke frisse bediening.
Lekkere gerechten op de kaart en mooi geserveerd op moderne borden/schalen/houten snijplanken. Ziet er verzorgd uit.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima bediening! Eten was voortreffelijk en goed van smaak. Vlotte en vriendelijke bediening. Aandacht voor de klanten en met dieetwensen werd rekening gehouden . Voor herhaling vatbaar.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was erg goed. De bediening was op zich ook goed, alleen te weinig. Ze waren maar met zijn tweeën. We waren er om 18.30 uur en gingen pas om 21.00 uur weg. Voor de kinderen veel te lang. Iedere gang duurde erg lang. Zeker als je zag dat er mensen na ons binnenkwamen en ver voor ons weer vertrokken. Daar mogen ze echt iets aan gaan doen.
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hier gegeten met 2 personen op zaterdagavond. Hier kan wel wat aan verbeterd worden. Er is veel te weinig personeel zowel in de bediening en in de keuken. Vooral in het weekend daar moet echt meer personeel bij.
Je voelt je niet echt welkom. Het eten was wel goed maar we moesten er lang op alles wachten. Er liep 1 ober en deze moest ook nog iemand inwerken
Wij gaan hier niet meer heen. Jammer!!!
Finette A.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Verrassende ambiance, het restaurant is ruim opgezet en smaakvol ingericht.
De menukaart is niet groot, maar voldoende keuze uit heerlijke gerechten.
Een aanrader voor een ontspannen avond en een lekker etentje.
Tvanbuul .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Al paar keer hier gegeten met AH bonnen, dat was altijd goed. Zowel qua bediening als qua eten. Dus deze keer maar weer proberen. De bediening was matig, nam niet de moeite om de tafel heen te lopen maar gaf borden aan over hoofden van tafelgenoten. Na voorgerecht kwam na een half uur iemand excuses maken dat we de hoofdgerechten nog niet hadden. En een drankje aanbieden. We waren ook met een jongedame van 3, dan heb je toch liever dat het eten komt dan nog een drankje. Na 3 kwartier de hoofdgerechten. Ook weer ongeïnteresseerd gebracht. Eten was behoorlijk, maar niet bijzonder. Zeker toetje was erg doorsnee. Een grote tegenvaller na de goede ervaringen van eerdere bezoeken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij zijn er terecht gekomen door de AH bon. Het was de enige Joseph die op zondag nog plek had. Heerlijk gegeten. Je mag gewoon van de kaart kiezen, dus geen vooraf vastgesteld menu. Zeer vriendelijke, flexibele en correcte bediening. Ik vond mijn nagerecht wat minder, crème brûlée met passievrucht. Heb ik wat van gezegd en er werd helemaal niet moeilijk gedaan om een ander nagerecht te kiezen!
Kortom aanrader!
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Verlichting had iets zachter gekund maar op de hoge tafels is het
Prima! We hebben een super avond gehad, alle gerechten waren top bereid! We komen zeker hier weer terug. De biefstuk met truffeljus is een echte aanrader!
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie en super dat je er gewoon a la carte mocht kiezen. Sfeer was prima met de open haard. De TV schermen doen er echter wel wat aan af, weghalen die dingen! De bediening was echt super, zowel vriendelijk, meedenkend (ipv deze ingredient, kunnen we er ook die in doen) als snel.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
1 man in de bediening,die het overigens zeer goed deed.
Jammer om te veel te bezuinigen op personeel .
Het was veel te druk voor 1 man in de bediening
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima gegeten. Vis en vlees.beide gerechten waren lekker en meer dan voldoende.bediening was rustig en attent.misschien omdat het rustig was.Zeker aan te bevelen en we gaan dan ook zeker nog een keer terug.
maureen_van_b .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Heel informeel, veel sporters, maar was er met een vriendin, hadden veel bij te praten, dus interieur/omgeving was bijzaak. Heerlijk gegeten en supergezellige bediening! Geen plek voor romantisch diner voor 2, wel heerlijk eten en alle tijd om bij te praten met goede vriendin.
07joline .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Voor en nagerecht verrukkelijk, bij het beefwokgerecht had wat minder veel zoete soja gemogen( vlees prima!)
Kom zeker nog eens terug.
Marloboon .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten met smaak klaar gemaakt. Vriendelijke bediening.
Ga hier zeker een keer terug. Ik kwam met AH bon en kon uit alle gerechten kiezen.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
De sfeer van een sportschool.
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Geen beperkt menu maar keuze uit het hele menu, ondanks het feit dat we met AH zegels betaalde.
Heerlijk gegeten, goede sfeer en zeer prettige bediening. We komen zeker terug!
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Gisterenavond heerlijk buiten gegeten. Met de A.H. Reastaurant aktie. Leuke vlotte bediening, gerechten zagen er goed uit en super lekker.komen zeker nog eens terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten met goede bediening. Bij het bestellen werd direct een karaf water aangeboden. Bovendien konden we a la carte eten; geen aangepast AH menu. Kom er maar eens om!
faria S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten. Ik vond het erg leuk om met AH dinerbon hier te eten en dit restaurant te ontdekken. Zeker voor herhaling vatbaar!