Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

Aad V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
17 Augustus gegeten bij Joseph aan de poel.
Helaas was het te koud om op het terras te zitten.
Een prachtig terras met vrij zicht op het meer.
De bediening is vriendelijk niet overdreven.
Het eten is lekker,maar niet bijzonder.
Het is er altijd gezellig druk dus is reserveren aan te raden..
Wil Petersen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vorig jaar hebben we er vaak gegeten. En altijd naar tevredenheid. Afgelopen woensdag weer na een lange tijd. Locatie is prachtig, het eten is goed, alleen bediening was
onprofessioneel en wekte ergernis op. De jusd'orange die we kregen was aan het gisten. Deze werd zonder excuus weer meegenomen. Dat zou kunnen werd er gezegd hij stond er al sinds die morgen. Vervolgens werd het bestek voor mij langs aan de rechterkant gelegd, waardoor ik met mijn gezicht zowat in degene zijn oksel belande. Bij het afruimen viel het bestek van het bord in de schoot van mijn vriendin. Er werd wat lacherig gereageerd en totaal geen sorry of excuus aangeboden. Dat was toch wel op zijn plaats geweest. Jammer, door deze gebeurtenissen kon ik mijn vriendin niet overtuigen dat het restaurant zo goed is. Voor de koks alle lof en misschien kan er wat extra aandacht besteed worden aan het bedienend, toch wel zeer jong, personeel.
joke T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
alle lof v,d locatie en personeel , en heerlijk gegeten--- gastvrij ontvangen
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zijn binnen een half jaar 3 keer geweest, maar nog steeds dezelfde kaart, jammer!!!! Verder was het eten wel heerlijk en erg vriendelijk personeel
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima service! Ontvangst goed, ook de informatie dat we eerst buiten konden zitten en als het weer zou omslaan, zonder enig probleem binnen een tafel beschikbaar was. Smakelijke gerechten, en alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden. Dit was de 3de keer in 8 maanden, en alle 3 de keren een hele positieve ervaring.
arthur K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij werden met een vriendelijke lach ontvangen en keurig netjes geholpen. We konden alles van de kaart bestellen. De gerechten waren origineel en super lekker! Kortom een aanrader duis.
Otto M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad!
De bediening was vlot en alert en het eten was heerlijk!
De locatie is ook echt een pré.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Echt leuk gegeten, lekker buiten en een paar sliptongetjes naar binnen gesmikkeld....voor herhaling vatbaar.
Tess R.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lekker eten, helaas nogal onvriendelijk personeel.
Joost K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Op het leuke terras gezeten aan het water. Het was erg druk en daardoor rumoerig maar service prima. Gerechten kwamen zonder lang wachten op tafel.
Rosa M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Gezellige sfeervolle tent. Goed eten en vriendelijke service. Voor een leuke diner avond kun je hier goed terecht.
Yonny M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Met AH bonnen gewoon a la carte kunnen eten! Shared voor en nagerecht besteld, zag prachtig uit en was lekker! Sliptongetjes en wok gerechten, smaakte allemaal heerlijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vlotte bediening,ruime en lekkere keuze menu kaart. Ondanks de AH-kaart vrije keuze uit de menukaart. Ook de karaf kraanwater wordt zeer op prijs gesteld.
Lenette N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een super l
Mmoos .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een top tent is het toch. Konden helaas niet op het terras reserveren, logisch, heedt het personeel duidelijk uitgelegd waarom dat niet gaat. Uiterst vrolijke en behulpzame bediening. Wilde een drankje wat niet op de kaart stond, nátuurlijk kon dat, geen enkel probleem. Prima ruimte tussen de gangen. Heerlijk gegeten. Tournedos precies a point. Wijntjes lekker koud en kreeg toen ik kraanwater vroeg een hele kan grote kan met veel ijs. Lekker met deze warmte.

Chapeau Joseph!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mooi weer, lekker op terras gezeten, fijne gerechten gegeten, goede vlotte bediening. Kortom, was weer top! Tafels staan wel dicht bij elkaar, daardoor wat rumoerig en weinig privacy.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig (verwarmd) terras bij het restaurant op een super leuke locatie. Eten redelijk.
wjwestveer K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De menukaart biedt zowel Aziatischgeinspieerde bereiding als tradioneel bereid. Wij hebben chef's voorgerecht en tongetjes en seizoensvis gekozen. Smaakte goed, bediening is vriendelijk. Met een avondzonnetje en zicht over het water, een gezellige plek.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mooie locatie, prima eten. Bediening is zeer matig.. ik heb al meerdere malen erg lang moeten wachten tot ik iets kon bestellen. Om deze reden ben ik nu voor de tweede keer vertrokken voordat ik uberhaubt gegeten heb...