Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening en sfeer.
Samir H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het eten was lekker en de sfeer was erg gezellig.
aventurastyle V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Er lekker gegeten . Voor herhaling vatbaar
Dante V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk restaurant met goede bediening. Champignons en aioli een echte aanrader. Service is vriendelijk. Jammer dat de tafels zo op elkaar staan. Interieur is verder prachtig. Heel jammer dat de tom khai khai soep. Die was heerlijk!
Luuc En Marja 42 C.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijke avond gehad met zijn 2-en met fijne ontvangst en heerlijk eten en goede vriendelijke service met mooi uitzicht op ondergaande zon. Met een bijzonder leuke welkomst tekst op een likstenen bord het tafeltje.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een concept wat waarschijnlijk goed werkt gezien de drukte maar prijs kwaliteit klopt niet bij joseph.. als je zoveel personeel hebt lopen en zoveel tafels hebt waar mensen aan zitten met een leeg glas dan klopt er iets niet. Het eten is prima maar niet meer, er kan veel meer mee gedaan worden! Maak je kaart wat kleiner en ga gasten echt aandacht geven dat is misschien een betere optie.
astrid D.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
mooie plek aan het water. De bediening was heel aardig en gastvrij. Ook het eten (ik had zeetong)was erg smakelijk. We komen zeker terug
ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
jammer dat het koud was. akoestiek dramatisch is en je jas niet kwijt kan, is het eten en bediening meer dan de moeite van een bezoek waard.
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijk gegeten
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Menu van de chef was heerlijk!
Boersma B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Het was echt heerlijk
Voor herhaling vatbaar
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Met AH aktie hier gegeten. Rumoerig restaurant. Eten prima maar niet bijzonder. Ik had spareribs over en wilde dit meenemen. Werd aangeven dat dit niet kon, dat wij de eerste klanten waren die dit vroegen en dat we eens moesten weten hoeveel ze weggooien. Kortom er werd ons duidelijk gemaakt dat wij een raar verzoek deden. Wij komen hier nooit meer terug
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
alles oke alleen beetje fris binnen
P V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was erg goed. De gerookte eendenborst als voorgerecht was uitstekend. Ook het hoofdgerechtde met black angus steak en de kabeljouwfilet voor mijn partner waren bijzonder lekker. Voor het nagerecht hebben we gekozen voor gepocheerde peertjes met kaneelijs en tompouche, eveneens bijzonder smakelijk.
Het bedienend personeel is erg vriendelijk en attent. Wij zullen zeker nog eens terugkomen, een dikke pluim.
GERRIE B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was weer erg lekker, vooral de tonijn vooraf, en ook de kabeljauw, mijn man ging weer voor de super hot sparribs, gaan snel weer heen top !
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hadden een kaart van AH, maar je kon gewoon van de kaart kiezen er was geen special menu. Het duurste moet je dan betalen. Alles wat we gegeten hebben was heerlijk. Een restaurant om te herhalen. Jong en aardig personeel.
JanJJJ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hadden een lunch met de AH restaurantzegels. Men had de keuze niet beperkt, dus dat was positief. De ontvangst was netjes en no-nonsense. Je kon de jassen meenemen of in de garderobe achterlaten; ze werden niet aangenomen. De service was goed; een keer vergeten een besteld drankje te geven, maar a la. Het eten was echt heerlijk. Ik had gekozen voor de varkenssate en deze was heerlijk mals. Er had iets meer saus bijgekund. Het prijsniveau is bovengemiddeld voor een brasserie. Het geluidsniveau is levendig, wat mogelijk ook komt door harde materialen van de inrichting. Met vier personen is het te doen, maar bij groter groepen wordt het lastig om verderweg gezeten personen te verstaan. De inrichting is behoorlijk gezellig. De bekleding van de stoelen is stofachtig, waardoor deze er niet helemaal schoon uit blijven zien. Het restaurant is gelegen in een haventje van de Westeinderplassen. Heerlijk aan het water dus.
Al met al wat mij betreft voor herhaling vatbaar, met name vanwege het heerlijke eten en de ongedwongen sfeer.
Inge F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten bij Josef aan de poel is fantastisch! De gerechten, bediening en entourage waren TOP!!! Zeker een aanrader! Wij gaan daar vaker eten.
theodora V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gezellige leuke bediening!! heerlijk eten,prima avond gehad!!