Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

Jouw recensie over het restaurant Joseph aan de Poel

Paula H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Prima gegeten, leuke accommodatie en heel vriendelijk personeel.
Van Veen T.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Locatie is prima. Bediening is vriendelijk maar alles duurt te lang. Kan keuken het voldoende aan?
Kwaliteit eten is goed. Prijsniveau redelijk.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
de serveerster was niet echt vriwndelijk
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Eten was erg goed,alleen brownie was beetje uitgedroogt.Plaats naast keuken was niet echt geweldig.
Don V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Vandaag voor het eerst met vrienden geluncht bij Joseph aan de Poel. Rommelige ontvangst. Tafel buiten op het terras waarom we hadden gevraagd bij de reservering was niet beschikbaar. Antwoord was dat tafels buiten niet gereserveerd konden worden. Vreemd want op een aantal tafels op het buitenterras stond toch echt een bordje met gereserveerd erop. Uiteindelijk toch een tafel buiten gekregen. Duurde erg lang voordat bestellingen werden uitgeserveerd. Niet vreemd omdat er kennelijk maar twee medewerkers het werk moesten doen en er één iemand achter de bar stond. Dit terwijl het terras nagenoeg vol zat vanwege het mooie weer. Eten was prima van kwaliteit maar erg weinig voor de prijs die ik moest betalen. Ging om de Gamba maaltijdsalade en de saté (1 spies). Kortom niet wat ik gewend ben van de Joseph restaurants waar ik toch regelmatig eet. De vier vrienden die ik had meegenomen komen er niet meer terug. Ik bljjf wel komen voor diner maar de lunch is qua grote van de porties irt de prijs geen aanrader.
Greet P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Om 18.30 de afgesproken tijd aanwezig om lekker buiten op terras te zitten ,maar vielen in het restant van een vrijgezellenfeest van dronken joelende mensen,Toen die eindelijk vertrokken waren bleek het terras vol te zitten met asbakken en stinkende rokende mensen dat was normaal volgens hun maar niet vermeld bij de reservering Tenslotte naar binnen gevlucht en in 33 graden zitten zweten en eindeloos op eten en drinken zitten wachten .
DE EIGENAAR? PRESTEERDE HET OM DAMES VAN RUIM 70 MET MEIDEN AAN TE SPREKEN ;MEIDEN HIER IS HET ETEN'HEEFT HET GESMAAKT MEIDEN.KORTOM NIET NAAR TOEGAAN ZEKER NIET IN HET WEEKEND
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Mooie plek, fijn terras. Bediening wel vriendelijk, maar ook beetje ‘uptight’. Met je telefoon komen om te laten zien dat het 00.02 is en het terras om 00.00 uur sluit. Of we niet al op konden staan.. dat gevoel.. prima die regel, van 00.00 uur sluiten, maar ik hoef dat als gast toch niet te weten. Dus misschien eventjes wat anders brengen. Het gaat om de gastvrijheid! Eten prima, kleinere porties.
Thom B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Leuk restaurant aan het water. Het eten is prima maar de service laat te wensen over. Ee wonen praktisch naast Joseph maar f je nu komt tijdens de lunch of het diner, de service laat altijd te wensen over. Lange wachten PPD de kaart, vervolgens weet wachten op de wijnkaart, vervolgens 10 minuten wachten op de wijn. We hebben de bediening aangesproken en de reactie was dat er geen management is. Wij komen, ondanks de locatie en het prima eten voorlopig niet meer terug...
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Hier vandaag geluncht. Leuke locatie, met goed eten en zeer prettige bediening. Daarbij zaten we op het terras met uitzicht op het haventje. Leuke sfeer!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
In totaal 3,5 uur bij Joseph gezeten en maar weinig personeel gezien die kwam vragen of wij nog iets nodig hadden. Naast het eten maar 3 drankjes genuttigd.
Niels H.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Na een paar hele goede ervaringen hebben we vandaag een teleurstellende ervaring gehad bij Joseph aan de Poel. Vooral culinair was het een grote teleurstelling.
Steak tartaar die ijskoud en smakeloos was met daarop een gepoceerd ei die door en door gaar en ook ijskoud was.
Gertine L.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Joseph aan de poel! Prijs-Kwaliteit verhouding is uitmuntend. De porties van de voorgerechten waren onverwacht groot, maar we hadden honger dus dit was zeker welkom
JM D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten. Goeie "tent"
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima eten, maar vreselijk veel herrie. Je kunt bijna niet praten met elkaar. Moeten ze echt iets aan doen.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Lekker gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuk personeel. Mooie locatie aan het water!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening, snelle service!!!
frouke M.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
matige service, wellicht te druk vanwege het mooie weer. Hoofdmaaltijd werd zeer chagrijnig haast op tafel gegooid door een jonge vrouw die er overduidelijk geen zin meer in had. Er zou geen citroen meer zijn voor bij de sliptong, later in de cola zat wel citroen? De tournedos was alles behalve medium rare, dit werd overigens wel gecorrigeerd, en toen was het brood verdwenen. kortom, slordig, we hebben wel eens beter gegeten bij Joseph aan de Poel.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Vanwege het uitzonderlijk goed weer konden we op het terras, aan het water, plaatsnemen. Je kunt helaas geen tafeltje op het terras reserveren maar gelukkig gingen er net een paar gasten weg. We bestelden de spareribs als hoofdgerecht. Het vlees was lekker gemarineerd en supergaar, je kon het zo met je mes van de ribbetjes afduwen. Nog nooit zulke malse spareribs gegeten. Echt een traktatie.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
het was erg druk en we moesten erg lang wachten. De eerste mooie dag....dat belooft niet veel goeds voor de zomer. Het eten was overigens heerlijk en de bediening vriendelijk.
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Wij zijn ouder dus niet zo geduldig...dus volgende keer het eten snellen brengen