Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Angelica V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Wij hebben met 4 volwassenen en 1 kindje van 2,5 jaar super gegeten. Het eten was erg goed en de service was prima, ook het contact met me zoontje was erg leuk! Een echte aanrader
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik heb er nu drie keer gegeten
En het was elke keer perfect
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het eten was lekker en goed verzorgd wat wel heel naar was dat het er zo ontzettend koud was dat wij (6 personen) met koude handen en benen zaten en met sjaals
Om. Wij hebben er 2x iets van gezegd maar er werd niets mee gedaan. Begrijpelijk dus dat wij geen ijs als nagerecht besteld hebben.
Connie D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Zag er van buiten erg gezellig uit met de kerstverlichting .Welkom met naambordje en gezellige sfeer. Het was er koud en tochtig en zeer lawaaierig. Het menu van de chef van 32,50 was er niet,terwijl er buiten en binnen een bord stond. We moesten van de kaart zoeken en het goedkoopste was gratis. Hierdoor waren we meer geld kwijt dan de ah restaurantaanbieding. Ik begrijp het niet want ze weten hoeveel mensen met de ah bon komen. Het was 18.30 uur het diner. Dit was de eerste en tevens de laatste keer. Jammer!!
Janbe1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
We hadden bij de reservering gevraagd om een raamtafeltje en inderdaad dat was gelukt, een verhoogd tafeltje met uitzicht over het verlichte terras.
Het eten was lekker, geen haute cuisine, maar goed klaar gemaakt. De eerste gang was coquilles op een bedje van selderie puree, hierna hertenbiefstuk, precies gebakken zoals gevraagd met een heerlijk Argentijnse Malbec erbij en als afsluiter een Dame Blanche.
Aangezien we met een AH kaart gereserveerd hadden werd er dus een menu niet belast, wat het allemaal erg aantrekkelijk maakte.
De staf was vriendelijk, de moeite waard een keer terug te komen.
Corry S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Verkeerde gerecht gekozen
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Eerste kennismaking hier. Een heerlijke hertenbiefstuk met een meer dan voortreffelijke wijn (Argentijnse Malbec). Ook de bijgerechten smaakten goed en evenwichtig. De sfeer is heel plezierig. Op zondagavond goed bezocht, dat zegt genoeg. Men deed niet moeilijk toen wij bij aanvang een ander tafeltje wensten. Kortom een fantastische plek om terug te komen.
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening. Sfeervolle ambiance. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Marijke S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijke, uitgebreide lunch gehad in n gezellige omgeving. De bediening was zeer attent en absoluut niet opdringerig, heel plezierig.
Katja D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
We hebben hier meerdere keren gegeten. Helemaal top! En gebeuren er een keer fouten dan lost debediening het met charme en zeer attent op. En het Grand Dessert.....hmmmmmm heerlijk!
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Als teamuitje dit jaar besloten om naar Joseph te gaan! En absoluut geen spijt van! In goed overleg het menu doorgesproken en er werd heel goed rekening gehouden met al onze wensen. Overheerlijke Thaise doperwtensoep gegeten! Wat een verrassend fijn gerecht, precies goed in balans! Uiteraard was er ook de "gewone" Carpaccio en ook die is aan te bevelen. Alles verliep vlot en het personeel was bijzonder vriendelijk en attent. Na de hoofdgerechten kwam het desert van de chef! Wat een heerlijke chocoladetaartjes , precies goed met heerlijke zachte vulling met een bolletje ijs! Superleuk gepresenteerd op de houten planken! Kortom het was een topavond!
IngeM59 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Afgelopen vrijdag fantastisch geluncht met mijn vriendinnen/schoonzussen! Hadden verschillende hapjes en een lekker wit wijntje (Chardonnay) erbij. Tel daar de goede bediening bij op en wij komen zeker nog een keer terug!!
Theeclub .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk met mijn vriendinnen uit eten geweest van de AH actie.
Het eten was prima verzorgd en de bediening was uiterst vriendelijk.
We waren er op een donderdagavond en het was gezellig druk.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Na een eerdere zeer goede ervaring bij Joseph aan de Poel, viel het gisteren een beetje tegen. De nieuwe kaart was net ingegaan, misschien dat het daar aan lag? De bouillabaisse werd opvallend zonder vis-schaal/schelpdieren geserveerd (beetje kaal), ipv focaccia bij antipasti werden er toastjes geserveerd, de cantharellen bij de eendenborst waren nog rauw en ook het peertje bij het dessert was nog hard.
In de zomer op het terras nog maar weer een poging wagen.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Keurige, vriendelijke en accurate bediening. .........................................................................................
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Diner met AH voucher. Prima kwaliteit. Ruime porties gewoon van de kaart. Uitstekende wok gamba. Heerlijke sushi voorgerecht. Kortom aanrader.
Ccm B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Voor ons gevoel werden we bij binnenkomst lang aan ons lot overgelaten. Ondanks dat het niet druk was,
moesten we een tijd wachten, voordat iemand ons hielp en ons naar het geresveerde tafeltje begeleidde.
Ilona H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Spare ribs vallen van het bot af zo heerlijk mals waren ze. Andere gerechten waren ook heerlijk. Bediening super! Gezellige ambiance met een mooi overdekt buitenterras (door de heaters zou je daar ook nog kunnen zitten). We hebben er vaker gegeten maar nu van de appie bonnen, we konden daar gewoon van de kaart eten! Top.
Ons zie je weer snel terug! En bedankt voor de gezellige avond!
Pratasik .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Mooi restaurant aan het water. Het was heel erg rumoerig en lawaaierig. Ik denk dat wij op de verkeerde dag en verkeerde moment aanwezig waren. Jammer. Verder is het voor herhaling vatbaar