Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marijn23 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Met AH aktie hier gegeten. Rumoerig restaurant. Eten prima maar niet bijzonder. Ik had spareribs over en wilde dit meenemen. Werd aangeven dat dit niet kon, dat wij de eerste klanten waren die dit vroegen en dat we eens moesten weten hoeveel ze weggooien. Kortom er werd ons duidelijk gemaakt dat wij een raar verzoek deden. Wij komen hier nooit meer terug
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
alles oke alleen beetje fris binnen
P V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het eten was erg goed. De gerookte eendenborst als voorgerecht was uitstekend. Ook het hoofdgerechtde met black angus steak en de kabeljouwfilet voor mijn partner waren bijzonder lekker. Voor het nagerecht hebben we gekozen voor gepocheerde peertjes met kaneelijs en tompouche, eveneens bijzonder smakelijk.
Het bedienend personeel is erg vriendelijk en attent. Wij zullen zeker nog eens terugkomen, een dikke pluim.
GERRIE B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Was weer erg lekker, vooral de tonijn vooraf, en ook de kabeljauw, mijn man ging weer voor de super hot sparribs, gaan snel weer heen top !
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Hadden een kaart van AH, maar je kon gewoon van de kaart kiezen er was geen special menu. Het duurste moet je dan betalen. Alles wat we gegeten hebben was heerlijk. Een restaurant om te herhalen. Jong en aardig personeel.
JanJJJ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hadden een lunch met de AH restaurantzegels. Men had de keuze niet beperkt, dus dat was positief. De ontvangst was netjes en no-nonsense. Je kon de jassen meenemen of in de garderobe achterlaten; ze werden niet aangenomen. De service was goed; een keer vergeten een besteld drankje te geven, maar a la. Het eten was echt heerlijk. Ik had gekozen voor de varkenssate en deze was heerlijk mals. Er had iets meer saus bijgekund. Het prijsniveau is bovengemiddeld voor een brasserie. Het geluidsniveau is levendig, wat mogelijk ook komt door harde materialen van de inrichting. Met vier personen is het te doen, maar bij groter groepen wordt het lastig om verderweg gezeten personen te verstaan. De inrichting is behoorlijk gezellig. De bekleding van de stoelen is stofachtig, waardoor deze er niet helemaal schoon uit blijven zien. Het restaurant is gelegen in een haventje van de Westeinderplassen. Heerlijk aan het water dus.
Al met al wat mij betreft voor herhaling vatbaar, met name vanwege het heerlijke eten en de ongedwongen sfeer.
Inge F.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten bij Josef aan de poel is fantastisch! De gerechten, bediening en entourage waren TOP!!! Zeker een aanrader! Wij gaan daar vaker eten.
theodora V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
gezellige leuke bediening!! heerlijk eten,prima avond gehad!!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Waren geplaatst aan een hoge tafel waarbij onder de tafel houten planken lagen hierdoor kon je de benen niet kwijt.
Erg oncomfortabel.
Cobie43 P.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
"We hebben met 8 personen gegeten , ons hele gezin. Wat mij tegenviel , was de afrekening , ik had namelijk 4 volle kaarten van A H restaurantzegels . waarschijnlijk is er met de boeking iets misgegaan ,wat ik niet in de gaten heb gehad. Want vorig jaar ging het ook via Iens. Dus geen 2e menu gratis. dat was de tegenvaller. verder w3as het heerlijk en gezellig. Mevr,. C Pietersen.
Fijnproevers_R_T .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een druk bezet restaurant daar in Aalsmeer met een mooie ligging aan de jachthaven. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie waarbij gewoon 3 gangen van de kaart gekozen kon worden. Vooraf sashimi, coquilles, carpaccio en eendenborst allemaal van goede kwaliteit en leuk opgediend. Hoofdgerechten black angus, hertenbiefstuk en Thai beef ook van goede kwaliteit en niet te grote positionering. De Thai beef was besteld zonder sambal maar kwam toch met sambal door, dit werd echter na melding razendsnel in orde gemaakt. De wijnen zijn iets te duur voor de kwaliteit die geschonken word. Ook voor de gerechten liggen de prijzen net iets te hoog, ook al zijn deze prima. Nagerechten zoals altijd met te veel calorieën, maar lekker. Bediening is vlot en vriendelijk. Als het restaurant vol is is het wel wat rumoerig. In de zomer maar een keer terug om buiten te eten.
Bram J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Geluncht met vrienden. Mochten kiezen uit een voor -en hoofdgerecht. Heerlijke carpaccio op en een prima kip-satéetje. Zeker voor herhaling vatbaar
Anne-Marie K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg leuke locatie, met AH kaart gegeten, we konden gewoon van de menu kaart kiezen, het is wel de bedoeling dat degene die " zonder kaart" eten ook een 3 gangen menu bestellen. De prijs is gemiddeld iets hoger, maar de kwaliteit van het eten en de porties zijn goed. De inrichting is erg gezellig en sfeervol. Personeel erg aardig.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We waren hier al eerder geweest. Nu hadden we besproken met de AH-actie. Fijn dat we van de hele kaart konden kiezen. Het werd ons gelijk duidelijk gemaakt dat we, als we van die actie gebruik wilden maken, we allemaal een 3 gangen menu moesten nemen. Duidelijkheid dus!. We hebben heerlijk gegeten, maar dat het daar goed is wisten we eigenlijk al. De bediening is vlot, ondanks dat het restaurant zoals altijd helemaal vol zat. Ik kan niet anders zeggen dat dit een toppertje is!
christabos .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten, goede service. Jammer dat de aandacht was verslapt voor de persoon die glutenvrij is. Zo werd er brood geserveerd bij de champignons en zag de black angus er anders uit. Brood werd goed opgelost, over het hoofdgerecht werd niet gecommuniceerd. Graag van te voren melden dat een gerecht ander wordt bereid.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het eten was overheerlijk. De sfeer prima.Ondanks de drukte konden wij elkaar heel goed verstaan. De service was prima. Wij komen zeker weer hier terug
Edith N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Hier voor de tweede keer gegeten. Heel goed eten wederom. Het was echter helemaal volgebeokt en ik zat dit keer met vriendlief aan een 2 persoons tafeltje. Het verrassings voorgerecht, geserveerd op een plank, kon bijna niet worden geplaatst omdat het tafeltje hiervoor te klein is. Ook zaten we erg dicht op de tafeltjes van onze buren aan weerskanten (ook 2 persoons tafeltjes). Dit hebben wij best als storend ervaren. Deed me denken aan Loetje te Overveen. Mijn tip: haal een paar tafeltjes weg en plaats een paar grotere tafels voor 2 personen. Ook de verlichting laat te wensen over. De menukaart was niet te lezen zonder mijn LED lampje dat aan mijn sleutelhanger hangt.
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Zo dichtbij, toch de eerste keer n.a.v. de goede berichten uit directe vriendenkring.
En terecht. Vriendelijke, professionele service....goede producten en smakelijk bereid.
Compliment wat ons betreft, in januari weer..... :-)
Anna H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Het was erg druk en lawaaiig door grote groepen. Het eten kwam echter met goede tussenpozen op tafel. Goed, de gamba's waren ruim voldoende aanwezig in de Thaise hoofdschotel, de kwaliteit viel wat tegen. Liever iets minder en betere gamba's. De verse kruiden ( koriander/ munt? ) kon ik niet ontdekken. Verder voor- en hoofdgerecht goed. Dame blanche was tegenvaller ( tweede keus, eerste keus was op) met onbestemd ijs en kleverige dikke chocoladesaus. Bediening erg adequaat.
Bvanhalle V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Ik heb genoten van de dienstverlening, het diner, de wijnen en de ambiance. Het was een heerlijk avondje uit en ik kan het iedereen aanbevelen.