Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

Jouw recensie over het restaurant Joseph aan de Poel

Babs O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed restaurant lekker eten vriendelijke bediening vragen regelmatig of alles naar wens is
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was heerlijk allemaal en vriendelijk personeel voorgerecht heerlijk en hoofdgerecht ook erg goed gaan over 2 WEKEN weer lekker eten kan alles nemen op de AH kaart dat is top
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima gelegeheid om zowel zakelijk en prima af te spreken, onder de rook van het ongezellige schiphol is dit een prima uitwijkplek
willy K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten,gezellige sfeer.vriendelijk personeel.
Kan het iedereen aanraden.
De bekleding op de vaste bank is wel toe aan verval inging,staat wat minder armoedig.
cora K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zakelijk,snel,goed eten, ook niet teveel. prima alles zoals het overal hoort te wezen. Tot de volgende keer ( ik moet genoeg opschrijven)
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede oesters als entree. Sliptong en Thaise garnalen als hoofdgerecht, beide smakelijk. Bijgerecht bij de garnalen is rijst, gebakken. Helaas veel te lang in de magnetron en daardoor veel te heet geserveerd. Prijs kwaliteit vrrhouding op zich prima, maar niet perse goedkoop.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen het eten was prima de ligging van het restaurant is heel gezellig aan het water
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Super vriendelijk personeel.
Eten goed en genoeg keus.
Sfeer prima.
Wel rumoerig waardoor je af en toe elkaar niet kunt verstaan.
Van veen T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
bediening heeft hier en daar nog wat scholing nodig. Koffie opdienen in een voetbad kan echt niet.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het eten was prima.Maar erg dicht op elkaar de tafels.Erg veel lawaai.Bijna niet mogelijk om een gesprek te voeren.De bediening was uitstekend.
Gerda S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Onze reservering via Iens gemaakt, stond niet op hun reserveringenlijst, waardoor 't een tijdje duurde voordat we aan een tafel zaten. Personeel deel z'n best om 't z.s.m. op te lossen, maar was niet een goede start.
Wij hadden spareribs die aan de taaie kant waren. We hebben ze er beter gegeten. De varkenshaassaté was wel goed.
Topplek aan het water, mooi terras en heel leuk personeel, maar de kwaliteit van het eten is gewoon niet constant. Jammer.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
19/08 gegeten met 6 mensen vreselijk rumoerig drinken ging snel het eten ook bestelde saté prima vlees maar de friet was gewoon gruis de ober erbij gehaald haalde zijn schouder op en weg nog een keer verteld aan een andere ober gaf ook niet thuis aangezien de prijs een vreselijke slechte ervaring komt ook nog lawaai en de afzuiging de rekening ging ook nog fout werd iets berekend wat bij het menu hoorde.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
17 Augustus gegeten bij Joseph aan de poel.
Helaas was het te koud om op het terras te zitten.
Een prachtig terras met vrij zicht op het meer.
De bediening is vriendelijk niet overdreven.
Het eten is lekker,maar niet bijzonder.
Het is er altijd gezellig druk dus is reserveren aan te raden..
Wil Petersen.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Vorig jaar hebben we er vaak gegeten. En altijd naar tevredenheid. Afgelopen woensdag weer na een lange tijd. Locatie is prachtig, het eten is goed, alleen bediening was
onprofessioneel en wekte ergernis op. De jusd'orange die we kregen was aan het gisten. Deze werd zonder excuus weer meegenomen. Dat zou kunnen werd er gezegd hij stond er al sinds die morgen. Vervolgens werd het bestek voor mij langs aan de rechterkant gelegd, waardoor ik met mijn gezicht zowat in degene zijn oksel belande. Bij het afruimen viel het bestek van het bord in de schoot van mijn vriendin. Er werd wat lacherig gereageerd en totaal geen sorry of excuus aangeboden. Dat was toch wel op zijn plaats geweest. Jammer, door deze gebeurtenissen kon ik mijn vriendin niet overtuigen dat het restaurant zo goed is. Voor de koks alle lof en misschien kan er wat extra aandacht besteed worden aan het bedienend, toch wel zeer jong, personeel.
joke T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
alle lof v,d locatie en personeel , en heerlijk gegeten--- gastvrij ontvangen
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij zijn binnen een half jaar 3 keer geweest, maar nog steeds dezelfde kaart, jammer!!!! Verder was het eten wel heerlijk en erg vriendelijk personeel
kmvl57 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima service! Ontvangst goed, ook de informatie dat we eerst buiten konden zitten en als het weer zou omslaan, zonder enig probleem binnen een tafel beschikbaar was. Smakelijke gerechten, en alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden. Dit was de 3de keer in 8 maanden, en alle 3 de keren een hele positieve ervaring.
arthur K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Wij werden met een vriendelijke lach ontvangen en keurig netjes geholpen. We konden alles van de kaart bestellen. De gerechten waren origineel en super lekker! Kortom een aanrader duis.
Otto M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wij hebben een heerlijke avond gehad!
De bediening was vlot en alert en het eten was heerlijk!
De locatie is ook echt een pré.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Echt leuk gegeten, lekker buiten en een paar sliptongetjes naar binnen gesmikkeld....voor herhaling vatbaar.