Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

Jouw recensie over het restaurant Joseph aan de Poel

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten.
Alleen raar om voor 2 karaffen kraanwater € 9 te moeten betalen.
Hadden echt gevraagd om gewoon kraanwater.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Jammer dat je bij voor en hoofd gerecht niet automatisch nieuw bestek kreeg, moest er om vragen , verder alles prima
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer gevarieerde menukaart, voor elk wat wils. De proeverij van de chef als voorgerecht is een aanrader. Sfeervol en mooi ingerichte zaak aan het water.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Prima avond gehad, gezellig en goede bediening
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Goede bediening, leuke locatie en voor een hoofdgerecht goed op smaak.
Milly T.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening .
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prima service. Wel wat opdringerig qua upsell maar €4.50 voor een fles kraanwater kan echt niet.
Yvonne R.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Vele male hier gedineerdheerlijk,alleen jammer dat de angus steak van de kaart is.De bediening is vriendelijk en gemoedelijk,soms ontbreekt het aan een leidinggevende die alles in de gaten houd ,bv is het brood al door is de tafel compleet afgewerkt.
Ja T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Zeer vriendelijke service, heerlijke gerechten en een prachtige locatie aan het water met groot buitenterras en heaters. Echt een aanrader! :)
Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vorige week gegeten en ondanks de drukte verliep alles heel erg goed .Meteen binnen 5 min een drankje en broodje !! Bediening heel erg vriendelijk en bovendien verrasssend goed gegeten echt een aanrader !!Alleen al voor de sfeer van de plaatst en gezelligheid van het restaurant echt Top !!!
Babs O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Goed restaurant lekker eten vriendelijke bediening vragen regelmatig of alles naar wens is
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Was heerlijk allemaal en vriendelijk personeel voorgerecht heerlijk en hoofdgerecht ook erg goed gaan over 2 WEKEN weer lekker eten kan alles nemen op de AH kaart dat is top
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Prima gelegeheid om zowel zakelijk en prima af te spreken, onder de rook van het ongezellige schiphol is dit een prima uitwijkplek
willy K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten,gezellige sfeer.vriendelijk personeel.
Kan het iedereen aanraden.
De bekleding op de vaste bank is wel toe aan verval inging,staat wat minder armoedig.
cora K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Zakelijk,snel,goed eten, ook niet teveel. prima alles zoals het overal hoort te wezen. Tot de volgende keer ( ik moet genoeg opschrijven)
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Ontzettend vriendelijk ontvangen. Onze ober voor de avond was in voor een lolletje, erg enthousiast en keek goed. We waren met de Ah kortingsbon. We werden niet anders behandeld daardoor. We konden van de hele kaart kiezen en dat was een luxe. Vooraf Beef tataki was heerlijk. Als hoofdgerecht had mijn partner een saté en ik de eendenborstfilet. De eend was heerlijk! Als toetje een chocolade traktatie. Wat was dat goddelijk! We komen zeker nog eens terug.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede oesters als entree. Sliptong en Thaise garnalen als hoofdgerecht, beide smakelijk. Bijgerecht bij de garnalen is rijst, gebakken. Helaas veel te lang in de magnetron en daardoor veel te heet geserveerd. Prijs kwaliteit vrrhouding op zich prima, maar niet perse goedkoop.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen het eten was prima de ligging van het restaurant is heel gezellig aan het water
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Super vriendelijk personeel.
Eten goed en genoeg keus.
Sfeer prima.
Wel rumoerig waardoor je af en toe elkaar niet kunt verstaan.
Van veen T.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
bediening heeft hier en daar nog wat scholing nodig. Koffie opdienen in een voetbad kan echt niet.