Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Coupe Joseph
      Hangop

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

Jouw recensie over het restaurant Joseph aan de Poel

Rabecca R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Leuke tent, en vriendelijk personeel.
A S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Er was veel te weinig personeel aanwezig. Één meisje voor het hele terras. Zij was erg vriendelijk, dus dat was het probleem niet. We waren er om 19.00 en om 21.00 hadden we ons hoofdgerecht. Één van de salades die wij besteld hadden was niet lekker. Gewokte groente was verbrand.
Voorgerechten en toetjes waren prima.
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Ongeacht dat er weinig personeel was, hebben we wel genoten. Het eten is altijd goed, en het personeel doet hun uiterste best.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Bediening was zeer goed erg klantvriendelijk en geen vraag was te gek. Eten was smaakvol bereid en leuk opgemaakt. Kortom voor herhaling vatbaar. Locatie is er leuk zo aan het water.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Met zn vieren gegeten paar mindere punten bij tournedos kun je sambaljus bestellen deze echter weinig toevoegend later alsnog wat sambal bijgekregen maar smaakloos. Verder tournedos erg goed en mals .mijn vrouw had sate deze erg ghoed alleen de bijgevoegde sate saus soort van aangelengde pindakaas. Verder perfect voor en nagerecht. Had wat beter gekund verder erg karig met wat friet
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Een prima restaurant, ziet er aantrekkelijk uit. Ondanks,dat er veel mensen zijn zit je toch rustig met je eigen gezelschap. Bediening prima. Een plek om zeker terug te komen.
Loeki B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heb heerlijk gegeten met de AH actie. Er zat een mega groep naast ons dus vandaar dat we wat harder moesten praten. Maar heb heerlijk gegeten, en t restaurant zag er mooi uit. Echt een aanrader!
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Akoestiek een drama. samen aan een tafel met mijn vrouw, praten met elkaar bijna niet mogelijk door de gigantische herrie. we zijn daar nu ca 4 of 5 x geweest maar gaan er niet meer naar toe.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Unieke locatie met binnen en buiten mogelijkheden. Vriendelijke bediening, voor zowel privé als zakelijk zeer geschikt. Gevarieerd publiek, van chique tot casual. Gerechten smakelijk en mooi geserveerd. Leuke plek voor lunch, of diner .
Marja S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Bediening was wat slordig. Duurde lang en wij moesten vragen waar de frieten en sla bleven, eten was toen bijna op
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Lekkere saté,goede bediening,gezellig terras
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Van de AH actie daar gegeten. Heerlijk was het! En we konden nog buiten zitten. Heerlijk avondje op de maandagavond
Ilja B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Vriendelijke bediending erg gezellig
Véronique C.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Je kunt hier zeer goed lekker en gezellig eten met z'n twee of met een groter gezelschap allemaal geen probleem. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam gezien mijn gluten en lactose intolerantie. Een aanrader dus!
Stefanie M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Met de AH actie hier geweest, goed eten en nog betere service! Het is wel een rumoerig restaurant, je zit dicht op elkaar (we zaten binnen).
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Hier heerlijk gegeten met de AH-bon. Alleen jammer dat ze nu een AH-menu hebben samengesteld. Je neemt altijd een duurder supplement, omdat dat lekkerder is. Sateh en spareribs waar je uit kon kiezen, eet je wel vaker. Te gewoon. Jammer dat je de gerechten niet meer van de gewone kaart mag kiezen!
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Een heerlijke zomerse avond gehad onder een verwarmde luifel buiten.
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening.
De grote lange tafels buiten zouden wel een een ander blad kunnen gebruiken.
Ursela V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Heerlijk op het terras gegeten. Ruime porties van prima kwaliteit!
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Gereserveerd via de AH actie voor een lunch. Daar aangekomen bleek dat we alleen een 3-gangen diner te kunnen kiezen! Dat wilden we niet en hebben een broodje van de kaart genomen. De AH kaart hebben we dus niet gebruikt.