Joseph aan de Poel

Stommeerweg 72 1431 EX Aalsmeer Nederland Kaart

Over het restaurant Joseph aan de Poel

Een Franse ambiance

Een keuken die de Franse traditie opvolgt met internationale en Aziatische accenten, een Franse vintage inrichting en een gezellige en gemoedelijke sfeer. Je kunt hier dineren in een prachtige ambiance en met mooi weer is het echt genieten op het terras aan het water. Dit restaurant in Aalsmeer staat garant voor een fantastische avond. Laat je meenemen in dat authentieke Franse gevoel en voel je thuis bij Bar Bistro Joseph Aan de Poel.

Meer informatie over restaurant Joseph aan de Poel

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Lenette N.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Mmoos .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een top tent is het toch. Konden helaas niet op het terras reserveren, logisch, heedt het personeel duidelijk uitgelegd waarom dat niet gaat. Uiterst vrolijke en behulpzame bediening. Wilde een drankje wat niet op de kaart stond, nátuurlijk kon dat, geen enkel probleem. Prima ruimte tussen de gangen. Heerlijk gegeten. Tournedos precies a point. Wijntjes lekker koud en kreeg toen ik kraanwater vroeg een hele kan grote kan met veel ijs. Lekker met deze warmte.

Chapeau Joseph!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gezellig (verwarmd) terras bij het restaurant op een super leuke locatie. Eten redelijk.
wjwestveer K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
De menukaart biedt zowel Aziatischgeinspieerde bereiding als tradioneel bereid. Wij hebben chef's voorgerecht en tongetjes en seizoensvis gekozen. Smaakte goed, bediening is vriendelijk. Met een avondzonnetje en zicht over het water, een gezellige plek.
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Mooie locatie, prima eten. Bediening is zeer matig.. ik heb al meerdere malen erg lang moeten wachten tot ik iets kon bestellen. Om deze reden ben ik nu voor de tweede keer vertrokken voordat ik uberhaubt gegeten heb...
Els H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Altijd een feestje als je hier eet, lekker eten en de bediening is uitstekend. Bij mooi weer een prachtig terras aan het water
Degustazione B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Leuk restaurant voor een snelle bite. Keuken heeft het goed voor elkaar. Bediening mag met iets meer enthousiasme en minder taakgericht
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Wachttijd is precies goed, niet te lang en niet te kort. Heerlijke gerechten, vlotte bediening, hoewel niet iedereen stress bestendig is. Dame die ons bediende gaf goed uitleg over de gerechten en nam de tijd. Topper voor de zaak!
esther V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk gegeten alleen coupe Joseph jammer dat als fruit alleen maar meloen bij zat. Erg grote stukken en hard is ook nog niet echt meloen seizoen dus dit ook laten staan.
JB P.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke bistro met een goed kaart en vriendelijk personeel.
stefanvisser10 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het was een drukke dag voor iedereen bij Joseph, maar dat merkte je nergens aan. Eten top! En service al helemaal! Genoten van de mooie locatie, van het goede eten en van persoonlijke service. We komen zeker weer eens terug.
Joseph is een gezellige bistro waar je ook iets anders dan een burger of saté kunt krijgen. En dat kunnen ze ook goed klaarmaken!
Enig puntje van kritiek zou t prijsniveau zijn. Elk gerecht is 2-3 euro duurder dan ik het waard vindt.
Lize S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We kregen van te voren nog mail dat we om 18.00 gereserveerd hadden wat prettig was.
En we hebben er heerlijk gegeten met een goed glas wijn en prettige bediening.
Dus een top avond dank jullie wel.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten in een ontspannen setting.
Vriendelijke en attente bediening.
Aanrader!!
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij komen regelmatig bij Joseph aan de Poel. We kennen de locatie en weten wat we kunnen verwachten. Het is er zeer gezellig, modern en hip ingericht. Het terras is ronduit fantastisch, zo aan het water en het tafeltje was aan het raam met een schitterend uitzicht over de haven. Het is eten is prima. Geen michelin-ster maar daar is het de locatie niet naar. Maar wel heel gezellig en lekker gegeten met vrienden, zoals altijd. Personeel is soms wat "zakelijk"; maar dat verschilt per persoon. Komen graag een volgende keer weer terug.
louisbotcher .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Zoals altijd hebben we weer genoten, eten en sfeer was heel goed . Lekker op het terras gezeten. Weer gaan weer voor herhaling .
Dennis C.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een prachtige locatie, heerlijk, superpersoneel en een goede prijs/kwaliteitverhouding.
By far mijn favoriete restaurant al sinds de opening!
hmgorter .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
we moesten 5 kwartier wachten op het hoofdgerecht. Toen we vervolgens geen trek meer hadden in een nagerecht omdat het al laat was maar ook omdat we 'vol' zaten moesten we verplicht een nagerecht nemen omdat we via de AH actie hadden gereserveerd. Toen we aangaven dat we dit echt niet meer weg kregen en daarnaast het feit dat één van ons diabeet was en al een hoge bloedsuiker had (dan wordt je erg moe) en echt geen zoetigheid meer mocht, bleef de serveerster bij haar punt. We vroegen of we dan 1 toetje (voor de niet diabeet) en een kop zwarte koffie (voor de diabeet) mochten maar dat mocht niet. Ze bleef stug volhouden dat we 2 toetjes moesten bestellen ivm de AH actie. We mochten niet eens 1 toetje bestellen (terwijl je maar 1 toetje betaald bij 2 toetjes bestellen bij de AH actie) en deze betalen. Kortom, het werd een hele discussie dus we bestelden 2 toetjes a 1,50 euro per stuk, de niet-diabeet at het bolletje ijs op (= 1 toetje) en de diabeet liet het toetje staan. Vervolgens gingen we direct afrekenen en met een 'kater' naar huis want wie maakt zich nu zo druk om 1,50 euro? Wij hadden dit ook extra willen betalen, het gaat niet om het geld, het gaat om de gezelligheid en dat je goed eet en geniet. We genoten van het voorgerecht, we genoten van het hoofdgerecht (waarvoor de ober ons nog een wijntje van de zaak gaf voor het lange wachten, prima service) en toen we verzadigd waren, het al laat was en één van ons met hoge bloedsuikers zat en naar huis wilde i.v.m. dat ze beroerd geworden was van de hoge suikers wordt je nota bene gedwongen te blijven zitten voor een toetje van 1,50 euro ........Jammer van die jonge vrouwelijke serveerster die niet begrijpt dat klanten terug kunnen komen of wegblijven en dat voor 1,50 euro discussie. De wijn die we van de ober hadden gehad voor het lange wachten was 4 euro per glas! dus wij denken dat het niet aan de service van het restaurant lag maar wel aan de houding van die jonge blonde serveerster........u begrijpt dat de fooi er op dat moment ook nog eens bij in schoot........allemaal heel jammer.
Nol R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Prima restaurant , leuk gelegen aan het water met vriendelijk en behulpzame bediening .
Gevarieerde menukaart met voor ieder wat wils.
Heerlijk eten voor een goede prijs.
Wij komen hier zeker weer terug.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prima gegeten, maar ik vond het best prijzig, ondanks dat we met de AH-actie daar aten. Verder zaten we heerlijk rustig in een hoekje en hebben ons prima vermaakt.