Joselito

31-206227678

Meer informatie over restaurant Joselito

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Na een fantastische gay pride neergestreken bij Joselito. Eerst bediend door iemand die totaal geen Nederlands sprak. Hierdoor is de drank en tapasbestelling niet geheel goed gegaan. Door waarschijnlijk eigenaar wordt Spaans tegen personeel gesproken. Dit gebeurde zeer temperamentvol maar kwam niet altijd even vriendelijk over bij ons als gasten. Ruim aanbod tapas. Kies vooral voor de gamba's met knoflookolie, verrukkelijk! De overige tapas van onze keuze waren ook prima.
Arm .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Een tapas café/restaurantje. maar liefst 62 tapas om uit te kiezen. Wij hadden de gefrituurde groenten en de vis met patat. Erbij een biertje een een glas huiswijn. Brood met Aioli werd meteen gebracht en stond niet op de rekening. Redelijke prijzen.
Een echt bruin café, Spaans ingericht met hele goede Spaanse muziek!! Hoek Nieuwedijk 2 met een terras met uitzicht op een gracht.
Lizmfht .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2013
Gister tapas gegeten hier, we werden heel leuk geholpen, echte spanjaarden ook en ze waren vlot met het bedienen, er was genoeg keus om te eten en het waren goede porties die je kreeg.
Binnen zat niemand, heb het daar ook niet goed bekeken het was wel heel klein, maar het terras zit op de hoek en je kon er leuk mensen kijken.
Liefhebber01 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Op een zonnige dag heerlijk op het terras gezeten, het terras is perfect, de bediening snel, het eten echter niet erg bijzonder. Wel een goede plek om op een zomerse dag te gaan borrelen
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
op het terras wat gedronken en daarna binnen heerlijk tapas gegeten. Een verrassend goede plek voor deze keuze en een gezellige Spaanse sfeer!
Matthijs K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Heerlijk eten. Net of je in Spanje bent en dat in hartje Amsterdam. Eten is fantastisch. Prima prijs kwaliteit verhouding. Bediening attent en erg leuk. Boccerones en calamaris zijn heerlijk!!
MariaRuiz .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Afgelopen vrijdag gegeten voor het eerst. Vaker langsgelopen maar nooit naar binnen gegaan en aangenaam verrast! Snelle service, heerlijk vers gebakken brood met aioli, Omelet met spinazie & Gamba's, Patatas Bravas, Chorizo in witte wijn en nog meer. Het was heerlijk en ga hier zeker nog een keer naartoe deze zomer!