Joris

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,2
Harry H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Bediening prima, eten goed, entourage gedateerd.
Maar prijs/kwaliteit niet in verhouding!
Voor alles moet extra betaald worden, zelfs een saus voor bij het vlees!
Mijns inziens niet voor herhaling vatbaar!
Tante P.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wat is er gebeurt? Afgelopen jaren met veel plezier wezen eten. Het klopt dat we nu in het vakantieseizoen zijn, maar de prijs/kwaliteit is absoluut veder te vinden. Wat een blamage dat je voor alles extra moet betalen. Ik ben geschrokken van de rekening. Ik kom nooit meer, het is echt niet meer leuk om bij mijn oude lievelings restaurant te komen.
Wijetennooitthuis .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Wij eten vaker bij Joris vanwege het eten en de bediening en wij hebben nog steeds niet alle gerechten gegeten; zo'n grote kaart!

Wat ik u wel kan zeggen; lekkere appeltaart, broodje kroket, zalmfilet, biefstuk, spaghetti, pannenkoeken en schnitzels! De rest gaan wij ongetwijfeld een volgende keer uitproberen.

Het personeel schijnt enorm plezier te hebben in het werk, wij worden altijd met een vriendelijke lach geholpen.

Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
De ontvangst was vriendelijk en warm. Ze hadden kleurplaten voor kinderen, diners voor kinderen en stoeltjes. Bij aankomst werd de buggy netjes in een andere ruimte opgeborgen voor ons. Het personeel was attent en dacht goed mee.
Frietjes, sla en groenten mag je onbeperkt bijbestellen. Een bakje saus, mayonaise o.i.d. kost wel 70 eurocent per saus p.p.
Koffie was vrij bitter en koste 2.10.
Filet mignon was erg lekker. Ik had de saus apart gevraagd. We kregen veel groenten maar niet alle groenten was vers. De sperziebonen smaakte alsof ze uit blik kwamen of veel te lang gekookt. De frietjes smaakten redelijk. De gebakken aardappeltjes smaakte mijn man prima maar kosten wel 1.50 extra. De mayonaise smaakte mij absoluut niet.
Het decor is eenvoudig maar wel leuk met een aquarium.
Al met al een goede restaurants om ook kinderen mee naar toe te nemen. De prijzen zijn redelijk, het personeel vriendelijk en het eten redelijk.
Yolan .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Bij restaurant Joris in Harderwijk kun je prima terecht met kinderen. De kaart is heel gevarieerd en de prijs/kwaliteit is uitstekend. Bij het eten worden veel verschillende schaaltjes groenten geserveerd. De bediening is erg vriendelijk en attent. Let op: per persoon wordt wel mayonaise/ketchup berekend, tenzij je meteen aangeeft dat 1 kuipje voor meerdere personen voldoende is
LekkerEnGezelligEten .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Diverse keren bij Joris gegeten. Het blijft gewoon een topper als je lekker wilt eten. Want je krijgt meerdere soorten warme groenten en ook nog een bakje salade bij je hoofdgerecht. Met name de warme groenten kunnen we waarderen. Meestal kies ik de Veluwse Snitzel met ragout en ananas.