Jordy's Bakery

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Jordy's Bakery

Eveline S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Hier geweest voor een koffietje en ontbijt. Brood wordt vers bereid in de zaak en het zitgedeelte zit precies boven de keuken zodat je een beetje mee kan spieken. Koffie van man met bril wordt er geserveerd en je kunt als ontbijt verschillende broodjes bestellen. Mijn partner had een broodje "Schorem", vernoemd naar de "kapperburen" met sambal en gehakt en ik had een croissantje met kaas. Er stonden 2 meiden, werkten allebei hard. Gezellig plekje in een leuke straat met lekkere koffie en een lekker broodje. Zonder al te veel poespas. Aanrader!
renee V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wij arriveerden om 1200 uur bij Jordy's met het idee om te ontbijten. We kregen een klein tafeltje onder een kapstok en tegen de wc-deur aangeboden. Om 12.04 uur vroegen wij of er de mogelijkheid was om iets van de ontbijtkaart te bestellen, daar de kaart ontbijt aangaf tot 1200 uur. De keuken gaf als antwoord nee, te druk. Wel konden we van de lunchkaart bestellen. Slechte, zo niet, geen service. Wij wonen en werken in de buurt maar zullen Jordi's zeker niet aanbevelen bij collega's en vrienden. Wat flexibeler opstelling was beter geweest.
Nada P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Wat een heerlijke plek, goed eten en vooral fantastische desempizza's en wijnen. echt een aanrader in Kralingen! Zit op de hoek van de Vlietlaan tussen Crooswijk en Kraingen, dus een buurt die nog een beetje ontdekt moet worden, maar dat zal vast snel gebeuren met deze aanwinst.
Bauke V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Pizza gegeten waren heerlijk als service mooi voorgesneden Aanrader maakten "reclame" voor hun ontbijt gaan we dus ook eens proberen
Carolin B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wat een heerlijk plekje. De zaak is leuk en sfeervol. Buiten is het wat minder knus door de buurt. Brood is top, samen met mijn moeder hebben we voor de proeverij gekozen met de lunch. Wat was dat lekker! We vroegen om nog 1 extra sneetje brood aan het einde en we kregen zelfs nog een heel mandje met nog extra boter. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Op deze manier zou ik graag meer lunchrooms zien in Rotterdam.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Zaterdagmiddag met twee personen een simpele lunch bij Jordy's Bakery gegeten: een boterham met makreelsalade (van Schmidt Zeevis) en een boterham schorem (dat is met een balletje gehakt). Daarbij dik aan de cappuccino gezeten.
Het brood was uitstekend, beleg ook erg goed en de koffie van Man met bril goed gezet.
Ondanks de drukte in de winkel op de zaterdag voor Pasen maakt de bediening voldoende tijd voor het lunchroom gedeelte en, ook makkelijk, kun je bij het afrekenen meteen het brood bestellen en meenemen dat je zelf nodig hebt.
Op de entresol aan de reling zit je prima, grappig uitzicht op de mensen achter de counter en in de bakkerij die gewoon hard aan de bak moeten. Leuk adres voor een gezonde, snelle en eenvoudige lunch.
Dleonie80 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Wat een leuke plek om te lunchen of te ontbijten is Jordy's Bakery!!
Een leuke plek net iets buiten het centrum!
Leuke bediening, ze weten veel over het brood te vertellen als je hierom vraagt, ze doen dit echt met enthousiasme, leuk om te zien!
Het brood smaakt heerlijk, brood is zacht en de korst is lekker knapperig.
Kortom, hier gaan wij vaker heen. We hebben gelijk wat broden gekocht want je kan het prima invriezen!
A L.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
In het voormalig pand van de koekela (die vanwege populariteit een groter pand heeft een paar deuren verderop) zit nu Jordy's Bakery. Ze hebben bijna niets veranderd aan de indeling en inrichting en dat is prima. De combinaties die op de sandwiches te vinden zijn vind ik origineel. De smaken zijn echt goed en alles is vers. Jammer dat het beleg echt niet voldoende is voor twee boterhammen, dan wordt het echt te droog. Kipfilet, coleslaw, walnoten. Alles op 1 boterham gelegd en wat gebakken ui gekregen van het broodje van mijn partner (schorem: al eerder beschreven). Schorem broodje was heerlijk maar meer saus is welkom!
Jammer dat het appel-perensap geïmporteerd wordt uit Engeland terwijl er in Nederland zoveel peer en appelgaarden zijn! Als ze iets meer zouden letten op seizoensgroenten en fruit zou dat heel welkom zijn. De service was niet snel. niet heel vriendelijk en duidelijk vermoeid (Rond 15:00). Te begrijpen omdat het de hele dag heel druk is maar het is niet de bedoeling naar mijn idee dat klanten dit merken.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Goed adres voor een creatieve en smaakvolle lunch. Bij binnenkomst is het al genieten van de diverse broden van deze bakker. En helemaal als je je tanden erin kunt zetten. Eerst wat drinken bestellen, we gaan voor een verse jus d'orange. Dan de menukaart, we kiezen 1x een broodje gezond a la Jordy's en 1x een broodje Schorem, waarbij we gaan voor bruin brood. Gezond a la Jordy's is met sla, walnoten, gerookte kipfilet en een lekkere saus. Schorem is brood met een gehaktbal, veldsla en bacon. Het brood is fantastisch, helemaal in combinatie met het lekkers dat erop wordt geserveerd. Aanrader!!
Yellowstone .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Gezellige plek voor een gezonde lunch met zalig zuurdesem brood. Lekkere sappen en het personeel is zeer vriendelijk. Leuke sfeer.

Ook leuk is dat je punten/korting kunt sparen met een app op je telefoon. Het heeft mij al een gratis brood opgeleverd.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Hoe leuk zijn dit soort "nieuwe" authentieke tenten. Een plek waar ze echt met hun vak bezig zijn. Een tip: De kaascroissant. Hoe lekker kan een normal "gewoon" product zijn. Hiervoor wil ik best nog wel een keer omrijden. Landbrood is heerlijk, stevig en vol smaak. Een aanwinst voor de Binnenweg.
Bartje V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Brood is lekker en niet te duur, wat leuk is dat ze je laten proeven voordat je iets wilt kopen, leuke bediening in een leuke straat.
dekos .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Vandaag gegeten bij Jordy's. De zaak is niet groot en ziet er gezellig uit. Boven is er een gedeelte met een paar tafeltjes waar je kan eten. De kaart biedt 3 soorten brood met verschillend beleg. Wij kozen voor de pate en makreelsalade, alles heel smakelijk en vers. Ook de gember pistache koek bij de koffie was lekker. Een leuk zaakje waar je ook lekker brood voor thuis kunt kopen.
Annette B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Afgelopen donderdag hebben we hier heerlijk geluncht. Het is een relatief kleine kaart en wat mij betreft zou het fijn zijn als er iets meer vegetarische en veganistische opties zouden zijn maar alles kun je vragen. Ik had een broodje met appel chutney en veldsalade (die niet op de kaart stond maar ik waar ik dus om heb gevraagd) en die was gewoon heel erg lekker. Het brood is super, heel erg goed van smaak en stevig. Niet zo'n broodje waar je naar een half uur alweer trek hebt. Achteraf een brownie en ook die was heel lekker en zacht. De inrichting is erg mooi en ook de broodje worden leuk op plankje opgediend. Die is een zaak waar simpele maar erg goede ingrediënten centraal staan en dat is te proeven!
RoelandFotograaf .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2013
Het brood is geweldig. Net zo lekker als van Menno en het Vlaamse Broodhuis. En dat wil toch wat zeggen. Ga hier zeker eens lunchen, want het is de moeite waard. De hele Binnenweg is ernstig aan het opknappen en het is leuk dat Jordy een mooie aanvulling is.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Mijn eerste kennismaking met deze zaak was meteen positief: een nieuwe bakkerij aan de Nieuwe Binnenweg loop ik graag even binnen. Meteen kreeg ik allerlei smaken brood te proeven. De verkoopster was vriendelijk en enthousiast over haar producten. Heerlijke Griekse olijfolie van het vat. Meteen heb ik twee broden meegenomen voor zaterdag: enorm veel smaak, je proeft het ambacht!
Later heb ik er een broodje gegeten tijdens de lunch. Ook heerlijk klaargemaakt. Goede balans tussen de smaak van het brood en het beleg.
De prijs van een brood om mee te nemen is acceptabel en de prijs van een lunch is absoluut goed te doen!
Deze bakkerij is een aanwinst voor Rotterdam en voor de Nieuwe Binnenweg in het bijzonder!