Jopen Proeflokaal Waarderpolder

Zaterdag 12:00 - 18:00
Zondag Gesloten
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Super aanvullling op de Jopen kerk na een korte tour door de high tech brouwerij genoten van een 6-tal gerechtjes met bijpassende bieren (of andersom ;). De chefkok gaf persoonlijk uitleg over de keuze voor de gerechten en de bijpassende bieren, top. Wij hadden een gerookt stukje zalm met saus van Jopen Koyt, mosseltjes, een gevulde portobello met quinoa, kaasjes, tomatensoepje, en een heerlijk stuk chocolade cake. Deze highbeer is een van de betere die ik heb gehad.
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Heerlijk mogen genieten van bier-spijscombinaties van Jopen en een gast brouwer. Drie bieren van beide brouwers met een bijpassend hapje (oester, kazen en brownie). Daarna stemmen met de groep welk bier het beste past. Erg leuk! De brownie is overigens verrukkelijk en staat standaard op de kaart in de Jopenkerk!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker bier was al gegarandeerd. Maar in het Jopen Proeflokaal krijgen ze het ook voor elkaar precies het juiste 'bier-eten' te serveren voor een heel betaalbare prijs. De burger is zeer smakelijk en de friet die erbij zit ook. Een caesar salad is niet zuinig samengesteld, er zit een goed, sappig stuk kip bij. Het personeel is kundig en weet toch de sfeer ontspannen en informeel te houden. Dit alles omringd door de prachtig glimmende biertanks van de Jopenfabriek. Zeker de moeite waard om voor om te fietsen.