Joos

Hessenweg 1 3731 JC De Bilt Nederland Kaart

Over restaurant Joos

Alle seizoenen lente

Bij Joos voel je je gelijk thuis. Verse bloemen op de tafels zorgen voor een intieme lentesfeer. Als daar dan ook nog een heerlijk wereldse eetcafe kaart bij komt kijken, is een voldaan en ontspannen avondje gegarandeerd. Reserveer of loop gewoon zo even binnen!

Meer informatie over restaurant Joos

• Af te huren
Voordelig
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik was hier al eerder geweest. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Voldoende keuze aan gerechten. In dit geval de lunch. Een persoon kon niet tegen tarwe brood en had zelf speltbrood meegebracht. Het werd meegenomen en gebruikt bij het samenstellen van het gerecht.
Ingelies K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig eetcafe met zeer vriendelijke bediening en lekker eten
Jdessens .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gastvrije ontvangst en bediening hetgeen een thuiskomen gevoel gaf. Verrassende amuse, prima wijn en voortreffelijk gegeten!
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Harde muziek ondanks verzoek om geluid wat zachter te zetten. Ga er zeker geen tweede keer naar toe.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Kok met passie voor zijn vak en de bediening gewoon vriendelijk. Makkelijk gratis parkeren en gezellige inrichting. Het was wel een beetje rustig voor een woensdagavond maar dat mocht de pret niet drukken.
Esley H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was weer gezellig en heerlijk. Snelle bediening, vraagt op tijd of wij nog iets nodig hebben. Ik had met de lunch een broodje carpaccio. Zag er mooi uit en was lekker. De kok kwam ook nog even het terras op om te vragen of alles naar wens was.
Gewoon weer top
Remkoiens .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gezellig, attente bediening, prima prijs-prestatie verhouding.
voor herhaling vatbaar. Een aanrader voor een ontspannen gezellig etentje
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
het lentemenu van lente uisoep en asperges met zalm was smakelijk. Beetje veel saus en ook het hoofdgerecht viel fors uit waardoor er bij ons geen plaats meer was voor het verrassingsdessert. De service is vriendelijk, al duurde het allemaal wat langer dan wij prettig vonden
Kofr .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel gezellig, heel leuk en super lekker! Dit was een bedrijfsetentje, zeker voor herhaling vatbaar. Eerst lekker buiten geborreld en daarna binnen gegeten.
Voor herhaling vatbaar!!
Sandraderon .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijk gegeten en gedronken. Er waren geen verse aardbeien in huis die mijn zoon graag wilde, hebben ze gewoon gehaald, dat noem ik nog eens top service!!
Co M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Gisteren met mijn vrouw even borrelen bij Joos. Het was zo gezellig dat we maar gelijk zijn blijven eten. Daar hebben we zeker geen spijt van gekregen. Het was heerlijk! En de rosé die ze schonken was top(kwam mede door het weer natuurlijk). Leuke attente bediening. Hier gaan we vaker komen.
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Prima eten, het was echt lekker. Wel jammer dat de 'onbeperkte frites en salade' uit maar één bakje frites bestonden en we moesten vragen om salade en meer frites. Volgende keer direct vragen, denk ik. Want ik kom zeker nog wel eens terug.
LydiaD .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Lamsrack was bijna geheel rauw, satevlees was goed. Alles bijgerechten bij saté waren heel slecht: iets wat kroepoek moest voorstellen of chips, maar taai, verbrand en hard was. Te ver doorgekookte haricots verts en wat zuur uit een pot. Hopelijk had de kok een echte dag.
Veel kinderen in restaurant op zaterdagavond. Decor moet je van houden: huiskamerachtig
Wim.52 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Het was erg gezellig we hadden sper rips die bevielen erg goed, ook hadden we sate heerlijk, we mochten sla en vriet bij bestellen zo veel we wilden maar er was al genoeg. In 1 woord een heerlijke avond
Hanno V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Leuk restaurant. Gezellige bediening, goede atmosfeer.
Lamsrack was heerlijk. Er is een kindermenu.
De ossenhaas-stukjes net iets lang gebakken.
Desserts waren ook heerlijk.
Nannette B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
De foto's op de wand waren heel leuk achter in de zaak, de hoge bartafels en stoelen zaten niet prettig.
Vooral voor mijn oude moeder uiterst ongemakkelijk.
Rijk V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het eten was prima, net als de bediening. Omgeving was wat lawaaierig, vooral door enkele luidruchtige personen aan de bar.
Miaederveen .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten we hadden spareribs,sateh,en lamskroon,we waren wel blij dat we achterin zaten,voor was het nl.nogal luidruchtig de bediening was prima het biertje was prima.smaak en temperatuur,er had nog wel 'n beetje gekookte groente bij gekund vonden de mannen
Stevien50 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gisteren voor het eerst bij Joos geluncht. De ontvangst was vriendelijk en spontaan. Het eten was lekker.
De bediening was ook goed. Kortom een goed en gezellig restaurant. We komen hier zeker nog een keer voor het diner!
Emie2 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Fijn relaxed eetcafé. Ongedwongen sfeer met hoge en lage tafels. Prima gegeten.
Mooie saté, licht rosé van binnen, mals. Met grote puntzak frites, zoals het hoort.
Niks op aan te merken, gewoon goed!