Joos

Hessenweg 1 3731 JC De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Joos

Alle seizoenen lente

Bij Joos voel je je gelijk thuis. Verse bloemen op de tafels zorgen voor een intieme lentesfeer. Als daar dan ook nog een heerlijk wereldse eetcafe kaart bij komt kijken, is een voldaan en ontspannen avondje gegarandeerd. Reserveer of loop gewoon zo even binnen!

Meer informatie over restaurant Joos

Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Eten is lekker en bediening zeer vriendelijk!! Wij zijn hier nu een paar keer geweest met onze kinderen en ook met kinderen is Joos zeer geschikt. Kinderen mochten even in de keuken kijken en kregen een heerlijk toetje. Kortom een aanrader in de Bilt!
IvanS V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker gegeten, asperges waren dun en heerlijk van smaak. Mijn partner wilde een aanpassing in zijn gerecht, dat werd zo uitgevoerd en ook hij heeft heerlijke gevulde champignons gegeten
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere lamsrack, goed bereidt...gewokte groenten daarbij. salade met lekkere frisse dressing en heerlijke frietjes. Overigens heerlijke kruidenboter bij het stokbrood vooraf. wederom heerlijk gegeten. En de koffie toe helemaal mijn ding: Sterk en toch zacht.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op aanraden van mijn zwager en schoonzus - we hadden iets te vieren - hen mee uit eten genomen bij Joos.
Erg gezellig eetcafe, enthousiaste ontvangst door - naar later bleek - Chantal die ons de hele avond stralend en zeer vakkundig in de watten heeft gelegd, zij maakte van haar bediening een feest voor ons!!
Als we uit eten gaan neem ik eigenlijk altijd Carpaccio als voorgerecht.
Bij Joos hebben ze lauwwarme Carpaccio, iets dikker gesneden biefstuk, uit de oven, rijk gegarneerd en de allerlekkerste die ik ooit gegeten heb!!!
Alle 4 waren we erg enthousiast over het eten, zoals garnalen in heerlijke olijfolie en dito met tagliatelle, gevulde portobello, botermalse tournedos, heerlijke krokante frieten, de lekkerst denkbare toetjes etc.
Bij de koffie werden kleine amaretto koekjes geserveerd, toen de eigenaar zag dat die in de smaak vielen bracht hij direct een schaaltje extra! Ik vroeg aan Chantal een ander koekje omdat ik - net als zij - niet van bitterkoekjes houd. Ze dacht even na en bracht een heerlijk stukje warme chocoladetaart!!
Enige minpuntje wat ik kan bedenken is het ontbreken van iets te happen vooraf, een lekkere amuse, brood met boter o.i.d.
We hebben een heerlijke avond gehad met geweldig eten en een stralende Chantal en ook wij gaan het doorvertellen en we komen zeker terug!!
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt heerlijk gegeten voor een mooie prijs! De frites en groente onbeperkt bestellen, dat is nog eens gastvrijheid. Ook sfeervol ingericht. Wij gaan zeker nog eens terug.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Alles prima, goed gedaan, komen zeker snel terug !
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Altijd heerlijk voor lunch.. attent personeel en leuke huiskamer sfeer.
Ga hier regelmatig naartoe... Met vrienden of mijn dochters. Lekker bijpraten in rustige atmosfeer. Brood wat ze erbij serveren "van bakker Menno" is heerlijk en natuurlijk de rest van het eten ook.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Even snelle hap tussendoor genuttigd. Prima. Vooral erg vriendelijke bediening. Houden zo.
Gera K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima gegeten. Gezellig restaurant. Vriendelijk ontvangen.
sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Het eten is supervers. We hebben een heerlijke burger gegeten. De friet was zelf gemaakt en dat proef je. En tot slot een lekker toetje met vers ijs. Aanrader dus!
mieneke K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heel vriendelijk en attente bediening
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Erg goed eten, uitstekende service in een gezellige omgeving.
sonja M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Voor een eetcafe vinden wij de kwaliteit, service en de gezelligheid erg goed. Komen er graag.
Heerlijk terras en persoonlijke aandacht ook van de zeer goede kok !

Sonja en Hennie
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Gezellig eetcafé, maar vrij luidruchtig publiek en harde muziek. We moesten erg lang op ons drankje wachten en het eten was matig.
PTE66 V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Ons eerste bezoek. We hebben lekker gegeten en werden vriendelijk geholpen. Zeker voor herhaling.
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ik was hier al eerder geweest. Vriendelijke en persoonlijke bediening. Voldoende keuze aan gerechten. In dit geval de lunch. Een persoon kon niet tegen tarwe brood en had zelf speltbrood meegebracht. Het werd meegenomen en gebruikt bij het samenstellen van het gerecht.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig eetcafe met zeer vriendelijke bediening en lekker eten
jdessens .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Gastvrije ontvangst en bediening hetgeen een thuiskomen gevoel gaf. Verrassende amuse, prima wijn en voortreffelijk gegeten!
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Harde muziek ondanks verzoek om geluid wat zachter te zetten. Ga er zeker geen tweede keer naar toe.