Joos

Hessenweg 1 3731 JC De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Joos

Alle seizoenen lente

Bij Joos voel je je gelijk thuis. Verse bloemen op de tafels zorgen voor een intieme lentesfeer. Als daar dan ook nog een heerlijk wereldse eetcafe kaart bij komt kijken, is een voldaan en ontspannen avondje gegarandeerd. Reserveer of loop gewoon zo even binnen!

Meer informatie over restaurant Joos

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
- Diner 16:

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Joos

Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Mooie omgeving...vriendelijk personeel
Louise V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, fijne correcte bediening. Huiselijke gemoedelijke sfeer. Aanrader voor de Bilt!
Margaret V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk eten op een mooie manier gepresenteerd!
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten, borden worden prachtig opgemaakt, gezellig restaurant. Het was even uitzoeken waar we met zn vijfen konden zitten, maar gelukkig snel opgelost. Heel attent een roos bij vertrek voor moederdag.
Woutera V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit qua eten. Prettige bediening, andere plek gekregen toen het frisser werd buiten. Wachttijd was redelijk, had iets korter gemogen. Zeker een aanrader!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Goed als altijd, betaalbaar, heerlijk eten. Weinig keuzestress omdat de kaart klein is (dit is een groot pluspunt!).
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
heerlijke gegeten in dit restaurant en een hele gezellige bediening.
zullen er zeker weer heen gaan en is een aanrader
Jo R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening
Leo K.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben geweldig lekker gegeten bij Joos. De service was prima en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. De zaak is klein en het was erg druk. Hierdoor werd het af en toe een beetje rumoerig. Echter; liever zo dan alleen in een leeg restaurant zitten.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Gezellige plek om bij te praten en te eten. Rustige sfeer en uiterst attente bediening. ????
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een gezellig restaurant. het eten was heerlijk. Het vlees (varkenshaas) was heerlijk mals en de kinderen vonden de burgers Joos ook hele erg lekker. het zag er allemaal goed verzorgd uit. De bediening was snel en heel spontaan. Leuk!
florentine J.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Echt gezellig, super bedienig, voorgerechten heel groot. Voor ons teveel, maar heerlijk, daar niet van. Misschien een idee om grotere en kleinere hoeveelheden te serveren. De amuse was helemaal super trouwens:*rillette van serranoham met geroosterde kappertjes. Erg, erg lekker
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een aanrader om een lekkere lunch te nuttigen, in een sfeervolle ambientie. Een aanwinst voor de Bilt.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima eten en gezellige sfeer!
Elles W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was echt gezellig, wat een leuk personeel! En goed gegeten ook! Relatief veel hoge tafels met hoge stoelen, ik kan me voorstellen dat daar niet iedereen fijn op zit. JOOS zal ik zeker als tip aan anderen geven voor een top avondje! Ik schrok wel een beetje van de rekening, maar we hebben ook aardig wat gedronken .... Het eten heeft een prima prijs!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd fijn en gezellig. Leuke service en prettige sfeer. Wij komen hier vaker voor en hapje, lunch of diner. Geen ingewikkelde dingen. Compacte kaart voor ieder wat wils
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer goed eten en hele lieve bediening
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier om de verjaardag van mijn partner te vieren waarbij zijn vader en diens partner aanwezig waren. Twee verschillende generaties wat voor een restauranteigenaar ingewikkeld kan zijn. De oudere generatie is wars van liflafjes en bijzondere kookwijzen, daar waar de jongere dat meer kan waarderen. Om niet te ver van het huis van mijn schoonvader van de dis te gaan genieten voor Joos in zijn woonplaats gekozen. Hoewel wij de inrichting van Joos meer die van een gezellig koffietentje hebben ervaren werden wij verrast door de kookkunsten van de chefkok. Alles was in orde: de smaak, de prijs, de servicegerichtheid en dat er buiten de kaart om een dessert op maat werd gemaakt. Icing on the cake was het proeven van een nieuw toetje gemaakt van aghar met kokosmelk gevuld met mango. Het leek op een zachtgekookt eitje maar smaakte naar een heerlijke lichtzoet/-zuur dessert. Echt aan te bevelen deze parel.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017