Joos

Hessenweg 1 3731 JC De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Joos

Alle seizoenen lente

Bij Joos voel je je gelijk thuis. Verse bloemen op de tafels zorgen voor een intieme lentesfeer. Als daar dan ook nog een heerlijk wereldse eetcafe kaart bij komt kijken, is een voldaan en ontspannen avondje gegarandeerd. Reserveer of loop gewoon zo even binnen!

Meer informatie over restaurant Joos

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
- Diner 16:

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Joos

Tim V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Super.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Een aanrader om een lekkere lunch te nuttigen, in een sfeervolle ambientie. Een aanwinst voor de Bilt.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prima eten en gezellige sfeer!
Elles W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Het was echt gezellig, wat een leuk personeel! En goed gegeten ook! Relatief veel hoge tafels met hoge stoelen, ik kan me voorstellen dat daar niet iedereen fijn op zit. JOOS zal ik zeker als tip aan anderen geven voor een top avondje! Ik schrok wel een beetje van de rekening, maar we hebben ook aardig wat gedronken .... Het eten heeft een prima prijs!
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Altijd fijn en gezellig. Leuke service en prettige sfeer. Wij komen hier vaker voor en hapje, lunch of diner. Geen ingewikkelde dingen. Compacte kaart voor ieder wat wils
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Zeer goed eten en hele lieve bediening
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren hier om de verjaardag van mijn partner te vieren waarbij zijn vader en diens partner aanwezig waren. Twee verschillende generaties wat voor een restauranteigenaar ingewikkeld kan zijn. De oudere generatie is wars van liflafjes en bijzondere kookwijzen, daar waar de jongere dat meer kan waarderen. Om niet te ver van het huis van mijn schoonvader van de dis te gaan genieten voor Joos in zijn woonplaats gekozen. Hoewel wij de inrichting van Joos meer die van een gezellig koffietentje hebben ervaren werden wij verrast door de kookkunsten van de chefkok. Alles was in orde: de smaak, de prijs, de servicegerichtheid en dat er buiten de kaart om een dessert op maat werd gemaakt. Icing on the cake was het proeven van een nieuw toetje gemaakt van aghar met kokosmelk gevuld met mango. Het leek op een zachtgekookt eitje maar smaakte naar een heerlijke lichtzoet/-zuur dessert. Echt aan te bevelen deze parel.
Gert T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel gezellig eetcafe. Eten was op zich prima maar minder als je vegetarisch bent. Weinig keus en echt te duur voor wat er geserveerd wordt. Tafelgenoten die niet vegetarisch aten. Hebben wel goed gegeten.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk dat je ook nog met lagere temperaturen buiten kunt eten. Extra menu is een aanrader voor gunstige prijs.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prijs-kwaliteits verhouding klopt niet.

Eten is prima maar heel gewoon
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker op het gezellige en verwarmde terras kunnen zitten. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten gegeten. Broerlief vond de viscurry lekker pittig en daardoor gedurfd. Mijn gevulde portobello"s waren verrukkelijk! Aanrader..
Corrie C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
zeer goede bediening, eten zeer goed en netjes opgediend. vragen zelfs of je ergens allergies voor ben dan word daar rekening mee gehouden. Een grote pluim voor dit restaurant. proefmenu heerlijk kleine gerechten met vlees vis van alles wat zeer aan te bevelen.
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aardig en servicegericht personeel. Heerlijk vlees! Ongedwongen sfeer, we hebben buiten gegeten.
ab K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
begeperkte lunchkaart maar goed verzorgd gegeten en diverse gerechten geproefd en -naar wens gemaakt EN opgegeten
muziek wat aan de harde kant
komen er zeker terug!
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellige plek, we hebben lekker gegeten!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuke tent, wel beetje ons kent ons. Vriendelijke flexibele bediening en een lekker gegegeten. Ook mogelijkheid om buite te eten! Zeker nu, fijne bijeenkomstigheid.
amiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Top ontvangst! En heerlijk gegeten, aanrader de lauwwarme carpaccio als voorgerecht. Maar het is toch echt het personeel dat het verschil maakt. Groot compliment.
IvanS V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Stokbrood besteld is vergeten, maar eten kwam redelijk snel, dus was dat minder erg. Mijn Oosterse salade bevatte koude stukjes vlees en slappe sla, de smaak was goed, maar aangezicht was minder. De andere familieleden hadden wel goed gegeten, ik had een beetje pech.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Verrassend goed eten en prettige sfeer. We waren hier met heel gezin. De bediening en zelfs de kok hebben ons een geweldige maaltijd geserveerd, ontspannen en gezellig. Van elk gerecht was iets bijzonders gemaakt en het was geen probleem extra friet en salade te brengen. We gaan hier zeker weer eten!
Ook eens de lunch proberen.