Joos

Hessenweg 1 3731 JC De Bilt Nederland Kaart

Over het restaurant Joos

Alle seizoenen lente

Bij Joos voel je je gelijk thuis. Verse bloemen op de tafels zorgen voor een intieme lentesfeer. Als daar dan ook nog een heerlijk wereldse eetcafe kaart bij komt kijken, is een voldaan en ontspannen avondje gegarandeerd. Reserveer of loop gewoon zo even binnen!

Meer informatie over restaurant Joos

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag 11:00 - 23:00
Woensdag en Donderdag 11:00 - 23:00
Vrijdag 11:00 - 02:00
- Diner 16:

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Joos

Dick R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heel gezellig eetcafe. Eten was op zich prima maar minder als je vegetarisch bent. Weinig keus en echt te duur voor wat er geserveerd wordt. Tafelgenoten die niet vegetarisch aten. Hebben wel goed gegeten.
Henny M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk dat je ook nog met lagere temperaturen buiten kunt eten. Extra menu is een aanrader voor gunstige prijs.
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prijs-kwaliteits verhouding klopt niet.

Eten is prima maar heel gewoon
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker op het gezellige en verwarmde terras kunnen zitten. Vriendelijk personeel, heerlijke gerechten gegeten. Broerlief vond de viscurry lekker pittig en daardoor gedurfd. Mijn gevulde portobello"s waren verrukkelijk! Aanrader..
Corrie C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
zeer goede bediening, eten zeer goed en netjes opgediend. vragen zelfs of je ergens allergies voor ben dan word daar rekening mee gehouden. Een grote pluim voor dit restaurant. proefmenu heerlijk kleine gerechten met vlees vis van alles wat zeer aan te bevelen.
Ron en Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Aardig en servicegericht personeel. Heerlijk vlees! Ongedwongen sfeer, we hebben buiten gegeten.
ab K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
begeperkte lunchkaart maar goed verzorgd gegeten en diverse gerechten geproefd en -naar wens gemaakt EN opgegeten
muziek wat aan de harde kant
komen er zeker terug!
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gezellige plek, we hebben lekker gegeten!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Leuke tent, wel beetje ons kent ons. Vriendelijke flexibele bediening en een lekker gegegeten. Ook mogelijkheid om buite te eten! Zeker nu, fijne bijeenkomstigheid.
amiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Top ontvangst! En heerlijk gegeten, aanrader de lauwwarme carpaccio als voorgerecht. Maar het is toch echt het personeel dat het verschil maakt. Groot compliment.
IvanS V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Stokbrood besteld is vergeten, maar eten kwam redelijk snel, dus was dat minder erg. Mijn Oosterse salade bevatte koude stukjes vlees en slappe sla, de smaak was goed, maar aangezicht was minder. De andere familieleden hadden wel goed gegeten, ik had een beetje pech.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Verrassend goed eten en prettige sfeer. We waren hier met heel gezin. De bediening en zelfs de kok hebben ons een geweldige maaltijd geserveerd, ontspannen en gezellig. Van elk gerecht was iets bijzonders gemaakt en het was geen probleem extra friet en salade te brengen. We gaan hier zeker weer eten!
Ook eens de lunch proberen.
Christel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het menu van de chef was heerlijk: een goede caprese en de boederijkippetjes waren voortreffelijk! Super mals. Lekker eten voor een gunstige prijs. Met fijne service en aandacht voor onze wensen. Wij komen terug
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Graag verwijs ik naar mijn onderstaande recensie van 1 april. Gisterenavond samen met mijn vrouw teruggeweest.
Chantal was er gelukkig ook weer en we hebben weer uitstekend gegeten, maar deze recensie wil ik met name wijden aan de wijze waarop men bij Joos met de gasten omgaat!
Bij binnenkomst ontvangen op het terras door chefkok Remco die geljjk wist dat we gereserveerd hadden.
Leuke begroeting door Chantal die precies wist welk tafeltje we gereserveerd hadden.
Meteen gezellig contact, ze had mijn vorige recensie met veel plezier gelezen en ze had 'm ook van collega's doorgestuurd gekregen.
Ze verontschuldigde zich direct dat ze vorige keer de amuse was vergeten (dat had ik als minpuntje opgenomen) en daarom kregen we nu een glas wijn van het huis!
Ik weet niet of ze het - omdat ze wist dat we kwamen - even had nagelezen maar hoe dan ook een schot in de roos!
En zo zouden er meer volgen.....!!
Ik vertelde dat ik aarzelde tussen de lauwwarme carpaccio van de vorige keer of de gewone. Ze zei: " de tartaar van tonijn is ook erg lekker!" Ik aarzelde en mijn vrouw zei dat ik niet zo van vis hield.
Mijn amuse bestond toen uit een proeverijtje van de gewone carpaccio want in die van mijn vrouw was vis verwerkt en daar hield ik immers niet zo van!!
Helaas moest Chantal na het voorgerecht ergens anders heen en haar mannelijke collega - weet helaas zijn naam niet - nam de bediening over.
Hij wist nog precies met wie en aan welke tafel we een maand geleden hadden gezeten en gaf ons echt de indruk vaste gast te zijn, hoewel dit pas ons tweede bezoek was!!
Chef Remco kwam regelmatig vragen of alles naar wens was en toen ik als dessert "de verrassing van de chef" bestelde kwam hij aan tafel overleggen wat ik er graag in wilde hebben!!
Op deze wijze in de watten gelegd worden is vandaag de dag in de horeca echt een hoge uitzondering!!
Wat ook zo opvallend is bij Joos het plezier dat afstraalt in de contacten tussen het personeel en de gasten, veel gezelligheid, kletspraatjes en lachen, hoe anders is dat elders!!
De gezellige, typische eetcafe-sfeer en het heerlijke eten maken eten bij Joos tot een feest waar we zeker binnenkort weer van gaan genieten en ook zeker de lunch gaan proberen!!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Zeer leuk restaurant! Uitstekend gegeten voor een prima prijs. En als je er toch bent moet je zeker een chocoladetaartje nemen!
Leonie R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Eten is lekker en bediening zeer vriendelijk!! Wij zijn hier nu een paar keer geweest met onze kinderen en ook met kinderen is Joos zeer geschikt. Kinderen mochten even in de keuken kijken en kregen een heerlijk toetje. Kortom een aanrader in de Bilt!
IvanS V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Lekker gegeten, asperges waren dun en heerlijk van smaak. Mijn partner wilde een aanpassing in zijn gerecht, dat werd zo uitgevoerd en ook hij heeft heerlijke gevulde champignons gegeten
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Lekkere lamsrack, goed bereidt...gewokte groenten daarbij. salade met lekkere frisse dressing en heerlijke frietjes. Overigens heerlijke kruidenboter bij het stokbrood vooraf. wederom heerlijk gegeten. En de koffie toe helemaal mijn ding: Sterk en toch zacht.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Op aanraden van mijn zwager en schoonzus - we hadden iets te vieren - hen mee uit eten genomen bij Joos.
Erg gezellig eetcafe, enthousiaste ontvangst door - naar later bleek - Chantal die ons de hele avond stralend en zeer vakkundig in de watten heeft gelegd, zij maakte van haar bediening een feest voor ons!!
Als we uit eten gaan neem ik eigenlijk altijd Carpaccio als voorgerecht.
Bij Joos hebben ze lauwwarme Carpaccio, iets dikker gesneden biefstuk, uit de oven, rijk gegarneerd en de allerlekkerste die ik ooit gegeten heb!!!
Alle 4 waren we erg enthousiast over het eten, zoals garnalen in heerlijke olijfolie en dito met tagliatelle, gevulde portobello, botermalse tournedos, heerlijke krokante frieten, de lekkerst denkbare toetjes etc.
Bij de koffie werden kleine amaretto koekjes geserveerd, toen de eigenaar zag dat die in de smaak vielen bracht hij direct een schaaltje extra! Ik vroeg aan Chantal een ander koekje omdat ik - net als zij - niet van bitterkoekjes houd. Ze dacht even na en bracht een heerlijk stukje warme chocoladetaart!!
Enige minpuntje wat ik kan bedenken is het ontbreken van iets te happen vooraf, een lekkere amuse, brood met boter o.i.d.
We hebben een heerlijke avond gehad met geweldig eten en een stralende Chantal en ook wij gaan het doorvertellen en we komen zeker terug!!
Trudy R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Echt heerlijk gegeten voor een mooie prijs! De frites en groente onbeperkt bestellen, dat is nog eens gastvrijheid. Ook sfeervol ingericht. Wij gaan zeker nog eens terug.