Jonkheer De Ram

• Tuin
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Jonkheer De Ram

De passie voor vlees zal je niet ontgaan

Malse stukken vlees en een exclusief bierassortiment van meer dan 20 soorten. Dat is Jonkheer De Ram in Houten. Hier kun je ongedwongen lunchen, een kopje koffie drinken of genieten van een uitgebreid diner. Er wordt zoveel mogelijk uit de streek gehaald en je proeft bij elke hap de passie en het vakmanschap van de chef. Kortom: een bezoekje waard!

**Let op:**
Voor groepen groter dan 14 personen graag telefonisch contact opnemen met het restaurant.

Meer informatie over restaurant Jonkheer De Ram

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11.00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Jonkheer De Ram

Gonneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben gezellige gegeten op Valentijnsdag. De sfeer was gezellig. Er was aandacht besteed aan de aankleding d.m.v. roosjes en kaarsjes. Het eten was prima en de bediening vriendelijk.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Zeer goede gastheer, enthousiast personeel, uitstekende gerechten, hebben gesmuld van de kippenlevers en de Gumbo
verhoeven1 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Één van de hoofdgerechten was een extreem kleine portie.
Heerlijk vlees.
Nav de recensies in het AD hadden we een verrassende kaart verwacht, dat was helaas niet het geval.
Als je het restaurant binnen komt, lijkt het alsof je van een andere planeet komt (zo word je aangestaard door de andere gasten). Geeft een onprettig gevoel. Personeel maakt alles goed.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Vriendelijk, gastvrij! Hier weten ze hoe horeca werkt! Complimenten aan de kok en eigenaar, echt een feestje
Gert Jan K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
goede locatie voor zakelijk en prive, eigen gebrouwen drankje is een aanrader.
DHG B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben erg lekker gegeten, we werden vriendelijk ontvangen en bediend
Het restaurant stonk echter naar sigarettenrook, hoewel er niemand aan het roken was !
Dat beviel ons niet erg.
Adrie B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gemoedelijke sfeer, mooie, lekkere gerechten
Mac-André A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Reservering online prima en overzichtelijk, ook ruimte voor wensen in ons geval 1 persoon met rolstoel en bij aankomst rekening gehouden hiermee. ontvangt snel en vriendelijk. Vriendelijke bediening ruimte voor aandacht voor ons. Eten was top geen opmerkingen wel dat het lekker was, dit restaurant is zeker een aanrader, Jeroen en het hele team bedankt het was top.
Groetjes Fam Vernooij en Fam Mandersloot.
Anja H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten, ons vlees werd aan tafel gesneden.
Het enige nadeel daarvan was dat het vlees snel koud werd.
Het was koud ook goed te eten hoor, maar dat is toch jammer.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Lekker vlees, de kok/ eigenaar komt ook nog een voorstel doen aan tafel met een 'showmodel' De patatjes waren lekker, de sausjes goed. De aandacht ligt wel bij het vlees. De bijgerechtjes zijn ook echt bij gerechtjes, maar die kun je makkelijk bijvragen denk ik, Wij gaan hier zeer zeker vaker naar toe......
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker eten, leuke zaal, heel land wachten op je koude gerechten. Niets bijzonders maar zeker goed!
johan S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Weer geweldig gegeten weer de carpaccio en black angus t-bone een woord heerlijk .

Ook het toetje heerlijk Verloren maandag van Antwerpen

Bediening was TOP,
Klein verbeter puntje de jongen was overduidelijk nieuw in de bediening had nog wat aansturing nodig. Kwam vragen of ik al klaar was terwijl ik aan het eten was
Ronnie H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wel gezellig, menucombinaties niet altijd logisch. Stoofschotel te lang warmgehouden.
Roelof K.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Afgezien van het heerlijke eten en drinken, viel de vriendelijkheid en omgang met het personeel op. Dat laatste is voor mij 50% van het genieten. Heerlijk eten en slechte bediening zorgt ervoor dat ik nooit meer terugkom. Heb met mijn partner een heerlijke avond gehad. Kom dus zeker nog eens langs.
José V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Wij zijn hier al vaker geweest. Ook dit keer was het weer helemaal prima. Een fijn en informeel restaurant waar je uitstekend kunt eten en een heerlijk biertje kunt drinken.
Josje V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Voortrefffelijk eten, vriendelijk personeel, originele manieren van opdienen en serveren, veel aandacht voor detail. Goede sfeer. We kijken uit naar de uitbreiding van de biologische wijnkaart! :)
Taroen P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Derde bezoek aan dit restaurant en ik vind het het redelijk tot goed maar wat onvoorspelbaar. De short beef rib van mij was droog en van een tafelgenoot bestond de eerste short beef rib 60% uit vet en bindweefsel. Hij kreeg wel zonder problemen een nieuwe maar feitelijk mag zoiets niet de keuken uit (of de bereiding in). De picanha was wel erg lekker (beter dan de mijne vorige keer). De zelfgemaakte frietjes vond ik persoonlijk te zout maar mijn dochter wel weer lekker. Het runderhart was echter superlekker, absolute aanrader.
Al met al een prima (vlees)restaurant met een leuke, afwisselende kaart. Ik blijf hier wel komen.
Izabella P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Heerlijk kassplankje, brood, wijn en diverse biertjes. Genieten!
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Het vlees van De Ram is waanzinnig lekker. Gisteren een entrecôte gegeten van ongekende kwaliteit. Aanrader.
Groetjes Nancy