Jonkheer De Ram

• Tuin
  • Vegetarisch
  • ...

Over het restaurant Jonkheer De Ram

De passie voor vlees zal je niet ontgaan

Malse stukken vlees en een exclusief bierassortiment van meer dan 20 soorten. Dat is Jonkheer De Ram in Houten. Hier kun je ongedwongen lunchen, een kopje koffie drinken of genieten van een uitgebreid diner. Er wordt zoveel mogelijk uit de streek gehaald en je proeft bij elke hap de passie en het vakmanschap van de chef. Kortom: een bezoekje waard!

**Let op:**
Voor groepen groter dan 14 personen graag telefonisch contact opnemen met het restaurant.

Meer informatie over restaurant Jonkheer De Ram

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Jonkheer De Ram

Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Jammer dat ondanks dat we buiten gereserveerd hadden er geen plek was buiten. Het eten was overheerlijk en de bediening uiterst vriendelijk. Kortom ondanks de kleine tegenvaller dat we niet op het terras zaten een geslaagde avond.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Menu kaart, ruime keuze. Goede en heerlijke smakende gerechten. Zijlende was uitmuntend evenals het gerecht met de tonijn. Bediening uitermate vriendelijk en goed.. Lokale bevolking heeft de overhand en was zo nu en dan wel erg rumoerig waardoor een gesprek aan tafel niet altijd mogelijk was.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een deel van de familie komt uit Houten en een deel uit Hoofddorp. Geen van allen ooit hier geweest, maar heb gezegd dat ondanks dat we uit Hoofddorp komen, we zekers nog eens terug gaan naar dit restaurant. Het is de reistijd waard, wat een geweldig lekker eten, fijne sfeer en top service van de mensen die daar werken!!

Chapeau!!
Nannie D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
Misschien hadden ze een slechte dag, maar ons etentje was echt een drama. Onprofessioneel personeel (geen enkele kennis van de - net vernieuwde - menukaart), lege glazen en flesjes op de toch al niet al te grote tafel laten staan, antwoord op vragen niet weten en niet zelf aanbieden even bij de kok te informeren, schandalig lang moeten wachten, gerechten niet goed bereid en als kers op de taart een rekening die 100 euro te hoog was (foutje, bedankt).
Enige pluspunten: de kalfsniertjes waren lekker en de fout met de rekening is met excuses - na twee keer bellen - royaal hersteld.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Uitstekend restaurant voor zeer goede vleesgerechten en bieren
S.T. S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Te druk in een kleine ruimte!
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Even heerlijk diner met feel kersen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
De reservering via IENS was helemaal mis gegaan eigelijk hadden ze geen plek meer maar omdat wij buiten wouden zitten koen het toch. Graag probleem met iens op lossen verkomt teleurstellingen
Ad J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Zaterdagavond 26 mei , hebben genoten van een zeer geslaagd jubileum feest, leuke accomodatie , heerlijke dranken en overheerlijke hapjes en zeer vriendelijk personeel. Aanrader
Ad Janssen
bertdotvankoppen V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima gegeten. Leuke en spontane bediening. We komen nog eens terug! Leuk verhaal over Andre Hazes die de zaak ooit aangeschaft heeft. Hij heeft er ook 'n hit geschreven, gaat het verhaal.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
gezellig
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Prima avondje uit eten. Voor ieder wat wils. Kwalitatief erg goed. Veel verschillende gerechten bij ons aan tafel en iedereen was erg tevreden. Bediende personeel is jong, maar verricht uitstekend werk.
Echt een aanrader. We gaan zeker nog eens terug.
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Spareribs en beer battered fish waren lekker. Lekkere sausjes erbij en de pickled komkommers als bijgerecht zijn zoveel beter dan een standaard rauwkostsalade. Het voegt een fris zuurtje toe en dat past erg goed bij een vleesgerecht zoals spareribs. Veel mayo bij de friet en aardappelen komt elders zelden voor.

Voor vriendelijk eten en goed personeel blijf ik zeker terugkomen ;-)
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wel wat duurder dan gemiddeld (Wat ons betreft) maar het is het dubbel en dwars waard. Wat hebben wij heerlijk gegeten !
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten in een mooie ambience, Gekozen voor biefstuk van de zijlende en een bavette, vlees perfect bereid. Bediening bijzonder vriendelijk!
Kevin K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Relaxt personeel en lekker eten. Dit keer voor de lunch speciaal naar Schalkwijk en dat was het dubbel en dwars waard. Erg verrast door de portiegrootte en de prijzen voor dit kwaliteitseten. Probeer het zelf eens uit met een baguette carpaccio :)
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Reserveren ging heel soepel. De Ram is een gezellig restaurant, de bediening leuk en attent en het eten is prima voor een redelijke prijs. Wij hadden een leuke avond!i
Johmar B.
Heerlijk gegeten!!
MPB_Meijer .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vrienden van ons waren hier al eerder geweest en vertelde dat twee broers met een slagersachtergrond dit restaurant hebben opgezet en dat je dus echt iets van vlees moest eten.
De ontvangst was zeer hartelijk en goed.
We hebben met zijn allen heel goed gegeten. Ik heb samen met een vriend een Big Ass Burger gegeten. Echt heel erg goed. Een mooie Italiaanse wijn uit Puglia maakte het af.
Kortom een aanrader.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goed eten in een gezellig sfeer. Akoestiek is ook prima.