Jonkheer De Ram

• Tuin
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Jonkheer De Ram

De passie voor vlees zal je niet ontgaan

Malse stukken vlees en een exclusief bierassortiment van meer dan 20 soorten. Dat is Jonkheer De Ram in Houten. Hier kun je ongedwongen lunchen, een kopje koffie drinken of genieten van een uitgebreid diner. Er wordt zoveel mogelijk uit de streek gehaald en je proeft bij elke hap de passie en het vakmanschap van de chef. Kortom: een bezoekje waard!

**Let op:**
Voor groepen groter dan 14 personen graag telefonisch contact opnemen met het restaurant.

Meer informatie over restaurant Jonkheer De Ram

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11.00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ontspannen sfeer in restaurant met goede prijs-kwaliteit verhouding. Gastvrije welkom stelden we zeer op prijs en zet gelijk positieve toon. Vriendelijk en belangstellend personeel.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Donderdagavond hier gegeten, vriendelijke bediening die echt iets toevoegen aan je avondje uit, waar zie je dat tegenwoordig nog? Leuke kaart, veel wisselende gerechten en nog wat gerechten buiten de kaart. Het zat gezellig vol voor een donderdag, en begrijpelijk, het is namelijk echt een aanrader!
Cleo M.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het personeel is vrolijk en kundig, geeft goede uitleg over de gerechten en ingrediënten. De passie van de eigenaar voor goed vlees komt duidelijk naar voren. Het eten was dan ook top, porties zijn ruim voldoende. Ik raad iedereen de boneless ribs met baconnaise en de mojito coupe aan. Het is sfeervol aangekleed met een mix van oude en nieuwe materialen. Al met al een van mijn favoriete restaurants.
ton S.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Wat een heerlijk sfeertje en wat een heerlijke gerechten.
Dit is echt genieten...wordt m'n vaste stek....super
G V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De bediening en entourage stralen een welkom uit. Het is de definitie van gezellig. En de hap is zonder meer goed, zeker als je van een goed stuk vlees houdt!
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We hebben met zeven man gegeten, het was ontzettend prettig en lekker. We hoefden niet lang te wachten, maar wilde dat zelf
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras. Leuke sfeer. Aanrader!
Hans J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten, geweldige bediening, weet niet hoe onze serveerster heet, maar ze is GOED! !
Heel goed dat de manager langskomst aan tafel.
Sfeer heel goed, alleen erg erg veel tafels in een betrekkelijk in kleine ruimte
Komen zeker terug, maar niet in het weekend
vanzwieten63 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Personeel komt geregeld langs om te vragen of alles naar wens is en of je nog wat wilt drinken terwijl het helemaal vol zat. Genoeg "pauze" tussen de gangen zodat je rustig kunt eten en genieten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
zeer leuke locatie, met zeer goede producten.
christian S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een prima sfeer.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op het terras geluncht: zalmsalade was verrukkelijk!
Personeel: vakbekwaam en zeer vriendelijk.
Terug voor een diner tzt
Erick S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is een heerlijk vriendelijk restaurant, uitstekende prijs kwaliteit verhouding, alleen met een grote groep zo midden is het restaurant is niet zo handig. Wij komen hier zeker terug, de kaart was prima en hoef ook niet uitgebreider.
Jorn B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker, gezellig, sfeervol en goed geprijsd. Voor bierliefhebbers ben je er op het juiste adres. Veel speciaalbier, van de tap en van de fles. Mooie gerechten uit de streek en niet de steak die je bij elk restaurant kan krijgen. Goed en eerlijk vlees uit de streek volgens lekker en uniek recept bereid. Kortom een goed adres voor een etentje!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
vriendelijke mensen, mooie sfeer. we gaan er zeker meer naartoe.
Loethe O.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Jonkheer De Ram heeft de gave om je gelukkig te maken als je er eet. En dat gaat niet allen op voor ondergetekende en mijn gezelschap: overal om ons heen zaten mensen heerlijk te eten, te lachen, te praten, kortom: zich te amuseren.
Over het eten kan ik kort zijn. Recht door zee en goed. De kwaliteit, zeker ook van het vlees, is hoog. Extra fijn doordat er ook op de herkomst van het vlees wordt gelet: biologisch of diervriendelijk gehouden. Het blijft bovendien leuk dat er ook minder gangbare stukken vlees op de kaart staan, zoals longhaas, bavette en buikspek. De porties zijn overvloedig: kleine eters kunnen zich misschien beter beperken tot een hoofdgerecht, al zijn de voorafjes wel erg lekker. De biologische Jumbo-hamburger is een aanrader, maar wel met zijn tweetjes bestellen... Fijn ook dat er volop groenten wordt geserveerd (bloemkool, boerenkool, appelcompote) naast prima friet.
Tent zat goed vol, maar ook dan is de bediening zoals altijd vriendelijk en attent. De Ram is een topper.
Annemiek U.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten de entourage was goed, het gebouw had warmer gekund.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Weer prima gegeten in de Ram. De zaak zat vol. Dat is altijd een goed teken. Waarin excelleert de Ram? Naast de prettige bediening en de sfeervolle ambiance is dat met stip de kwaliteit van de vleesgerechten die hier op tafel worden getoverd. Eenvoudig, maar uitermate smaakvol. Voor de echte liefhebber!
scholtenselleke .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Jonkheer de Ram. We hadden allemaal een lekker stuk vlees met verschillende lekkere bijgerechten. Een echte aanrader!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke sfeer, aardige en goede mensen in de bediening, alleen.... het is zeer lastig een keuze van de kaart te maken. ALLES is zo lekker wat er op staat! Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Ik ben fan.