Jonkheer De Ram

• Tuin
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Jonkheer De Ram

De passie voor vlees zal je niet ontgaan

Malse stukken vlees en een exclusief bierassortiment van meer dan 20 soorten. Dat is Jonkheer De Ram in Houten. Hier kun je ongedwongen lunchen, een kopje koffie drinken of genieten van een uitgebreid diner. Er wordt zoveel mogelijk uit de streek gehaald en je proeft bij elke hap de passie en het vakmanschap van de chef. Kortom: een bezoekje waard!

**Let op:**
Voor groepen groter dan 14 personen graag telefonisch contact opnemen met het restaurant.

Meer informatie over restaurant Jonkheer De Ram

Dinsdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Uitstekend gegeten. De tonijnsteak gekozen, die vaak niet goed wordt klaargemaakt in restaurants, maar deze was prima te eten! De handgemaakte friet en zelfgemaakte mayonaise waren erg lekker.
Iets minder vond ik de bediening. Geen keuze in wijnsoort (althans, dat werd niet gevraagd) en het glas werd neergezet met de hand om het glas heen ipv aan de poot. Misschien wat kleinzielig, maar als je van een goed glas wijn houdt, valt dit soort dingen op.
Verder prima sfeer.
Kom zeker terug.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellig en warme inrichting. Leuke bediening!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Top restaurant, waar je heerlijk kunt eten, gezellig zit en uitstekend wordt bediend!!
Voor herhaling vatbaar natuurlijk!
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We zijn voor het eerst geweest. We hebben erg lekker gegeten, de eigenaar was voorheen slager, en dat geeft vertrouwen! De inrichting is prima, gezellige sfeer. We komen zeker nog eens terug.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prima eetcafé, prettige informele bediening. Beperkte kaart maar goede kwaliteit. Top kwaliteit vlees! Zeker een aanrader voor een informeel diner.
Levering .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Zalig gegeten in een echt vleesrestaurant. Buiten een geweldig hoofdgerecht ook de complimenten voor de bijgerechten. De bediening was uitermate vriendelijk en een uitstekende prijs/kwaliteit
Ge B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg verrassend , was voorheen een café, nu een volwaardig restaurant, bediening, voldoende, eten goed, zeker een aanrader
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig restaurant met mooie gerechten en attente bediening, kom er graag nog een keer!
Bart H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Je voelt je altijd welkom. Vriendelijke en attente bediening. Mooie kaart met nadruk op vlees. Dat is dan ook uitstekend! Bijzondere delen vlees met vakmanschap bereid. Heerlijk in alle eenvoud. Leuke dessert. BV trekdropsaus met vanilles-ijs en een donder bruinbier er bij. Aanrader!!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met een groep bij de ram gegeten en was zeker de moeite waard. Het voorgerecht was enigszins vlak maar het hoofdgerecht en het nagerecht waren heerlijk. Personeel was zeer vriendelijk en alles was mogelijk.
E. K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuke ontdekking op steenworp van Culemborg. Erg gezellige inrichting en sfeer. Bediening was uitstekend en erg attent. Heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keer terug.
Mika94 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het is hier altijd lekker lekker eten met een gezellige sfeer. De uitleg over de soorten vlees is uitgebreid.
Alleen hier eet ik met veel plezier vlees, want eigenlijk ben ik een visliefhebber!
Vincent W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op zich prima niets bijzonders. Ga wel voor de vleesgerechten !!
Minpunt is reserveren, nu 4 keer geweest en al 3 keer niet goed gegaan en als t wel goed gaat dan is een half uur wachten omdat de tafel nog bezet is wel echt een minpunt
henny D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Ontzettend gezellige avond gehad met heerlijk eten! Vriendelijke bediening, erg gastvrij en servicegericht.
Zelfs een "rammetje" mogen proeven, een zelf gebrouwen drankje met ballen;)
Geweldig om zo'n goed restaurant in ons dorp te hebben!
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een sfeervol restaurant waar een goede sfeer hangt. De gerechten zijn "stoer", "eerlijk". Er wordt met hele goede ingrediënten, ook uit de streek, gewerkt. Wij konden een voorgerechtje delen omdat we dachten dat het vlees voor het hoofdgerecht aan de maat zou zijn. Dat viel mee. Het vlees was zo mals en goed gebakken dat het niet als een zwaar hoofdgerecht door ons werd ervaren. Goede service, aardige bediening! Wij dronken bockbier (o.m. Texels) van de tap en dat was prima.
bjbh .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeer leuk dorps restaurant, met goede en leuke bediening. Het eten vonden wij, 4 personen, erg lekker. Een leuke kaart met voldoende mogelijkheden, voor een zeer redelijke prijs..
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heerlijk gegeten, vier verschillende voorgerechten en vier verschillende hoofdgerechten. Waren allemaal ruime porties en erg smakelijk. We hadden geen ruimte meer voor een nagerecht. Lekkere koffie. Gezellig. Muziek was niet te verstaan. Behoorlijk rumoerig waardoor met elkaar praten soms moeizaam was. Personeel zeer vriendelijk en bekwaam. Een echte aanrader!
Willeke B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Al vaker hier gegeten en al vanaf het begin helemaal top. De kaart is niet groot, maar precies genoeg. Erg vriendelijk personeel. En gezellig ingericht. Restaurant zit vaak vol. Dat zegt genoeg lijkt me.
ancanet .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vriendelijke ontvangst na telefonische reservering. Buiten op het terras in de zon een drankje. Vier volwassenen en drie jonge dames (12 -16 jr.). Als drankjes was er een grote variëteit. De voorgerechten, hoofdgerechten, en nagerechten, hadden goede keuzemogelijkheden. De gerechten werden op de goede temperatuur opgediend en smaakten bijzonder lekker. Onze zit daar was op zaterdagavond van 20:15 tot 22:45 uur in een zeer goed bezet restaurant met voor een ieder ruime aandacht. Een gezellige ervaring, die de moeite waard is om nog eens over te doen!
a.van.meeteren .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heerlijk met zijn tweetjes gegeten. Eerst lekker in het zonnetje buiten wat gedronken en van het voorgerecht genoten. Daarna naar binnen en daar van het hoofdgerecht en het dessert genoten. Een leuke aparte kaart met bijzondere gerechten. Ik had zelf als voorgerecht de tonijn op zure komkommer, zeer apart, zeer verrassend, maar erg lekker. Ook de biefstukreepjes gemarineerd in bier vond mijn vrouw erg lekker. Dan komt het hoofdgerecht nog, buitengewoon goed, heerlijk botermals vlees, complimenten voor de kok. Alles vers, heerlijke frieten, heerlijke aardappelpartjes, en ook de eigengemaakte appelcompote erg lekker. Over het dessert kunnen we ook niet anders melden dat het uitstekend was. Hier gaan we zeker terugkomen, service en aandacht voor de klant staan hier op een zeer hoog niveau, niets is te gek lijkt het wel, de klant staat centraal. Dank voor jullie gastvrijheid en het lekkere eten.