Jonkheer De Ram

• Tuin
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant Jonkheer De Ram

De passie voor vlees zal je niet ontgaan

Malse stukken vlees en een exclusief bierassortiment van meer dan 20 soorten. Dat is Jonkheer De Ram in Houten. Hier kun je ongedwongen lunchen, een kopje koffie drinken of genieten van een uitgebreid diner. Er wordt zoveel mogelijk uit de streek gehaald en je proeft bij elke hap de passie en het vakmanschap van de chef. Kortom: een bezoekje waard!

**Let op:**
Voor groepen groter dan 14 personen graag telefonisch contact opnemen met het restaurant.

Meer informatie over restaurant Jonkheer De Ram

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 11.00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
vanzwieten63 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Personeel komt geregeld langs om te vragen of alles naar wens is en of je nog wat wilt drinken terwijl het helemaal vol zat. Genoeg "pauze" tussen de gangen zodat je rustig kunt eten en genieten.
Zeker voor herhaling vatbaar.
frank V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
zeer leuke locatie, met zeer goede producten.
christian S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten met een prima sfeer.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Op het terras geluncht: zalmsalade was verrukkelijk!
Personeel: vakbekwaam en zeer vriendelijk.
Terug voor een diner tzt
Erick S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Het is een heerlijk vriendelijk restaurant, uitstekende prijs kwaliteit verhouding, alleen met een grote groep zo midden is het restaurant is niet zo handig. Wij komen hier zeker terug, de kaart was prima en hoef ook niet uitgebreider.
Jorn B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker, gezellig, sfeervol en goed geprijsd. Voor bierliefhebbers ben je er op het juiste adres. Veel speciaalbier, van de tap en van de fles. Mooie gerechten uit de streek en niet de steak die je bij elk restaurant kan krijgen. Goed en eerlijk vlees uit de streek volgens lekker en uniek recept bereid. Kortom een goed adres voor een etentje!
Hanny S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
vriendelijke mensen, mooie sfeer. we gaan er zeker meer naartoe.
Loethe O.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Jonkheer De Ram heeft de gave om je gelukkig te maken als je er eet. En dat gaat niet allen op voor ondergetekende en mijn gezelschap: overal om ons heen zaten mensen heerlijk te eten, te lachen, te praten, kortom: zich te amuseren.
Over het eten kan ik kort zijn. Recht door zee en goed. De kwaliteit, zeker ook van het vlees, is hoog. Extra fijn doordat er ook op de herkomst van het vlees wordt gelet: biologisch of diervriendelijk gehouden. Het blijft bovendien leuk dat er ook minder gangbare stukken vlees op de kaart staan, zoals longhaas, bavette en buikspek. De porties zijn overvloedig: kleine eters kunnen zich misschien beter beperken tot een hoofdgerecht, al zijn de voorafjes wel erg lekker. De biologische Jumbo-hamburger is een aanrader, maar wel met zijn tweetjes bestellen... Fijn ook dat er volop groenten wordt geserveerd (bloemkool, boerenkool, appelcompote) naast prima friet.
Tent zat goed vol, maar ook dan is de bediening zoals altijd vriendelijk en attent. De Ram is een topper.
Annemiek U.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
we hebben heerlijk gegeten de entourage was goed, het gebouw had warmer gekund.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Weer prima gegeten in de Ram. De zaak zat vol. Dat is altijd een goed teken. Waarin excelleert de Ram? Naast de prettige bediening en de sfeervolle ambiance is dat met stip de kwaliteit van de vleesgerechten die hier op tafel worden getoverd. Eenvoudig, maar uitermate smaakvol. Voor de echte liefhebber!
scholtenselleke .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij Jonkheer de Ram. We hadden allemaal een lekker stuk vlees met verschillende lekkere bijgerechten. Een echte aanrader!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Leuke sfeer, aardige en goede mensen in de bediening, alleen.... het is zeer lastig een keuze van de kaart te maken. ALLES is zo lekker wat er op staat! Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Ik ben fan.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Gezellige sfeer, ontzettend goed eten, prima service. Een aanbeveling voor iedereen van buiten de regio, in de zomer gezellig op het terras en in de winter binnen in het gezellige restaurant.
Emile G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Goed restaurant, leuke sfeer en leuke, goede en gezellige bediening. En uiteraard is het eten er heerlijk. Zeker de moeite waard om nog eens heerlijk uit eten te gaan. Lekker klein en gezellig.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Gemoedelijke sfeer met die nadruk op gewoon lekker eten.
Zeer geslaagde avond gehad.
G K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en perfecte gastheer. Meer dan genoeg redenen om terug te gaan. Gr. Gerard
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Ik vond her eten goed,maar zal er niet snel nog eens heen gaan ,de bediening vond ik heel professioneel erg aardig
M.L. V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Uitstekend gegeten. De tonijnsteak gekozen, die vaak niet goed wordt klaargemaakt in restaurants, maar deze was prima te eten! De handgemaakte friet en zelfgemaakte mayonaise waren erg lekker.
Iets minder vond ik de bediening. Geen keuze in wijnsoort (althans, dat werd niet gevraagd) en het glas werd neergezet met de hand om het glas heen ipv aan de poot. Misschien wat kleinzielig, maar als je van een goed glas wijn houdt, valt dit soort dingen op.
Verder prima sfeer.
Kom zeker terug.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten, gezellig en warme inrichting. Leuke bediening!