Jonker Sikke

31-582519569

Meer informatie over restaurant Jonker Sikke

Lodewiek .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
17.30 gereserveerd. 19.42 weer buiten met alleen een voorgerecht en hoofdgerecht op. Duurde veeeeeel te lang. Broodplankje en nacho's bereiden duurt meer dan een uur? Kinderen hun geduld raakte op. Saffraansaus bij de vis smaakte naar plastic. Alleen de lamsrack was lekker. De rest een onvoldoende. Veel muggen ook.
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Prima gegeten (supermalse tournedos) in een relaxte sfeer. Kinderen zijn zeer welkom! Grote porties. Dus je zal niet gauw met honger naar huis gaan
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Vanavond weer na een jaar bij Jonker Sikke gegeten. Deze keer niet binnen, maar lekker buiten. Beetje fris, doch goed te doen. Eerst genoten van een dorstlessend biertje en daarna soep met ballen genuttigd. Tomaten- resp. groentesoep. Goed van smaak en gelukkig niet zout. Vervolgens overgegaan op kalfsentre­cote. Geen zielig stukje vlees, maar een grote portie. De groente op het bord was iets te gaar, in tegenstelling tot de bijgerechten. Het glas Chenin Blanc smaakte er goed bij. Als nagerecht aardbeien met slagroom. Al met al een geslaagd bezoek bij het betere eetcafé.
Frits O.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Pulled pork proeverij besteld.Zelf gerookt. Dit is normaal een heerlijk gerecht alleen dit was zooooo vies door enorm heftige rooksmaak. Veel te weinig personeel die ook nog zeer jong en onprofessioneel was. Eten werd op tafel gekwakt. Koffie met voetbad. Jammer, zou met meer toewijding leuk tentje zijn.
Remko U.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gister heerlijk gegeten met een groep van 17 man.
Echt een aanrader, heerlijk eten en een goede bediening.
Zeker voor gerhaling vatbaar.
ElsaHap .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Prima plaats voor een hapje eten met vrienden. Goede prijs-kwaliteit verhouding. We kwamen langs met een groep zonder reserveren maar werden direct aan de bar gezet met een drankje. Toen het wachten uitliep en we ons wat zorgen begonnen te maken kregen we een rondje v het huis en bij het aan tafel gaan na 35 minuten stonden de voorgerechten al op de tafel. Alle gerechten zagen er verzorgd uit en smaakten prima, ik kom graag terug maar niet meer op zaterdag want dan is het wel heel erg druk.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Een gezellige en sfeervolle ambiance midden op het platteland. Vriendelijke en vlotte bediening. Als voorgerecht hadden we verschillende soorten brood met smeersels (zoals ze dat zelf verwoorden) wat ons allen goed smaakte. De hoofdgerechten waren overwegend goed: heerlijke asperges met een groot stuk zalm, ossehaaspuntjes (waarvan sommige met vreemde bijsmaak) met noodles, slibtongetjes waarvan de saus niet helemaal in de smaak viel (te boterig/melkerig) prima bijgerechten en heerlijke friet. De logistiek verliep niet helemaal soepel: de kinderen kregen hoofdgerecht toen we nog met het voorgerecht bezig waren en de rest van de hoofdgerechten kwam kwartiertje later en toen hadden de kinderen hun borden leeg. Evenals het nagerecht: één persoon had Irish coffee en die kwam ook kwartiertje eerder dan de andere nagerechten. Het nagerecht was ronduit weinig, en daardoor was de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk scheef. "De flensjes" bestond uit één dun en koud pannenkoekje, jammer. Cheesecake was heerlijk! Sommige nagerechten werden geserveerd op leisteen en weer andere op een mini pallet. Het laatste vonden we wel creatief maar niet prettig om van af te eten en ook niet zo hygiënisch. Al met al hebben we een gezellige avond gehad en zijn tevreden huiswaarts gekeerd.
Wiltsje69 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Afgelopen weekend gereserveerd voor een wat grotere groep met, op aanraden van de kok? eigenaar?, een groepsmenu voor 31,95 p.p. Lang wachten op sommige drankjes en personeel liet zich niet vaak zien. Ook lang gewacht op het eten terwijl we allemaal hetzelfde kregen. Hoewel het eten goed smaakte was het veel te weinig. Bescheiden voorgerecht, hoofdgerecht met een klein stukje vis en vlees, een paar frietjes en wat bakjes met gemengde sla/komkommer. Omdat we hier over klaagden kregen we er nog wat friet bij en later nog een klein schaaltje met vis. De helft van de groep kon nog een klein stukje krijgen. Het dessert was gelukkig wel goed. Er werd niet echt op de klacht gereageerd. Na afloop wel een fikse rekening (incl. drankjes en koffie) en enkelen met een nog lege maag naar huis. Geen aanrader, wij komen hier niet weer!!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Geboekt voor vier personen, voorgerecht was goed van smaak maar erg weinig.
Hoofdgerecht goed van smaak maar erg weinig...
Tevens kregen wij voor vier personen maar 1 bakje met 12 spruitjes en 1 bakje met friet wat ons betreft erg weinig leek en na 1 bakje spruitjes er extra er bij te bestellen gewoon betaald moest worden!!!
Ook de smaak van het garnituur viel erg tegen(rode bieten waren gerookt en champignons gefrituurd en zwart).
Het nagerecht:2 coffee Brasil besteld met lekkernijen waar dubbel voor betaald moest worden en dat terwijl het normaal gesproken bij een koffie met lekkernijen geleverd zou worden voor 6,95 en nu 6,- pst???
wat ons betreft zeker niet voor herhaling vatbaar!!!
Gezien de prijs/kwaliteits- verhouding zeker de moeite waard om elders een tafel te rserveren.
Mvg
Judith1979 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Erg gemoedelijk Fries eetcafé. Prijs-kwaliteit is fantastisch. Je betaalt weinig voor lekker eten. Voorgerechten varieerden in ons gezelschap van gerookte fazant, gefrituurde mozzarella met gegrilde tomaat tot een goede verse rundercarpaccio. Ook de hoofdgerechten waren lekker op smaak: eendenborst, rouleaux van varkenshaas en een lekkere vis van de dag, in dit geval de roodbaars. Als je de prijzen ziet verwacht je middelmatig te eten maar het tegendeel was waar. Vandaar het goede cijfer voor het eten. De service is goed, veel is mogelijk en de bediening is lekker vlot en persoonlijk. Het is vooral een informeel eetcafé, daar moet je natuurlijk van houden. Er stond sfeervolle (ik vermoed Cubaanse) muziek op. Verbeterpuntjes: een betere afzuiging want we roken vis toen we binnenkwamen en ik kon geen aperitief krijgen zoals een cava of een prosecco. Wij komen snel weer eten als we zin hebben in een gezellige informele avond.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
drie gangen menu gehad. alles was lekker. tartaar was goed en je kon deze zelf op smaak brengen door de omliggende ingredienten toe te voegen (er lagen diverse dingen op het bord, druppels olie/azijn oid zout peper, enz. Geen uitleg over gehad dus weet niet exact hoe of wat. Daarna een hoender dat langzaam gegaard is. Erg droog. Kon er moeilijk doorheen komen. Smaak was verder prima, maar gortdroog. Hier heb ik een opmerking over gemaakt, maar geen terugkoppeling gehad.
Mijn partner had gerechten die waren prima. Garnalencocktail op erg originele manier en was erg lekker. Daarna had hij gebakken vis, wat hij ook erg goed kon waarderen. De garing was precies goed.
Als toetje een lekkernij bij de koffie. Veel chocolade en erg zoet, maar wel leuk gemaakt.